Oma kokemukseni Naomista

Anonyymi-ap

Tahdon tänne antaa palautetta tuosta Naomi M. näkijästä, jos jollakin muullakin on vaikeutta elämäsään.
Olipa voimaannuttava kokemus, kerta kaikkiaan.
Minähän en selvännäkijöihin ja ennustajiin ole ennen uskonut, mutta nyt oli tarkistettava kantaa siihenkin asiaan.
Jäin alkuvuodesta työttömäksi, ja meinasi alkaa paniikki iskeä, kun ei uutta paikkaa tuntunut löytyvän, ikää kun on jo sen verran, että tuntuu nuoremmat menevän edelle joka paikassa.
Ajattelin, että nyt on tämäkin oljenkorsi käytettävä, itseltä alkoivat keinot loppua.

Ystävän suosituksesta hänen puoleensa käännyin, sillä seurauksella, että nyt on työt alkamassa uudessa paikassa ja moneen muuhun asiaankin sain apua ja selkeyttä.
Tärkeää työtä tekee. Nyt jo tiedän kenen puoleen kääntyä, jos uutta solmukohtaa tulee.

32

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos toi oli kuin jokin merkki, olen pari päivää miettinyt, että varaanko hältä ajan, niin nyt sitten varasin.

    • Anonyymi

      Käydään äidin kanssa joka kesä hänen vastaanotolla. Ihana, vaatimaton näkijä jossa on jotain ainutlaatuista läsnäoloa.

      • Anonyymi

        Samaa kesäohjelmistoo:) joskin tädin kaa, kierretään sellanen maakuntakierros, käydään vähän sukuloimassa, ja paluumatkalla on poikettu Sastamalan näkijällä.


        Paitti että on näkijänä aivan omaa luokkaansa, on myös muutoi tosi ihana, hyvä huumori hällä :)


      • Anonyymi

        Missä ottaa vastaan? Tampereella?


    • Anonyymi

      Ai ittes puoleen käännyit? No itsehän sitä omat asiat parhaiten tietää mutta ei sitä täällä tarvi huudella..

    • Anonyymi

      Yritä nyt edes vaihtaa välillä kirjoitustyyliäsi..sama tunnistettava lötinä joka kerta, asiakkaat vähissä näköjään.

      • Anonyymi

        Annatko nyt itsellesi ohjetta? Höööö? Ainakin itse olen tuohon ensimmäisen kommenttini laittanut,,,,,, tyyliin mihinkään ennen?
        Eräässä toisessa ketjussa kerran kommentoinut, siitäkin varmaan vuosi, niin hiukan nyt ymmälläni että mikä lötinä?
        Vai oletko joku suomenkielenope, joka käy täällä tiiraamassa ihmisten kirjoitustyylejä oikein urakalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko nyt itsellesi ohjetta? Höööö? Ainakin itse olen tuohon ensimmäisen kommenttini laittanut,,,,,, tyyliin mihinkään ennen?
        Eräässä toisessa ketjussa kerran kommentoinut, siitäkin varmaan vuosi, niin hiukan nyt ymmälläni että mikä lötinä?
        Vai oletko joku suomenkielenope, joka käy täällä tiiraamassa ihmisten kirjoitustyylejä oikein urakalla?

        Tosta ei kannata välittää, käyn näitä ennustajista käytäviä keskusteluja paljon lukemassa ja tosi turhauttavaa, että miks näissä pitää aina ilkeillä.
        Varsinkin juuri toi yks ja sama, erityisesti juur näissä misson Naomista.
        Tunnistaa selvästi kirjotustyylistä ja aina toi sama laulu että onks asiakkaat vähissä ja yks ja sama kirjottaa.
        Tuntuu itellään olevan ainakii joku vähis tai muuten vaan hiekkaa stringsusa. onko niin vähillä varustein että kuvittelee joku epäilemättä eniten työllistetty ja kiireinen selvännäkijä kävis täälä skriivaamasa.
        Mä olen tullu päätelmään, että on pakosti joku joka haluis ite olla näkijä mutta jollei kukaan käy. Ei ole kyllä mikään ihme! hurjan negatiivista kiukkuamista näis ketjuissa. Hankkis vaikka töitä itelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta ei kannata välittää, käyn näitä ennustajista käytäviä keskusteluja paljon lukemassa ja tosi turhauttavaa, että miks näissä pitää aina ilkeillä.
        Varsinkin juuri toi yks ja sama, erityisesti juur näissä misson Naomista.
        Tunnistaa selvästi kirjotustyylistä ja aina toi sama laulu että onks asiakkaat vähissä ja yks ja sama kirjottaa.
        Tuntuu itellään olevan ainakii joku vähis tai muuten vaan hiekkaa stringsusa. onko niin vähillä varustein että kuvittelee joku epäilemättä eniten työllistetty ja kiireinen selvännäkijä kävis täälä skriivaamasa.
        Mä olen tullu päätelmään, että on pakosti joku joka haluis ite olla näkijä mutta jollei kukaan käy. Ei ole kyllä mikään ihme! hurjan negatiivista kiukkuamista näis ketjuissa. Hankkis vaikka töitä itelleen.

        Miks sä oot pistänyt hiekkaa housuihin?! No työttömällä on aikaa tehdä kaikenlaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sä oot pistänyt hiekkaa housuihin?! No työttömällä on aikaa tehdä kaikenlaista...

        Mahtaako kukaan muu sellasta tehsä-----? Emmää ole ainakaan tollasesta harrastuksesta kuullu--- mutta ehdit siis hdit sellastakin----- eikö sellanen tunnu epämiellyttävältä------- kannattaisko kumminkin jotain töitä-----


    • Anonyymi

      Miksi te ette kirjoita Naomista noihin valmiisiin ketjuihin?
      Eikä se olisi kaikkeista paras.

      Enkä oikein ymmärrä,että tähän kirjoitetaan palautetta. Se palaute kannattaa antaa sille Naomille suoraan. Vai käykö hän lukemassa palautteet täältä?
      En usko että ehtii työnsä ohella näillä sivustoilla käydä lukemassa.

      Hienoa,että hänellä on vakiasiakkaita. Mutta kun tästä Naomista on monta topicia,niin miksi siitä täytyy monta keskustelu ketjua aloittaa?

      • Anonyymi

        Mutta kun ne muut ketjut on jo niin täynnä. Hänestä nyt paljon kirjoitetaan, kun on vaan niin himpuran hyvä.
        Onko näissä ketjuissa joku pakko käydä niitten ulisemassa, jotka ei ole asiakkaitansa tai muuten kateus anna myöten myöntää että on hyvä.
        Vanhat tunnetut nimet on monet jääneet pois, tilalle ei ole tullut muuta kenestä tiedän, jolla näkijänlahjaa laisin, kuin juuri Naomi,

        Mitä meitin palautteitten antaminen muille kuuluu? Itse olen antanut hänelle kiitosta viestinä sähköpostiinsa, mutta olen joskus tännekin kirjoittanut, ihan sillä, jos joku etsii hyvää näkijää. Itselläni kun on kokemusta huonoistakin.


      • Anonyymi

        Sekös sinuu harmittaa.


    • Anonyymi

      Sama ääliö aloittaa näitä ketjuja joissa ei ole mitään järkeä kuten ei aloituksessakaan. Miten työpaikan saaminen liittyy selvänäkijään, ei mitenkään, mutta kun logiikka on hukassa niin sitä myöten kaikki. Sitten tämä toinen kirjoittaja vai onko sama ääliö kirjoittaa aina miten menee mökille juhannuksen viettoon työkavereidensa kanssa (mahtaa olla tiivis duuniporukka kun lomansakin viettää yhdessä) ja samalla käy jollain selvänäkijällä.

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman asian. Ja tuosta noiden lätinästä,ei ole kuin haittaa. Nämä menee niin yli hilseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman asian. Ja tuosta noiden lätinästä,ei ole kuin haittaa. Nämä menee niin yli hilseen

        Haittaa kenelle? Kun kerrotaan että jollakin on ihan oikeasti näkijänkyvyt. Haittaahan se niitä joilla ei ole. Hmmmmm.....
        Sen jälkeen kun on käynyt oikealla näkijällä, harva varmaan haluaa mennä enää mihinkään ennustuslinjoille tarinoita kuuntelemaan.

        Itselläni ei ole mikään huono taloustilanne, kiitos hyvän näkijän, mutta sen olen kokemuksen kautta oppinut, että kun menen ennustajalle, niin menen sitten tosiaan sellaiselle jolla on siihen lahja, enkä hassaa rahojani johonkin keskustelulinjojen "lätinäntarjoajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa kenelle? Kun kerrotaan että jollakin on ihan oikeasti näkijänkyvyt. Haittaahan se niitä joilla ei ole. Hmmmmm.....
        Sen jälkeen kun on käynyt oikealla näkijällä, harva varmaan haluaa mennä enää mihinkään ennustuslinjoille tarinoita kuuntelemaan.

        Itselläni ei ole mikään huono taloustilanne, kiitos hyvän näkijän, mutta sen olen kokemuksen kautta oppinut, että kun menen ennustajalle, niin menen sitten tosiaan sellaiselle jolla on siihen lahja, enkä hassaa rahojani johonkin keskustelulinjojen "lätinäntarjoajille.

        Mäkään en ole koskaan kuullut että siitä on jotain haittaa jollekin, jos häntä kehutaan.
        Mulla menee tollanen yli hilseen.
        Olen pyörinyt noissa fasen ryhmisä, ja siellä on vaikka miten paljon jos jonkinlaisia ilmaistulkintoja tekeviä heilurinheiluttajia ja vaikka mitä diibadaapaa.
        Että kun ei ole näkijänkykyjä niin sitten kehitetään siihen kaiken maailman hömppäjutut mukaan.
        Siltäpohjin en yhtään ihmettele, että muutkin asiakkaat mun lisäksi kehuvat sellaista, joka on oikein vanhanajan kunnon selvänäkijä.


    • Anonyymi

      "Sama ääliö aloittaa näitä ketjuja joissa ei ole mitään järkeä kuten ei aloituksessakaan. Miten työpaikan saaminen liittyy selvänäkijään, ei mitenkään, mutta kun logiikka on hukassa niin sitä myöten kaikki."
      Hahahahahahaaaaaa:) :)
      Surkuhupaisaa tuo Suomalainen kateus! Hahahahahahaha :):);9

      • Anonyymi

        No tulihan se kateuskorttikin sieltä. Oikeesti, sun kirjoitukset aiheuttavat myötähäpeää. Samat jaaritukset, sama kirjoitustapa ym., ja aina tuo tarinan kerronta "mummon kaiman serkku kertoi, että kävi..ystävä suositteli, olin työtön, olin risteilyllä.."blaa blaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se kateuskorttikin sieltä. Oikeesti, sun kirjoitukset aiheuttavat myötähäpeää. Samat jaaritukset, sama kirjoitustapa ym., ja aina tuo tarinan kerronta "mummon kaiman serkku kertoi, että kävi..ystävä suositteli, olin työtön, olin risteilyllä.."blaa blaa

        Luen näitä ketjuja paljon ja ainoa mikä itselläni herättää myötähäpeää, on tuo hirveä Naomin kadehdintasi. Se on rumaa!
        Missä ikinä kuka vaan käy hänestä antamassa palautetta, niin eräs kiitää paikalle haukkumaan. Miksi IHMEESSÄ tässäkin ketjussa pyörit?!???? MIKSI????!!!

        Mun mielestää tosta alotuksesta pystyy hyvin päätteleen, että kenestä tässä ketjussa kommentoidaa.

        Jos kerta on ongelmaa että Naomilla käy paljon asiakkaita. iIsekin olen käynyt niin työkaverin, kuin sisareni kanssa, ja ihan tiedoksi kadehtivalle kyttääjälle: nyt ollaan menossa mun KAHDEN kaverin kanssa.
        Ihan varmasti kerromme ja kommentoimme meidän suosikkinäkijästä ihan juuri niin paljon kun tykätään.
        Kun toden totta, myötähäpeän myötä jokainen tajuu että tollainen kyttääminen ja haukkuminen ON tosi KATEELLISTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen näitä ketjuja paljon ja ainoa mikä itselläni herättää myötähäpeää, on tuo hirveä Naomin kadehdintasi. Se on rumaa!
        Missä ikinä kuka vaan käy hänestä antamassa palautetta, niin eräs kiitää paikalle haukkumaan. Miksi IHMEESSÄ tässäkin ketjussa pyörit?!???? MIKSI????!!!

        Mun mielestää tosta alotuksesta pystyy hyvin päätteleen, että kenestä tässä ketjussa kommentoidaa.

        Jos kerta on ongelmaa että Naomilla käy paljon asiakkaita. iIsekin olen käynyt niin työkaverin, kuin sisareni kanssa, ja ihan tiedoksi kadehtivalle kyttääjälle: nyt ollaan menossa mun KAHDEN kaverin kanssa.
        Ihan varmasti kerromme ja kommentoimme meidän suosikkinäkijästä ihan juuri niin paljon kun tykätään.
        Kun toden totta, myötähäpeän myötä jokainen tajuu että tollainen kyttääminen ja haukkuminen ON tosi KATEELLISTA!

        Sehä se vie kalatki veestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se kateuskorttikin sieltä. Oikeesti, sun kirjoitukset aiheuttavat myötähäpeää. Samat jaaritukset, sama kirjoitustapa ym., ja aina tuo tarinan kerronta "mummon kaiman serkku kertoi, että kävi..ystävä suositteli, olin työtön, olin risteilyllä.."blaa blaa

        Ei sentään nyt kirjoittanut, että meni nappiin näyt. Samat kirjoittajat kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen näitä ketjuja paljon ja ainoa mikä itselläni herättää myötähäpeää, on tuo hirveä Naomin kadehdintasi. Se on rumaa!
        Missä ikinä kuka vaan käy hänestä antamassa palautetta, niin eräs kiitää paikalle haukkumaan. Miksi IHMEESSÄ tässäkin ketjussa pyörit?!???? MIKSI????!!!

        Mun mielestää tosta alotuksesta pystyy hyvin päätteleen, että kenestä tässä ketjussa kommentoidaa.

        Jos kerta on ongelmaa että Naomilla käy paljon asiakkaita. iIsekin olen käynyt niin työkaverin, kuin sisareni kanssa, ja ihan tiedoksi kadehtivalle kyttääjälle: nyt ollaan menossa mun KAHDEN kaverin kanssa.
        Ihan varmasti kerromme ja kommentoimme meidän suosikkinäkijästä ihan juuri niin paljon kun tykätään.
        Kun toden totta, myötähäpeän myötä jokainen tajuu että tollainen kyttääminen ja haukkuminen ON tosi KATEELLISTA!

        Täällä on arvosteltu näitä tyhjänpäiväisiä aloittajia. mistä sinä kateellisuuden siihen vedit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on arvosteltu näitä tyhjänpäiväisiä aloittajia. mistä sinä kateellisuuden siihen vedit.

        Etkö osaa lukea.
        Aloittaja kertoi kokemustaan tuosta näkijästä. Tyhjänpäiväisiä aloituksia arvostelevat voisi suksia vaikka suolle tästä ketjusta. Mitä tulevat tänne meuhkaamaan, perustakaa oma ketju!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehä se vie kalatki veestä.

        Nimenomaan! Sitten koittavat vielä kauheasti selittää että eihän tässä nyt mistään kadehtimisesta ole kysymys, joo eiiikkä ko muuten vaan juostaan joka ketjuun kyyläämään mitä Sastamalan noitanaisesta kirjoitetaan.
        Että mistäköhän siinä sitten on kysymys? Itse luen yleensä aina ketjun otsikon että mistä siellä kirjoitetaan, ja valitsen siltä pohjalta missä kommentoin, jos kommentoin lainkaan.

        Tuosta aloittajan otsikosta selkii ainakin itsellei, että mistä kirjoitetaan. Miksi tulevat tänne riitaa haastamaan, ei kai kenenkään ole pakko käydä sen paremmin kyseisellä näkijällä, kuin häntä koskevissa ketjuissa. Miksi joku sitten tulee tänne irvistelemään, itse en ainakaan ymmärrä mitään muuta motiivi kuin kateus.
        Ja tuo iänikuinen länkytys, että kirjoitustyylin tunnistaa, kirjoitustyylin tunnistaa. Kaikki on varmaan koulussa oppinut kirjoittaan, niin en ainakaan ite ymmärrä, miten monella tapaa Suomeks voi kirjottaa.

        Taitaa jotkut viihdelinjojen atarinanpieksijät täällä mesota, joilla ei ole asiakkaita. Kateuksissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään nyt kirjoittanut, että meni nappiin näyt. Samat kirjoittajat kyllä tunnistaa.

        No minäpä sitten kirjoitan niin :) kyllä ihan nappiin menivät, sekin, minkä näki mulle pari vuotta takaspäin, tapahtui nyt! tarkemmin sunnuntaina.
        Mies menneisyydestä otti yhteyttä, on eronnut, ja kysyi lähtisinkö kahville kanssaan.

        Naomi nähnyt mulle ennalta myös erään sittemmin tapahtuneen sairastumisen, työpaikan vaihtumisen, kuvaillut oikein, siis ihan fyysisin ominaisuuksin, useitakin henkilöitä, yhdestä varoitti mua, myöhemmin kävi ilmi että hyvästä syystä. Lapsuuden tapahtuman joka edelleen aiheuttaa ahdistusta, ja monta muuta asiaa.
        Hänen näkijänlahjansa on kiistaton, olen jo vuosia sitten lukenut hänestä lehdistä pitkiä kirjoituksia, myös taiteestaan, itselläni on häneltä hankkimani kaunis enkelitaulu.
        Jos tuo palstalla riehuva syyttelee taas jostain samasta kirjoittajasta niin tiedoksi, tämä on ensimmäinen kirjoitukseni Naomista :) joskin ei jääne viimeiseksi, koska tilasin häneltä jo uuden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minäpä sitten kirjoitan niin :) kyllä ihan nappiin menivät, sekin, minkä näki mulle pari vuotta takaspäin, tapahtui nyt! tarkemmin sunnuntaina.
        Mies menneisyydestä otti yhteyttä, on eronnut, ja kysyi lähtisinkö kahville kanssaan.

        Naomi nähnyt mulle ennalta myös erään sittemmin tapahtuneen sairastumisen, työpaikan vaihtumisen, kuvaillut oikein, siis ihan fyysisin ominaisuuksin, useitakin henkilöitä, yhdestä varoitti mua, myöhemmin kävi ilmi että hyvästä syystä. Lapsuuden tapahtuman joka edelleen aiheuttaa ahdistusta, ja monta muuta asiaa.
        Hänen näkijänlahjansa on kiistaton, olen jo vuosia sitten lukenut hänestä lehdistä pitkiä kirjoituksia, myös taiteestaan, itselläni on häneltä hankkimani kaunis enkelitaulu.
        Jos tuo palstalla riehuva syyttelee taas jostain samasta kirjoittajasta niin tiedoksi, tämä on ensimmäinen kirjoitukseni Naomista :) joskin ei jääne viimeiseksi, koska tilasin häneltä jo uuden ajan.

        "tämä on ensimmäinen kirjoitukseni Naomista :)"
        Juu, ihan varmaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea.
        Aloittaja kertoi kokemustaan tuosta näkijästä. Tyhjänpäiväisiä aloituksia arvostelevat voisi suksia vaikka suolle tästä ketjusta. Mitä tulevat tänne meuhkaamaan, perustakaa oma ketju!

        En osaa lukea. Miksi kommentoijat olisivat kateellisia aloittajalle ?


    • Anonyymi

      Toi Naomia vainoova nassunkuvaansa jakelija taas rantautunu tähänkii ketjuun. Silei selvästi kaikki kotona.

      • Anonyymi

        Yks ja sama tapaus, syyttelee tääl kommentoivia että sama kirjottelee vaik ite tunkee joka ketjuun missonNaomista. reuhkaamaan noita veetupäivän kommenttejaa.
        Aina sama poru. Saanu ilmesesti bannit Naomilta- - oisko joku ennustajaa leikkivä tyätön.


    • Anonyymi

      Näitä samanlaisia avauksia on näköjään tehty jo vuosia. Helppohan niitä on hakutoiminnolla etsiä, löytyy joka palstalta. Outoa menoa sanoisin.

      • Anonyymi

        Niin on, olen tästä näkijästä lukenut paljon ja huomannut saman. Se Naomin stalkkeri mellastaa kintereillään kaikissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe