Miks ihmeessä ikinä eksyinkään tälle sivulle

Anonyymi-ap

Tääl on nii ilkeitä ja manipuloivia ihmisiä et luottamus meni kaikkiin ja aloin uskoo et kaikki on samanlaisia pahoja

19

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mopolla reippaasti ajoradalla osana liikennettä vaikka se välillä tuntuu autoilijoita kiristelevän. Mitä tehokkaampi auto sitä todennäköisemmin on mopolla jurruuttavasta ampaistava vauhdilla koukaten ohi. Mikä tunne valtaakaan, kun koukkailija on jäänyt seuraaviin valoihin ja ohitettu mopilija hiljaa liukuu hitaasti siihen rinnalle.
      Hymyilee kun Hangon keksinä.
      Tässäpä ollaan, vaikka ohittelit.
      Miehel on vähän mannermaiset ajolinjat.

    • Anonyymi

      Oli mopo, oli kesä,
      Oli kesä, oli mopo

      • Anonyymi

        Ei sul vaan ollu mitään


    • Anonyymi

      Sehän se. Ajanmyötä huomaat, että tänne ei kannata usein poiketa.

    • Anonyymi

      Täältä kuule saa arvokasta tietoa ,sen älyämiseen vaan minulla menee kauan..vuosi.

      • Anonyymi

        Tirsk🤣🤣🤣👍


      • Anonyymi

        Vttuilu, mustamaalailu yms ei oo arvokasta tietoo


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla on helppo vetää raja palstan ja oikean elämän välillä. Palsta on täynnä kahjoja, lapsellisia trolleja ja tunnevikaisia sekopäitä, mutta oikeassa elämässä niitä ei ole. Siis omalla kohdalla. Tietää hyvin sen, että maailmassa on paljon hyviä ihmisiä, ja minä tunnen niistä monta. 🧡

      • Anonyymi

        Aina kivempi kun näkee ihmisiä irl eli in real life


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kivempi kun näkee ihmisiä irl eli in real life

        Muttei oo enää kivaa jos löytää irl keskusteluita täältä ja leikitään porukalla yhden ihmisen kustannuksella ja auta armias jos saat selville niin sit syytellään ja käännetään selkä ihan ku kaikki ois just sen yhden ihmisen vika


    • Anonyymi

      Noinhan se on jos väreinä on ”vain” musta ja valkoinen. Ja vaikka valitsee toisenvä niistä, pitää asiaa jäädä surkuttelemaan, levittämään ja vatvomaan, sen sijaan, että ottaisi epposet.

      • Anonyymi

        On se musta pallukka monen muunkin värinen ollu🤣


    • Anonyymi

      Ap, mulla tapahtui irl noita eri ihmisten kanssa. Luottamukseni on murentunut täysin.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Ne samat hymyilevät ja läppää heittävät kieroili ja mustamaalas jälkeenpäin tällä pskasaitilla ja löysin irl sanomisiani / tekojani täältä ikäänkuin joku yrittäs uskotella muille et minä vuodan tänbe juttuja, lopulta aloin tekee samaa kaikille jotka tekivät mulle noin..t. ap


    • Nyt sinulla on loistava tilaisuus oppia jotain ihmisistä.

      Varsinkin kun sanon sinulle että nämä täällä ovat juuri niitä samoja ihmisiä joita kohtaat jokapäiväisessä elämässäsi. Niillä on vain silloin se naamari naamallaan mikä hymyilee ja lausuu mukavia ja kohteliaita vuorosanoja, se sama ihminen heittää naamarin pois kun tulee tänne kirjoittamaan, täällä ihminen on aidoimmillaan.

      • Anonyymi

        Juuri noin. Samaa mieltä. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Samaa mieltä. T. Ap

        Oot mukavan neutri

        Ookko töissä


      • Anonyymi

        Olette niin pihalla.Eli tämä on se totuuden kanava,voi h*lvetti.


    • Anonyymi

      Niinpä sitä just kaikki on pahoja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe