Eikö tuo vuoda kuin seula?
No älä!
Javan paska, kuka tuotakin enää käyttää?
12
383
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saa itsevalita työvälineensä, en olisi koskaan käyttänyt Javaa mihinkään.
Mutta esim. Accenture ei salli työntekijöidensä valita itse työvälineitä, vaan ko. yritys pakottaa käyttämään Javaa.
Seurauksena heikko tietoturva ja huono suorituskyky (esimerkki: https://siirretytnumerot.fi ).
Ja tietenkin kallis lasku asiakasyritykselle.
Mutta ilmeisesti joissain tapauksissa kallis lasku ei haittaa - vaan se on hyvä asia. Kas kun itse maksaa sen kalliin laskun, niin tätä voi käyttää tekosyynä sille, että asiakasyrityksen hinnat omille palveluilleen ovat niin kalliita.
Bisnesmaailma on ihmeellistä.
Jos omistat pienyrityksen ja myyt yksityishenkilöille, silloin kustannussäästöt ovat järkevyyttä.
Mutta jos olet ison yrityksen johtaja, ilmeisesti jos asiakkaasi ovat muita isoja yrityksiä, niin silloin ilmeisesti kannattaa ostaa mahdollisimman kalliita palveluita, jotta voi omille asiakkailleen paremmin perustella kallista hintatasoa.- Anonyymi
"Seurauksena heikko tietoturva ja huono suorituskyky"
Javalla tehtäessä saadaan erittäin hyvä suorituskyky. Tietoturvaan liittyvät asiat löytyy myös ratkaistuna että sekin on kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Seurauksena heikko tietoturva ja huono suorituskyky"
Javalla tehtäessä saadaan erittäin hyvä suorituskyky. Tietoturvaan liittyvät asiat löytyy myös ratkaistuna että sekin on kunnossa.No niin Matti. Olepas nyt hiljaa asiasta, kyllä sun mielipitees jo tiedetään!
- Anonyymi
Ei se Java mikään ongelma ole vaan se jos tungetaan jotain Oracle Formsia tai muuta vastaavaa kuraa.
- Anonyymi
Java on yksi eniten käytettyjä kieliä.
- Anonyymi
Unohdat ilmeisesti, että Android on tehty Javalla kuten Android -sovelluksetkin.
- Anonyymi
Kyllä Androidille tehdään sovelluksia monilla eri kielillä ja Adnroidin tekoon on käytetty monia kieliä.
- Anonyymi
CC+ vuoda kuin seula?
- Anonyymi
Mikäs kieli se CC+ on? C++:n toki tiedän mutta tuskin kyse on samastaa asiasta.
- Anonyymi
Java ohjelmointikielessä ei ole mitään vikaa ei tietoturvassa ongelmia. Ongelmia on niissä java virtuaalikoneissa, joilla java tavukoodia suoritetaan.
- Anonyymi
No ei oikeastaan. Ne virtuaalikoneet ovat ihan hyviä, eikä Javaa aina edes ajeta tavukoodina vaan natiivina.
Kirjastoissa on enemmän bugeja.
- Anonyymi
Ei se oikein vuoda.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867