Eilen 13-14-vuotias tyttö oksensi Peltolan nurkalla jo klo.16 maissa. On otettu alkoholia jo siis iltapäivän aikana. Kaveri näkyi sentään katsovan perään. Katsokaahan vanhemmat lastenne perään.
Katsokaa lastenne perään
23
1454
Vastaukset
- Anonyymi
Miten katot kun moni vanhemmista on töissä tuohon aikaan, köytätkö patteriin teinit kiinni työpäivän ajaksi? Ei auta kun keskustella ja valistaa, tuon ikäiset tekee omia päätöksiä.
- Anonyymi
Valistaminen varmaan ainoa vaihtoehto. Patteriin kiinnittäminen täyttää rikoksen merkit.
- Anonyymi
Omia päätöksiä? Alaikäisen päätökset kuuluu huoltajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valistaminen varmaan ainoa vaihtoehto. Patteriin kiinnittäminen täyttää rikoksen merkit.
Selkään koivuniemen herralla. Niin minä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia päätöksiä? Alaikäisen päätökset kuuluu huoltajalle.
Oletpa fiksu... Kyllä ne vaan tekee omia päätöksiä sillä aikaa kun vanhemmat ei ole näkemässä. Ei ne joka tekemisestään soita äitille ja kysy saanko näin tehdä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalkapuuhun laittaminen tuskin täyttää rikoksen merkit?
- Anonyymi
Tai oksentanut migreenissä
- Anonyymi
Oksentaminenko on alaikäiseltä kiellettyä? Minäkin oksentelin nuorena ja mielestäni kehityin melko normaaliksi aikuiseksi.
- Anonyymi
minä oskentelen vieläkin t.parruheikki
- Anonyymi
"Mä oksalla ylimmällä
oon Harjulan seljänteen..."
>
"Mä oksennan, ylenannan,
ja muutenkin pahoin voin..."
- Anonyymi
Anna ihmisen juopotella, mitä se sinun kukkatädin pillua kutittaaa. Huolehdi omista asioistas. Ja mistäs iän päättelit? Voi olla vanhempikin ihminen kyseessä🤣. Teinit juo vanhempien tai ilman vanhempien lupaa ja jos siihen ei lupaa anneta niin juodaan sitten salaa. Voi tällä tytöllä olla vaikka ongelmia käsiteltävänä, ja hän ajattelee että juominen voi olla ainut tapa käsitellä murheita. Joten antaakaa vähän ymmärrystä. Kiitos
- Anonyymi
Näinhän tuo yhen seikkailu päättyi Valkeakoskealla.
Jos olisi soitettu apua ajoissa, tuokin tyttö olisi elossa. Näin suomalaiset välittää toisistaan!
- Anonyymi
Oisit mennyt kysymään mitä tänne kirjoitat lapsellista käytöstä!
- Anonyymi
Jotkut entiset paikkakunnan johtomiehet katselivat lasten periä liiankin tarkkaan, jopa pyrkivät ihokontaktiin, jotkut pääsivätkin käräjäoikeuden pöytäkirjojen mukaan.
- Anonyymi
Olisko ollut masu sekasin tai noro virus. Tai peräti raskaana.
- Anonyymi
Pitäkää nuoret mukava ilta kylillä ja meijerinrannassa. Varokaa nistejä, ääliöt päässeet vapaalle jalalle.
- Anonyymi
Varo sie henkees
- Anonyymi
Nuorena pitää mennä ja touhuta, vähän hömöilläkin. ❤️
- Anonyymi
Mistä sen hänen ikänsä tiedät?
- Anonyymi
Kyylä hanki Elämä itsellesi
- Anonyymi
Samanlaista on nuoriso aina ollut.Jotkut vanhemmat juovat lastensa kanssa porukassa,niin nuorena kun vanhana.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569