Näkyykö teillä EVEO tv-kanava?

Anonyymi-ap

https://eveo.fi/kanava/

Mulla on SD telkkari, kaapelitalossa ja Eveo ei näy, mutta kuuluu tässä telkussa. Eivät tuolla verkkosivuillaan kumminkaan sano että olisivat vain HD kanava, joten kuuluisiko tämän kanavan näkyä SD telkussa vai ei?

17

2318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eikö voida asiallisesti vastata asialliseen kysymykseen? Tämä siis Kuopiolaisessa dna kaapelitaloudessa sd telkkarilla, Eveo kanava ei näy mutta kuuluu.

    • Anonyymi

      Eekös se ole hyvä, että voe ies iäntä kuunnella?

    • Anonyymi

      Eehän nyt tietenkään E-VOE -nimiseltä kanavalta nähä yhtään mittään!

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    • EVEO TV:llä on lähetykset ainoastaan HD-kanavalla, kaapelissa valtakunnallisesti kanavalla 17.

      • Anonyymi

        Kiitos! Viimeinkin asiallinen ja järkevä vastaus!


    • Anonyymi

      ei näy dna kaapeliverkossa

      • Anonyymi

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja.
        Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Jotain häiriötä kai on kun aika monella paikkakunnalla ei ole nyt eveo näkynyt. Toivotaan pikaista korjausta asiaan kun sieltä seurattu monta ohjelmaa joita ei nyt näy.

      • Anonyymi

        Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

        Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.


    • Anonyymi

      Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.

      Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.

      • Anonyymi

        Jokainen juttuketjuko sinun pitää paskotella perkele?!


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe