Joka 30 vuoden paikkeilla vielä piirtelee ns tägejä yms tussilla seiniin jne
Lapsellista eikö ?
Mitä mieltä olette naisesta
7
137
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa ihmisten elää elämäänsä. Julkisten paikkojen sotkeminen on kyllä ikävää. Sitä luovaa energiaa voi varmasti purkaa kauniimminkin.
- Anonyymi
Kuulostaa ihan kivalta jos ne on siistejä eikä mitään töherryksiä 🤔
- Anonyymi
Ne on semmosia töherryksiä / ivailu juttuja toisille henkilöille.
- Anonyymi
Näiden tagien putsaaminen vaan on kallista.
Sillä rahalla saisi nuorisolle jotain fiksunpaa hankittua. Mutta aivotoiminta nyt ei kaikilla vaan pelaa!
Toivottavasti joskus joutuu vastuuseen teoistaan.
Älytöntä sanoa että antaa ihmisten elää elämäänsä jos joku on niin idiootti ettei kunnioita muita, olemalla sotkematta ja aiheuttamalla muille ylimääräistä maksettavaa.
Vai kenen ajattelit maksavan nuo putsaukset??
Tuommoinen liian salliva kukkahattu tätimäinen ajattelutapa on suurin syy miksi nykyään elämänhallinta monilla on päin peetä!
Toivottavasti sinulla ei ole kasvamassa näitä agnsti lapsia.
Rajojen vetäminen tuskin meinaan onnistuisi. - Anonyymi
Vapaa sielu. Minä reippaasti yli 40:nä töherrän tänne. Mikäs siinä. Lapsellinen kai olen kun lapsiakin on.
- Anonyymi
Vai että vapaa sielu ? Jos ohella tekee rikoksiakin ja käyttää huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että vapaa sielu ? Jos ohella tekee rikoksiakin ja käyttää huumeita.
Kommentoin aloitusta. Tussin huuruja ei luokitella huumeiksi eikä lastensaanti ole kuin ympäristörikos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990