Seksiä Mäntsälä?

Anonyymi-ap

onko mäntsälässä mahdollista saada homoseksiä?

14

942

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi

Ei oo

• Anonyymi

Voisin ajaa vastaan, tiedät missä kioski siinä vieressä uima ranta. Iltaisin rauhallista puku kopissa hyvä touhuta ja käydä uimassa. M 56v

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi

OK oketko valmis useamman seuraan samoilla liukksilla? Oletan sulla kortsut ja likuvoiteet mukana? Jos olet top-panomiehiä?
        Eli voiko sinne tulla isommallakin seurueella ko. paikalle? Myös muina aikoina jos se on sun ym. päivystyspaikka muutenikn ja yleensäkin?

• Anonyymi

Raunoa 47 v Heinolassa saa käydä panemassa ryhmällä

• Anonyymi

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi

Mäntsälä män mielessäin...
      Kyllä Mäntsälässä homo/bi-ukkoja on, ainakin yksi ukkomies jonka tapasin viosia sitten jonkun lehti-ilmoituksen tms. kautta.
      Tehtiin treffit ja hän tuli Hesaan luokseni.
      Tuli töistään etäämpää ja kovin oli kiireinen kun ekana halusi suihkuun ja pukeutui sentään vielä ja kovasti odotti pääsyä itse "puuhiin. Juotiin kahvit ja istuttiin ja mitään aloitetta ei kumpikaan tehnyt seksiin joka oli ilm. tavoite?. Mutta pian ilmoitti hänen on lähdettävä ( kotiin vaimon luo) oli vasta kesäinen alkuilta.
      En pidätellyt... ajattelin ehkä voisimme tavata uudelleen paremmalla ajalla?
      No niin ei koskaan tapahtunut. En tiedä mitä menetimme, ihan ok tyyppi hänkin oli pitkä kookas miekekäs mies!
      Isot pallit ainakin farkkujen läpi nähtävissä. Ehkä muutenkin...se muu jäi näkemättä ja kokematta.
      Mutta tällaisia he ukm -kontaktit ovat useimmiten?
      Samalla todeten juuri ukm.t ovat innokkaimpia naimaan ja sitä he tavallisesti myös hakevat! Tämäkin mies oli siihen ilm. halukas?

Hän oli Mäntsälän mies joten kyllä homojen ystäviä löytyy kaikkialla! Terveiset vaan jos lukee jutun!

• Anonyymi

Miettinyt monet tosi pelokkaita tavatessa , pälyilevät näkeekö kukaan tuttu. Kyllähän töissä ja kadullakin jutellaan tuntemattoman miehen kanssa, eikä kukaan tuijota miksi.
        Omien korvien välissä kiertää kun miettinyt asiaa loppuun saakka...terv. bi

• Anonyymi00016

On 😘

• Anonyymi00017

Kyllä löytyy t.peksa 50v btm

• Anonyymi00018

🚹🚹🚮🚾🛃
      Ei niistä ole kuin kerttakäyttöön jos sitäkään. Anonyymejä ja pelkureita suurin osa kuten edellä todettiin!

Mieluumin ilman kuin epätietoisuus taudeista joita useat kantaa ja levittää estoitta!

• Anonyymi00019

Täältä löytyy

• Anonyymi00020

Yksi muu pelkääjäkö ja itsensä taipumuksen paljastusta kammoksuva?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe