Mä sulan susta mies

En mä halua, että kaikki näkee, miten mä sulan, kun mä näen sut mies. Kun sä tuut vastaan, mä pakotan itseni katsomaan sua ja moikkaamaan sulle tai sanomaan jotakin muuta, ettei mun ihastuminen loista kilometrin päähän. Oikeasti mun ensimmäinen reaktio on juosta kirkuen piiloon, kun mä näen sut, mut ei se oikein toimisi. Mut ei siinä kyllä mitään vaatteita katsella. Et anteeksi, jos mä en vaikuta kiinnostuneelta, mä vaan yritän selvitä tilanteesta kompuroimatta ja sekoilematta sanoissani.
9934
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Voi itku tätä tunteita ja tuoksuja. 🤫

Äänestä

Menee E-miehelle. Sille vangin näköiselle.
Tai ehkä kenties M-miehelle, lippispäiselle.

Äänestä

No niin, tätäkö se sitten on? Niinä harvoina kertoina kun näemme. Mitenhän me ikinä päästään maaliin. Ja mä kun katson oletko minulle kylmä, etäinen ja välinpitämätön ja koetan edetä sen mukaan, eli pysytellä viileänä ja vähäpuheisena. Apua, sanon minä!

Äänestä
  • Totta kai. Mut toivon, että just halaat mua joka kerta…

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Totta kai. Mut toivon, että just halaat mua joka kerta…

Taatusti,
    https://youtu.be/v_hGcY1Ht6Y
    Rakastan halauksia, jotka parantavat, korjaavat ja eheyttävät, rakastan halauksia, jotka karkoittavat yksinäisyyden ja täyttävät minut ilolla. Kun joku halaa minua lujaa, vetää vasten kehoaan ja silittää selkää; halaa minua niin, että se tuntuu murtavan minut kahtia, hän itse asiassa korjaa minua. On halauksia, jotka syntyvät erityisestä yhteydestä ja joiden aikana aika pysähtyy.

Äänestä

Näin on mullakin, eikä aika muuta asiaa minun kohdalla. Mies on kyllä menny eteenpäin aikoja sit ja toiset naiset hyrrää jo ympärillä, pitää siksi vältellä etten sotke nykyisiä kuvioitaan…

Äänestä

Kaunis viesti!!!♥️tunteet on joskus niin pinnalla ja voimakkaina. On helpompi heittää huomioiva hymy ja jatkaa hilpeän onnellisena matkaa..

Äänestä

Se sekoilu ja kompurointi olisi ihanaa. Ei haittaa minua lainkaan. Koska rakastan.

Äänestä

Olit niin kaunis.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

En mä halua, että kaikki näkee, miten mä sulan, kun mä näen sut mies. Kun sä tuut vastaan, mä pakotan itseni katsomaan sua ja moikkaamaan sulle tai sanomaan jotakin muuta, ettei mun ihastuminen loista kilometrin päähän. Oikeasti mun ensimmäinen reaktio on juosta kirkuen piiloon, kun mä näen sut, mut ei se oikein toimisi. Mut ei siinä kyllä mitään vaatteita katsella. Et anteeksi, jos mä en vaikuta kiinnostuneelta, mä vaan yritän selvitä tilanteesta kompuroimatta ja sekoilematta sanoissani.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu