Mitä ajattelee

Anonyymi-ap

Mitä ajattelee avioparin mukaan pyydetty mies kun pääsee panemaan rouvaa?
Meilläkin miehet saa panna vaimoa mutta ei ole tullut kysyttyä koskaan mitä tykkäävät.

19

1734

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys! Olen ollut noin kymmenen parin mukana, useimman kanssa useemman kerran. Tietysti itseeni kiihottaa varatun paneminen sekä parien tyytyväisyys. Ehkä nautin eniten kun rouva voihkii nautinnosta, halun naida paremmin kuin oma mies. Toiseksi yritän rouvan saada ihastuu jotta vaki panon saan, onnistunutkin muutaman rouvan kanssa sala suhteen luomaan. Kolmanneksi yritän antaa mahdollisimman rajun panon, siihen saan voimaa kun toisen oma nainen. M 31v

      • Anonyymi

        Onko koskaan mies tullut mustikseksi.m 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko koskaan mies tullut mustikseksi.m 68

        Mustasukkaiseksi ei koskaan, joskus mies peloissaan kun nussin vaimoa rajusti ja vaimo huutaa lujaa kiimassa. M 31v


      • Anonyymi

        Meillä on vakimiehet joiden on lupa panna vaimoa vaimon halutessa vaikka en itse ole paikalla.


      • Anonyymi

        "Toiseksi yritän rouvan saada ihastuu jotta vaki panon saan, onnistunutkin muutaman rouvan kanssa sala suhteen luomaan."

        Juu juu, epäilemättä kuvittelet sellaista, mutta voit olla varma että se salaisuus on parille vain pelkkää leikkiä.


    • Molemmin puolin kiva juttu, ei suoriteta, nauttia yhdessä kiimainen hetken

    • Anonyymi

      Me haemme aina pidempiaikaista seksi-seuraa heterotyyliin.
      Viimekesänä otimme yhden miehen mukaan kun menimme mökille niin mies viipyi 9 vrk mökillä ja vaimo oli koko ajan meidän yhteinen.

      • Anonyymi

        Yhteinen täytyy ollakin et homma toimii.
        Vieras saa panna kun mieli tekee, ainaskin meillä sovitaan heti aluksi vaimon pillu aina valmis jos kyrpä kaipaa pesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteinen täytyy ollakin et homma toimii.
        Vieras saa panna kun mieli tekee, ainaskin meillä sovitaan heti aluksi vaimon pillu aina valmis jos kyrpä kaipaa pesää.

        Kyllä kaverin täytyy saada pillua jos pyydetty vaimoo panee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaverin täytyy saada pillua jos pyydetty vaimoo panee.

        Yleensä pyydämme miehen meille koko viikonlopuksi perjantai illasta maanantai aamuun.
        Vaimoni on miehen pantavana noin 60h ehkä joka toinen viikomloppu.
        Miehet ovat olleet mielissään ja ahkeria panemaan nuorta kaunista naista.


    • Anonyymi

      Siis varattu mature rouva se vastaa hyvältä tuntee. Vielä kun pääsee laskemaan siemenet sisään.

      M50v

      • Anonyymi

        Juuri tunne paras kun kyrpä varatun pillussa ja itse tntee kohta spermma purkautuu rouvan vakoon. Aah voiko parempaa olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tunne paras kun kyrpä varatun pillussa ja itse tntee kohta spermma purkautuu rouvan vakoon. Aah voiko parempaa olla...

        Vaimollani on tapana ristiä sääret miesten vyötärölle kunnes on saanut koko spermalastin sisäänsä ja tästä on miehet tykänneet.
        Olen katsonut usein kun kulli sykkii vaimon pillussa kun laskevat lastin 26v vaimon pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollani on tapana ristiä sääret miesten vyötärölle kunnes on saanut koko spermalastin sisäänsä ja tästä on miehet tykänneet.
        Olen katsonut usein kun kulli sykkii vaimon pillussa kun laskevat lastin 26v vaimon pilluun.

        Hmm... oikein irstastahan se ois tällaisen 5-kymppisen herrasmiehen tuollainen nuorikko siementää... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollani on tapana ristiä sääret miesten vyötärölle kunnes on saanut koko spermalastin sisäänsä ja tästä on miehet tykänneet.
        Olen katsonut usein kun kulli sykkii vaimon pillussa kun laskevat lastin 26v vaimon pilluun.

        Mainiota. Onko ehkäisyä? Oletteko hekumoineet ajatuksella, että ehkäisyä ei olisikaan tai pettäisi tuollaisessa kunnon vieraan sonnin siementämisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tunne paras kun kyrpä varatun pillussa ja itse tntee kohta spermma purkautuu rouvan vakoon. Aah voiko parempaa olla...

        Varatun naisen pilluun on ilo laskea spermat.


    • Anonyymi

      En siinä muuta ajattellut kuin pillua ja iloa kun pääsee panemaan.

    • Anonyymi

      Minä olin mielissäni kun kaveri vaimonsa kanssa valitsi minut kimppaan.
      Ensimmäisellä kerralla en kestänyt pitkään mutta olin äkkiä uudestaan valmis panemaan kaverin vaimoa.
      Myöhemmin kun itse seurustelin vakavasti houkuttelin morsiaimeni ensin kolmenkimppaan ja myöhemmin parinvaihtoon.

    • Anonyymi

      Nuorena miehenä pääsin panemaan kolmekymppistä rouvaa.
      Kapakassa hain semmoista aika hyvän näköistä naista. Seisomaanjan siinä alkoi kun naisen tuoksu tyrmäsi. En ollut päässy vielä koskaan naisen kans oleen silleen..
      Minut kutsuttiin jatkoille heidän mökkiin.
      Sehän oli selvillä ihan alusta asti että miks minut kutsuttiin.
      Heti kun päästiin mökkiin niin nainen alkoi lähennellä minua,pussailla ja pudotti housut alas.
      Otti kullin hoitoon. Imaisi kullin suuhunsa ja moitti että maistun ällölle . Ei sitä kestänyt kun hetken ja multa ruiskahti. Kalojen nieli mitä pystyi ,oli valtava lasti ja tuli voimalla.
      Pääsin heti nuolemaan pillua ja pakko sanoa että olihan tuoksua ja makua. Nainen huokaili ja voihki,en olis älynnyt mutta mies sanoi että työnnä kyrpäs siihen narttuun.
      Nousin päälle ja tunsin sen ihanuuden.
      Minusta tuli tuon naisen vakkari moneksi vuodeksi. Ensin oli kiihkeää,nain aina kun pystyin. Ja luulen että mies ei kaikkea tiennyt.
      Nainen otti kyllä aina kun halus ja pystyin antamaa .
      Hänen kanssaan olen olen nainut kuukautis pillua ,en kenenkään muun menkkapillua.
      Jälkeen päin olen kolmen muun varatun kans ollut yhdynnässä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe