Nainen, se ero meillä ainakin on

Anonyymi-ap

että sinä olet onnellinen, minä en. Jotakin tästäkin voisi päätellä, jos siis vielä olisi ajatustoimintaa. No, onnea elämääsi kuitenkin edelleen! Voisihan olla, että sotkisin elämäsi pahemman kerran, joten.....

35

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole onnellinen, mistä ihmeestä sellaista oot saanut päähäsi?

• Anonyymi

En ole onnellinen ilman sinua ja piste

• Anonyymi

Sotkit jo, onneksi vain hetkeksi🙏🏻 Sulla oli mahdollisuus, mutta luonteesi takia tyrit. Ehkä pitkä ja kerrankin rehellinen katse peiliin voisi auttaa, niin että olisit jatkossa onnellinen sinäkin.

• Anonyymi

Enhän voi olla onnellinen, kai sen ymmärrät. Ilman sinua on kuin seilaisi purjeveneellä ilman tuulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän voi olla onnellinen, kai sen ymmärrät. Ilman sinua on kuin seilaisi purjeveneellä ilman tuulta.

Mitä ihmeen "sinua" ?? Tuskinpa se sun kaivattus siellä vastasi.

• Anonyymi

Hirveitä tällaset, kelle tääkin on.

• Anonyymi

Eikä ollut, ei koskaan. Ja mun luonteessa ei oo mitään vikaa. Oon himmee jätkä ja that's it. Kaikki ei ymmärrä tällaisia sieluja, eikä mun tarvi ymmärtää heitä. Oon niin paljon kehittyneempi henkisesti. Muistan asioita jo vauvauinnista.

Siv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut, ei koskaan. Ja mun luonteessa ei oo mitään vikaa. Oon himmee jätkä ja that's it. Kaikki ei ymmärrä tällaisia sieluja, eikä mun tarvi ymmärtää heitä. Oon niin paljon kehittyneempi henkisesti. Muistan asioita jo vauvauinnista.

Siv.

No et muista. Kuvittelet muistavasi koska olet nähnyt kuvia tai muuta. Mäkin muistan olleeni kohdussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et muista. Kuvittelet muistavasi koska olet nähnyt kuvia tai muuta. Mäkin muistan olleeni kohdussa.

Kyseessä oli niin traaginen juttu, että muistan. Ei siitä sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sää olet??

• Anonyymi

Ei välttämättä olisi sotkenut, vaan ihan päinvastoin. Kunhan olisitte vain tutustuneet.

• Anonyymi

Mistä näin päättelet mies?
      Minä kyllä tiedän mitä kaikkea mahdollista sinun kanssasi tulisi.. et ole valmis tekemään muutoksia että olisimme kumpikin samoista asioista yhtä onnellisia, ja näin tekisimme toisemme onnelliseksi?

• Anonyymi

Tämä kommentti oli kovin kryptinen. Rupesin miettimään, että mitä tuossa kirjoitettiin...

• Anonyymi

Olet siis kysynyt häneltä ja keskustellut asioista kun tiedät ettei ole valmis muutoksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis kysynyt häneltä ja keskustellut asioista kun tiedät ettei ole valmis muutoksiin?

Jotakin olemme keskustelleet ja toivottavasti jotakin muutosta on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kysymysmerkki!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa kysymysmerkki!!

Jos tietäisin tunteistasi, ei olis kysymysmerkkejä.
        Ja olisin kerralla sinun.
        Ja minulla ei ole mitään, mikä ei voisi muuttua, jos vain tietäisin tunteistasi.

• Anonyymi

Mahdat olla läheisissä tekemisissä, kun tiedät hänen olevan onnellinen.

• Anonyymi

… 🤣

• Anonyymi

Mistä joku voisi tietää jonkun palstalaisen oneelisuuden ym.HALOO!

• Anonyymi

Mikä sinua estää löytämään onnen? Eihän toinen tee sinua onnelliseksi sinun täytyy löytää muitakin syitä onneen. Se on kausittaista sanoisin suhk tyytyväinen ehken täysin onnellinenkaan. Tuskinpa silloin täällä kävisin.

• Anonyymi

Nyt muistat väärin. Olit minun kanssani onneton

• Anonyymi

En koskaan ole ollut kanssasi, joten miten sen voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan ole ollut kanssasi, joten miten sen voi tietää.

Silti "tiedät" että sotkisit elämäni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti "tiedät" että sotkisit elämäni?

Voisi olla mahdollista, että sotkisin.

• Anonyymi

En ole ikinä pyrkinyt onnellisuuteen, ehkä siksi pystyn pieniä hetkiä kokemaan sitä. Se on sitä, kun unohtaa itsensä, ajan ja paikan. Kovin usein en kuitenkaan onnellisuutta koe. Enimmäkseen olen ahdistunut. En tiedä voisinko hänen kanssaan kokea onnellisuutta, sillä en tiedä tulisimmeko ollenkaan toimeen keskenämme. Olen surrut asiaa, mutten yksin mahda asialle mitään.

• Anonyymi

Epäilempä ettet tunne kohdetta tarpeeksi hyvin, voidaksesi sanoa onko toinen onnellinen vai ei. Ei kannata olettaa asioita vaan ottaa selvää.

• Anonyymi

Voisin olla onnellisempikin💔

• Anonyymi

Nainen on nainen ja mies on mies, sit on he muunsukupuoliset!

• Joo hiton onnellinen olenkin kiva kun kerroit mullekin.

• Anonyymi

Kova olet tekemään omia johtopäätöksiä taas! Päätä vaan kaikesta hiljjaa puhumatta ja kysymättä. Niinhän sä aina teet. Sua mitään kiinnosta kenenkään mielipiteet

• Anonyymi

Hermot on menny😂😪

• Anonyymi

En ole onnellinen koska ikävöin… Jatkuvasti. Toivoisin enemmän kuin mitään, että hän laittaisi minulle ihan vain esim ”moi” viestin. Olisin niin onnellinen. Siksi että hän olisi todella siellä jossain ja haluaisi aidosti lähestyä juuri minua irl.. 😔
      Hän on ihminen kenen kanssa voisin mennä koska vain vaikka kävelylle ja jutella kaikesta tai pötköttää sohvalla hiljaa molemmat puhelimet kädessä😀🥱
      Hän mies on hyvin tärkeä ja rakas minulle.

• Anonyymi

Olisitpa hän.... Tuo on juuri sitä mitä voisin ajatella hänen kanssaan esimerkiksi tekeväni.

• Anonyymi

Kertoisitko vähän lisää teistä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe