Ohjaaja Tony Heinon uusi leffa Portti 44 vaikuttaa hyvältä. En kyllä yleensä innostu leffamainoksista, mutta tämä tuli suosituksena somessa:
https://www.youtube.com/watch?v=b0SeHSvAGRo
Hienoa nähdä että Esko Roine näyttelee edelleen. Äijähän oli vanha jo 80-luvulla, mutta vielä jaksaa nousta lavalle. Kiva nähdä vähän eri naamoja kameran edessä.
Mielenkiinnolla odottelen leffan julkaisua.
Portti 44 (elokuva)
3
357
Vastaukset
- Anonyymi
Leffa oli just niin kova (tai löysä) pökäle mitä edelliset näiden tyyppien filmi.
- Anonyymi
Kyllä oli hyvä elokuva! Tuo Jouko Ahola näyttelee ihan erilaisen roolin mitä oli Roudassa ja naisnäyttelijä oli myös hyvä, vaikka en ole missään aiemmin nähnyt. Rohkea tarina josta en kerro sen enempää.
- Anonyymi
Tää Heinojen klaanin tuotokset ovat kyllä ihan oma lukunsa huonojen leffojen genressä. Tosin jälki on leffasta leffaan johdonmukaisesti tasalaatuisen heikkoa. Tekninen toteutus on ammattitaidotonta kuvauksen, valaisun, äänityksen, värimäärittelyn ja editoinnin suhteen. Käsikirjoitukset ovat niin heikkoja että niissä on juonta vain nimeksi ja dialogit ovat ihan hirveitä ja jopa epäloogisesti todella koomisia.
Esimerkiksi kohtaus jossa kaksi toimittajaa keskustelevat kadonneesta henkilöstä. Toinen ”toimittaja” on kirjoittanut katoamisesta artikkeleja ja kuvailee juttua ”tosi hankalaksi”. Nainen oli kadonnut jonkun vanhan kartanon mailla, mutta kysyttäessä tämä artikkeleja kirjoittanut ”toimittaja” ei ollut selvittänyt edes kenen kartanon mailla nainen oli kadonnut. Ja kun tämä ”toimittaja” lähettää toisen toimittajan kirjastonjohtajan jutulle niin hän ei tiedä sitä, että kirjaston johtaja kuoli jonkin aikaa sitten tulipalossa. Ja kyseessä on hyvin hyvin hyvin pieni paikkakunta… Että sellainen ”toimittaja”.
Mutta tämäpä ei lopu tähän. Kirjaston INFOSSA!!! kysyttäessä nimeltä kirjastonjohtajaa (tosin jo kuollutta) ei INFOSSA!!! työskentelevä henkilö tiedä ollenkaan kenestä puhutaan. Ja edelleen tapahtumat tapahtuvat hyvin hyvin hyvin pienellä paikkakunnalla. Että sellainen infon työntekijä.
Mutta tämäpä ei lopu tähänkään. Kirjaston info ohjeistaa toimittajaa menemään yläkertaan jonkun naisen puheille. Ilman että toimittaja tietää kenestä naisesta on kyse, miltä hän näyttää tai mitä hän tekee (muuta kuin on ”yläkerrassa”) niin toki hän kävelee suoraan tämän naisen luokse. Ja siitä alkaakin sitten sellaiset dialogit että voi juma! :D
Kyseiset kohtaukset jouduin katsomaan kolmeen kertaan tarkistaakseni että menikö se tosiaan niin että kaikki tyypit ovat ihan helvetin huonoja omassa työssään ja todella aivan pihalla esim. siitä että mikä on oman työpaikan johtaja nimi saati että hän on delannut tulipalossa hetki sitten. Tai että paikallislehden toimittaja ei tiedä tätä pientä yksityiskohtaan.
Ei ole Heinojen suurinta osaamista kyllä leffojen tekeminen, niistä puhuminen siten, että omat elokuvat ovat suurimpia mestariteoksia kotimaisessa elokuvakulttuurissa kyllä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569