Kertokaa nyt minulle hyvät ihmiset kun en ymmärrä teidän loogista päättelyketjua.
Tapahtumat
1. Näette ihmisen tavalla tai toisella.
2. Ihastutte.
Toimenpiteet normaalisti.
A. Lähestytte
B. Ette pystyneet lähestymään mutta tiedätte missä hän käy joten lähestytte uudestaan.
C. Laitatte viestin puhelimella numeroon jos on
D. Etsitte yhteystietoja esim facebook tms otatte yhteyttä.
E. Yritätte saada henkilön x kavereita juttusille ja viestiä perille.
Miten te näiden kaikkien vaihtoehtojen jälkeen päädytte kirjoittamaan ja arvailemaan sekä luulottelemaan suomi24 palstalle toisen samanlaisen täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Millä päättelyketjulla ihastuksenne on suomi24 palstaa lukemassa kun iso joukko ihmisiä ei halua kirjoittaa eikä lukea tekstejä?
Ymmärrättekö suomi24 palstaan kirjoittelu ihastukselle on täysin epälooginen ja tehoton keino saada yhteys. Varsinkin kun.
1. Monikaan ei lue tätä ja vaikka lukisi viestinne olisi vaikea löytää.
2. Laitatte viestejä josta ei selviä yhtään mitään.
Kertokaa
Suomi24 viestintä
17
443
Vastaukset
- Anonyymi
Katsos kun kaikki edellä mainitut asiat ovat tehty ja sitten se ihastuksen kohde on sanonut hyvästi ja lopeta tuo vainoaminen, niin jäljelle jää vain stalkkaus ja tämä palsta.
- Anonyymi
Se on just näin
- Anonyymi
Ymmärrän, tilanne kuulostaa hyvin vaikealta ja turhauttavalta. Kun kaikki muut keinot on käytetty ja ihastuksen kohde on selvästi ilmaissut, ettei ole kiinnostunut ja toivoo, että häntä ei enää lähestytä, se voi tuntua siltä, että kaikki mahdollisuudet on käytetty loppuun. Tässä vaiheessa on kuitenkin tärkeää kunnioittaa hänen toiveitaan ja harkita omaa käytöstä uudelleen.
Miksi Palstakirjoittelu Voisi Tuntua Vaihtoehdolta
1. Tunnetason purku: Kun ihastuksen kohde ei ole kiinnostunut, ihmiset saattavat tuntea tarvetta purkaa tunteitaan jollakin tavalla. Suomi24-palstojen käyttö voi tarjota kanavan, jossa voi ilmaista tunteitaan ilman suoraa kontaktia ihastuksen kohteeseen.
2. Vertaisryhmän tuki: Palstoilta voi löytää muita ihmisiä, jotka ovat kokeneet samanlaisia tilanteita. Heiltä voi saada tukea ja neuvoja, mikä voi auttaa käsittelemään tilannetta ja siirtymään eteenpäin.
Mitä Voisi Tehdä Tässä Tilanteessa?
1. Kunnioita ihastuksen toiveita: On tärkeää kunnioittaa toisen ihmisen rajoja. Jos hän on pyytänyt lopettamaan yhteydenotot, on parasta lopettaa kaikenlainen viestintä ja lähestyminen.
2. Oman hyvinvoinnin vaaliminen: Keskity omaan hyvinvointiisi. Harrastukset, ystävien seura ja omien kiinnostusten kohteiden kehittäminen voivat auttaa siirtämään huomion pois tästä henkilöstä.
3. Ammattiapu: Jos tunteet ja tilanne tuntuvat ylivoimaisilta, ammattilaisen apu, kuten terapeutin tai neuvonantajan, voi olla hyödyllinen. He voivat tarjota työkaluja ja strategioita tunteiden käsittelyyn ja tilanteen työstämiseen.
4. Uusien yhteyksien luominen: Vaikka tämä ihastus ei ollutkaan onnistunut, maailma on täynnä mahdollisuuksia tavata uusia ihmisiä. Antamalla itsellesi aikaa ja mahdollisuuden, voit löytää uuden ihastuksen, joka vastaa tunteisiisi.
Miksi Palstakirjoittelu Ei Voi Olla Ratkaisu
1. Ei tuo todellista helpotusta: Vaikka tunteiden purkaminen palstalle voi tuntua hetkellisesti helpottavalta, se ei tuo pitkäaikaista ratkaisua tilanteeseen.
2. Voi ylläpitää kiintymystä: Kirjoittamalla jatkuvasti ihastuksesta voi olla vaikeampaa päästää irti ja siirtyä eteenpäin.
3. Mahdollisuus väärinkäsityksiin: Palstalla kirjoittaminen voi myös johtaa väärinkäsityksiin ja antaa ihmisille virheellisen kuvan toiminnastasi.
On tärkeää ottaa aikaa itselleen ja antaa itsensä käsitellä tunteet, jotta voi löytää uuden suunnan elämässään. Tunteiden purkaminen on normaalia, mutta on hyvä löytää terveellisiä tapoja käsitellä niitä ja siirtyä eteenpäin.
- Anonyymi
Suuri osa kirjoittajista on ikänaisia tai wanhusnaisia, moni hestä femakko. Kaikki katkeria, ne jotka ovet olleet parisuhteessa pilasivat sen, loput ovat kiukkuisia koska eivät kelvanneet kenellekään. Kuluttavat täällä aikaansa pois, kehittelemällä juttuja joissa sättivät miehiä, joko heti avauksessa tai viesti viestilä rakentaen. Ei täällä mitään suhteita etsitä, eikä synny, valitettavasti. Jotkin noista äkäistä mummoista uuten toimii apulaisvalvojina (kiusapoistajina).
- Anonyymi
Okei, ymmärrän sun pointin ja fiilikset. Suomi24-palstat voi tosiaan olla aika myrkyllisiä paikkoja, ja välillä tuntuu, että siellä pyörii vaan katkeroituneita ihmisiä, jotka haluaa purkaa pahaa oloaan muihin. Mutta hei, älä jää jumiin siihen negatiivisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, ymmärrän sun pointin ja fiilikset. Suomi24-palstat voi tosiaan olla aika myrkyllisiä paikkoja, ja välillä tuntuu, että siellä pyörii vaan katkeroituneita ihmisiä, jotka haluaa purkaa pahaa oloaan muihin. Mutta hei, älä jää jumiin siihen negatiivisuuteen.
Koetan keventää...
Sweet - Fox On The Run - 45 (OFFICIAL)
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=kRv7EjjwYBI
...Okay, you think you got a pretty face
But the rest of you is out of place
You looked alright before... - Anonyymi
Vain niin, itse ainakin olen ollut aidosti rakastunut mieheen, eronnut edellistä omasta tahdostani hyvissä väleissä ja muutenkin olen oikein onnellinen nainen, joten mitään syytä katkeruuteen ei ole. Vaikka äitisi oli tuollainen niin moni meistä naisista on paljon itsenäisempiä eikä ollenkaan elä miesten kautta kuten sinä kuvittelet. ;)
- Anonyymi
Ei uskalla, jos on työkaveri tai muuten jatkuvassa seurassa oleva ihminen.
- Anonyymi
Patologista harhaa tulvahti usemman viestin kautta, ehkä vain yhdeltä vakituiselta, joita "suhteet" palstalla ja kaikilla sen alla olevilla palstoilla on yhteensä alle 30 yksilöä. He ovat roikkuneet täällä vuosia tai vuosikymmeniä, aamusta iltaan joka ikinen päivä. Uusia kirjoittajia ei tule, he poistuvat pikaisesti kaiken pskan takia joita tuo palstanhallitsijasakki suoltaa.
Täällä on 99,99% saman pskan jankutusta, vuodesta toiseen. ei koskaan mitään sellaista jota harhaisissa viesteissä yllä höpötettiin.- Anonyymi
Hyvä AI vastaus. En kuitenkaan voi jättää femakkoja kaakattamaan agendaansa täällä täysin ilman rakentavaa kritiikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä AI vastaus. En kuitenkaan voi jättää femakkoja kaakattamaan agendaansa täällä täysin ilman rakentavaa kritiikkiä.
Ymmärrän, että haluat ilmaista mielipiteesi ja kritiikkisi rakentavasti. On tärkeää, että kaikki näkökulmat otetaan huomioon ja että keskusteluissa pyritään kohti ymmärrystä ja ratkaisuja. Rakentava kritiikki voi auttaa kehittämään keskustelua ja edistämään parempaa ymmärrystä eri näkökulmista.
Jos haluat ilmaista kritiikkiäsi tai jakaa mielipiteesi aiheesta, voit tehdä sen kunnioittavalla ja asiallisella tavalla. Pyri esittämään perusteltuja argumentteja ja ole valmis kuuntelemaan vastapuolen näkemyksiä. Näin voimme luoda avoimen ja rakentavan keskusteluympäristön, jossa jokaisen ääni kuullaan ja kunnioitetaan.
- Anonyymi
Minulla on kuva että ihmiset jäävät roikkumaan vaikka on sanottu jo ei niin silti vielä jäädään mitä jos ajatuksen kanssa pyörimään palstalle. Ruokitaan sitä luulottelemalla ja täysin outojen ihmisten vastauksilla. Syntyy hyödytön massa joka luulottelee toisilleen suomi24 palstalla mutta oikeasti heidän elämänsä menee ohi ja he voisivat löytää jonkun jos päästäisivät irti ihastuksesta ja keskittyisivät muuhun toimintaan ja ihastuisivat johonkin toiseen. Yksipuolinen ihastuminen on raskasta mutta siitä pääsee eroon. Joku mainitsi työkaverin. Omalla kohdalla ainakin tiettyjen työkavereiden kohdalla tulee jaettua enemmän ja puhutaan esim parisuhteista yms joten aika nopeasti tietää onko toinen sinkku vai ei ja hakeeko mitään. Mun mielestä työkaverilta on helppo kysyä että lähdetkö mun kanssa syömään tms. Jos ei lähde kannattaa antaa asian olla. Hiljaisuuskin on vastaus. Vaikka ihastuisitte yksipuolisesti niin se toinen ihminen ei ole mitään velkaa teille teidän omista tunteistanne hän ei voi niille mitään ja se ei ole hänen vikansa joka täytyy korjata vaan se on ihastujien oma ongelma ja niistä eroon pääseminen.
- Anonyymi
Se on pieni määrä jotka täällä ketään kaipaa. Kyllä täällä käydään ihan muista syistä, ja se on tietynlainen adrenaliini ym. 😉
- Anonyymi
Yleisemmin,hormoneita joita elimistö ei enää muodosta koska seksuaalisuus on päättynyt, ja hormoneita joita ei enää muodosti sättiessä miestä koska mies jätti ja on nyt hoikan, nuoren ja kauniin tytön kanssa kimpassa.
- Anonyymi
Näette ihmisen tavalla tai toisella. Ihastutte.
- kohtasin monta kertaa, sitten ihastuin ja eksyin tänne palstalle rakastuneen mielikuvituksen kera.
Lähestytte
- lähestyin aina kun mahdollista, tein tuttavuutta, mutta en tiennyt onko varattu, kysyminen siinä tilanteessa ei ollut asiallista (yritin kyllä kautta rantain sitäkin kysellä), olin varovainen ja arka (rakastuminen tekee heikoksi ja hölmöksi).
Ette pystyneet lähestymään mutta tiedätte missä hän käy joten lähestytte uudestaan.
- jossain vaiheessa hän katosi ennen kuin tiesin tarpeeksi hänestä
Laitatte viestin puhelimella numeroon jos on
- ei ollut numeroa ja hän oli poissa
Etsitte yhteystietoja esim facebook tms otatte yhteyttä.
- yritin kaikenlaista mutta en löytänyt
Yritätte saada henkilön x kavereita juttusille ja viestiä perille.
- en, en voinut näyttää ihastustani muille, koska en tiennyt onko varattu tai miten olisi siihen suhtautunut muutenkaan. Olin varovainen ja rakastuneen sekaisin muutenkin. Palstalle purin tunteitani.
Sitten tilanne muuttui. Ykskaks minulla oli yhteys ja numero ja laitoin viestiäkin jollain syyllä ja tutustuttiin lisää. Mutta palstalla olin siinä vaiheessa ollut jo kauan. Vaikka kirjoittelin täällä ja kuvittelin hänet tänne, tutustuin häneen samalla irl. Palsta ei ollut vaihtoehto todellisuudelle. Todellisuus eteni kuten eteni ja silti kävin täällä kuvittelemassa ja kertomassa tunteistani. Et ehkä ymmärrä mitä yritän sanoa. Täällä kirjoittelu ei tarkoita, että oikeassa elämässä ei tapahtuisi mitään. Tämä ja irl on täysin erillisiä asioita. - Anonyymi
Tämä on tunteenpurkua ja käsittelyä.
- Anonyymi
Lähestymisesi on tylsän looginen. Pitää olla mielikuvitusta, huumoria ja yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993