En mä halua, että kaikki näkee, miten mä sulan, kun mä näen sut mies. Kun sä tuut vastaan, mä pakotan itseni katsomaan sua ja moikkaamaan sulle tai sanomaan jotakin muuta, ettei mun ihastuminen loista kilometrin päähän. Oikeasti mun ensimmäinen reaktio on juosta kirkuen piiloon, kun mä näen sut, mut ei se oikein toimisi. Mut ei siinä kyllä mitään vaatteita katsella. Et anteeksi, jos mä en vaikuta kiinnostuneelta, mä vaan yritän selvitä tilanteesta kompuroimatta ja sekoilematta sanoissani.
Mä sulan susta mies
9
883
Vastaukset
- Anonyymi
Voi itku tätä tunteita ja tuoksuja. 🤫
- Anonyymi
Menee E-miehelle. Sille vangin näköiselle.
Tai ehkä kenties M-miehelle, lippispäiselle. - Anonyymi
No niin, tätäkö se sitten on? Niinä harvoina kertoina kun näemme. Mitenhän me ikinä päästään maaliin. Ja mä kun katson oletko minulle kylmä, etäinen ja välinpitämätön ja koetan edetä sen mukaan, eli pysytellä viileänä ja vähäpuheisena. Apua, sanon minä!
- Anonyymi
Totta kai. Mut toivon, että just halaat mua joka kerta…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai. Mut toivon, että just halaat mua joka kerta…
Taatusti,
https://youtu.be/v_hGcY1Ht6Y
Rakastan halauksia, jotka parantavat, korjaavat ja eheyttävät, rakastan halauksia, jotka karkoittavat yksinäisyyden ja täyttävät minut ilolla. Kun joku halaa minua lujaa, vetää vasten kehoaan ja silittää selkää; halaa minua niin, että se tuntuu murtavan minut kahtia, hän itse asiassa korjaa minua. On halauksia, jotka syntyvät erityisestä yhteydestä ja joiden aikana aika pysähtyy.
- Anonyymi
Näin on mullakin, eikä aika muuta asiaa minun kohdalla. Mies on kyllä menny eteenpäin aikoja sit ja toiset naiset hyrrää jo ympärillä, pitää siksi vältellä etten sotke nykyisiä kuvioitaan…
- Anonyymi
Kaunis viesti!!!♥️tunteet on joskus niin pinnalla ja voimakkaina. On helpompi heittää huomioiva hymy ja jatkaa hilpeän onnellisena matkaa..
- Anonyymi
Se sekoilu ja kompurointi olisi ihanaa. Ei haittaa minua lainkaan. Koska rakastan.
- Anonyymi
Olit niin kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887