Kun täällä on niin harvoilla muumit laaksossa

Anonyymi-ap

35

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PikkuMyy oli tulos. Että kanootista pudonnut ja sillee

• Anonyymi

No, Pikku myy osaa varmaan itsensä pelastaa ja keinot keksii mihin vaan.

• Anonyymi00030
        Anonyymi kirjoitti:

No, Pikku myy osaa varmaan itsensä pelastaa ja keinot keksii mihin vaan.

Pieni mutta pippurinen
        Pikku Myy on ärhäkkä ja itsenäinen tuittupää – kooltaan pikkuruinen, persoonallisuudeltaan valtava! Hän on teräväkielinen, äkkipikainen ja ilkikurinen hahmo, joka tuntuu oikein rakastavan pieniä katastrofeja. Toisinaan Myy ilkkuu muiden kommelluksille, mutta hän on myös luotettava ja rehellinen ystävä, joka puolustaa tomerasti läheisiään. Hänen urheudestaan on paljon hyötyä tiukan paikan tullen. Pikky Myy yhyy.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Pieni mutta pippurinen
        Pikku Myy on ärhäkkä ja itsenäinen tuittupää – kooltaan pikkuruinen, persoonallisuudeltaan valtava! Hän on teräväkielinen, äkkipikainen ja ilkikurinen hahmo, joka tuntuu oikein rakastavan pieniä katastrofeja. Toisinaan Myy ilkkuu muiden kommelluksille, mutta hän on myös luotettava ja rehellinen ystävä, joka puolustaa tomerasti läheisiään. Hänen urheudestaan on paljon hyötyä tiukan paikan tullen. Pikky Myy yhyy.

Minä en ole niin kiinnostunut toisten salaisuuksista, että höpöttäisin niitä ympäriinsä. Sitä paitsi asianomaiset kertovat ne kyllä itse ennemmin tai myöhemmin.
        T. Pikku Myy

• Anonyymi

Nuuskamuikkunen ... ei varsinaisesti yllättävä tulos.

• Anonyymi

Aloittaja sai saman. Nuuskamuikkunen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja sai saman. Nuuskamuikkunen.

Viisas seikkailija
        Nuuskamuikkunen on filosofi ja kulkuri, joka pitää yksinkertaisista asioista – kalastamisesta, huuliharpun soitosta ja yksinäisistä öisistä vaelluksista. Hän on oman tien kulkija, joka ei tarvitse turhia tavaroita, ja uhmaa tarvittaessa puistonvartijan kaltaisia auktoriteetteja. Itsenäisyys on Nuuskamuikkuselle tärkeää, mutta hän palaa joka kevät Muumilaaksoon hyvän ystävänsä Muumipeikon luo. Nuuskamuikkusen tyyntä itseluottamusta ihailevat Muumilaaksossa monet, varsinkin laakson pienet ja arat asukit.

• Anonyymi

Muumipappa, voi miten kiva.

• Anonyymi

Muumipappa onkin symppis hahmo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muumipappa onkin symppis hahmo.

Ei mun mielestä. :/
        Itsekeskeinen, itse omista jutuistaan liikuttuva ja aika pihalla. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun mielestä. :/
        Itsekeskeinen, itse omista jutuistaan liikuttuva ja aika pihalla. :D

No ei sitten.

• Anonyymi00027

Seikkailuja rakastava isä
        Muumipappa on suuri ajattelija, tarinankertoja ja peloton seikkailija – ainakin omasta mielestään, eikä perhe tietenkään sano vastaan! Erityisesti Muumimamma antaa Muumipapan esiintyä sankarina ja ottaa mielihyvin vastaan tämän tarjoaman ”avun” (silloinkin kun se ulkopuolisen silmään näyttää enemmänkin hidasteelta…). Levottomana sieluna Muumipappa kaipaa toisinaan seikkailuita ja uusia elämyksiä, mutta kunniallisena muumina hän täyttää aina velvollisuutensa perhettään kohtaan.

• Anonyymi

Puhu vain omasta puolestasi

• Anonyymi

Ja sinä omastasi.

• Anonyymi

Netta❤️❤️❤️🍆💦

• Anonyymi

Aijaa. No Netta ei kuulu kyllä muumilaaksoon.

• Anonyymi00037

Ninni varmaan ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Ensin tuli pikku myy, jostain syystä olen saanut lahjaksi pikku myy mukin, mut uusi kierros muumimamma. Joku näiden välistä. Ei lakkaa hämmästelemästä että muumit on luotu jo 30-40 luvulla!

• Anonyymi

Joo noista saa välillä eri juttuja. Niin ne muumit on olleet kauan. Itse uskoisin, että niiden suosion salaisuus piilee ajattomassa viisaudessa, joka on osattu piilottaa pois itsestään selvyyksistä.

• Anonyymi

Vielä, lähes samalla kellonlyömällä kuin aloitus olen muumeista puhunut irl.

• Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

Joo noista saa välillä eri juttuja. Niin ne muumit on olleet kauan. Itse uskoisin, että niiden suosion salaisuus piilee ajattomassa viisaudessa, joka on osattu piilottaa pois itsestään selvyyksistä.

Tää on Muumi Maailma
        https://youtu.be/3GBLL2Io-NU?si=iY2VgIQQCMX6LrBM

• Anonyymi

Seikkailee täällä susikin lampaan vaatteissa ja yrittää uunottaa pölöjä pahaa-aavistamattomien laaksossa.

• Anonyymi

Seikkailkoon kuka missäkin haluaa. Ei kiinnosta tarinallisuuksien jatkamiset. Lähenkin tekemään jotain muuta.

• Anonyymi00035

Haisuli

Hurmaava lurjus
        Haisuli on pieni ja kiukkuinen olento, joka tekee jatkuvasti kolttosia Muumilaakson asukkaille. Hän on kelmi ja ylpeä siitä! Haisuli haistaa tuottoisat tilaisuudet, ja hänellä on aina jokin tihutyö meneillään. Muumiperhe on hyvissä väleissä hänen kanssaan – ja oikeastaan hieman ylpeäkin tuntiessaan ehdan konnan. Haisuli on kauttaaltaan pörröisen karvan peitossa, ja hänellä on laihat jalat ja pienet tuntosarvet korvien sijaan.

• Anonyymi

Nuuskis tuli kun tein.

• Anonyymi

Nuuskis on yllättävän yleinen tulos. Kiinnostaisi saako noista millä vastauksillä kukaan esimerkiksi Haisulin, tai vaikka Nipsun.

• Anonyymi

Muumipappa tuli. Tein testin 2 v. sitten työpaikkahaastattelussa ja tuli Pikku-Myy.

• Anonyymi

Aika hauska, pistää miettimään mihin töihin hait, missä käytetään muumitestiä. Parempi ehkä vielä mysteerinä, saa toki kertoa, muttei mikään pakko.

• Anonyymi00031

Niiskuneiti tietenkin.

• Anonyymi00032

Herkkä haaveilija
        Niiskuneiti on luova ja herkkä haaveilija, jonka mielikuvituksesta on paljon hyötyä seikkailuissa. Hän on hyvin neuvokas ja nopeaälyinen, ja auttaakin usein ystävänsä pulasta yllättävillä ja kekseliäillä oivalluksillaan. Kerran hän pelastaa Muumipeikon jättiläismustekalan lonkeroilta apunaan vain ruusurubiinein koristeltu peilinsä. Niiskuneiti rakastaa näytelmiä, joissa seikkailevat kauniit neidot ja urheat sankarit. Pääosia esittävät tietenkin Muumipeikko ja hän itse.
        Minun täytyy rauhoittua, muuten räjähdän onnesta.

• Anonyymi00034
    • Anonyymi00038

Tein gubbe testin ja olin toi peruna

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3690
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1588
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1328
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1171
    5. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1021
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      167
      999
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      74
      815
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      47
      725
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      33
      716
    10. Mitä opit tästä

Ikävästä, päivästä?
      Ikävä
      81
      660
    Aihe