On hyvä kuva tekijäraiskuriraukasta. On ,hiukan suttuinen , mutta paikkakuntalaiset kyllä tunnistaa sen ja perheen ja talon missä asustelevat myös,aivan varmasti tunnistavat.En puutu tähän enempää koska asun Warkaudessa,töissä olen kyllä käynyt Valkeakoskellakin,on täälläkin paloittelumurhaajia vapaalla tietenkin ,ja ihmisiä poltettu elävältä,yms tekijät odottelee tuomioitaan vapaalla jalalla,jostain syystä,en käsitä miksi ovat vapaana...ep Warkaus.
Iltasanomiensivuilla
8
650
Vastaukset
- Anonyymi
Ovat vapaana koska suomen tuomarit ovat riivattuja.
- Anonyymi
Suomen laki on irvikuva laista. Rikollisia hyysätään.
- Anonyymi
onks warkaudessa vilä paperitehdas käynnissä?
- Anonyymi
Tää kaveri on todella on todella sairas mieleltään. Näille on vain pakkohoito lopun ikää. Näitä tämän sortin uusioita on ja vapautuu pienellä lusimisella. Siis oikeuslaitos ja kriminaalien hoidot oikeusvaltion mukaiseen tapaan hoitaa kyseiset tekijät. Ajattelepa omalle kohalle perhepiiriin.
- Anonyymi
Toivomme lepää siinä , että tekijä " syötetään " porkkanaksi / kaaliksi. /. muiden viherkasvien joukkoon kunnon lääkkeillä .
Lääke- kasvatus lisääntyy ja lääketehtaat taputtavat. käsiään .
- Anonyymi
Sillä raukallahan on mannetaustaa.
Ei elä kauaa. - Anonyymi
Iso kolli --- jonka oli helppo alistaa hentoinen lapsi HIMOJENSA POLJINLAUDAKSI .
ÄITI kofta pääsee tuomaan hedelmiä ja tupakkaa kullannupulleen poliisi vankilaan sekä halaa ajan rakasta raiskaaja-tappaja lastaan ,, --- ,,, kun taas uhrin vanhemmat ei voi. enää koskaan tässä ajassa halata ja silittää omaa rakasta pikkutyttöään ...
On se niin väärin ...
Tekijä kävelee 5 v päästä ulos vankilasta omaan elämäänsä .
Uhrin vanhemmat ja perhe " lusivat loppuelämänsä - päivästä päivään tuomionsa UHRIN OMAISENA VAIN ÄÄRETÖN TUSKA SEURANAAN ... - Anonyymi
KANSAN TUOMIOISTUIN KOOLLE - TUOMITSEMAAN LAPSI RAISKAAJA / MURHAAJAN HUUTO-ÄÄNESTYKSELLÄ .
Ja tuomio on pantava välittömästi täytäntöön .
Vain siten oikeus toteutuu ❗🇫🇮❗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904