Tulin juuri keräilemästä hevon munkkeja piitsiltä

Anonyymi-ap

Parasta puutarhan lannoitetta nämä ollen, voin vakuuttaa.

Lisään vielä Neiti99,9% 2010 laiffilalle, että käsidesistä kirjoittamasi on kuin amiksen tupakkapaikalla kuultua... minun ei tarvitse näitä asioita lukea wikistä, tähän helpottaa fackta, olen asunut täälä 10v ja, minulla on suutarin aitonahkaisessa vyö laukussani aina, AINA... mukana pullo 72 perosenttia käsidesi.

Mitä reppanoilla vyö lakussa?

By NUmBall HHN 63v.

15

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi moi Numba.

      Minulla on aina pirtua laukussani... pirtua ei tarvi pakastella, toki kannattaa hetken antaa seistä eikä sekoittelukaan pahaa tee. Alkoholijuomien säännöllinen käyttö pienentää jonkin verran aivojen kokoa jo varsin kohtuullisilla määrillä. Alkoholin säännöllinen käyttö saattaa johtaa muistin ja älyllisten toimintojen heikkenemiseen, empatiakyvyttömyyteen sekä käytöshäiriöihin. Osa muistivaurioista saattaa jäädä pysyväksi, vaikka etanolin käyttö lopetettaisiin.

      > § <

    • Anonyymi

      Taytyy hyvää siratsa kastiketta ottaa suomeen mukaan, ja pakastettuja hevosen munkkeja, ettei iske kauko kaipuu.
      By Jippo Putkinen HHN 63v.

      • Anonyymi

        Rekkamiehen ravintola pöydässä tekeytyneen puolikkaan ketsuppi pullon sosialisointi Suomeen ollen hyvä idea myös?


    • Anonyymi

      Puukiipijäkin on moniruokainen (omniboori) vanhojen metsien laji, joka syö mitä vaan se löytää puun rungolta. Niitä esiintynee myös Huan leikkupiireissä.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy .... joo,

        No mutta eikös puukiipijä ole ihan mukava lintu, mikä tulee toimeen, melkein ominensa?

        Siis kelaa nyt... aivan toisin, kuin tämä, lentokapteeni kalkkuna ;

        Sir meleagris gallopavo domesticus ?


    • Anonyymi

      Olen kuullut mm. seuraavat teoriat:
      a. kun pannaan 2 osaa pirtua ja 3 osaa vettä, saadaan kossun vahvuista eli 38 %:sta ainetta, tämän kun sokerilla maustaa ja pari viikkoa silloin tällöin ravistelee, vesi ja pirtu kunnolla sekoittuvat
      b. pirtu-vesi -sekoitus täytyy pakastaa, jotta molekyylirakenne mahdollistaa pirtun ja veden kunnollisen sekoittumisen.
      Minulla on vajakit näistä kemikaalioista kymmenien vuosien kokemus.

      T : The "parmanpoika" Tapsu Tuulitukka

    • Anonyymi

      Vanhojen metsien katoamisen myötä puukiipijä on vaarantunut. Taksonomien olisi syytä tarkistaa lajin tilanne.

      EU-vaaliehdokkaat ovat tästäkin täysin huankakkojen varassa. Pitäisi saada lisää palkkaa ja kulukorvauksia.

      • Anonyymi

        Voisiko taksonomia tarkoittaa myös jonkin muun alan luokittelujärjestelmää, jolloin termillä tarkoitettaisiin erilaisten asioiden hierarkkista luokittelua, luokittelujärjestelmää tai luokittelun periaatteita, yksikkökaksikon omassa kastissaan ollen?


    • Anonyymi

      Rekkamiesten kahvit ei oo mitkää kakkamiesten rehvit!

      Heteromies 63 evp

    • Anonyymi

      Kerran kävimme kadetilla hesassa ja, join luullakseni yksissä bileissä pirtua, enkä seuraavana päivänä muistanut mitään... olin viikon kalpea, enkä jaksanut tehdä yhtään mitään, väsytti, mutta en saanut unta... liskojen yö jatkui viikkoja.
      Bileitten jälkeen tuli hirveitä pelkotiloja, mitä on tapahtunut ja olen käynyt psykiatrillakin, uskon, ja voin vakuutta, että pirtussa oli pentseeniä. ...ainakin jostain luin, että pirtussa voi olla sitä, ja oireeni viittasivat pentseenin aiheuttamaan myrkytykseen.... olin tulla hulluksi.

      • Anonyymi

        Mutta, pilsneriä en ota enää ikinä!


      • Anonyymi

        95 e 10, siitä kun suodattaa molybleenin pois, a vot harasoo, täyttä Stalisnajaa.


      • Anonyymi

        Kun käyminen eli alkoholin muodostuminen... tapahtuu liian nopeasti, ja liian korkeissa lämpötilossa, alkoholi alkaa denaturalisoitua. Lisäksy ns. kemiallinen hiiva tuo käymistuotteeseen useita myrkkyjä.

        Kerran kävi niin, täällä Chiang Maissa cilviisiin... olin juonut oman puutarhan hunajakiljua, että kun asettelin salaiselle mottori radallemme keiloja, ja nenä karvat kutittivat, ja aivastin... samalla kellohameeni helma vaan heilahti ja, poika siihen ...sanonko mihin, jääkään sanomatta... polvi maassa tuli, ja otti lipat. Onneksi pojalla oli itse alumiinisestä, mehumaijasta, tekemäni kypärä päässään.

        Jarutus jäljet aika pitkät ollen, voin vakuuttaa, tuut tuut pii paa...

        > § <


    • Anonyymi

      Minä tenutan tenttua ihan spugena.
      By PalloMaha HHN 63v.

    • Anonyymi

      Minulla muuten, oli venäläinen perseensuristin.... vyö lakussani, mutta nyt se, voin vakuuttaa, arvatkaa missä resuperseet?
      By NumBall HHN 63v.
      Surrr surrr surrrrrrrr....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe