Simputusta Komia Kranni Ylistaro.

Anonyymi-ap

Roy Ahi liotteli minusta kun hän oli Huutoniemen saairala työissä kertomassa minusta kahvihuonessa tarina että minä kun aasuin Aurikoranta Koti hirveän kovasti joka päivä kuntelin Cerwin Vega ja Yamaha kovasti musa sillä tavalla että meni niin paljon sähköä että sulake tauluja joutu suurenta ja sulake tauluista nousi savun ym bla bla mutta tietenkin se ei pidä paikkansa hiljaisella minä joka päivä kuntelin siellä Aurinkoranta koti.

Niin sitten hän kevällä 2015 järjesti minulle hoitkoti paikka Komia Kranni Ylistaro missä hänen tuttavat oli työissä mitä hoita myös Vanhan Vaasan kriminali potilat missä myös Roy Ahi on aiemmin ollut siellä kriminali saairalassa työissä.

Niin tietenkin siellä hoitokodissa ei sannut edes 5 db äänen voimakudella kunnella musa kaituttimista Niko Kankanpää hoitsu tuli aina sanoman että laitta musa vehket kinni sännöissä oli myös se että hoitsut saa takavarkoida musa vehket jos häiritse muitta en tiedä oliko toi musa vehkeiden takavarikointi nidden päämäärä mutta kun Roy Ahi on minulle sen hoitopaikkan järjestänyt eli just hän joka kovasti liottele kuinka minä Aurinkoranta kodissa kovasti kuntelen musa niin tietenkin Komia Kranni mitä Roy Ahi Järjestä minulle missä hänen tuttavat on työissä niin tietenkin kieltä siellä ei saa edes 5 db äänen voimakuudella kunnella kaiuttimista musa.

Hoitsu siellä Komia Kranni järjesti minulle lääkäri aika lääkärille Martti Vallin Seinäjoen Mehiläinen eli toi lääkäri hoita potilat Komia Kranni ja käy siellä sillä verukella että minulla on kovat mieliala vaitelut ja minun pitä sada mieliala tasava lääkitystä johtuen Niko Kankanpää hoitsusta ja lääkäri nosti minun Ketipinor annostusta kun minulla oli aiemmin 3 x 25 mg niin sen jälken oli 2 x 200 mg depot.

Kun ongelmat minun ja Niko Kankanpään välillä jatkuivat niin Komia Kranni omistaja sijoitti minua hoitokodin harjoitus asunton siellä oli 2 vikkoa mutta kerran vikkossa piti käydä päätalossa tekemässä ruoka niin Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää molemmat hoitsuja Komia Kranni ja Roy Ahi sillon hoitsu Huutonimen Saairala keksi yhdessä sellainen jouni että pitä olla ruoka mihin mene paljon perunoitta mitä minun pitä kuoria eli se ruoka oli peruna musi ja makkara kastike ja vielä sihen lisänä että minä en saa käyttä vesihana että minulla sata varmasti mene hermot ja sihen pitä olla olla hyvä peruste niin ne keksi perusteksi että se on epä ekologista mitä ei ollekan pidä paikkansa kun hampurilais pihvi vasta kuukauden suikua mutta anyway silti se peruste saa kelvata.

Sen jäljen ne rupesivat simputtaman minua että Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää istu sinä toimistosaa tarkailemassa kamerasta että en käyttä vesihana niin se simputus tapahtu sillä tavalla että kun Niko Kankanpää näke kamerasta että käyttän vesihana niin hän tule laittaman se hana kinni ja käskyttä että sittä ei saa käyttä ja kun se ei autta niin hän tule minun vieren ja jää seissoman minun vieren ja laitta se hana kinni ja käskyttä että minä en saa sittä käyttä eikä hän en mene enä toimiston kun hän tietä että käyttän sittä vesihana jos hän mene toimiston koska totta kai minä sen hanan käyttä koska kuorin noi perunat.

Sen jälken minä katson Fonecta toi Niko Kankanpää hoitsu osoite ja puhelin numero ja lähetän hänelle postikortti missä on kukan kuvat laitta sihen oma nimi mene 2 päivä kunnes aamulla Mia Rahikainen otta minut ankaran puhuttelun ja näyttä toi postilortti ja sano tämä on vakava asia minä soittan ambulanssi ja sinut viedän huutonimen saairalan sanoin että toi on pelkkä postikortti niin Mia Rahikainen sanoi että se on kieletty lähestyä hotaja postikorttilla.

Minä menen hoitaja Mia Rahikaisen kanssa pihalle tupakalle sillä aika kun odotta ambulanssia ja Mia Rahikainen sano sinä olet seissonnut Niko Kankanpää leikkipuiston reunalla ja uhkaillut hänen vaimoa ja lasta koska toi toi ei pidä paikkansa Niko Kankanpää on kyllä minulle sanonut että hän assu vaimon ja pienen lapsen kanssa rivitalossa mutta minulla ei ole avistusta minkä näköinen on hänen vaimo ja lapsi niin sanoin Mia Rahikaiselle että toi ei pidä paikkansa niin Mia Rahikainen sanoi minulle että tuolla asialla ei ole mitän tekemistä tuon postikorttin kanssa eli ei puhuta enempää tästä asiasta.

Kun savuin Huutoniemen Saairala niin Roy Ahi sanoi minulle että sinä olet kyllä kova roisto kun sinä olet jopa uhkaillut Niko Kankanpään vaimoa ja lasta ole seissonnut leikkipuiston reunan vieressä ja katsonnut nittä nyt sinun pitä kyllä mennä Vanhan Vaasan Saaralan hoiton minä sanoin Roy Ahi että minä en ole mitän tuollaista tehnyt niin Roy Ahi sanoi kyllä sinä olet kaikki hoitsut siellä Komia Kranni sano että nekin on nähnyt kun olet tehnyt niin.

Eli yhtenveto eli Roy Ahi järjesti minulle hoitopaikka Komia Kranni missä hänen tuttavat on työissä mitä hoita myös kriminali potilaitta mitä on ollut Vanha Vaasa Saairalassa missä myös Roy Ahi on ollut työissä eli Roy Ahi on yhdessä Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää kanssa järjestännyt tahallan niin että minä joudun muuttaman pois

2

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli yhtenveto eli Roy Ahi järjesti minulle hoitopaikka Komia Kranni missä hänen tuttavat on työissä mitä hoita myös kriminali potilaitta mitä on ollut Vanha Vaasa Saairalassa missä myös Roy Ahi on ollut työissä eli Roy Ahi on yhdessä Mia Rahikainen ja Niko Kankanpää kanssa järjestännyt tahallan niin että minä joudun muuttaman pois sielttä Komia Kranni että hän saa järjestä minulle hoitopaikka Vanhan Vaasan Saairala mistä hän saa hyvä provikka sittä enemään potilaitta hän saa sinne järjestetty kun hoito Vanha Vaasa Saairala maksa yhtä paljon vuodessa kun omakoti talo joten isot rahat ja isot provikkat likkut eli iso bisenes.

• Anonyymi

Voit kuunnela musiikkia kuulokkeilla vaikka täysillä. Se ei häiritse muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7295
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2668
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      49
      1968
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1471
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1375
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      57
      1171
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1159
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1147
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1123
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      111
      1029
    Aihe