TV:n pääuutiset tänä iltana eivät menneet nyt kyllä nappiin mitä tulee itse ykkösuutiseen.
Pääaiheena Valkeakosken raiskaus. Miksi?
Lisäksi heti alussa sanottiin, että tekijä ei ole ulkomaalaistaustainen. Aikamoinen moraalinen tyylimoka tuo.
On sunnuntai eli oliko uutispäällikkönä kenties joku kesäheinä? Tässäkin tapauksessa kokeneempien olisi pitänyt hieman kerrata vastuuhenkilölle uutiskriteereitä palaverissa.
Noh, huomenna on maanantai ja tästä keissistä on syytä palaveerata isommalla porukalla ja kunnolla.
YLE:n pääuutiset hakuteillä tänään
5
139
Vastaukset
- Anonyymi
En muista, että yksittäistä henkirikosta olisi koskaan aiemmin nostettu pääuutiseksi.
- Anonyymi
Kyllä näin.
Enkä muista sitäkään, että uutisen alussa ilman mitään erityistä syytä mainitaan, että tekijä ei ole ulkomaalainen.
- Anonyymi
Eikä mennyt ihan putkeen tämänpäiväinen jatkouutinenkaan. Ulkomaalaisteemaa avattiin turhan näkyvästi, kun olisi riittänyt korkeintaan lyhyt maininta, että tekijä on suomalainen. Mutta pahasti hakoteille mentiin itsepuolustuskurssien esittelyllä. Nyt katsojille jäi outo mielikuva, että tässä on pian kouluttauduttava jonkin tason tappelijaksi, jotta uskaltaa liikkua ulkosalla. Seuraava uutisaskel voisikin sitten olla aseistautumisen pohtiminen. Niin, ei nyt oikein kulje uomissaan tämän asian käsittely Ylellä.
- Anonyymi
Yle Aamu haastatteli äärivasemmistolaispropagandistia, törkyä levttävää tätiä
Se on siellä usein
On ikävää kun suomeksi saa vain ylepaskaa, vaikka siitä joutuu veroissa maksamaan.
Sinänsä uutisia saa ilman yletörkyäkin
KOMMENTTI |Ylen taajaan käyttämä politiikan tutkija Hanna Wass suoltaa läpeensä puoluepoliittista analyysiä, fanittaa demareita ja on myöntänyt, ettei pysty suhtautumaan perussuomalaisiin neutraalisti. Wass suuttuu, kun hänelle huomauttaa hänen politikoinnistaan, päätoimittaja Matias Turkkila kirjoittaa https://www.suomenuutiset.fi/paatoimittajalta-hanna-wass-yle-ja-perussuomalaiset/
.- Anonyymi
Wass on pätevä tutkija, joka vastaa sanoistaan.
Jokainen voi olla niistä mitä mieltä haluaa.
Turkkila tietenkin katsoo asiaa PS:n kannalta.
Suomesa on sananvapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846