En tiedä, mikä motiivi Petri Paavolalla on jatkuvasti mollata Eemil Antonia, mutta nyt hän on julkaissut pitkän arvostelun Antonista.
https://www.kotipetripaavola.com/emilantonkatolinenuskovalhejapetos.html
Maallikkosaarnaaja Petri Paavola arvostelee katolista Eemil Antonia
48
883
Vastaukset
- Anonyymi
Petri Paavola on entinen vapaakirkkolainen, jolla meni sukset ristiin vapaakirkon kanssa. Paavolaa voi nykyään pitää konservatiivisena helluntailaisena, mutta hän tekee myös yhteistyötä luterilaisten kanssa.
- Anonyymi
Helluntailainen siionisti hellareissa on vapaamuurareita. Paljon.
- Anonyymi
Vapaakirkossa on venäjän kielinen haaraliike virosta osa nimellä arkki.org arkki.fi varastetun kuljetukset huumeet ja juutalaiset kuin hellareissa.Romanit yhdessä.
- Anonyymi
Paavolan kirjoituksen otsikko on varsin sensaatiohakuinen.
"Emil Anton katolinen usko valhe ja petos"- Anonyymi
Paavola syyttää Eemil Antonia petoksesta. Tässä mennään jo aika arkaluontoiselle alueelle. Paavola on näyttövelvollinen syytöksestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavola syyttää Eemil Antonia petoksesta. Tässä mennään jo aika arkaluontoiselle alueelle. Paavola on näyttövelvollinen syytöksestään.
Juutalaiset kusettaa rahat tavarat. Myyntijeesus.
- Anonyymi
Onkohan asiasta mitään oikeudellista näyttöä?
- Anonyymi
Kyse on Antonin ja Paavolan näkemyseroista liittyen uskontoon.
- Anonyymi
Mikä on Petri Paavolan koulutus?
Mihin lahkoon kuuluu?
Emil Anton on teologian tohtori ja erittäin kielitaitoinen.- Anonyymi
Petri Paavola on ollut aiemmin vapaakirkon mallikkosaarnaaja. Hän on kielitaitoinen. En tiedä, mikä koulutus hänellä on.
Kyse ei ole nyt pelkästään koulutuksesta. Asiaa pitää arvioida objektiiviesti kirjoitetun mukaan. - Anonyymi
Paavolan on helluntailaisia synagogaa lähes ja vapaamuurareita.
- Anonyymi
Pietari oli raamatun mukaan kouluja käymätön ja oppimaton. Kelpasi Jeesukselle apostoliksi.
- Anonyymi
Paavolalla ja Pietarilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
- Anonyymi
Pietari näki omin silmin Jeesuksen elävänä ihmisenä. Oliko Paavola paikalla silloin 2000 vuotta sitten ?
- Anonyymi
Katolisuus on yleistä.
- Anonyymi
Katolinen alkukirkko on yhteinen usko Jeesukseen.
- Anonyymi
Mikä on sitten totuus tässä asiassa?
- Anonyymi
Joka ikinen kristinuskovainen on harhaoppinen eksyttäjä jonkun toisen toisin kristinukovan mielestä.
- Anonyymi
Saadaanko tähän mitään selvyyttä?
- Anonyymi
Petri Paavola on helluntailainen. Se kertoo kaiken.
- Anonyymi
Tuska festivaaleilla juutalaiset. Ja HELLARIN on tehtävä parannus vapaamuurari .
- Anonyymi
Helluntailaiset ovat mustalaisia ja linnajammuja. Katoliseen kirkkoon liittyjät ovat akateemisia.
- Anonyymi
Varkaita ja huumeita
- Anonyymi
Peruukkipäitä ! 666 peite.
- Anonyymi
Mikä ihme on vapaakirkko tai helluntailaisuus?! Katolinen Kirkko on ollut 2,000 vuotta. Mihin näitä harhaoppeja tarvitaan?!
- Anonyymi
Jos uskovaisten kaikki aika menee toisten uskovaisten arvostelemiseen niin missä välissä kerkiää kertomaan uskosta syntisille ja pelastamaan nämä
- Anonyymi
Ei hän näyttäisi mollaavan Emil Antonia vaan katolisen kirkon opetusta.
- Anonyymi
Juutalaiset ei usko 666
- Anonyymi
Toudella mielenkiintoista nyt.
- Anonyymi
Mikä on totuus?
- Anonyymi
Vietättekö sapattia?
- Anonyymi
SYNAGOGA HILJAA
- Anonyymi
Jeesus vietti sapattia.
- Anonyymi
Jeesus lopetti sapatin vieton 2000 vuotta sitten Golgatan ristillä.
- Anonyymi
Jeesus on usko kohde. Ei kukaan muu!
- Anonyymi
Jeesus on Raamatun päähenkilö. Ei kukaan muu!
- Anonyymi
Niin, mikä tämän Petrin koulutus on?
- Anonyymi
Ei osaa englantia.
- Anonyymi
Jeesus osaa kaikki kielet! Jeesus on totuus raamattu sen kertoo.
- Anonyymi
Totuus on raamatussa. Kannattaa lukea.
- Anonyymi
Jeesus on raamatun keskus ei kukaan muu.
- Anonyymi
Jeesus Kristus on raamatun opettama pelastus. Vain Hänessä!
- Anonyymi
Vain Jeesus voi pelastaa!
- Anonyymi
Onko asiaan saatu mitään selvyyttä?
- Anonyymi
Onko nyt mitään uutta tähän juttuun?
- Anonyymi
Onkos asiaan saatu mitään selvyyttä?
- Anonyymi
Onko kellään tietoa miten tää edistyy? Tapahtuuko mitään?
>>Petri Paavola on helluntailainen. Se kertoo kaiken.>>
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579