höpsähtänyt n

Anonyymi-ap

Voi mies!
Olenkohan kuitenkin liian kokematon sinulle? Ehkä vähäsen tollokin olen ja sinua jonkin verran nuorempi. Sinä oleg niin viisas.
Minulla on pää ja kroppa sinusta ihan sekaisin. Kaiken muun lisäksi olet liikuttavan huomaavainen minua kohtaan.

26

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että ihan oleg.. Oisko tullut muutamasti ennenkin kirjoitettua tuo sana tänne?

    • Anonyymi

      Sinussa on varmasti monta asiaa joissa olet lahjakkaampi.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi

        Olet erittäin vastenmielinen ja yksinkertainen ihminen mitä kommenttejasi trollimiehelle lueskelee


    • Anonyymi

      Oleg onkin mahtava ja viisas mies.

      • Anonyymi

        Näin on XD
        Tumpelosormet näpyttää ja unohdin oikoluvun... Sanoinhan olevani tollo.


    • Anonyymi

      Et ole tollo. Olet fiksu ja älykäs ihminen. Kaikinpuolin rakastettava nainen. Paitsi vähän enemmän kuin jonkin verran nuorempi.

      • Anonyymi

        Siellä taas yksi jolle pitää olla huomattavasti nuorempi nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taas yksi jolle pitää olla huomattavasti nuorempi nainen.

        Ei todellakaan pidä. Ei minun sydämeni tiedä hänen ikäänsä. Mene ulos ja piristy sinäkin.


      • Anonyymi

        Miten paljon sinulla mies on ikäeroa ihastuksesi kanssa? Mikä on vähän enemmän kuin jonkin verran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon sinulla mies on ikäeroa ihastuksesi kanssa? Mikä on vähän enemmän kuin jonkin verran?

        Aika paljon taitaa olla. Harmi jos se olisi toiselle kynnyskysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon taitaa olla. Harmi jos se olisi toiselle kynnyskysymys.

        Ei se olisi hänen kanssaan. Toki minun mielestä ikäeromme on kohtuullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olisi hänen kanssaan. Toki minun mielestä ikäeromme on kohtuullinen.

        Niin, paljon riippuu nuoremman ajatuksista tulevaisuuden suhteen ja missä kohtaa elämää kumpikin on.


    • Anonyymi

      Et voisi naisille katkera mies olla enää surkuhupaisempi

    • Anonyymi

      Millä tavalla mies on viisas? Koulutettu vai miten se näkyy? Sinä et vaikuta kovin viisaalta.

      • Anonyymi

        Hän on älykäs ja yksi viisaimpia tietämiäni ihmisiä. Koulutuksenkin puolesta on fiksu. En oikein ytimekkäästi saa kerrottua ilman, että kirjoitan liian tunnistettavasti tai henkilökohtaisesti.
        En pidä itseäni viisaana.


    • Anonyymi

      Tyhmyys korjaantuu kun runko on kunnossa.

      • Anonyymi

        Mistä tyhmyydestä puhut?


      • Anonyymi

        Ei kannate ottaa pelinappulaksi ihmistä joka ei itse tiedä, et hänellä leikitään täällä palstalla! Voi tulla kalliiksi, jos kirjoittaja saaretaan oikeuden eteen!


    • Anonyymi

      Miltä sydämessä tuntuu. Sitä kannattaa noudattaa. Viisaus tulee iän myötä.

    • Anonyymi

      Voi rakas nainen?

      Ei minullakaan ole kokemusta edes kaikkien kanssa. En minäkään ymmärrä aina edes itteekään. Olenhan muutaman linnunratavuoden sinua vanhempi, mutta mitä sitten, elämä on. On minullakin kroppa epätasaisesti sekaisin, minkäs teet, enhän voi olla kuin mä.

      • Anonyymi

        Uskon sinua, jännitys saattaa hyvin olla molemminpuolista. Pidän sinulle peukkuja omaan tilanteeseesi.


    • Anonyymi

      Luulet liikoja minusta. Kokemuksesta puheenollen se on minulla 0. En ole koskaan edes pussannut olen vähän tyhmä. Roikuin nuorena aivan liian kauan yhdessä naisessa ja tuhlasin aikaani hän huijasi. Masennuin pitkäksi aikaa ja menetin uskoni ihmisiin piiiitkäääksi aikaa. Sinä tai hän johon ihastuin tulisesti mutta en osaa mitn. Ja siksi epävarmuus painaa ja en ole enää nuori ja silti kokematon ihan hävettää. Siinä syy miksi kaikki on vaikeaa. Moni luulee minua vaikka minkälaiseksi naistenmieheksi. En tiedä miksi ehkä oon sitte ihan ok näköinen. Sanotaan nyt vielä tähän ne mun ongelmat. Minulla on pieni tyyliin kuin nakki ja lisäksi olen karvainen selässäkin karvaa. Kaikki nuo tekee minusta tosi varautuneen en haluaisi nolata itseäni ja kaikki tuomitsee minut kpääksi jne ties miksi tuntematta minua vaikka minulla on tiettyjä haasteita. Kerroin koska mielestäni sinulla on oikeus tietää koska ihastuttiin ja olet varmaan miettiny että ei hitto miten voi olla niin vaikea tapaus...

    • Anonyymi

      Voidaan yhdessä opetella toisemme salat ❤️

      • Anonyymi

        Ei noin ihanaa ihmistä voi olla olemassa joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Olet täyttä kultaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin ihanaa ihmistä voi olla olemassa joka hyväksyisi minut sellaisena kuin olen. Olet täyttä kultaa...

        ❤️❤️❤️ kiitos kaunis


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe