Missä viettää aikaa joko yksin tai tuttujen kanssa, omaa ei ole eikä vanhemmillakaan ole, köyhästä perheestä kun olen.
Kulissit on pidetty kunnossa ja välit huonona sukulaisiin niin ettei kutsuja sukulaisten mökeille ole tullut.
Olen henkeen ja vereen kesämökki-ihmisiä, tuhkanikin tullaan ripottelemaan lähijärveen, olen sen veljelleni ilmoittanut.
Voi kun olisi kesämökki
12
789
Vastaukset
- Anonyymi
Siis syntymäkodin lähijärveen!
- Anonyymi
Hyi helkkari, ei kai ruumiin tuhkalla saa ja pidäkään mennä tuhoamaan vesistöjä. Hyh hyh. Kuka esim. syö sitten niitä ruumiskaloja?
- Anonyymi
Kyllä se tuhka sinne järveen sekoittuu kuin kusi tai tupakin tuhkat.
Tosin vastaaja tuskin on enää niitä kaloja syömässä, joten älä panikoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tuhka sinne järveen sekoittuu kuin kusi tai tupakin tuhkat.
Tosin vastaaja tuskin on enää niitä kaloja syömässä, joten älä panikoi.Heitettiinhän Jukka Virtasen tuhkat jämsän jokeen jämsänkosken puolelle. Kun oli jämsänkoskelta kotoisin ja jokavuotinen kesävieras paikkakunnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitettiinhän Jukka Virtasen tuhkat jämsän jokeen jämsänkosken puolelle. Kun oli jämsänkoskelta kotoisin ja jokavuotinen kesävieras paikkakunnalla.
Muutenkin mielestäni pitäisi muistaa kuolleita lähiomaisia toisella lailla kuin nykyään. Typerä hautakivi jossa nimi ja syntymä ja kuolinaika.
Tämä Aira Samulinin haudalle laitettu puhelimella zoomattava koodi, joka aukeaa henkilön sivuille, jossa kerrataan ihmisen elämä syntymästä kuolemaan on hieno yksityiskohta. Usa:ssa noita käytetään paljon. Suomessa varmaan vasta tuloillaan.
- Anonyymi
Näin sanotaan laissa:
Yhä useamman vainajan tuhka sirotellaan muualle kuin hautausmaalle. Tuhka on mahdollista sirotella myös maastoon tai veteen, mutta ainoastaan alueen omistajan luvalla.- Anonyymi
Tuo laki on veteen piirretty viiva ja jättää tulkinnan varaa. Eli sitä on mahdoton valvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo laki on veteen piirretty viiva ja jättää tulkinnan varaa. Eli sitä on mahdoton valvoa.
Mitä enemmän suomalaisia "ylhäältä" päin lailla kielletään ja valvotaan sen vähemmän se suomalaisia kiinnostaa ja asioita kierretään varmasti.
- Anonyymi
Mannerheim totesi tampereen taisteluiden päätyttyä "Myö saatiin tampere, mutta mitä myö sillä tehhään"
- Anonyymi
Onhan noita vuokramökkejä pilvinpimein jos ei omaa ole , voipi jopa löytyä mukava vuokraaja jolta onnistuu pitkäaikaisempikin vuokraaminen edukkaasti , kyllä ne varmaan asiallista ja vaivatonta vuokralaista arvostavat ja kun tutuksi pääsee niin asiat luistavat .
- Anonyymi
Älä murehdi, kohta saat mökin lähes ilmaiseksi. Suomessa eläkkeellä olevia, jotka eivät jaksa pitää mökkejä, on kuusi kertaa enemmän kuin 15-30 vuotiaita. Eli ei riitä lähivuosina ostajia ja silloin hinnat romahtavat. Tämä asia on ihan selvä. Monet nuoret jotka taas mahdollisesti perivät noita mökkejä haluavat niistä eroon, koska eivät jaksa niitä pitää.
- Anonyymi
Minulla on kahdeksan mökkiä. Ei niitä ihan ilmasiksi viitsi kohta myydä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007