Mistä mahtanee johtua hiljaisuus?

Anonyymi-ap

Eivät pelkästään pikkulinnut, vaan myös isommatkin "räkättäjät" ovat kertoneet, että Okusta olisi "Rysseliin" pyrkimässä taannoin yöjuoksuista bongattu "yökyöpelitär". Liekö tuo huhu perällinen, kun ei missään näy, eikä kuulu virallisia leimahduksia asiasta?
Minä aion käväistä ennakkoon viivan ympyrään vetämässä. Tiedän varsin hyvin, ettei pelkkä viivan veto riitä, vaan jonkin aikaa pitää kieltä suussa muljautella, että tuon yökyöpelin numero tulee ympyrään piirretyksi. Kun tuon numeron löysin, olen sen tekoa harjoitellut niin, että osaan sen piirtää vaikka silmät ummessa. Kokonaan eri asia on sitten se, rohkenenko numeroa käyttää tosi paikan tullen. Pelko johtuu siitä, että saatan unissani jutella numeron julki, eikä siitä hyvää seuraa, jos vaikkam leimaudun näin tahtomattani Persuksi.
No jääköön nyt tuo numero julkaisematta, sillä olen aina ollut poliittisesti sitoutumaton keskitien kulkija, enkä voi kuvitella itseäni tavallisten ihmisten kurittajaksi.

8

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erkki

      • Anonyymi

        Mie kävin jo iänestämässä. Ei tullu okulaisen numeroo lappuun, eikä tule.
        Kävin aikonaan ehtimässä tietoo okulaisesta.
        Kun oon nähny kaikenlaisia, niin en oikein luota kaikkiin. Jopa immeisen lähipiiri vaikuttaa hyvin paljon siihen luottamukseen.
        On hyvä muistoo jotta Facepookki voip olla hyvä, mutta sillä voip myös pilata aika paljon.

        Senpä takija siihen lappuun tuli nuoren liperiläisnaisen nummero.


      • Anonyymi

        Eksyin näille nimettömien mellastajain sivuille ja oitis huomasin, että meikäläisen etunimeä on minulta lupaa kysymättä alettu käyttää, toivottavasti ihaan hyvään tarkoitukseen. Näin varmaan toivovat myös muutkin nimikaimat.
        Minä en ole näillä sivuilla kovin usein "flirttaillut", mutta KUINKAS OLLAKAAN, KUN PITKÄSTÄ AIKAA AVASIN SIVUN, NIIN EIKÖS MITÄ, siellänäkyi, että nimeni oli nostettu esiin.
        Kiitän nostajaa, mutta toivon, että suraavalla kerralla annat jonkin vihjeen, millä sinut tavoitan ja lähetän sinulle tikkarin tai jotakin muuta mukavaa kiitoksena vaivannäöstäsi.
        No, hölökynkölökyn ja hojohojo itse kullekin älykölle, jolla vielä kipinät syttyvät, jopa kostealla kelillä!


    • Anonyymi

      Somea lukuunottamatta aika hiljaista on ollut. Taisi mennä se meppimahdollisuus jo ennen näitä vaaleja.

      • Anonyymi

        Ei kait tuota ehdokkuutta kukaan tosissaan ottanut.


    • Anonyymi

      Idiootti Outokummusta tai muualta ei saanut ääntäni. Ääni meni vasemmalle, naiselle joka pitää maamme puolia maailmalla varmuudella helvetin hyvin, meriitit Suomessa kertoo sen.

      PS tuhoaa nykyisessä hallituksessa kaiken maassamme, turvallisuus on tipotiessään.. Harva se päivä kun löytyy ruumis, tapellaan, puukotetaan, ammutaan.. Idioottien (PS) esimerkki velvoittaa siis kaikkia...

    • Anonyymi

      Kokko keittää, jaksaa jaksaa

    • Anonyymi

      Brysselin juna meni jo, ei kyytiläisiä Outokummusta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe