Katsokaa lastenne perään

Anonyymi-ap

Eilen 13-14-vuotias tyttö oksensi Peltolan nurkalla jo klo.16 maissa. On otettu alkoholia jo siis iltapäivän aikana. Kaveri näkyi sentään katsovan perään. Katsokaahan vanhemmat lastenne perään.

23

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten katot kun moni vanhemmista on töissä tuohon aikaan, köytätkö patteriin teinit kiinni työpäivän ajaksi? Ei auta kun keskustella ja valistaa, tuon ikäiset tekee omia päätöksiä.

• Anonyymi

Valistaminen varmaan ainoa vaihtoehto. Patteriin kiinnittäminen täyttää rikoksen merkit.

• Anonyymi

Omia päätöksiä? Alaikäisen päätökset kuuluu huoltajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valistaminen varmaan ainoa vaihtoehto. Patteriin kiinnittäminen täyttää rikoksen merkit.

Selkään koivuniemen herralla. Niin minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia päätöksiä? Alaikäisen päätökset kuuluu huoltajalle.

Oletpa fiksu... Kyllä ne vaan tekee omia päätöksiä sillä aikaa kun vanhemmat ei ole näkemässä. Ei ne joka tekemisestään soita äitille ja kysy saanko näin tehdä 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkapuuhun laittaminen tuskin täyttää rikoksen merkit?

• Anonyymi

Tai oksentanut migreenissä

• Anonyymi

Oksentaminenko on alaikäiseltä kiellettyä? Minäkin oksentelin nuorena ja mielestäni kehityin melko normaaliksi aikuiseksi.

• Anonyymi

minä oskentelen vieläkin t.parruheikki

• Anonyymi

"Mä oksalla ylimmällä
        oon Harjulan seljänteen..."
        >
        "Mä oksennan, ylenannan,
        ja muutenkin pahoin voin..."

• Anonyymi

Anna ihmisen juopotella, mitä se sinun kukkatädin pillua kutittaaa. Huolehdi omista asioistas. Ja mistäs iän päättelit? Voi olla vanhempikin ihminen kyseessä🤣. Teinit juo vanhempien tai ilman vanhempien lupaa ja jos siihen ei lupaa anneta niin juodaan sitten salaa. Voi tällä tytöllä olla vaikka ongelmia käsiteltävänä, ja hän ajattelee että juominen voi olla ainut tapa käsitellä murheita. Joten antaakaa vähän ymmärrystä. Kiitos

• Anonyymi

Näinhän tuo yhen seikkailu päättyi Valkeakoskealla.
        Jos olisi soitettu apua ajoissa, tuokin tyttö olisi elossa. Näin suomalaiset välittää toisistaan!

• Anonyymi

Oisit mennyt kysymään mitä tänne kirjoitat lapsellista käytöstä!

• Anonyymi

Jotkut entiset paikkakunnan johtomiehet katselivat lasten periä liiankin tarkkaan, jopa pyrkivät ihokontaktiin, jotkut pääsivätkin käräjäoikeuden pöytäkirjojen mukaan.

• Anonyymi

Olisko ollut masu sekasin tai noro virus. Tai peräti raskaana.

• Anonyymi

Pitäkää nuoret mukava ilta kylillä ja meijerinrannassa. Varokaa nistejä, ääliöt päässeet vapaalle jalalle.

• Anonyymi

Varo sie henkees

• Anonyymi

Nuorena pitää mennä ja touhuta, vähän hömöilläkin. ❤️

• Anonyymi

Mistä sen hänen ikänsä tiedät?

• Anonyymi

Kyylä hanki Elämä itsellesi

• Anonyymi

Samanlaista on nuoriso aina ollut.Jotkut vanhemmat juovat lastensa kanssa porukassa,niin nuorena kun vanhana.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe