ylen toimittajat kannattavat

Anonyymi-ap

Ylen toimittajat varsinkin haastattelijat ovat äärivasemmiston ja äärivihreiden (sama asia) kannattajia.
Kun he haastattelevat edellä mainittujen tai muiden vasemmiston edustajia pää nyökkäilee kaiken aikaa, olen samaa mieltä.
Jos paikalla on oikeiston tai varsinkin perussuomalaisten edustaja, vastausta häiritään kaikenaikaa keskeyttämällä. Ei anneta vastata rauhassa, esiteään jopa vastaväitteitä, puhutaan päälle ja ollaan niin töykeitä.
Suosittelen kaikille äärivasemmitoa ja -vihreitä kannattaville toimittajille Kiinan ja Venäjän käyttämien tapojen käyttöön ottoa. Määrätään uudelleenkoulutusleirille tai katsotaan kun ko henkilö putoaa parvekkeelta.

64

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yle boikotissa minulla.

      • Anonyymi

        Perusta sitten oma MV-TV niin saat todellisia uutisia. Hauskaa tosin teissä persurääpäleissä on kun haukutte itseänne äärivassareiksi. YLE n johtoporras on täynnä teikäläisiä kokareita /persuja. Eli siis kommunisteja. Ja en minä keksiny tätä vaan ihan te. Bolsevikkikusiaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusta sitten oma MV-TV niin saat todellisia uutisia. Hauskaa tosin teissä persurääpäleissä on kun haukutte itseänne äärivassareiksi. YLE n johtoporras on täynnä teikäläisiä kokareita /persuja. Eli siis kommunisteja. Ja en minä keksiny tätä vaan ihan te. Bolsevikkikusiaiset.

        Vihervasuri ei näemmä vieläkään ymmärrä, että johtoporras ei päätä ohjelma sisällöstä. Mutta se ei yllätä, kun kaltaisistanne loisista on kyse.


    • Anonyymi

      Persut ovat niin ahkeria polarisoimaan kansaa.

    • Anonyymi

      Mitä sitten? Meillä on jokaisella oikeus omistaa mikä puoluekirja tahansa. Ylen tai minkä tahansa tiedostusvälinnen toimittaja voi olla esim. valtuustossa päättämässä asioista ilman mitään ongelmia.

      • Anonyymi

        Toimittajien kuuluu olla puolueettomia ihan kuten uutisten lukijakin ei voi alkaa esittämään omia näkemyksiään kerrottuun uutiseen. Ylen toimittajat ovat harvinaisen selkeästi kallellaan vasemmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajien kuuluu olla puolueettomia ihan kuten uutisten lukijakin ei voi alkaa esittämään omia näkemyksiään kerrottuun uutiseen. Ylen toimittajat ovat harvinaisen selkeästi kallellaan vasemmalle.

        Ei muuten kuulu. Ylen strategiassa mainitaan ihan selvästi asiat, joiden puolesta Yle on ja joiden puolesta ei ole. Yle on esimerkiksi voimakkaasti rasismia vastaan ja voimakkaasti kansainvälistymisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajien kuuluu olla puolueettomia ihan kuten uutisten lukijakin ei voi alkaa esittämään omia näkemyksiään kerrottuun uutiseen. Ylen toimittajat ovat harvinaisen selkeästi kallellaan vasemmalle.

        Ja tosiaan mitään estettä ei ole toimittajan omistaa puoluekirjaa ja osallistua päätöksen tekoon. Tämän sallii asia nimeltä perustuslaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten kuulu. Ylen strategiassa mainitaan ihan selvästi asiat, joiden puolesta Yle on ja joiden puolesta ei ole. Yle on esimerkiksi voimakkaasti rasismia vastaan ja voimakkaasti kansainvälistymisen puolesta.

        Rasismi ei ole yhtäkuin poliittinen kannanotto mitä yle harrastaa. Miksi sitten teille vihervasemmistolaisille ei kelpaa oikeistolainen yle kerran toimittajien puoluetaustalla ei ole mitään väliä?
        On meinaan nähty monet kerrat, kun oikeistolainen mielipide ei kelpaa. Toivon todella, että politikointiin yms suhmurointiin perustuvasta ylestä leikataan ja reilulla kädellä ja suurimmalleosalle toimittajista kenkää.
        Ja kerran sinua ei haittaa, niin oikeistolaisempi linja toimittajineen tilalle. Se on muutenkin kansanäänestyksen ja suuren kansan enemmistön mielipide ja etu demokratiassamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi ei ole yhtäkuin poliittinen kannanotto mitä yle harrastaa. Miksi sitten teille vihervasemmistolaisille ei kelpaa oikeistolainen yle kerran toimittajien puoluetaustalla ei ole mitään väliä?
        On meinaan nähty monet kerrat, kun oikeistolainen mielipide ei kelpaa. Toivon todella, että politikointiin yms suhmurointiin perustuvasta ylestä leikataan ja reilulla kädellä ja suurimmalleosalle toimittajista kenkää.
        Ja kerran sinua ei haittaa, niin oikeistolaisempi linja toimittajineen tilalle. Se on muutenkin kansanäänestyksen ja suuren kansan enemmistön mielipide ja etu demokratiassamme.

        Miksi sinä kuvittelet kaikkien olevan vihervasemmistolaisia jos ovat eri mieltä kanssasi? Eikä kaikki ole kommunistejakaan vaikka ovat teitä persuja hieman vasemmalla! Teille persuille vaan kaikki tuntuu olevan mustavalkoista, ei mitään muuta siltä väliltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimittajien kuuluu olla puolueettomia ihan kuten uutisten lukijakin ei voi alkaa esittämään omia näkemyksiään kerrottuun uutiseen. Ylen toimittajat ovat harvinaisen selkeästi kallellaan vasemmalle.

        Johtunee siitä että kokoomus persuineen tekee pahimman luokan terseilypolitiikkaa, että siihen pitää suhtautua kriittisesti ja epäilevästi. Ihan itse aiheutettu ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi ei ole yhtäkuin poliittinen kannanotto mitä yle harrastaa. Miksi sitten teille vihervasemmistolaisille ei kelpaa oikeistolainen yle kerran toimittajien puoluetaustalla ei ole mitään väliä?
        On meinaan nähty monet kerrat, kun oikeistolainen mielipide ei kelpaa. Toivon todella, että politikointiin yms suhmurointiin perustuvasta ylestä leikataan ja reilulla kädellä ja suurimmalleosalle toimittajista kenkää.
        Ja kerran sinua ei haittaa, niin oikeistolaisempi linja toimittajineen tilalle. Se on muutenkin kansanäänestyksen ja suuren kansan enemmistön mielipide ja etu demokratiassamme.

        Suomalaisista hyvin harva kannattaa minkäänlaista leikkausta Yleen, heti kun tietää faktat mihin se johtaa. Huoltovarmuuden heikkeneminen on se ensimmäinen. Unohtunut ainakin perussuomalaisilta kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä kuvittelet kaikkien olevan vihervasemmistolaisia jos ovat eri mieltä kanssasi? Eikä kaikki ole kommunistejakaan vaikka ovat teitä persuja hieman vasemmalla! Teille persuille vaan kaikki tuntuu olevan mustavalkoista, ei mitään muuta siltä väliltä!

        "persu persu persu persu" koittakaa nyt vitn vihervasemmistolaiset idiootit tajuta, että täällä on muitakin puolueita kuin persut. Kommenttienne perusteella ainakin 50% kansasta on ilmeisesti persujen kannattajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista hyvin harva kannattaa minkäänlaista leikkausta Yleen, heti kun tietää faktat mihin se johtaa. Huoltovarmuuden heikkeneminen on se ensimmäinen. Unohtunut ainakin perussuomalaisilta kokonaan.

        Huoltovarmuuteen ei kuulu vihervasemmistolaisen ylen pakkotuputtaminen ja toisekseen yhä suurempi osa kansasta haluaa, että myös yle osallistuu säästötalkoisiin myös. Puolenmiljardin verorahoitus on ylimitoitettu jo eurooppalaisellakin tasolla. Lisäksi ainakin puolet ylen tarjonnasta on täysin turhaa ja merkityksetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "persu persu persu persu" koittakaa nyt vitn vihervasemmistolaiset idiootit tajuta, että täällä on muitakin puolueita kuin persut. Kommenttienne perusteella ainakin 50% kansasta on ilmeisesti persujen kannattajia

        Siis mistä hitosta sinä kuvittelet minun olevan joku vihervasemmistolainen? MINÄ OLEN DEMARI jos edes osaat erottaa demarin vihervasemmistolaisista! Ja kyllä olen ihan oikeassa, sinä olet juuri niin mustavalkoinen persu ettet osaa erottaa muita värejä!

        Eli osui ja uppos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoltovarmuuteen ei kuulu vihervasemmistolaisen ylen pakkotuputtaminen ja toisekseen yhä suurempi osa kansasta haluaa, että myös yle osallistuu säästötalkoisiin myös. Puolenmiljardin verorahoitus on ylimitoitettu jo eurooppalaisellakin tasolla. Lisäksi ainakin puolet ylen tarjonnasta on täysin turhaa ja merkityksetöntä.

        Oletko tehnyt jonkun kaiken kansan kattavan gallupin vai mistä tuo "tieto" on muka peräisin että suurin osa kansasta haluaa Ylestä leikattavan? Ja Yle ei tuputa mitään vihervasemmistolaisuutta, onhan siellä persujakin haastateltavina! Eikä puolet Ylen tarjonnasta ole mitään turhaa ja merkityksetöntä vaan niin ajattelee vain persut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tehnyt jonkun kaiken kansan kattavan gallupin vai mistä tuo "tieto" on muka peräisin että suurin osa kansasta haluaa Ylestä leikattavan? Ja Yle ei tuputa mitään vihervasemmistolaisuutta, onhan siellä persujakin haastateltavina! Eikä puolet Ylen tarjonnasta ole mitään turhaa ja merkityksetöntä vaan niin ajattelee vain persut.

        Niin kauan, kun te vihervassut tuette tuota poliittisideologista lafkaa se kertoo sen, että yle on juurikin niin mätä mitä se todellakin on. Jos sieltä pakkotuputettaisiin 24/7 oikeisto propagandaa olisit täysin toista mieltä. Ja kyllä. Nykyisen kaltaiset demarit ovat vihervasemmistoa johon viimeistään sanna roskasakki hallituksineen demarit vei. Vielä 20 vuotta sitten kun demarit oli vielä fiksu puolue äänestin itsekin heitä.
        Silloin he olivat poliittisesti keskellä. Nyt äärivasemmalla vihreiden ja vassujen kanssa.
        Täysin pilattu koko puolue nykyisten edustajiensa takia ja äärivasemmistolaisen ideologiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan, kun te vihervassut tuette tuota poliittisideologista lafkaa se kertoo sen, että yle on juurikin niin mätä mitä se todellakin on. Jos sieltä pakkotuputettaisiin 24/7 oikeisto propagandaa olisit täysin toista mieltä. Ja kyllä. Nykyisen kaltaiset demarit ovat vihervasemmistoa johon viimeistään sanna roskasakki hallituksineen demarit vei. Vielä 20 vuotta sitten kun demarit oli vielä fiksu puolue äänestin itsekin heitä.
        Silloin he olivat poliittisesti keskellä. Nyt äärivasemmalla vihreiden ja vassujen kanssa.
        Täysin pilattu koko puolue nykyisten edustajiensa takia ja äärivasemmistolaisen ideologiansa.

        Minä EN ole mikään vihervassu, olen DEMARI. Siis oletan että osaat lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi ei ole yhtäkuin poliittinen kannanotto mitä yle harrastaa. Miksi sitten teille vihervasemmistolaisille ei kelpaa oikeistolainen yle kerran toimittajien puoluetaustalla ei ole mitään väliä?
        On meinaan nähty monet kerrat, kun oikeistolainen mielipide ei kelpaa. Toivon todella, että politikointiin yms suhmurointiin perustuvasta ylestä leikataan ja reilulla kädellä ja suurimmalleosalle toimittajista kenkää.
        Ja kerran sinua ei haittaa, niin oikeistolaisempi linja toimittajineen tilalle. Se on muutenkin kansanäänestyksen ja suuren kansan enemmistön mielipide ja etu demokratiassamme.

        Rasismi nimenomaan on teille persunsaatanoille poliittinen kannanotto ja sitäkään ette pysty selkä suorana tunnustamaan." ei me olla rasisteja,mutta..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi nimenomaan on teille persunsaatanoille poliittinen kannanotto ja sitäkään ette pysty selkä suorana tunnustamaan." ei me olla rasisteja,mutta..."

        Rasismi on teille sosialistimulkuille ikuinen pakkomielle kun ette oikeistovihastanne muuten saa mitään irti muuten niin menette helpoimman kautta. Todellisuudessa te itse projisoitte omaa rasismianne muihin. Vihaatte suomalaisia ja etenkin niitä jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä. Se on rasismia. Viimeaikainen rasisminne taas näkyy antisemitistisena israel vihana jossa joukkosyllistätte kansanryhmää, koska vassariaatteeseen on aina kuulunut aate puoltaa terroristeja. Eli olette todellisuudessa niitä natseja joista syyllistätte muita. Putinin aateveljiä eli yhteiskunnallista saastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasismi on teille sosialistimulkuille ikuinen pakkomielle kun ette oikeistovihastanne muuten saa mitään irti muuten niin menette helpoimman kautta. Todellisuudessa te itse projisoitte omaa rasismianne muihin. Vihaatte suomalaisia ja etenkin niitä jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä. Se on rasismia. Viimeaikainen rasisminne taas näkyy antisemitistisena israel vihana jossa joukkosyllistätte kansanryhmää, koska vassariaatteeseen on aina kuulunut aate puoltaa terroristeja. Eli olette todellisuudessa niitä natseja joista syyllistätte muita. Putinin aateveljiä eli yhteiskunnallista saastaa.

        Te persutha olette putlerin aateveljiä ja pidätte kaikkia teitä vähänkin vasemmalla olevia heti vihervassareina ja kommunisteina. Ottakaa nyt jo pää persiistänne pois ja opetelkaa poliittinen kartta, teille kun tuntuu olevan vain kaksi aatetta: teidän oma ja sitten äärivassarit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te persutha olette putlerin aateveljiä ja pidätte kaikkia teitä vähänkin vasemmalla olevia heti vihervassareina ja kommunisteina. Ottakaa nyt jo pää persiistänne pois ja opetelkaa poliittinen kartta, teille kun tuntuu olevan vain kaksi aatetta: teidän oma ja sitten äärivassarit!

        Projisoit jälleen omaa mieltäsi. Mitä yhteistä Putinissa ja suomen vihervassareissa? Kummatkin näkee natseja kaikkialla, kummatkin kannattaa hybriditoimintaa suomen itärajalla ilman rajoituksia elintasoaiirtolaisiin ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projisoit jälleen omaa mieltäsi. Mitä yhteistä Putinissa ja suomen vihervassareissa? Kummatkin näkee natseja kaikkialla, kummatkin kannattaa hybriditoimintaa suomen itärajalla ilman rajoituksia elintasoaiirtolaisiin ja listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.

        Nyt puhut taas omiasi eli palturia! Ei putlerilla ja demareilla ole mitään yhteistä ja EDELLEENKIN demarit ei ole vihervassuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhut taas omiasi eli palturia! Ei putlerilla ja demareilla ole mitään yhteistä ja EDELLEENKIN demarit ei ole vihervassuja!

        Te kävitte punakapinassa sotaa suomalaisia vastaan, te loitte demari Otto Wille Kuusisen kanssa varjohallituksen venäjän kanssa suomea vastaan 1939.....
        Ja näitähän riittää. Sanna vei vielä muutama vuosi takaperin fiksut demarit täysin äärivasemmalle samaan missä olette olleet hamassa menneisyydessänne venäjämielisiä ja suomivastaisia pettureita. Samaa roskasakkia kuin vihreät ja vasemmisto.
        On käsittämätöntä, että 2020 luvulla vasemmistoideologia sallitaan näinkin selkeästi kuin nykyään, vaikka toimintanne on äärimmäisen vahingollista suomelle ja suomalaisille joka sektorilla.
        Kannattaa pitää mielessä mikäli venäjä aloittaa laajamittaisen sodan euroopassa, niin silloin te venäjän desantit olette ensin hätää kärsimässä ja vain hyvän itsesuojeluvaiston omaava tuskin uskaltaa tunnustaa kannattavansa vasemmistopuolueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te kävitte punakapinassa sotaa suomalaisia vastaan, te loitte demari Otto Wille Kuusisen kanssa varjohallituksen venäjän kanssa suomea vastaan 1939.....
        Ja näitähän riittää. Sanna vei vielä muutama vuosi takaperin fiksut demarit täysin äärivasemmalle samaan missä olette olleet hamassa menneisyydessänne venäjämielisiä ja suomivastaisia pettureita. Samaa roskasakkia kuin vihreät ja vasemmisto.
        On käsittämätöntä, että 2020 luvulla vasemmistoideologia sallitaan näinkin selkeästi kuin nykyään, vaikka toimintanne on äärimmäisen vahingollista suomelle ja suomalaisille joka sektorilla.
        Kannattaa pitää mielessä mikäli venäjä aloittaa laajamittaisen sodan euroopassa, niin silloin te venäjän desantit olette ensin hätää kärsimässä ja vain hyvän itsesuojeluvaiston omaava tuskin uskaltaa tunnustaa kannattavansa vasemmistopuolueita.

        JA höpöhöpö, et usko noihin väitteisiis itsekään. Se mitä tulee Otto ville kuusiseen, on MENNYTTÄ AIKAA. Nykydemarit ei ole mitään maanpettureita toisinkuin te persut!
        Ja itse toivon että te olette heti ihmiskilpinä kun sota alkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten kuulu. Ylen strategiassa mainitaan ihan selvästi asiat, joiden puolesta Yle on ja joiden puolesta ei ole. Yle on esimerkiksi voimakkaasti rasismia vastaan ja voimakkaasti kansainvälistymisen puolesta.

        Ihan taatusti Ylen toimittajien kuuluu olla puolueettomia ja suhtautua kaikkiin ihmisiin samanarvoisesti! Se ei toteudu! Pitäisikö siis vaihtaa toimittajat!
        Yle toimii kansalaisten verorahoilla joten kansalaisilla on oikeus ja velvollisuuskin vahtia Ylen tekemisiä ja moittia kun on moitittavaa!!!


    • Anonyymi

      Lehmusvesi on vasemmistolaistunut koko Ylessä olonsa ajan.

      • Anonyymi

        Samoin Pasanen. Olen aina tykännyt hänen ulosannistaan, mutta kun alkoi tässä taannoin parjaamaan perussuomalaisia lopetin kokonaan hänen kuten koko ylen uutisoinnin seuraamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin Pasanen. Olen aina tykännyt hänen ulosannistaan, mutta kun alkoi tässä taannoin parjaamaan perussuomalaisia lopetin kokonaan hänen kuten koko ylen uutisoinnin seuraamisen.

        Persuja saakin parjata, mitäs pettivät duunarit ja eläkeläiset eli äänestäjänsä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja saakin parjata, mitäs pettivät duunarit ja eläkeläiset eli äänestäjänsä!!

        Mitä se sinua liikuttaa pettivätkö vaiko eivät ketään? Ette te vihervasurit persuja ole muutoinkaan äänestäneet. Olen itse äänestänyt heitä 20 vuotta eivätkä vieläkään ole minua pettäneet ja kyllä annan heille myös eu vaaleissa ääneni. Toivottavasti euroopan oikeisto lyöttäytyy yhteen ja alkaa ajamaan tätä vihervassari p.skaa alas.
        Maksaisin vaikka suurenkin summan siitä, että eu liittovaltio mekanismi ajetaan alas alkuperäiseen talousunioni toimintaan jollainen eu oli ja piti olla kun sinne liityttiin.
        Nykyinen eu on kommunistinen kopio neuvostoliitosta josta pitää päästä eroon, vaikka sotimalla jos ei muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua liikuttaa pettivätkö vaiko eivät ketään? Ette te vihervasurit persuja ole muutoinkaan äänestäneet. Olen itse äänestänyt heitä 20 vuotta eivätkä vieläkään ole minua pettäneet ja kyllä annan heille myös eu vaaleissa ääneni. Toivottavasti euroopan oikeisto lyöttäytyy yhteen ja alkaa ajamaan tätä vihervassari p.skaa alas.
        Maksaisin vaikka suurenkin summan siitä, että eu liittovaltio mekanismi ajetaan alas alkuperäiseen talousunioni toimintaan jollainen eu oli ja piti olla kun sinne liityttiin.
        Nykyinen eu on kommunistinen kopio neuvostoliitosta josta pitää päästä eroon, vaikka sotimalla jos ei muuten.

        Minä en ole mikään vihervasuri! Teille pirun persuille kaikki on muka vihervasureita jos ovat eri mieltä teidän kanssanne! Opetelkaa muutkin värit kuin musta ja valkoinen!

        Minä taas toivon että persut ja muut ääriainekset kuihtuu pois!

        Ja kyllä persut petti äänestäjänsä, varsinkin Purra joka ennen vaaleja oli niin olevinaan duunareiden ja eläkeläisten puolella mutta kun hallitukseen pääsi niin takki kääntyi! eli siinä sulle vähän faktaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua liikuttaa pettivätkö vaiko eivät ketään? Ette te vihervasurit persuja ole muutoinkaan äänestäneet. Olen itse äänestänyt heitä 20 vuotta eivätkä vieläkään ole minua pettäneet ja kyllä annan heille myös eu vaaleissa ääneni. Toivottavasti euroopan oikeisto lyöttäytyy yhteen ja alkaa ajamaan tätä vihervassari p.skaa alas.
        Maksaisin vaikka suurenkin summan siitä, että eu liittovaltio mekanismi ajetaan alas alkuperäiseen talousunioni toimintaan jollainen eu oli ja piti olla kun sinne liityttiin.
        Nykyinen eu on kommunistinen kopio neuvostoliitosta josta pitää päästä eroon, vaikka sotimalla jos ei muuten.

        Lisään vielä että minä olen kahdesti äänestänyt persuja mutta enää en äänestä! Täst lähin olen demarien puolella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että minä olen kahdesti äänestänyt persuja mutta enää en äänestä! Täst lähin olen demarien puolella!

        Demarit on pienempi haitta suomelle kuin kokoomus ja persut. Maassa on mennyt muutenkin huonosti jo pitkään, eikä enää tarvita näitä oikeistopuolueita pahentamaan tilannetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mikään vihervasuri! Teille pirun persuille kaikki on muka vihervasureita jos ovat eri mieltä teidän kanssanne! Opetelkaa muutkin värit kuin musta ja valkoinen!

        Minä taas toivon että persut ja muut ääriainekset kuihtuu pois!

        Ja kyllä persut petti äänestäjänsä, varsinkin Purra joka ennen vaaleja oli niin olevinaan duunareiden ja eläkeläisten puolella mutta kun hallitukseen pääsi niin takki kääntyi! eli siinä sulle vähän faktaa!

        Mitä sinä vihervasuri minulle mitään "faktaa" eli muunneltua totuutta jauhat. Teille kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä ovat persuja olkoon hän kokoomuslainen tai vaikka kepulainen.
        Edelleen persut ei minua koskaan ole pettäneet. Vihervasemmisto on pettänyt kyllä koko suomen lyöttäytymällä suomea vastaan. Maanpetturi pskakasoja koko roskasakki joka joutaisi sinne mitä ei saa ääneen sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinua liikuttaa pettivätkö vaiko eivät ketään? Ette te vihervasurit persuja ole muutoinkaan äänestäneet. Olen itse äänestänyt heitä 20 vuotta eivätkä vieläkään ole minua pettäneet ja kyllä annan heille myös eu vaaleissa ääneni. Toivottavasti euroopan oikeisto lyöttäytyy yhteen ja alkaa ajamaan tätä vihervassari p.skaa alas.
        Maksaisin vaikka suurenkin summan siitä, että eu liittovaltio mekanismi ajetaan alas alkuperäiseen talousunioni toimintaan jollainen eu oli ja piti olla kun sinne liityttiin.
        Nykyinen eu on kommunistinen kopio neuvostoliitosta josta pitää päästä eroon, vaikka sotimalla jos ei muuten.

        vaikka sotimalla jos ei muuten .... älä hitto vie kirjottele tommosia kommentteja koska tommoset kommentit ei ole hyviä. Ne ei vain yksinkertaisesti ole hyviä kommentteja. Muutos parempi EU joka myös ottaa huomioon paremmin kansalaiset ja esim maanviljelijät ei pidä hakea sotien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä vihervasuri minulle mitään "faktaa" eli muunneltua totuutta jauhat. Teille kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä ovat persuja olkoon hän kokoomuslainen tai vaikka kepulainen.
        Edelleen persut ei minua koskaan ole pettäneet. Vihervasemmisto on pettänyt kyllä koko suomen lyöttäytymällä suomea vastaan. Maanpetturi pskakasoja koko roskasakki joka joutaisi sinne mitä ei saa ääneen sanoa.

        Minähän juuri sanoin etten ole mikään vihervasuri, eikö teille persupaskoille enää opeteta sisälukutaitoa?? Vai piruuttasko kettuilet? Sinä olet juuri tyypillinen persu, kaikki mikä on jotain muuta kuin persu, on heti vihervasuri!

        Enkä MINÄ ole mitään muunneltua totuutta jauhanut, sinähän tässä sitä itse jauhat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä vihervasuri minulle mitään "faktaa" eli muunneltua totuutta jauhat. Teille kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä ovat persuja olkoon hän kokoomuslainen tai vaikka kepulainen.
        Edelleen persut ei minua koskaan ole pettäneet. Vihervasemmisto on pettänyt kyllä koko suomen lyöttäytymällä suomea vastaan. Maanpetturi pskakasoja koko roskasakki joka joutaisi sinne mitä ei saa ääneen sanoa.

        PS. lisään vielä että sinä tässä kuulut siihen maanpetturiporukkaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä vihervasuri minulle mitään "faktaa" eli muunneltua totuutta jauhat. Teille kaikki jotka eivät ole kanssanne samaa mieltä ovat persuja olkoon hän kokoomuslainen tai vaikka kepulainen.
        Edelleen persut ei minua koskaan ole pettäneet. Vihervasemmisto on pettänyt kyllä koko suomen lyöttäytymällä suomea vastaan. Maanpetturi pskakasoja koko roskasakki joka joutaisi sinne mitä ei saa ääneen sanoa.

        En ole jauhanut muunneltua totuutta vaan oikeaa totuutta! Purra oli ennen vaaleja niin duunari- ja eläkeläisystävällinen mutta kun hallitukseen pääsi, alkoi duunarien ja eläkeläisten kurjistaminen ja kurittaminen sekä rikkaiden mielistely! Eli kyllä, pettivät äänestäjänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit on pienempi haitta suomelle kuin kokoomus ja persut. Maassa on mennyt muutenkin huonosti jo pitkään, eikä enää tarvita näitä oikeistopuolueita pahentamaan tilannetta

        Se miksi maassa on mennyt huonosti johtuu nimenomaan sannan tuhlaajahallituksesta. Oli viimeinen kerta, kun vihervasurit oli hallituksessa ikinä suomea tuhoamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole jauhanut muunneltua totuutta vaan oikeaa totuutta! Purra oli ennen vaaleja niin duunari- ja eläkeläisystävällinen mutta kun hallitukseen pääsi, alkoi duunarien ja eläkeläisten kurjistaminen ja kurittaminen sekä rikkaiden mielistely! Eli kyllä, pettivät äänestäjänsä!

        Täyttä vihervasemmistolais anarkistista ideologista pskaa kirjoitat. Olette suomen syöpä ja piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä vihervasemmistolais anarkistista ideologista pskaa kirjoitat. Olette suomen syöpä ja piste.

        En ole vihervasemmistolainen enkä kirjoittanut mitään anarkistista ideologista paskaa, paina nyt jo se s--tana kovaan kalloosi, sinä tässä olet se syöpäläinen eikä me demarit!

        Sinä sen sijaan todistit juuri sen mitä ajattelinkin, eli että persut tosiaan petti äänestäjänsä, kun noin kovasti vastaanharot. Eli osui ja uppos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se miksi maassa on mennyt huonosti johtuu nimenomaan sannan tuhlaajahallituksesta. Oli viimeinen kerta, kun vihervasurit oli hallituksessa ikinä suomea tuhoamassa.

        Ei, vaan oli viimeinen kerta kun takinkääntäjä-saksikäsi-persut on tämän maan hallituksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vihervasemmistolainen enkä kirjoittanut mitään anarkistista ideologista paskaa, paina nyt jo se s--tana kovaan kalloosi, sinä tässä olet se syöpäläinen eikä me demarit!

        Sinä sen sijaan todistit juuri sen mitä ajattelinkin, eli että persut tosiaan petti äänestäjänsä, kun noin kovasti vastaanharot. Eli osui ja uppos.

        Sinun puolue vihasi on vain omassa idioottimaisessa päässäsi. Juuri tuollaista kpäitä olette kaikki sosialistin kpäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun puolue vihasi on vain omassa idioottimaisessa päässäsi. Juuri tuollaista kpäitä olette kaikki sosialistin kpäät.

        Sinä tässä olet se kaikkein suurin kpää! Enkä minä ole mikään sosialisti eikä mulla ole idioottimaista pääkoppaa toisinkuin sulla! Mene nyt jo s--tanan k-pää v-ttuun!

        Sitäpaitsi, SINÄHÄN TÄMÄN PUOLUEVIHAN ALOITIT! Sinä aloitit haukkumaan kaikki jotka on vähääkään vasemmalla äärioikeistopersuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tässä olet se kaikkein suurin kpää! Enkä minä ole mikään sosialisti eikä mulla ole idioottimaista pääkoppaa toisinkuin sulla! Mene nyt jo s--tanan k-pää v-ttuun!

        Sitäpaitsi, SINÄHÄN TÄMÄN PUOLUEVIHAN ALOITIT! Sinä aloitit haukkumaan kaikki jotka on vähääkään vasemmalla äärioikeistopersuja!

        Vihervasurilla menee kuuppa nurin. Häviätte jälleen vaalit niinkuin kaksi viimeisintä. Miltä tuntuu? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasurilla menee kuuppa nurin. Häviätte jälleen vaalit niinkuin kaksi viimeisintä. Miltä tuntuu? 😂

        Siis olet tosiaan älykääpiö ja vielä lukutaidoton sellainen, minä EN OLE VIHERVASURI vaan olen nykyisin demari koska persut petti äänestäjänsä, tai ainakin Purra petti! Ja te persut tulette itse häviämään vaalit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet tosiaan älykääpiö ja vielä lukutaidoton sellainen, minä EN OLE VIHERVASURI vaan olen nykyisin demari koska persut petti äänestäjänsä, tai ainakin Purra petti! Ja te persut tulette itse häviämään vaalit!

        Oikeisto voittaa nämäkin vaalit ja jos yli puolet suomalaisista on persuja, niin silloin persut saavat 65% voiton eurovaaleissakin. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeisto voittaa nämäkin vaalit ja jos yli puolet suomalaisista on persuja, niin silloin persut saavat 65% voiton eurovaaleissakin. xD

        Älä hulluja puhu, et usko tohon valveuneen itsekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hulluja puhu, et usko tohon valveuneen itsekään!

        ei sitä tiiä vaikka persut on tulevaisuuvessa edelleenkin suosittu puolue sillä onhan se nähty esim monessa maassa jossa kovin oikeisto on suosittu, mutta ikävä kyllä se on huono asia, koska on olemassa maltillinen oikeisto, keskusta ja SDP jotka tekee paremmin kuin kovin oikeisto. Vihreät on myös minusta kysymysmerkkipuolue eli jos vihreä aate viedään äärimmilleen eli liian vihreään suuntaan niin se voi sisältää riskikertoimet liian suuret. nyt olis tilausta keskustalle ! SDP on silloin hyvä puolue jos valtion kassa on lihavampi. Pahimmillaan persupolitiikka voisi olla ehkä sitä että sosiaalituet menee melko alas mut toisaalta en ole tästä 100% varma, mut voi se mennä niin jos persut saa päätösvaltaa enempi jos esim tulevaisuuvessa muodostaa joskus tietynlaisen hallituksen. En usko että onnistuis viemään radikaaleja päätöksiä ns maaliin asti koska eduskunnassa vaatii enemmistön mielipitteen ja oma kansalaiset myös ei hyväksyisi liian kovia juttuja. Toki jos joku puolue ottaa yksinvallan kuten Kiinassa ja venäjällä on niin silloinhan voi tehdä ihan mitä lystää. Suomessa en usko että kävisi näin. Joten kait me heikoimmassa asemassa olevat voidaan huokaista helpotuksesta ettei suomessa erittäin pahaksi tilanne voi mennä mutta tietenkin duunarien aseman heikentäminen oli paha juttu minkä persut yhdessä kokoomuksen kanssa pitkälti aiheuttivat. Se oli pahin juttu kyllä. Toki kyllä jos persut joskus voi päättää jossaki muussa hallituksessa enempi asioista niin onhan se mahdollista sellainenkin että eläkkeet pudotetaan suuremmin kuten eräässä laitaoikeistohallituksessa eräässä maassa jossa ihan äskettäin joku laitaoikeiston äijä leikkasi 41% eläkkeistä. Ei tuo vielä 41% leikkaus mun talouttani tappaisi, mut jonkun toisen voisi. Jos joku fasisti pääsee valtaan tai fasistipuolue niin sehän voisi halutessaan leikata eläkkeistä esim 70% eli kyllä tuollainenkin periaatteessa voisi ehkä toteutua, mutta se esityskaava voisi tosin kaatua eduskunnassa. Tuosta rajumpaan en usko että en usko että joku täällä voisi tehdä vallankaappauksen esim armeijavallankaappaus johon en usko enkä usko että täällä alkaisi jotkut lahtaamaan ihmisiä teloittamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hulluja puhu, et usko tohon valveuneen itsekään!

        vois kiteyttää näin että "kun kokoomus on porhopuolue niin persut on tuplasti enempi porhojen puolella että kun kokoomus halusi auttaa edes jonkun verran duunareita ja heikompia, niin persut ei juuri ollenkaan" eli kovin oikeisto on sitä että vain ainoastaan rikkaat on kaiken A ja O ja kaikki muut lähinnä ilmaa. Toki voin olla väärässä meidän persujen suhteen, mut aika tulee näyttämään että kuka on oikiassa ja kuka väärässä. Päämedia on jo kauan varoittanut persuista. Toisaalta on persuilla myös hyviäkin kannanottoja kuten maaseudun ihmisten tukeminen ja maanviljelijöiden auttaminen, mutta tässäkin osa persupäättäjistä ajaa kaksilla rattailla eli täällä pohjoispohjan maan persukuntapäättäjät on enemmän ns kiltimpiä ja kaukaaviisaampia jotka esim tukee enemmän maaseudun ihmisiä ja maataloutta sekä haluavat säilyttää sairaaloita&terveyskeskuksia kun taas tietyssä suunnassa eli lähinnä eduskunnan persut on ihan toista mieltä yleensä (todennäköisesti suurin osa mutten ole 100% varma). En halua yleensä esittää mielipiteitäni 100% faktuaalisissa muodoissa, koska en ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hulluja puhu, et usko tohon valveuneen itsekään!

        tosin kait mie aika varma oon siitä että kun aikakausilehdessä eräs kirjoittaja on kirjoittanut persuista paljon niin yhdessä kolumnissa hän juuri ihmetteli sitä persujen kaksilla rattailla ajamisesta eli toisaalla sanotaan toisin ja toisesa paikassa sanotaan ihan jotain muuta. Hän mm sanoi että täällä päin persut ja vasemmistoliitto on eniten haluamassa säilyttää terveyskeskuskset ja sairaalat mutta eduskunnan persut on tekemässä toisin. Saman aiheen hän nosti uudelleen esille äskettäin aikakausilehdessäni. Tämä kyseinen kirjoittaja on kuitenkin aikakausilehdessä kirjoittaja niin en jaksa uskoa että ihan palturia puhhuu/kirijottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tosin kait mie aika varma oon siitä että kun aikakausilehdessä eräs kirjoittaja on kirjoittanut persuista paljon niin yhdessä kolumnissa hän juuri ihmetteli sitä persujen kaksilla rattailla ajamisesta eli toisaalla sanotaan toisin ja toisesa paikassa sanotaan ihan jotain muuta. Hän mm sanoi että täällä päin persut ja vasemmistoliitto on eniten haluamassa säilyttää terveyskeskuskset ja sairaalat mutta eduskunnan persut on tekemässä toisin. Saman aiheen hän nosti uudelleen esille äskettäin aikakausilehdessäni. Tämä kyseinen kirjoittaja on kuitenkin aikakausilehdessä kirjoittaja niin en jaksa uskoa että ihan palturia puhhuu/kirijottaa.

        lisään viestiini sen, että muistaakseni sen aikakausilehteni toimittaja on tämä kyseinen herra joka on muistaakseni korkeakoulutettu toimittaja jolla on näkemystä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hulluja puhu, et usko tohon valveuneen itsekään!

        anteeks pahoittelut siitä että viestini on vaikeastiluettavia koska kirjoitin kaiken pötköön! Pahoittelut olen huolimaton näissä yleensä! Pahus vie


    • Anonyymi

      Onko sinulla kaikkien toimittajien puoluekirjat tiedossa? kerro ihmeessä. Vai oletko Persu joka luulee kaiken ,ei tiedä mistään mitään. Kuinka sinä kommentoit, kun pääjohtaja on kokoomuslainen (kepu) kaksi seuraavaa Jokinen m.m. on Kokoomus lainen ja sitten kolmas johtaja hierarkiassa on Kokoomuslainen . Sinulla persu ei ole sitten muuta kun ilkeily mielessä , mutta sellaisiahan Persut on . Kyllä yle on puolueettomin tiedotusväline. Maikkari on ihan ääri kokoomuslainen ja päivälehdet on aina jonkun puolueen lehtiä. Yritä ottaa tietoa kun kirjoitat, älä joutavaan viitsi edes haaskata aikaasi, tai taitaa olla aikaa kun ei muuhun kykene

      • Anonyymi

        Aloittaja vastatkoon sinun "persupersupersu"tteluusi, mutta minä vastaan jälleen sinulle kuten useammankin kerran tuolla ylempänä, että edelleen johto ei päätä ohjelma sisällöstä.
        Tämä lienee Edelleenkin vihervasemmistolaisen älykääpiön vaikea ymmärtää.
        Ja yhä edelleen kysyn mikäli yle tekisi päivittäin oikeistolaista politiikkaa ja ohjelmisto olisi oikeistolaispropagandaa olisitko edelleen samaa mieltä mitä tuossa viestissäsi?
        Jos et, niin silloin on erittäin hyvin todistettu ylen vihervasemmistolainen probaganda.
        Mistähän ihmeen syystä nykyisenlaista yleä kannattaa pääasiassa vihreät, vasemmisto ja demarit, mutta muutosta siihen haluaa poikkeuksetta kaikki muut?
        Sopii miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja vastatkoon sinun "persupersupersu"tteluusi, mutta minä vastaan jälleen sinulle kuten useammankin kerran tuolla ylempänä, että edelleen johto ei päätä ohjelma sisällöstä.
        Tämä lienee Edelleenkin vihervasemmistolaisen älykääpiön vaikea ymmärtää.
        Ja yhä edelleen kysyn mikäli yle tekisi päivittäin oikeistolaista politiikkaa ja ohjelmisto olisi oikeistolaispropagandaa olisitko edelleen samaa mieltä mitä tuossa viestissäsi?
        Jos et, niin silloin on erittäin hyvin todistettu ylen vihervasemmistolainen probaganda.
        Mistähän ihmeen syystä nykyisenlaista yleä kannattaa pääasiassa vihreät, vasemmisto ja demarit, mutta muutosta siihen haluaa poikkeuksetta kaikki muut?
        Sopii miettiä.

        ei kaikki toimittajat ole vihreitä, demareita tai vasemmistoliittolaisia. Esim mun aikakausilehdessäni on paljon keskustalaisia kirjoittajia/toimittajia. Se riippuu kait mistä mediasta on kyse. Enkä usko että lähinnä kaikki Ylellä ja MTV3;lla on vihreitä tai demareita , mut varmasti enemmistö on niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kaikki toimittajat ole vihreitä, demareita tai vasemmistoliittolaisia. Esim mun aikakausilehdessäni on paljon keskustalaisia kirjoittajia/toimittajia. Se riippuu kait mistä mediasta on kyse. Enkä usko että lähinnä kaikki Ylellä ja MTV3;lla on vihreitä tai demareita , mut varmasti enemmistö on niitä.

        Vihervasemmistolaisen toimittajan tuntee kirjoitustyylistä jo kauas.
        Esimerkiksi hesarin toimittajat tuovat ideologiaansa tietoisesti negatiivisin termein puhumalla esim metsästyksestä tappamisena tai metsätaloudesta puupeltoina jne. Tämä karkoittaa ison osan tilaajista mikäli toimittaja ei kykene asialliseen kirjoittamiseen, vaan tuo ideologiaansa ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaisen toimittajan tuntee kirjoitustyylistä jo kauas.
        Esimerkiksi hesarin toimittajat tuovat ideologiaansa tietoisesti negatiivisin termein puhumalla esim metsästyksestä tappamisena tai metsätaloudesta puupeltoina jne. Tämä karkoittaa ison osan tilaajista mikäli toimittaja ei kykene asialliseen kirjoittamiseen, vaan tuo ideologiaansa ilmi.

        mä tarkoitin lähinnä oman seutuni mediaa eli aikakausilehteä eli mä asun nivalassa ja mun nivala lehdessä on otettu toimitukseen&kirjoittajiksi useista eri puolueista toimittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervasemmistolaisen toimittajan tuntee kirjoitustyylistä jo kauas.
        Esimerkiksi hesarin toimittajat tuovat ideologiaansa tietoisesti negatiivisin termein puhumalla esim metsästyksestä tappamisena tai metsätaloudesta puupeltoina jne. Tämä karkoittaa ison osan tilaajista mikäli toimittaja ei kykene asialliseen kirjoittamiseen, vaan tuo ideologiaansa ilmi.

        kyl pittää olla reilu, rehellinen ja puolueeton media siin sammaa mielt kanssasi mutta en itse viitsisi äänestää tiettyjä puolueita jotka tekee ns huonoa politiikkaa sillä vihreiden kannattamiseen liittyy riskitekijöitä samoin kuin persujen äänestämiseen. Persut on rikkaitten puolue ja heikentää duunarien asemaa ja ei varmasti haalaripukuinen suomen kansa siitä tykkää (täällä on totuttu aina siihen että duunareita arvostetaan). Persujen toimilla on vaarana kehittyä Suomesta samanlainen valtio kuin Yhdysvallat ja Venäjä jossa rikkaat ja yrittäjät pyörittää systeemiä ja molemmissa maissa rikkaitten ja köyhien kuilu on valtavan iso. En halua suomesta sellaista. Vihreä politiikka on myös hankala juttu jos se menee vihreydessä siihen että on vaarana esim ruokaturvan alasajon riski tai joku muu juttu.


    • Anonyymi

      Muinainen Repo radio jatkaa YLE merkkisenä samoilla aatteilla valittujen toimijoiden kesken .

    • Anonyymi

      Persuliinit on tuossa vihassaan jotenkin hellyyttäviä. NOT!

      • Anonyymi

        Juu, persut tuntuu vihaavan kaikkia ja kaikkea. Jopa omaa kansaansakin paitsi jos on rikas niin silloin paapotaan! Viha siis istuu persuissa syvällä.


      • Anonyymi

        Ketäs ne sinun persuliinisi vihaa? Jostain syystä vihervasemmisto projisoi yleensä oman vihansa näihin persuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketäs ne sinun persuliinisi vihaa? Jostain syystä vihervasemmisto projisoi yleensä oman vihansa näihin persuihin.

        Vihervasemmisto vihervasemmisto vihervasemmisto... Eikö teillä persuilla ole mitään muuta puoluetta repertuaarissa kuin vihervasemmisto??

        EI KAIKKI edusta vihervasemmistoa jotka teitä persuja kritisoi!! Ja demaritkaan ei kuulu siihen vihervasemmistoon. Sitäpaitsi: ottaisit peilin käteen, TE PERSUT nimenomaan vihaatte jopa oman maan kansalaisia saati sitten muita, Purra ainakin vihaa mm. kantaväestöön kuuluvia pieneläkeläisiä, sairaita, vammaisia, pienellä palkalla kituuttavia duunareita, ERITYISESTI työttömiä ja muitakin köyhiä!! Rikkaita hän suosii ja vetoaa siihen että rikkaat (muka) maksaa muutenkin paljon veroja, totuus on se että pienellä palkalla tai pienellä eläkkeellä olevat maksaa SUHTEESSA enemmän kuin rikkaat! Ruoka on samanhintaista kaikille ja köyhä joutuu valitsemaan mitä ostaa kun taas rikkaat voi ostaa mitä haluaa!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe