että sellaista https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-0da4-4ad9-a1fc-5209f25abad4
Hii haa Orpo
3
449
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nyt seurannut tämän hallituksen toimintaa vaaleista lähtien mielenkiinnolla. Ainakin sen voi sanoa, että tämä hallitus ei ole toiminut sillä tavalla kuin oli lupaillut vaalien aikana. Sekä Orpo (kokoomus) että Purra (PS) ovat molemmat toimineet aivan eri tavalla kuin mitä olivat lupailleet ennen vaaleja. Uskottavuus on jo mennyt, eikä se palaudu. "Kyllä kansa tietää" ja muistaa kaiken mitä tapahtui ennen vaaleja. Se mitä on sen jälkeen tapahtunut ei ole ollut sen parempaa. Suomen tilanne on katastrofaalisen huono. Ei tätä nykytilaa voi kuvata mulla tavoin. Sote-asiat ovat myös menneet lähes katastrofaaliseen tilanteeseen. Kunnallisen puolen terveydenhoito on luisunut huonoon suuntaan ja kauan aikaa. Tämä "ns uudistus" on mielestäni täydellisesti epäonnistunut. Olen kokenut sen henkilökohtaisesti - olen sitä ikäluokkaa, joka on kokenut sen kantapään kautta, siis aivan arkitodellisuudessa. Sillä alueella tilanne on huonontunut merkittävästi - siis terveydenhoito - sairaudenhoito, ja nimenomaan eläkeläisten ja yleensä vanhemman väen kannalta katsottuna. Se on todellisuus, joka kohdistuu nykyään eläkeläisiin ja vanhempaan väkeen. Pyritään säästämään vippaskonstein. Ei se niin onnistu. Vanha tapa oli paljon inhimillisempi ja parempi kuin nykyinen malli. Ei siinä kikkailu auta - tarvitaan oikeita diagnooseja ja oikeita hoitoja myös eläkeläisille ja vanhuksille yleensä. Myös eläkeläiset ja vanhukset ovat täysivaltaisia kansalaisia ja ihmisiä. Kyllä Orpon asenne on siinä suhteessa loukkaus vanhempaa väkeä kohtaan. Tässä on menty vikaan. Kyllä terveydenhoidon palvelut kuuluvat kaikille, niin nuorille kuin vanhemmillekin - siis kaikille kansalaisille. Muutenkin hallitus vaikuttaa heikolta ja saamattomalta riippumatta puoluekannoista. Heikko mikä heikko!
- Anonyymi
Orpo on jo henkilaita.
- Anonyymi
Paikatut on huutolais orpo pojan housut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962