Suusexin herttua

Anonyymi-ap

Olen todennut, että suurin osa vanhemmista naisista, 70-luvulla synt. tai sitä ennen, on täysin kyvyttömiä suuseksiin (siis antava osapuoli). Nielemisestä puhumattakaan! Ei ainakaan ikä näytä tuovan kokemusta ja osaamista, vaikka niin väitetään.

T: mäyrä

49

786

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse sain parhaan suihiottokokemukseni n. 50 vuotiaana pari vuotta nuoremmalta naiselta,
      Sen piti olla osa esileikkiä, mutta hän teki sen sellaisella taidolla ja tyylillä, että purkauduin hänen suuhunsa ja hän nieli satsin.
      Se oli todella hyvä kokemus, vaikka varsinainen pano siirtyikin myöhemmäksi.

      • Voi mitä ihmettä.
        en ihana kuulla miten taidolla saa kaiken lastin suuhun ja nieli vielä sperman.


      • Anonyymi
        sari6975 kirjoitti:

        Voi mitä ihmettä.
        en ihana kuulla miten taidolla saa kaiken lastin suuhun ja nieli vielä sperman.

        Pirihoro tietää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirihoro tietää

        Sun kyrpäs ei kiinnosta lehtokurppa...


    • Olen täysin eri mieltä, joskaan - 90 luvun saatikka 2000 luvun naisista ei ole kokemuksia, mutta jos he on hyviä, niin sitten olen todella todella hämmästynyt. Kyllä -60-70 luvun naisten suut on ahnaasti imeneet kyrpää ja monet lastit on suuhun laskettu ja hanakasti on nielty. Keksit koko jutun.

      • Anonyymi

        Juuri näin!!


      • Olen oikeasti niellyt mieheni spermaa...se maistui hyvältä.


      • sari6975 kirjoitti:

        Olen oikeasti niellyt mieheni spermaa...se maistui hyvältä.

        Sitä en epäile. Säännöllisesti?


      • kameli kirjoitti:

        Sitä en epäile. Säännöllisesti?

        Kyllä olen mutta sen jälkeen se loppui en tiedä miksi...


      • sari6975 kirjoitti:

        Kyllä olen mutta sen jälkeen se loppui en tiedä miksi...

        Sellaista se elo on. Varsinkin pitkässä suhteessa voi vähän jopa niinkuin laiskistua ja tekee vaan ne minimit millä saa orgasmln. Kyllä oma suosikki on laskea nieluun. Vaihdella pillun ja suun välillä ja suudella ja lopuksi sykkiä spermat ähkien ja sykkien naisen suuhun nieltäväksi. Sen jälkeen pitkä spermainen suudelma ja vielä voi mennä nuolemaan pillua jos ei tullut. Maistuisiko?


      • kameli kirjoitti:

        Sellaista se elo on. Varsinkin pitkässä suhteessa voi vähän jopa niinkuin laiskistua ja tekee vaan ne minimit millä saa orgasmln. Kyllä oma suosikki on laskea nieluun. Vaihdella pillun ja suun välillä ja suudella ja lopuksi sykkiä spermat ähkien ja sykkien naisen suuhun nieltäväksi. Sen jälkeen pitkä spermainen suudelma ja vielä voi mennä nuolemaan pillua jos ei tullut. Maistuisiko?

        Sopii minulle varsin hyvin...


      • No joo kyllä olen takavuosina saanut mieheltäni kyrpää suuhun ja pillun perälle...molempiin vielä spermat...joten en niitä ole keksinyt...


      • sari6975 kirjoitti:

        Sopii minulle varsin hyvin...

        Uh, ihanaa.


      • kameli kirjoitti:

        Sitä en epäile. Säännöllisesti?

        Ihan säännöllisesti sen jälkeen ole saanut edes suuhun kyrpää...


      • sari6975 kirjoitti:

        Ihan säännöllisesti sen jälkeen ole saanut edes suuhun kyrpää...

        Se on parasta kun ei tarvi kysellä tai ujostella tuossa asiassa sen kummdmpia. Jos haluaa laskea nieluun lastit, saa ottaa kyrvän ja työntää suuhun kun haluaa ja sykkiä sinne. Kuulostaa tosi riettaalta


    • Anonyymi

      Kyllä meillä yli kuuskymppinen muija lutkuttelee ihan tottelevaisesti ja kuumeneekin kun välillä uittaa kalua pillussa mehustumassa ja sitte imettää taas.

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa

        Näin sanoo itse VAJAKKI Niuvanniemeltä. Ihquu!


    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa. Ex vaimoni, jota en haikaile, en syytä, enkä puolustele oli siinä todella hyvä ( syntynyt 70 - luvulla ). Siis jos tahtoi. Harvemmin tahtoi loppuun asti. Joskus kun oli tosi kiimassa tai halusi minulta jotain, niin silloin nieli loppuu asti.

      Hän nimittäin opetteli tekemään syväkurkkua. Kun ex vaimo sitten ensimmäisen kerran nieli sen kokonaan - olin että paras suihinotto ikinä. Yhä on, ammattilaiset mukaan laskien. Kun muna menee nielusta sisään, niin sehän puristaa kuin pimppi.

      En edes ole suurin imutuksen ystävä. Esileikkinä hyvä, mutta itse ainakin tarvitsen ihan pimppaa itseään. Nuolen mielellään naista kyllä. Sen maku ja tuoksu huumaa pään.

    • Käykö 69 syntynyt nainen suuyhdyntä seurakasi...suopi yhtyä myös pilluuni....

      • Anonyymi

        Delaa pirihoro


      • Anonyymi

        Kyllä käy vanhemmatkin naiset minulle. Mistäpäin olet 69 syntynyt nainen.


      • Anonyymi

        Löytyisikin nainen joka säännöllisen epäsäännöllisesti tykkäisi ottaa suihin ja loppuun asti, samoin saisi itselleen kielikylpyjä ja halutessa lastin mihin reikään vaan haluaa. Tuntuvat vaan olevan vähän turhan ujoja. Muutaman kerran antanut miehen kiinnostuksesta harrastukseen ottaa suihin ja hyvin on halunneet niellä kaiken ja tykänneet kun kulli alkaa nykien roiskumaan lastia nieluun.


      • Tottakai käy. Saako persettä kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa pirihoro

        Niuvanniemen VAJAKKI on taas kateellinen meille joilla on libido vielä tallella. Niuvan vajakille on tehty kemiallinen kastraatio vai vietiinkö pojan pallit jopa perinteisellä tyylillä?😆


      • kameli kirjoitti:

        Tottakai käy. Saako persettä kanssa?

        Kyllä käy...kunhan suun soitto muilta loppuu tähän....Voimmeko jutella treffisivuilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Delaa pirihoro

        Suksi suolle lehtokurppa!


      • sari6975 kirjoitti:

        Kyllä käy...kunhan suun soitto muilta loppuu tähän....Voimmeko jutella treffisivuilla?

        Mulla ei ole siellä profiilia joten ei taida onnistua ihan helposti. Muita keinoja kyllä on toki.


      • sari6975 kirjoitti:

        Kyllä käy...kunhan suun soitto muilta loppuu tähän....Voimmeko jutella treffisivuilla?

        Laittele meiliä, niin voidaan jutella nimimerkki ät meiliboxi saa kiinni.


      • kameli kirjoitti:

        Laittele meiliä, niin voidaan jutella nimimerkki ät meiliboxi saa kiinni.

        Meiliboxi käy puhelimessa....


      • sari6975 kirjoitti:

        Meiliboxi käy puhelimessa....

        Toimiihan se puhelimella. Siis ihan tavallinen sähköpostiosoitd tuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käy vanhemmatkin naiset minulle. Mistäpäin olet 69 syntynyt nainen.

        Jyväskylästä kyrpä maistuu ja siitä tuleva siemenneste on makeaa...En ole saanut edes suuhun viiteen vuoteen...


      • kameli kirjoitti:

        Tottakai käy. Saako persettä kanssa?

        Kyllä saa kunhan ensin annat suuhun kyrpää?


      • kameli kirjoitti:

        Laittele meiliä, niin voidaan jutella nimimerkki ät meiliboxi saa kiinni.

        No joo meiliboxi ja sanotko millä nimellä saan sen sinne...


      • sari6975 kirjoitti:

        Kyllä saa kunhan ensin annat suuhun kyrpää?

        Sinne tietenkin, mukava uittaa märäksi pillussa ja suussa, pillussa ja suussa ja imet sen kivikovaksi e niin sutkahtaa helposti juuriaan myöden sisään perseeseen. Uh.


      • kameli kirjoitti:

        Tottakai käy. Saako persettä kanssa?

        Kyllä saat...


      • kameli kirjoitti:

        Sinne tietenkin, mukava uittaa märäksi pillussa ja suussa, pillussa ja suussa ja imet sen kivikovaksi e niin sutkahtaa helposti juuriaan myöden sisään perseeseen. Uh.

        Ja varmasti ja taidolla sen tien...pilluni kautta suuhun ja pilluni kautta suuhun ja upotan sen nieluun asti...en ota pelkää terskaa suuhun...nuolen terskan ja kalusi vartta...sitten himo tekee loput...painan kalusi syvälle suuhun...ja spermat lentää nieluun...tien uudestaan...ja sitten viet sen anaaliin...katselemme telkkaria kun iatun kalusi päälle... kunnes spermat pursuaa anaaliin.


      • sari6975 kirjoitti:

        Kyllä saat...

        Suosikkipaikka naida naista perseeseen. Kaataa vaikka mahalleen sänkyyn ja tulla päälle ja hivuttaa muna sisään. Väännän kädet selän päälle ja pidän kiinni kun tulen rajusti sisään. Olen iso mies ja et voi kuin olla alla ja vikistä ja ottaa vastaan mitä tulee. Tulen päällesi ja puren niskaa... Kuulet kuinka alan huohottamaan ja sykin spermat perseesi perukoille.


      • kameli kirjoitti:

        Suosikkipaikka naida naista perseeseen. Kaataa vaikka mahalleen sänkyyn ja tulla päälle ja hivuttaa muna sisään. Väännän kädet selän päälle ja pidän kiinni kun tulen rajusti sisään. Olen iso mies ja et voi kuin olla alla ja vikistä ja ottaa vastaan mitä tulee. Tulen päällesi ja puren niskaa... Kuulet kuinka alan huohottamaan ja sykin spermat perseesi perukoille.

        Sekun en säihkähdä sitäkään...


      • sari6975 kirjoitti:

        Sekun en säihkähdä sitäkään...

        No hyvä, noin se kuuluu mennäkin välillä 👍 harmi että me tuskin päästään touhuamaan mutta ihana kuulla että sinulla on lykästämässä


    • Anonyymi

      Noin vanhoilla naisilla on seksuaalisuus jo päättynyt. Haluton siis.

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kuiva haaska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kuiva haaska

        Voi harmi että ne herättää teidät siellä laitoksessa noin aikaisin niin eipä sullakaan reppanalla ole koskaan ylimääräisellä ajallasi muuta tekemistä kuin suoltaa paskaa tänne normaalien ihmisten keskusteluihin. Pyydä enemmän mömmöjä niin ehkä tuskasi helpottuu kun vähät aivosolusi saavat unta enemmän. Otan osaa surkeuteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi että ne herättää teidät siellä laitoksessa noin aikaisin niin eipä sullakaan reppanalla ole koskaan ylimääräisellä ajallasi muuta tekemistä kuin suoltaa paskaa tänne normaalien ihmisten keskusteluihin. Pyydä enemmän mömmöjä niin ehkä tuskasi helpottuu kun vähät aivosolusi saavat unta enemmän. Otan osaa surkeuteesi.

        Taitavat olla vielä Äitin pikkupoikia jotka tyhjää kiusaavat ja kirjoittelevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kuiva haaska

        Mitä kuiva lehtokurppa sen haaskan kanssa pelehtii...sopii minulle varsin hyvin...


      • No vähän sinne päin...en vain ole saanut kikkeliä pitkiin aikoihin...siis härskisti sanottuna kyrpää!


      • No ei ihan...mies ei vain ole antanut vaikka kuinka olen pyydellyt..


    • Anonyymi

      Sari joka hait suuseksi kumppania. Kerro itsestäsi vähän enemmän kuin syntynyt 69. Hiukan kertoisit kehostasi. Suulla voi aloittaa, mutta pimppiin paras lopettaa.

      Peppuseksiä olen kolmen tai neljän naisen kanssa kokeillut. Sen jälkeen kun pääset sulkijalihaksen taa ja jos nainen osaa rentoutua, niin se on ok. Mutta ei mitään tajuttoman erilaista tai ihmeellistä. Liukasteilla lopulta lähellä samaa kuin pimpassa.

      Paras on aidosti märkä pimppi ja halukas nainen.

      • OLen hoikka normaalli vartaloinen,,himokas ottamaan suuhun kyrpää, hyvän gluteenittoman ruuan ystävä laktoosittoman ruuoan ystävä...kuuntelen musiikkia ja katselen telkkaria mutta en kovin usein. sättällen netikassa. Ja juttelen yhdynnästä ja muuta laidasta laitaan.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3363
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe