Olen kuitenki

Anonyymi-ap

Täysin erilainen mitä kuvittelet tai osakseen ainakin.
Naiselle öitä.

30

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti. Itsesi takia toivon. Enkä oikeastaan mitään pahaa edes ajattele. Öitä.

• Anonyymi

Mistä tiedät mitä susta ajattelen? Välillä käy mielessä kyllä, että ootko samaa porukkaa ja se tuntuu todella julmalta. Kaiken muun kestän, jos vaan tietäisin. En luota kehenkään, ei ole varaa siihen.

• Anonyymi

Ei ole mitään porukkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään porukkaa?

Aina on jotain peesaajia ym. turhaketta, jotka myyneet sielunsa. Jyy nöy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään porukkaa?

On se ! Porukkaa on. Ei pääse porusta kun on porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se ! Porukkaa on. Ei pääse porusta kun on porukkaa.

Ohi. En tarvitse peesajia ja mitään porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina on jotain peesaajia ym. turhaketta, jotka myyneet sielunsa. Jyy nöy.

Peesaajat on onnekkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peesaajat on onnekkaat.

Kiva että sulla on mahdollisuus. Ei tunnu menevän kaaliin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva että sulla on mahdollisuus. Ei tunnu menevän kaaliin

Täh!Eikö se ole jo sinne mennyt kaaliin ,oon hidas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peesaajat on onnekkaat.

On vai tuleeko kultaa ja mirhamia vai pelkkiä nirhaumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vai tuleeko kultaa ja mirhamia vai pelkkiä nirhaumia?

Fiiliksiä tulee.

• Anonyymi

Et sinä voi tietää mitä minä ajattelen kun en ole kertonut. Lopeta sanoittamasta minunkin tunteitani!

• Anonyymi

Minulla ei ole tapana ajatella minkälainen joku tietty ihminen on. En osaa ajatella sellaista.

• Anonyymi

Oletko laittanut syntymävuoden oikein profiileihisi?

• Anonyymi

Tinderissä on väärä, mutta sinnekkin laitoin oikean iän mutta se sovellus sekoili sen iän. Lähetin tinderille pyynnön, että vaihtavat iän koska itse en enään sitä pysty tekemään. Ei ole tullut muutosta vielä ainakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderissä on väärä, mutta sinnekkin laitoin oikean iän mutta se sovellus sekoili sen iän. Lähetin tinderille pyynnön, että vaihtavat iän koska itse en enään sitä pysty tekemään. Ei ole tullut muutosta vielä ainakaan.

Okei,en ole Tinderi tyyppi.
        Naiset kertoo yleensä ikänsä alaspäin eli ovat aina 25...mutta miksi mies tekee niin ja jopa 10-vuodella alaspäin ,eikä kyse ole 60 ++ gubeista???

• Anonyymi

Sinä et tiedä mitä kuvittelen, ajattelen kenestäkin.
      Älä toivottele öitä ihmiselle, kenen kanssa missään yhteyksissä et ole oikeassa elämässä. Valitettavasti tiedän paljon, enkä välittäisi tietää sen vertaakaan sinusta -AP

• Anonyymi

Rakastan sinua kokonaisuutena, myö niitä ärsyttäviä piirteitä. Ne tekevät sinusta sinun. Eikä ne edes ole ärsyttäviä aan suloisia tavallaan.

• Anonyymi

Hei kiitos viestistäsi hyvää yötä päivää huomenta mies, tunnistin sinut varmuudella ja vaikutat vähän hitaalta, mutta sinä riittäisit minulle!1 Miltä tämä parodia kuulostaa- olisiko vähän kusista omalle kohdalle?

• Anonyymi

Hyvä kun tunnistat. Siinäpä sitä parodiaa lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun tunnistat. Siinäpä sitä parodiaa lisää.

Oi kiitos, minä voin kertoa sinulle ja kaikille lisää sinusta korkeimmalla valtuutuksella

• Anonyymi

Kohdallani se Draamaa,Trilleriä,Debistä,Mollivoittosta,Negaa,Taidampa masentua.Edelleenkään en halua uskoa et kaivattuni olisi siinä aiheuttamassa minulle / kaivamassa kuoppaa..en millään usko .
        Minä haluaisin vihdoin vinkin kuka sinä olet?

• Anonyymi

Huomenta, mies. Millä tavalla ajattelet minun olevan väärässä sinun suhteesi? En tunne sinua riittävän hyvin, mutta pidän sinua ainakin herkkänä miehenä. Olenko väärässä?

• Anonyymi

Olen semmoinen takiainen. Tarvitsen paljon hellyyttä ja huolenpitoa. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Olen herkkä mies. Jos löytyy samat arvot ja näkemys tulevaisuudesta niin asiat sujuvat. Pohjalla pitää kuitenkin olla aito rakkaus ja välittäminen, lojaalius on erittäin tärkeä asia. Voi jopa sanoa etten ryhdy suhteeseen ellei siinä ole jo alussa syvä yhteenkuuluvuuden tunne. Kaipaamani naisen kanssa tunsin sen. Se on kuin hiljainen silta joka yhdistää vaikka jompi kumpi olisi etäinen.

Sivusta vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen herkkä mies. Jos löytyy samat arvot ja näkemys tulevaisuudesta niin asiat sujuvat. Pohjalla pitää kuitenkin olla aito rakkaus ja välittäminen, lojaalius on erittäin tärkeä asia. Voi jopa sanoa etten ryhdy suhteeseen ellei siinä ole jo alussa syvä yhteenkuuluvuuden tunne. Kaipaamani naisen kanssa tunsin sen. Se on kuin hiljainen silta joka yhdistää vaikka jompi kumpi olisi etäinen.

Sivusta vain

Miksi ette ole yhdessä?

• Anonyymi

No et sinäkään minua. Tutustumalla vasta oppii tuntemaan.
      Ei me kumpikaan olla mitään enkeleitä, sädekehä pään ympärillä. Mutta ei myöskään mitään kauhistuksia.
      Ollaan muuten vaan hiukan samankaltaisia, samassa kuussa syntyneitä, samalla seudulla asutaan vaikka ei yhteisiä kavereita. Omat on muuttaneet jo vuosia sitten muualle.
      No, enhän tiedä edes oletko huomannut tai edes kiinnostaako millään lailla..
      Ei olla mitään teinejä, ihan ollaan aikuisia ja aina välillä katsellaan 🫣
      Sori jos et pidä ja ahdistut. Pysyttelen kauempana varmuuden vuoksi juuri tästä syystä.
      Toivon että näytät sen jotenkin jos kiinnostaa kun seuraavaksi taas nähdään?!
      - sun vika on mun eka 😉

• Anonyymi

Samassa kuussa syntyneet ei kiinnosta.
        Ei varmaan ollutkaan minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa kuussa syntyneet ei kiinnosta.
        Ei varmaan ollutkaan minulle.

No tuskin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      166
      6103
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1694
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1478
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      43
      869
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      824
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      91
      795
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      759
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      709
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      704
    Aihe