🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pakstimen oven jääpalojen takia. Koiralle on oma puolen litran jääpala pakastinrasiassa.
Pihan penkillä lenkin lopussa jäähdytellessämme tuli siihen naapurin autoileva mies. Kyselin häneltä jäähdytinnesteestä, kun olin huolissani sen riittävyydestä. Hän varoitteli avaamasta jäähdytinnesteen korkkia ajon jälkeen. Sanoin, että mulla on naisten korkki. Siinä nimittäin lukee, ettei sitä saa avata moottorin ollessa lämmin😅. Kivasti hän osasi neuvoa senkin, että punaisen nesteen sekaan ei kannata laittaa muun väristä ainetta.
Jäähdytinnestettä kuluu
9
221
Vastaukset
Koiran juomakupissa on puolen litran pakasterasiassa jädytetty jääpala,
- Anonyymi
Mitä kukaan tekee tällä tiedolla?
Sinäkö täällä päätät mitä kukakin saa kirjoittaa? Voiko tästä siis päätellä, että ne aloitukset mihin et ole näin kommentoinut ovat mieleisiäsi? Esim. ne sofistikoituneet lemotukset ja ylipäänsä alushousujen sisällöt?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sinäkö täällä päätät mitä kukakin saa kirjoittaa? Voiko tästä siis päätellä, että ne aloitukset mihin et ole näin kommentoinut ovat mieleisiäsi? Esim. ne sofistikoituneet lemotukset ja ylipäänsä alushousujen sisällöt?
Mun mielestä Lounas saa kirjoittaa ikäviä juttuja ikävä-palstalla. Kukapa kirjoittaisi ikävämmin :)
sivusta - Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sinäkö täällä päätät mitä kukakin saa kirjoittaa? Voiko tästä siis päätellä, että ne aloitukset mihin et ole näin kommentoinut ovat mieleisiäsi? Esim. ne sofistikoituneet lemotukset ja ylipäänsä alushousujen sisällöt?
En minä niin sanonut. Kysyn vain mitä tällä tiedolla tekee.
Anonyymi kirjoitti:
En minä niin sanonut. Kysyn vain mitä tällä tiedolla tekee.
Kuka nyt yhtään millään tiedolla tekee mitä palstalta löytyy?
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä Lounas saa kirjoittaa ikäviä juttuja ikävä-palstalla. Kukapa kirjoittaisi ikävämmin :)
sivustaKiitos! Ikäävyyteen pyrinkin näillä teksteilläni.
- Anonyymi
Kuumat roiskeet lentävät päälle jos niitä korkkeja availee ajettuaan autolla. Auton moottori on kuin uuni. Ehkä autoteillä on kohonneet lämpötilat ympäristöön nähden osin tästä syystä. Tietysti se on olennainen seikka kun ne tiet ovat useimmiten tummaa asfalttia, niin nehän imevät Auringon lämpöä itseensä.
Tuosta kuuman nesteen roiskumisesta naapurikin varoitti. Musta asfaltti imee tosiaan lämpöä niin että teinpinta on lämpöisempi kuin ilma. Kai ne auton pyöträtkin kitkallaan sitä tietä vähän lämmittävät. Tässä kehä kolmosen kelikameran lämpötilat jossakin Espoossa.
lman lämpötila: 14.6 °C
Tien lämpötila: 25.3 °C
Maan lämpötila: 20 °C
Niistä huomaa että tienpinta on nyt lämmin. Se haittaa etenkin koiria, jotka hikoilevat vain tassuistaan. Siksi tuo jääpalanen juomavedessä on tarpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402
