bändin sivu

green day fani

niin, kun googlesta en löytäny/jaksanu ettii, ni kai tääl joku ihminen on, joka tietää niitten "kotisivun" tai jotai vastaavaa.....

11

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • risupää

www.greendayauthority.com
      www.greenday.com
      www.greenday.net
      www.greendayvideos.com

ollos hyve ;)

• höh

Käytä googlea.

• gdfan

vaikka et googlest jaksais ettii, ni esimerkiks Suosikki 3/05 on juttu GD:stä, ja siinä mainitaan niiden kotisivu.
      sitä paitsi pitäis omaa järkee käyttää.

• Jepari

Kaikki eivät lue Suosikkia, vaikka siinä oliskin juttu Green Daystä. Sitäpaitsi se juttu valehteli jokusen verran, mitä sitä vähän kuikuilin, niin senkään takia en viittinyt lukea sitä.

• pensasvilistäjä
        Jepari kirjoitti:

Kaikki eivät lue Suosikkia, vaikka siinä oliskin juttu Green Daystä. Sitäpaitsi se juttu valehteli jokusen verran, mitä sitä vähän kuikuilin, niin senkään takia en viittinyt lukea sitä.

Onpas hemmetin vaikeaa löytää Green Dayn kotisivu. Sen nyt luulisi löytyvän ihan vaan kirjoittamalla www.greenday.com tai sitten googlesta. oO
        Laiskuutta tai tyhmyyttä, sanon minä

• Jepari
        pensasvilistäjä kirjoitti:

Onpas hemmetin vaikeaa löytää Green Dayn kotisivu. Sen nyt luulisi löytyvän ihan vaan kirjoittamalla www.greenday.com tai sitten googlesta. oO
        Laiskuutta tai tyhmyyttä, sanon minä

Mutta silti sen vastauksen vois laittaa siihen kohtaan, jossa sitä pyydettiin. Mulla ei nimittäin ole ongelmia ollut GD:n kotisivujen lölytämisen kanssa =P

• Whatsername<3<3

kannattaa käydä sivuilla www.greendayauthority.com, vaikka sivut on enkun kieliset niin silti on hyvät sivut...kannatta ehdottomasti käydä!

• risupää

sieltä on myös linkkejä muualle gd aiheisille

• Whatsername<3<3
        risupää kirjoitti:

sieltä on myös linkkejä muualle gd aiheisille

Joo...Totta se on...mun mielest authority on paras sivu...(se oli sitten mun mielipide)

• risupää
        Whatsername<3<3 kirjoitti:

Joo...Totta se on...mun mielest authority on paras sivu...(se oli sitten mun mielipide)

mielipidepalstahan tämä on ;)

• onhan
        risupää kirjoitti:

mielipidepalstahan tämä on ;)

se hyvä et sanoo et se on oma mielipide kun jotain täällä sanoo, ettei mee muitten piikiin... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35