Epäilen usein puolisoani siitä, että hän puhuu minusta pahaa sukulaisilleen. Minusta voin tietää onko epäilykseni totta? Sairastan skitsofreniaa. Silloin kun olen psykoosissa, on paljon harhaluuloja ja aistiharhoja, muulloin ei ole muuta kuin paranoidinen luonne.
Kuuluuko tämä skitsofreniaan?
6
303
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia itsekritiikkiä ja itsensä suojelua.
- Anonyymi
voit vuokrata yksityis etsivän
- Anonyymi
Ihmiset vie maahan, Herra tahtoo viedä sinne missä Hänkin on https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=894
- Anonyymi
Ap tietää, että luulot ja harhat kuuluvat skitsofreniaan, niin ehkä pystyt myös ajattelemaan, ettei selkäsi takana sinusta kukaan mitään pahaa puhu.
Jos sukulaisten käytös sinua kohtaan ei ole millään tavalla muuttunut, niin enpä usko, että vaimosi olisi mitään heille höpöttänyt.
Olet varmasti ihan hyvä ihminen, ajattele itsekin niin itsestäsi, niin ymmärrät, että hyvää ne muutkin sinulle tahtovat. Ei ole tarve puhua pahaa selän takana.- Anonyymi
Anteeksi vielä tuosta, kirjoitin vaimosi, vaikka kyse oli puolisosta.
- Anonyymi00006
Se on ihan vain sitä, että olet heikon itseluottamuksen omaava. Koita ajatella että riität sellaisena kuin olet. Ei hätää tuo ei tee sinusta sairasta.Minä olen sairas ja ajattelen silti noin, että minä riitän.Siksi voin keskivertoa paremmin kuin muut samaa sairautta sairastava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745