Vanhempi pariskunta!

Anonyymi-ap

Oisko han Joutsa Hartola suunnalla pariskuntaa joka haluis ottaa tälläkin rekkakuski leikkeihin mukaan? T:50 ukm

81

2182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluun kanssa tälläkin rekkakuski leikkeihin. Ootko sä veturi?

• Anonyymi

Opettele suomea

• Anonyymi

Miten ap saa yhteyden

• Anonyymi

Mitäpä mielessä? AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä mielessä? AP

Ajattelin jos haluaisit tavata meitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin jos haluaisit tavata meitä

Kuukauden verran olen hommissa Hartolan suunnilleen ja yöt nesteelle. ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukauden verran olen hommissa Hartolan suunnilleen ja yöt nesteelle. ....

Ai et tultais hyttii vierailulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et tultais hyttii vierailulle?

Ahasta ois mut jos ei muuta paikkaa niin sit vaikka rekassa. Millasia ootte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahasta ois mut jos ei muuta paikkaa niin sit vaikka rekassa. Millasia ootte?

Ok kroppaisia ja rentoa seuraa. Millainen ite?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok kroppaisia ja rentoa seuraa. Millainen ite?

176 125 15/5 rento ja halukas kaikkeen kivaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pahalla mutta vaimo ei innostunut tuollaisesta painosta. Sillä kuulema tiedossa hyvä kroppanen mies tosta naapuri kunnasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajeletko Kärkölän suunnalla? Vaimo tykkää isommista miehistä, eritoten rekan hytissä panosta. Kokemusta muutamassa hytissä saanut hyvät panot. Terv. Pari N 33v M 44v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajeletko Kärkölän suunnalla? Vaimo tykkää isommista miehistä, eritoten rekan hytissä panosta. Kokemusta muutamassa hytissä saanut hyvät panot. Terv. Pari N 33v M 44v

Täällä 43v 186 105 18 paksu siisti kalu, olen rekka mies. Ajan viikottain Kärkölän ohitse P- pysäköinti likellä, voisin pysähtyy vaikka yö tauolle. Kokemusta hytissä panosta on, joten vaimos saisi kyrpää kunnolla ja siemennän useemman kerran. Minulla pari tuttua samoissa hommissa voin vinkata heille myös, panevat mielellään vaimoos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tänäänkin tulen kärkölään. m50

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko Kärkölän kaveri vaihtaa parit viestit jos laitan osoitteen. En rekkakuski enkä iso eli en ole itseäni tyrkyttämässä. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tänäänkin tulen kärkölään. m50

Tänään kummilikan juhlat. Ainut ilta myöhällä kylläkin vaimo juuri kaupoilla. Uskoisin innostuis kunhan kerron sais naida rekassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko Kärkölän kaveri vaihtaa parit viestit jos laitan osoitteen. En rekkakuski enkä iso eli en ole itseäni tyrkyttämässä. Aki

Moi Aki! Mistä päin olet. Pari Kärkölästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Aki! Mistä päin olet. Pari Kärkölästä

Asikkalan suunnilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asikkalan suunnilla

Hyvän matkan päässä olisit, vakkari vaimolle olis kiva saada. Kuten huomasit vierasta vaimo saanut vuosien saatossa, vaikeata löytää vakkaria näin pieneltä paikka kunnalta. Rekka miehiä helpompi eivät turhia huutele kylillä, vaimokin tykännyt jaksavat yhtyä kun pitkään ovat pois kotoa. Oletko varattu vai yksin asuva, pääset käymään täällä tai vaimo luonasi. Itse aisurina nautin kun vieras hoitelee vaimon.

• Anonyymi

Emme kyllä ole vastanneet posteihin koskaan ennen tapaamista voin kertoo vaimolle kun palaa kotio. Eihän tää salaisuus ole meni tapaa tuttua rekka miestä, laittoi yllättäen viestii aamusta. Kymmeneltä oli parkissa tossa likellä, vaimo olikin vieraan tarpeessa suostui heti tapaamiseen. Kyllä itteenikin kiihottaa kun tiedän juuri vieras nussii hytissä ja miten vaimo nauttii. Toivottavasti pääsette tapaa nopsaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme kyllä ole vastanneet posteihin koskaan ennen tapaamista voin kertoo vaimolle kun palaa kotio. Eihän tää salaisuus ole meni tapaa tuttua rekka miestä, laittoi yllättäen viestii aamusta. Kymmeneltä oli parkissa tossa likellä, vaimo olikin vieraan tarpeessa suostui heti tapaamiseen. Kyllä itteenikin kiihottaa kun tiedän juuri vieras nussii hytissä ja miten vaimo nauttii. Toivottavasti pääsette tapaa nopsaan.

Olisi mukavampi sopia yksityisesti kun täällä noita häiriköitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mukavampi sopia yksityisesti kun täällä noita häiriköitä

Vaimo tuli juuri keitin kahvit valmiiksi, istumme kahvilla näkisitpä miten naidun näköinen. Hiukset sekaisin aivan spermassa suutelin juuri tuoksuu spermalle joka paikasta. Kokeilin sormella heti lorahti vähän lattialle, itse olen alasti juuri kun kirjoitan vaimo imee kyrpääni aah nyt sänkyyn omaa huorasta nauttimaan. T. Pari Kärkölästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo tuli juuri keitin kahvit valmiiksi, istumme kahvilla näkisitpä miten naidun näköinen. Hiukset sekaisin aivan spermassa suutelin juuri tuoksuu spermalle joka paikasta. Kokeilin sormella heti lorahti vähän lattialle, itse olen alasti juuri kun kirjoitan vaimo imee kyrpääni aah nyt sänkyyn omaa huorasta nauttimaan. T. Pari Kärkölästä

Laita sposti ku mulla ois ehdotus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sposti ku mulla ois ehdotus

Vaimo pitää kiinni peri aatteestaan omat tiedot eka tapaamisella. Eihän täällä fiksut puutu keskusteluun ja hörhöistä kannata välittää työttömiä yhteis kunnan elättejä. Olipa kiihkeä iltapäivä nyt vaimo nukkuu vaikka kuuntelen musiikkia, aika kovaa ottanut tämä jälkimmäinen mies takaa päin kun mustelmat lonkissa, pitänyt otteessa kunnolla. T. Pari Kärkölä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo pitää kiinni peri aatteestaan omat tiedot eka tapaamisella. Eihän täällä fiksut puutu keskusteluun ja hörhöistä kannata välittää työttömiä yhteis kunnan elättejä. Olipa kiihkeä iltapäivä nyt vaimo nukkuu vaikka kuuntelen musiikkia, aika kovaa ottanut tämä jälkimmäinen mies takaa päin kun mustelmat lonkissa, pitänyt otteessa kunnolla. T. Pari Kärkölä

Olisin tullut nyt moikkaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisin tullut nyt moikkaamaan

Emme käyneet sivulla illalla. Vaimolla torstaihin saakka pitkät vuorot 12 tuntisii mut perjantai ja lauantai vapaalla. Voittais tavata kiinni olevan liha palvaamon parkissa siinä kylmä asema samassa pihassa. Pitkä matka ei meille siitä jos haluat enemmän kuin nähdä meidät tai ennemminkin puolisoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme käyneet sivulla illalla. Vaimolla torstaihin saakka pitkät vuorot 12 tuntisii mut perjantai ja lauantai vapaalla. Voittais tavata kiinni olevan liha palvaamon parkissa siinä kylmä asema samassa pihassa. Pitkä matka ei meille siitä jos haluat enemmän kuin nähdä meidät tai ennemminkin puolisoni.

Joo tuttu paikka. Koukkasin siinä lenkin eilenkin. Olin ajatellut ehdottaa huomista mut ei sit onnistu jos pitkää vuoroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tuttu paikka. Koukkasin siinä lenkin eilenkin. Olin ajatellut ehdottaa huomista mut ei sit onnistu jos pitkää vuoroa

En viitti täällä kertoo mikä työ, paljastaa ehkä liikaa. Siinä vieressähän P- paikka missä rekat eilen parkkeeras, vaimo heräs aamulla viideltä lonkkia valitti ja nännit aivan turvoksissa arat, tuumas aamu kahvilla tämä uusi mies varmaan saanut naista hetkeen oli ollut niin hanakka heti saman tein. Voinhan kysyy pääsee humennakin klo. 21.30 mut menee taaseen aamuun klo. 6.30
        Itsehän tykkäisin olisit hänen kanssaan kyllä aamullakin kiihotti nähdä miten naidulta vaimo vieläkin näytti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En viitti täällä kertoo mikä työ, paljastaa ehkä liikaa. Siinä vieressähän P- paikka missä rekat eilen parkkeeras, vaimo heräs aamulla viideltä lonkkia valitti ja nännit aivan turvoksissa arat, tuumas aamu kahvilla tämä uusi mies varmaan saanut naista hetkeen oli ollut niin hanakka heti saman tein. Voinhan kysyy pääsee humennakin klo. 21.30 mut menee taaseen aamuun klo. 6.30
        Itsehän tykkäisin olisit hänen kanssaan kyllä aamullakin kiihotti nähdä miten naidulta vaimo vieläkin näytti.

Mulla työt estää sit noin myöhää näkemisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla työt estää sit noin myöhää näkemisen

Vaimo töissä Lahdessa. Laitoin viestin jos ottais vaihto vaatteet mukaan lyhyen hameen ja puseron joka helppo riisua. Voisittehan tavata siellä päin, autossakin etupenkillä pystyisit nauttii saisit purettuu paineet. Laittoi hymiön ja viestin jos kerran haluat ja kaverille sopii pika sellainen. Sillä varauksella jos kiireellisiä tapauksia vuoron lopussa. Voisithan ottaa jonkun peiton tai viltin mukaasi jos hyvän paikan tiedät luonnossahan hyvä yhtyä illalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo töissä Lahdessa. Laitoin viestin jos ottais vaihto vaatteet mukaan lyhyen hameen ja puseron joka helppo riisua. Voisittehan tavata siellä päin, autossakin etupenkillä pystyisit nauttii saisit purettuu paineet. Laittoi hymiön ja viestin jos kerran haluat ja kaverille sopii pika sellainen. Sillä varauksella jos kiireellisiä tapauksia vuoron lopussa. Voisithan ottaa jonkun peiton tai viltin mukaasi jos hyvän paikan tiedät luonnossahan hyvä yhtyä illalla.

Ei tarvii mitää itestänne kertoo ennen tapaamista mut sovittais nää käytännön asiat spostilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii mitää itestänne kertoo ennen tapaamista mut sovittais nää käytännön asiat spostilla

Hei Aki! Luin viestisi olen kahvi tauolla.
        Mieheni viestitellyt aika avoimesti kanssasi, huono kokemus vuoden takaa siksi eka tapaaminen kasvokkain. Työ kaverille ehdotin vuoron vaihto, lupasi vastata illemmalla. Pääsisin silloin huomenna klo 16 jos haluat aidosti tavata, tiedät meidän erkoisesta suhteesta. Nautitaan molemmat omalla tavalla, tuo piristystä keskinäiseen suhteeseen. Vaki tuttavuus olisi molempien mieleen joka hyvän matkan päässä, kiva kun viestittelit ja haluaisit kanssani seksi suhteen.
        Toivottavasti hyväksyt olen viimeksi eilen ollut kahden eri miehen kanssa, nautin molemista aidosti. Sinähän päätät haluatko pidemmän tuttavuuden ja nautitko kanssani ekalla kertaa. Voidaan ehkä huomenna tietää jos tavataan, uskoisin tykkäät näkemästäsi. Terkuin Piia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Aki! Luin viestisi olen kahvi tauolla.
        Mieheni viestitellyt aika avoimesti kanssasi, huono kokemus vuoden takaa siksi eka tapaaminen kasvokkain. Työ kaverille ehdotin vuoron vaihto, lupasi vastata illemmalla. Pääsisin silloin huomenna klo 16 jos haluat aidosti tavata, tiedät meidän erkoisesta suhteesta. Nautitaan molemmat omalla tavalla, tuo piristystä keskinäiseen suhteeseen. Vaki tuttavuus olisi molempien mieleen joka hyvän matkan päässä, kiva kun viestittelit ja haluaisit kanssani seksi suhteen.
        Toivottavasti hyväksyt olen viimeksi eilen ollut kahden eri miehen kanssa, nautin molemista aidosti. Sinähän päätät haluatko pidemmän tuttavuuden ja nautitko kanssani ekalla kertaa. Voidaan ehkä huomenna tietää jos tavataan, uskoisin tykkäät näkemästäsi. Terkuin Piia

Moi Pia! Kunnioitan toki sun periaatetta. Jotenkin vaan haluaisin paikan ja ajan sopia yksityisesti. Mulla huomenna 4 jälkeen aika rajallisesti aikaa eli älä vaihda suotta työvuoroa. Ehditäänhän me joskus toistenkin tapaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi Pia! Kunnioitan toki sun periaatetta. Jotenkin vaan haluaisin paikan ja ajan sopia yksityisesti. Mulla huomenna 4 jälkeen aika rajallisesti aikaa eli älä vaihda suotta työvuoroa. Ehditäänhän me joskus toistenkin tapaamaan

Kiva kun vastasit! Mieheni antoi ymmärtää et jaksa odottaa perjantaihin, mietin kyllä miehen oma nautinto kyseessä. Mitä useemmin olisin vieraan kanssa, nautii sitä enemmän. Tavata voidaan jos tulet paikalle haluat purkaa tressiä kanssani, lupaan en sano ei nyt. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun vastasit! Mieheni antoi ymmärtää et jaksa odottaa perjantaihin, mietin kyllä miehen oma nautinto kyseessä. Mitä useemmin olisin vieraan kanssa, nautii sitä enemmän. Tavata voidaan jos tulet paikalle haluat purkaa tressiä kanssani, lupaan en sano ei nyt. Pia

Piia!Miltä sun tilanne näyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piia!Miltä sun tilanne näyttää?

Oletko Aki? Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko Aki? Pia

Joo oon. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon. Aki

Hei! Töissä ,olisin saanut vaidettua vuoron.
        Toinen rekka kuskeista viestitteli ajaa huomenna puolen päivän aikaan samaa reittiä kuin viimeksikin. Töissä olen jos vapaalla, tapaisin ilman muuta saan virtaa lisää. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Töissä ,olisin saanut vaidettua vuoron.
        Toinen rekka kuskeista viestitteli ajaa huomenna puolen päivän aikaan samaa reittiä kuin viimeksikin. Töissä olen jos vapaalla, tapaisin ilman muuta saan virtaa lisää. Pia

En ollut varma vaihdoitko tänään vuoron niin kävin 16 aikaan siellä huudeilla pyörähtämässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut varma vaihdoitko tänään vuoron niin kävin 16 aikaan siellä huudeilla pyörähtämässä

Et oo tosissasi miksi eilen kerroit et pääse tulee🫢
        Oisin ollut tänään yksin kotona, mies tulee tosi myöhä. Oltais voitu kahvitella ja keskustella, ilman sen kummempia paineita.
        Ajelit kuiteski jospa tavattais, ihana tiedän haluut halata kanssani. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo tosissasi miksi eilen kerroit et pääse tulee🫢
        Oisin ollut tänään yksin kotona, mies tulee tosi myöhä. Oltais voitu kahvitella ja keskustella, ilman sen kummempia paineita.
        Ajelit kuiteski jospa tavattais, ihana tiedän haluut halata kanssani. Pia

Sillä kysyin sun tilannetta mut ei täällä viestittelyllä nää jutut etene

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä kysyin sun tilannetta mut ei täällä viestittelyllä nää jutut etene

Hönö. Itte kalastelet tietoja rouva olisi ollu valmis nussittavaksi jopa vaihtaa vuoroo. Taidat olla runkkari joka fiilistelee täällä. T. Seuraaja....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hönö. Itte kalastelet tietoja rouva olisi ollu valmis nussittavaksi jopa vaihtaa vuoroo. Taidat olla runkkari joka fiilistelee täällä. T. Seuraaja....

Aidosti olen liikkeellä mutta niinkuin ennakkoon kerroin aikataulu oli eiliselle tiukka ja en ennakkoon ollut varma onnistuisiko. Harmittaa kyllä et meni hyvä tilaisuus ohi. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aidosti olen liikkeellä mutta niinkuin ennakkoon kerroin aikataulu oli eiliselle tiukka ja en ennakkoon ollut varma onnistuisiko. Harmittaa kyllä et meni hyvä tilaisuus ohi. Aki

Kyllähän seuraajan kommentissa vinha peräkin, kekemusta myös vastaavasta.
        Aisureita meitä erilaisia, itse saan tyydytyksen kun tuntematon ottaa vaimon kunnolla. Ehkä sairaskin ajatus jonkun mielestä, mitä rajummin jopa sidottuna ja jälkiä kehossa, kuten viikon loppuna rekan hytissä, mustelmat lonkissa ja kävely ontuvaa koko illan. Parasta vaimokin nauttii tiedostaa myös riskit milloin raja ylittyy, täytyy lopettaa hieno varaisesti. T. M Kärkölä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mielestäni ole kalastellu tietoja. Jopa sanoin ettei tarvii ennakkoon kertoa mitään kerta ei halua. Tapaamisen sopimista kysellyt. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mielestäni ole kalastellu tietoja. Jopa sanoin ettei tarvii ennakkoon kertoa mitään kerta ei halua. Tapaamisen sopimista kysellyt. Aki

Sory! Tarkoittanut sua, vaan otin kantaa yleisesti näihin s- postin pyytäjiin. Vaimo kyllä oli valmis sulle, yleensä ennen naisten päivää hormoonit hyrrää eniten. Laskeskeli viikon loppuna pitäis alkaa, kestää kyllä runsain vain pari päivää. Niko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sory! Tarkoittanut sua, vaan otin kantaa yleisesti näihin s- postin pyytäjiin. Vaimo kyllä oli valmis sulle, yleensä ennen naisten päivää hormoonit hyrrää eniten. Laskeskeli viikon loppuna pitäis alkaa, kestää kyllä runsain vain pari päivää. Niko

Moro Niko. Kerkeskö vaimos ilmottaa tavataan töiden jälkeen jään rekalla yöksi Lahteen. Muuten mustelmat tuli kun jouduin pitää kaikin voimin kiinni naidessa takaa. Vaimoshan menee transi tilaan orgasmissa, rimpuilee holtittomana pakko puristaa pystyy antaa kyrpää kunnolla. Mieletön nussittava ei turhaa kaveri kehunut kerroin parille kuskille sain luvan vaimoltas, voin antaa puhelin numeron. Saat spermatun puolison kotio puolen yön aikaan, meinaan antaa kyrpää kunnolla. Vaimos kertoi milloin aloittaa loman, voisin ottaa mukaan Ruotsin keikalle kolmeksi vuoro kaudeksi. Nussisin aina lepotauolla, voisin laittaa video pätkiä saisit runkata kotona. M 43v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moro Niko. Kerkeskö vaimos ilmottaa tavataan töiden jälkeen jään rekalla yöksi Lahteen. Muuten mustelmat tuli kun jouduin pitää kaikin voimin kiinni naidessa takaa. Vaimoshan menee transi tilaan orgasmissa, rimpuilee holtittomana pakko puristaa pystyy antaa kyrpää kunnolla. Mieletön nussittava ei turhaa kaveri kehunut kerroin parille kuskille sain luvan vaimoltas, voin antaa puhelin numeron. Saat spermatun puolison kotio puolen yön aikaan, meinaan antaa kyrpää kunnolla. Vaimos kertoi milloin aloittaa loman, voisin ottaa mukaan Ruotsin keikalle kolmeksi vuoro kaudeksi. Nussisin aina lepotauolla, voisin laittaa video pätkiä saisit runkata kotona. M 43v

Laittoi tulee myöhemmin. Upeeta rynkytä kunnolla, imeskele länttejä rintoihin ja reisiin on käytetyn näköinen palatessa. Alko seisoo kun luin viestisi, tästä tykkään yli kaiken. Niko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittoi tulee myöhemmin. Upeeta rynkytä kunnolla, imeskele länttejä rintoihin ja reisiin on käytetyn näköinen palatessa. Alko seisoo kun luin viestisi, tästä tykkään yli kaiken. Niko

Siivosin hytin ja vaihdoin peti vaatteet kohta Heinolassa. Kerroi tykkäät otettavan rajusti, meinaan laittaa käsiraudat pääse repii kynsillä. Imetän kunnolla paksua kyrpääni ja panen suuhun saan yökkää kunnolla. Älä huoli käytettynä palautuu. M 43v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoiteleeko Aki vaimoos tänään. Kaveri ajaa sitä reittii huomenna illalla vois tyhjentää pallit pääset liukkaille. M 43v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoiteleeko Aki vaimoos tänään. Kaveri ajaa sitä reittii huomenna illalla vois tyhjentää pallit pääset liukkaille. M 43v

Ole kuulunut mitään sun hoidon jälkeen, paikat aika herkillä käsittelysi jälkeen. Itte oon töissä uskoisin suostuu, tietää miten nautin päästä liukkaille panemaan. Niko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo tänää menossa hoitelemaan kun ei oo Piiasta kuulunut mitään. Toki itsekkin ollut passiivinen kun kiire viikko. Haluaisin kyllä treffata jossain vaiheessa. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo tänää menossa hoitelemaan kun ei oo Piiasta kuulunut mitään. Toki itsekkin ollut passiivinen kun kiire viikko. Haluaisin kyllä treffata jossain vaiheessa. Aki

Kiva kuulla Aki🥰
        Keskustelimme kotona ettet saata tykätä että tapaan useempia miehiä. Tämä vaan meidän juttumme , eritoten aisuri mieheni ansiota saan nauttia ilman mustasukkaisuutta. Jouduin peruu huomisen alkoi naisten päivät kuin mainitsin, varmaan avitti tää tapaamani mies Lahdessa. Tänään en olisi pystynytkään tapaa, paikat vielä tosi arat tän miehen käsittelystä. Ensi viikon aamu vuorossa jos haluat. Terkuin Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla Aki🥰
        Keskustelimme kotona ettet saata tykätä että tapaan useempia miehiä. Tämä vaan meidän juttumme , eritoten aisuri mieheni ansiota saan nauttia ilman mustasukkaisuutta. Jouduin peruu huomisen alkoi naisten päivät kuin mainitsin, varmaan avitti tää tapaamani mies Lahdessa. Tänään en olisi pystynytkään tapaa, paikat vielä tosi arat tän miehen käsittelystä. Ensi viikon aamu vuorossa jos haluat. Terkuin Pia

Joo viestitellään tarkemmin sit aikataulua. Haluun kyllä tavata. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo viestitellään tarkemmin sit aikataulua. Haluun kyllä tavata. Aki

Katsotaan kisoja yhdessä viiniä maistellen. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan kisoja yhdessä viiniä maistellen. Pia

Kuulostaa hyvältä! Jos vielä menestystä kisoissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä! Jos vielä menestystä kisoissa

Kohtahan sen pitäisi alkaa loppu kilpailu.
        Mies imee nännejäni jotta kiihotun kun laitan viestiä sinulle😍 Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtahan sen pitäisi alkaa loppu kilpailu.
        Mies imee nännejäni jotta kiihotun kun laitan viestiä sinulle😍 Pia

Härnää Sua!! Mielelläni imisin ja kiihottaisin sinua. Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottuu kun viestitellään! Aih ihana saat imeä💖 halun sua. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussinut kymmeniä varattuja autossani vuosien aikana kyllä Pia yli vertainen. M 42v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussinut kymmeniä varattuja autossani vuosien aikana kyllä Pia yli vertainen. M 42v

Huomenta🤗
        Kiva kuulla kirjoitettuna vaikkakin toistit sitä molemilla kerroilla kun yhdyimme. Itsekkin olet erikoinen uskallat toteuttaa ja sanoa suoraan mitä haluat. Kanssasi tarvii pelätä et tulet saman tein, vaikka itse tulen useesti perä jälkeen moni mies pysty siinä tilanteessa hallitsee omaa orgasmia. Suukko💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta🤗
        Kiva kuulla kirjoitettuna vaikkakin toistit sitä molemilla kerroilla kun yhdyimme. Itsekkin olet erikoinen uskallat toteuttaa ja sanoa suoraan mitä haluat. Kanssasi tarvii pelätä et tulet saman tein, vaikka itse tulen useesti perä jälkeen moni mies pysty siinä tilanteessa hallitsee omaa orgasmia. Suukko💋

Täytyi keskittyy kunnolla kiinni pitämiseen orgasmisi aikana, tärisit ja rimpuilit lujaa yritin naida lujempaa pillu hekumoi juuri silloin. Pillusi sylki upeesti limaa naidessa, harvoin näkee ja kokee sellaista. Kaverinikin ihasteli miten naitava pillusi onkaan, johtuu varmaankin tykkäät aidosti kyrvästä. M 42v tekis taas mieli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita niin otamme yhteyttä.
        T. Kärkölä

• Anonyymi

Hei Aki! Edellinen viesti ollut meiltä joku haluaa leikkiä. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Aki! Edellinen viesti ollut meiltä joku haluaa leikkiä. Pia

Ok! Aki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok! Aki

Viestitellään maanantaina nämä häiriköt saavat vettä myllyyn. Pia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyi keskittyy kunnolla kiinni pitämiseen orgasmisi aikana, tärisit ja rimpuilit lujaa yritin naida lujempaa pillu hekumoi juuri silloin. Pillusi sylki upeesti limaa naidessa, harvoin näkee ja kokee sellaista. Kaverinikin ihasteli miten naitava pillusi onkaan, johtuu varmaankin tykkäät aidosti kyrvästä. M 42v tekis taas mieli..

Tämä nainen todellakin tykkää kyrvästä. M 67

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nainen todellakin tykkää kyrvästä. M 67

TI sit ei tapaamiseen tule ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysädyin Oitissa pihvi paikan parkkiin yöksi, laitoin viestii Pian miehelle voisinko nauttii Piiasta. Vastas heti toki mielellään, toikin vaimonsa autolleni sovittiin hakee puolen yön aikaan kotio.
        Kaveri turhaan kehunut miten hyvä kroppa pillusta puhumattakaan, koskaan tavannut naista joka tykkää kyrvästä jopa palvoo sitä. Pia sai kolmen tunnin aikana perättäisiä rajuja orgasmeja, ittekin laukesin kahdesti kerran pilluun ja suuhun. T. 35v rekkamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysädyin Oitissa pihvi paikan parkkiin yöksi, laitoin viestii Pian miehelle voisinko nauttii Piiasta. Vastas heti toki mielellään, toikin vaimonsa autolleni sovittiin hakee puolen yön aikaan kotio.
        Kaveri turhaan kehunut miten hyvä kroppa pillusta puhumattakaan, koskaan tavannut naista joka tykkää kyrvästä jopa palvoo sitä. Pia sai kolmen tunnin aikana perättäisiä rajuja orgasmeja, ittekin laukesin kahdesti kerran pilluun ja suuhun. T. 35v rekkamies

Tätä rouvaa nainut useempi rekka mies, kaveri kertoo toiselle kuskille.

• Anonyymi

Niin oisko ketään rekkakuski kanssa touhuumaan jotain kivaa? T:AP

• Anonyymi

Eikö oikeasti löydy pareja tältä alueelta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö oikeasti löydy pareja tältä alueelta?

Kyllä meitä on ja kolmansia myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sais yhteyttä? T:AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä?? Ens viikolla oisin halukas ja innostunut tulemaan mukaan vaikka katseliaksi. T: AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sais yhteyttä? T:AP

Olisiko Sysmässä aktiivisempaa porukkaa

• Anonyymi

Onki sulla rekkamiehen pastilleja ?

• Anonyymi

Sysmässä kyllä aktiivistä porukkaa.:)

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1449
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1235
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      791
    Aihe