Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Anonyymi-ap

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri saatu ruksittua välttämättömät kohdat. Tykkäyksiä varmasti tulee noinkin, mutta vaikea nähdä tuollaisen ainakaan minkäänlaiseen pitkään suhteeseen johtavan. Toisaalta aika monet naamat siellä roikkuvat kuukaudesta toiseen eli varmaan lähinnä huomiota sieltä haetaankin.

165

3762

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman huomannut ja monet naiset eivät myöskään kerro profiilissaan onko heillä jo lapsia. Kaikki muut kohdat on kyllä täytetty, mutta ei sitä kohtaa jossa kysytään onko lapseton.

• Anonyymi

Ja minkä värinen.. Ja jos muutenkin edes joskus patjaillut "näiden" kanssa, niin se on red flag..

• Anonyymi

Eivät miehetkään! Ja miehet jotka mahakkaita daddyja luulevat, että saavat kauniin, urheilevan ja akateemisen uranaisen? Itse ovat pilanneet ekan kierroksen, niin miksi itsenäinen nainen alkaisi elättää toisen naisen rakkaudenhedelmiä? Never ever ever.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät miehetkään! Ja miehet jotka mahakkaita daddyja luulevat, että saavat kauniin, urheilevan ja akateemisen uranaisen? Itse ovat pilanneet ekan kierroksen, niin miksi itsenäinen nainen alkaisi elättää toisen naisen rakkaudenhedelmiä? Never ever ever.

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos se mahakas mutta ei rahasta eikä älykäs eikä kiltti mies onnistuu saamaan unelmiensa naisen, eli kauniin , älykkään ja menestyneen naisen, niin hän kohtelee tätä huonosti. Alkuinnostuksen jälkeen hän alkaa tyly ja ynseä kohtelu, arvostelu ja komentelu. Kavereille on kiva ensi alkuun näyttää miten upean naisen sain. Mutta de ilo on lyhytaikainen, koska kavereita ei loppujen lopuksi kauheasti kiinnosta. Mahakasta miestä alkaa suututtaa. Ollessaan naisen kanssa kahden kesken hän muuttuu ilkeäksi. Hän tuntee alemmuutta ja kostaa sen huonolla käytöksellä.

Se on nimenomaan niinpäin että tavismies kohtelee naista huonommin kuin komea mies. Tavismies kostaa alemmuudentunteensa ilkeydellä. On hirveää kun ei voi katsoa naista alaspäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän fakta on, että pääsääntöisesti naiset on juuri niitä, joille pitäisi olla rikas, sporttinen, komea, kaikki kotityöt tekevä... yms. täydellinen mies, vaikka itse on täysin rahaton,laiska, ylipainoinen, tavallisen näköinen pe-sjalkainen suomi tantta, varustettuna ilkeällä luonteella.

Yhtälöhän on täysin mahdoton, ja sitten nämä "missit" katkerina vanhoina piikoinakin sättivät miehiä, näkemättä pienintäkään virhettä itsessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minkä värinen.. Ja jos muutenkin edes joskus patjaillut "näiden" kanssa, niin se on red flag..

Jos se, minkä väristen miesten kanssa olen aiemmin ollut, on miehelle tärkeää, niin mies totisesti lentää jotpakkoon.

Ja kerrottakoon että minulla on ollut suhteita vain valkoisten miesten kanssa. Se johtuu siitä etten koskaan ole ihastunut mustaan mieheen. Se ei tee minusta parempaa tai huonompaa naista ja ihmistä. Jos olisin seurustellut mustan miehen kanssa, se ei myöskään tekisi minusta parempaa tai huonompaa naista ja ihmistä. Se ei muuttaisi arvoani naisena ja ihmisenä ollenkaan eikä millään lailla.

Minua ei kiinnosta onko miehellä ollut suomalainen vai ulkomaalainen nainen. Olennaista on millainen ihminen mies itse on ja miten hän naisia kohtelee. Ihonväristä riippumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on ISO red flag jos tuo asia on miehelle red flag.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän fakta on, että pääsääntöisesti naiset on juuri niitä, joille pitäisi olla rikas, sporttinen, komea, kaikki kotityöt tekevä... yms. täydellinen mies, vaikka itse on täysin rahaton,laiska, ylipainoinen, tavallisen näköinen pe-sjalkainen suomi tantta, varustettuna ilkeällä luonteella.

Yhtälöhän on täysin mahdoton, ja sitten nämä "missit" katkerina vanhoina piikoinakin sättivät miehiä, näkemättä pienintäkään virhettä itsessään.

Kaikki hyvät on jo myyty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset m@tupatjat sitä roskaväkeä. Ei jatkoon. Tautiriskikin vielä näissä naisissa...

• Anonyymi

Siis miksi on kirjoitettava lapset mukaan profiiliin, eikös siinä ole kysymys kahden ihmiset kiintymyksestä toisiinsa . Ja jos kiintyy todella naiseen , niin silloin ei ole mitenkään esteenä jos hänellä on lapsia aikaisemmasta suhteestaan.
        Ne jotka hakevat rakkauttaan ja löytävät naisen jolla on lapsia pari kappaletta . Niin kuoleeko se rakkaus siihen kun saa tietää että on lapsiakin. Silloin ei ole rakkaudesta edes kysymys
        Ainoastaan muista asioista.
        Useinhan nykyisin on niin että ihmiset eroaa ja kun on lapsia niin pitävän niitä vuoroviikoin .
        Joten laittaako joku senkin Tinderiin jos on rikas , en usko että laittavat . Siis ihan kaikkea ei tarvitse olla profiilissakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis siinä taas tuli se pinnallisuus esille . Jos tapaan miehen mistä,pidän ihmisenä niin ei ole mikään mahan suuruus esteenä,. Mutta niinhän se on että tinderi on kun lehmäkauppaa pinnallisella arvomaailmalla .onneksi en itse ole koskaan edes ajatellut meneväni johonkin tinderiin kauppaamaan itseäni jollekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos se mahakas mutta ei rahasta eikä älykäs eikä kiltti mies onnistuu saamaan unelmiensa naisen, eli kauniin , älykkään ja menestyneen naisen, niin hän kohtelee tätä huonosti. Alkuinnostuksen jälkeen hän alkaa tyly ja ynseä kohtelu, arvostelu ja komentelu. Kavereille on kiva ensi alkuun näyttää miten upean naisen sain. Mutta de ilo on lyhytaikainen, koska kavereita ei loppujen lopuksi kauheasti kiinnosta. Mahakasta miestä alkaa suututtaa. Ollessaan naisen kanssa kahden kesken hän muuttuu ilkeäksi. Hän tuntee alemmuutta ja kostaa sen huonolla käytöksellä.

Se on nimenomaan niinpäin että tavismies kohtelee naista huonommin kuin komea mies. Tavismies kostaa alemmuudentunteensa ilkeydellä. On hirveää kun ei voi katsoa naista alaspäin.

Komeuskin on ihan katsojan silmissä .
        Miksei ihmiset enää tapaa toisiaan muuten kaupan käynnillä netissä .ennen kun ihmiset vielä tanssivat pyhien; aikana niin sieltä moni löysi rakkautensa .
        Nythän ei ihmiset enää edes osaa tanssia istuvat bubeissa juoden niin naiset kun miehetkin .joten ihmeelliseksi mennyt maailma kun digitaaliset foorumit hoitelee ihmis suhteita. Ja on vielä,moltavat kriteeritkin että kelpaa . En alistuisi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen joka etsii kiiltokuva miestä ei hae sitä oikeaa rakkautta .
        Murros iässään usein tytöt puhuu että miehen tulee olla pitkä tumma ja ruskeat silmät , omaa näköään eivät ajattele . Se komeus on usein sellain jolla myös on pinnallist arvot ihmis suhteista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset m@tupatjat sitä roskaväkeä. Ei jatkoon. Tautiriskikin vielä näissä naisissa...

Tautiriskin on ihan vaan valkoisissakin. Ihmisissä ei se katso väriin. Ensinmäkin tummaihoiset ovat huolellisia puhtauden kanssa ja aina puhtaat vaatteet.
        Ja tauteja on valkoinen mies levittänyt hyväisesti myös joten puhut palturia. Ei ne tummat ole mitenkään eri”asia ihmisinä
        Ennakkoluulot on monella maahan muuttajista että, olisivat likaisia ja vielä tautien kantajoakin.
        Miehet on saman laisia yleensä olivatmistä maasta tahansa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumia miehiä siellä😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitten "missien" ulinaahan tämäkin ketju on täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen kysyn, mihin perustuu väitteesi että mustaihoisille olisi enemmän tauteja kuin valkoisilla? Siis muuhun kuin mielikuvitukseesi ja katkeruuteesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Rasistille sanon EI aina, poikkeuksetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se, minkä väristen miesten kanssa olen aiemmin ollut, on miehelle tärkeää, niin mies totisesti lentää jotpakkoon.

Ja kerrottakoon että minulla on ollut suhteita vain valkoisten miesten kanssa. Se johtuu siitä etten koskaan ole ihastunut mustaan mieheen. Se ei tee minusta parempaa tai huonompaa naista ja ihmistä. Jos olisin seurustellut mustan miehen kanssa, se ei myöskään tekisi minusta parempaa tai huonompaa naista ja ihmistä. Se ei muuttaisi arvoani naisena ja ihmisenä ollenkaan eikä millään lailla.

Minua ei kiinnosta onko miehellä ollut suomalainen vai ulkomaalainen nainen. Olennaista on millainen ihminen mies itse on ja miten hän naisia kohtelee. Ihonväristä riippumatta.

Juuri noin minullakin. Kaikki partnerini ovat olleet valkoihoisia, mutta mies, joka kysyisi aiempien partnereideni ihonväriä, menisi automaattisesti poistoon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Virhettä on niin monenlaista!

• Anonyymi

Eräs nainen kertoi lapsia olevan mutta salasi ihonvärin viimeiseen asti.

• Anonyymi

Tuolla kysymyksellä joutuisi kanssani armottomasti poistoon. Tämä siitä huolimatta, että lapseni on molemmilta puolilta valkoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla kysymyksellä joutuisi kanssani armottomasti poistoon. Tämä siitä huolimatta, että lapseni on molemmilta puolilta valkoinen.

Luuletko, että minua kiinnostaa joutuisinko poistoon? Äläkä oleta asioita. En edes esittänyt tuota kysymystä kun se selvisi omalla työllä. Juteltiin siis wapissa ja kävin tsekkaamassa naisen fb:n.

Kyllä on miehet alisteisessa asemassa tässä maassa. Sen huomaa jo naisten kommenteista. Pitäisi mennä naisten ehdoilla ja vihellellä muina miehinä "ei tässä mitään", vaikka naisella on uskomaton historia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että minua kiinnostaa joutuisinko poistoon? Äläkä oleta asioita. En edes esittänyt tuota kysymystä kun se selvisi omalla työllä. Juteltiin siis wapissa ja kävin tsekkaamassa naisen fb:n.

Kyllä on miehet alisteisessa asemassa tässä maassa. Sen huomaa jo naisten kommenteista. Pitäisi mennä naisten ehdoilla ja vihellellä muina miehinä "ei tässä mitään", vaikka naisella on uskomaton historia..

Kiinnosti tai ei, niin jokainen täysijärkinen pistäisi heti tuollaisen kysymyksen esittävän poistoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän sitten "salasi ihonvärin viimwiseen asti", kun aiheesta ei kerta edws keskusteltu? Ei kuulosta kummoiselta salaamiselta.

Kerrohan ihmeessä mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Miehetkö eivät selviä ilman etuoikeuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän sitten "salasi ihonvärin viimwiseen asti", kun aiheesta ei kerta edws keskusteltu? Ei kuulosta kummoiselta salaamiselta.

Kerrohan ihmeessä mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä? Miehetkö eivät selviä ilman etuoikeuksia?

Samaa minäkin ihmettelin. Jos mies ei missään vaiheessa kysynyt minkä näköisiä tai värisiä naiset lapset ovat, niin millä lailla nainen muka salasi sen? Salailu tarkoittaa ettei vastaa selvään kysymykseen ollenkaan tai vastaa kyllä mutta valehtelee. Mutta mitään kysymystähän ei edes esitetty! Joten mitä hemmetin salailua tuossa muka tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa minäkin ihmettelin. Jos mies ei missään vaiheessa kysynyt minkä näköisiä tai värisiä naiset lapset ovat, niin millä lailla nainen muka salasi sen? Salailu tarkoittaa ettei vastaa selvään kysymykseen ollenkaan tai vastaa kyllä mutta valehtelee. Mutta mitään kysymystähän ei edes esitetty! Joten mitä hemmetin salailua tuossa muka tapahtui?

telefooni kehitysmaissa on ikävä kyllä vaihtunut myös älypuhelimiin ja viesti- sekä deittisovelluksiin. vetovoimatekijä -tieto leviää nopeasti reaaliajassa, että täällä on heille ilmainen täysihoito ja paikalliset naisetkin antavat heille vapaaehtoisesti perrrsettäkin. sitten ihmetellään mistä näitä sikiää koko ajan lisää ja katujemme turvallisuus ja julkinen talous on jo romutettu. länsimaalainen vajaaälyinen epäisänmaallinen nainen ajattelee nähtävästi vain alapäällään, valitettavasti.

• Anonyymi

Harvemmin ihmiset ihonväriään "salailevat". Taidat vaan projisoida omia ennakkoluulojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et esittänyt tuota kysymystä ja sitten suutuit kun nainen ei vastannut kysymykseen jota et esittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tarvitse. Ei ole mikään pakko vihellellä. Ei ole mikään pakko mennä kenenkään ehdoilla. Ei kukaan ole pakottanut sinua treffeille kenenkään kanssa. Se on ihan vapaaehtoista. Jos itsetuntosi ei kestä että naisella on lapsia joiden ihonväri ei ole valkoinen niin älä viheltele äläkä edes vilkaise sen naisen suuntaan. Mutta älä syytä häntä salailusta jos et ole edes kysynyt asiaa häneltä! Älä syyttele syyttömiä!

Millä lailla se, että naisen lasten ihonväri ei ole valkoinen liittyy sinuun? Miten se muka saattaa sinut alisteiseen asemaan?

Olet alisteisessa asemassa koska jollain naisella jota et ole edes tavannut on lapsia ei-arjalaisen miehen kanssa? Just just. Äly hoi älä jätä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

telefooni kehitysmaissa on ikävä kyllä vaihtunut myös älypuhelimiin ja viesti- sekä deittisovelluksiin. vetovoimatekijä -tieto leviää nopeasti reaaliajassa, että täällä on heille ilmainen täysihoito ja paikalliset naisetkin antavat heille vapaaehtoisesti perrrsettäkin. sitten ihmetellään mistä näitä sikiää koko ajan lisää ja katujemme turvallisuus ja julkinen talous on jo romutettu. länsimaalainen vajaaälyinen epäisänmaallinen nainen ajattelee nähtävästi vain alapäällään, valitettavasti.

Et vastannut kysymykseen. Kysymys ei koskenut sitä onko järkevää seurustella ulkomaalaisen miehen kanssa. Kysymys kuului: millä perusteella nainen ”salasi” lastensa ihonvärin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin ihmiset ihonväriään "salailevat". Taidat vaan projisoida omia ennakkoluulojasi.

Nimenomaan. Lastensa ihonvärin ”salaaminen” kuulostaa samalta kuin lastensa kengännumeron salaaminen. Tai omien sisarustensa määrän salaaminen. Tai isänsä ammatin salaaminen. Tai kymmenen vuoden takaisen koulutodistuksensa keskiarvon salaaminen. Tai äitinsä tyttönimen salaaminen.

Miksi pitäisi erikseen kertoa asia jolla ei ole suhteen kannalta mitään merkitystä?

• Anonyymi

Ennen aina naiset jätti nuorena mut kun on OM talo Los ja raahaa tilillä ja maasturi ja matkustelee eikö tarvii töissä juosta edes enää
        Ei naiset lähde kuumalla kaan

Mahakas ruma hikinen pöhömaha
        Lapsille haiseva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Lastensa ihonvärin ”salaaminen” kuulostaa samalta kuin lastensa kengännumeron salaaminen. Tai omien sisarustensa määrän salaaminen. Tai isänsä ammatin salaaminen. Tai kymmenen vuoden takaisen koulutodistuksensa keskiarvon salaaminen. Tai äitinsä tyttönimen salaaminen.

Miksi pitäisi erikseen kertoa asia jolla ei ole suhteen kannalta mitään merkitystä?

Onhan sillä merkitystä -> kiertää tuollaiset sukupuolitautipesät kaukaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko miten idiootilta ihminen vaikuttaa kun sanoo "Miksi pitäisi erikseen kertoa asia jolla ei ole suhteen kannalta mitään merkitystä".

Eihän kukaan voi sanoa toisen puolesta tuollaista asiaa, että millä on merkitystä ja millä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko miten idiootilta ihminen vaikuttaa kun sanoo "Miksi pitäisi erikseen kertoa asia jolla ei ole suhteen kannalta mitään merkitystä".

Eihän kukaan voi sanoa toisen puolesta tuollaista asiaa, että millä on merkitystä ja millä ei.

Eihän asialla ollut merkitystä, kun ei tyyppi sitä kysynyt. Syytti valehtelusta, vaikkei asiasta edes puhuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen suomalainen mies haluaa että lapset on hänen omia jälkeläisiään, valmiista ei ainakaan alkuvuosina tiedä minkälaiset geenit ja suku on loppujen lopuksi niill bonuksilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttelitte whatsappissa ja sen jälkeen tutkin naisen tiedot facessa ja huomasit että tämän lapset ovat tummaihoisia. Ja tällä perusteella väität että nainen yritti salata lastensa ihonvärin?

Haloo, herätys! Ethän sinä edes kysynyt minkä värinen iho hänen lapsillaan on.

Ja jos hän todella yritti salata lastensa ihonvärin, niin eihän hän olisi julkaissut facessa heidän valokuviaan! Miksi ihmeessä hän olisi yrittänyt salata sen asian, keneltä ja miksi? Luuletko ihan oikeasti että kukaan normaali hyvä äiti häpeää omia lapsiaan? Lapset ovat äidin ylpeys ja kallein aarre!

Se nainen ei menettänyt sinussa yhtään mitään. Päinvastoin hän säästyi paljolta mieliharmilta. Tuollainen mies ei ole tutustumisen arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sillä merkitystä -> kiertää tuollaiset sukupuolitautipesät kaukaa!

Ja mihin perustuu väitteesi että tummaihoisilla on enemmän sukupuolitauteja kuin valkoisilla? Mikään tutkimus tai tilasto ei tue tuota väitettä. Puhut silkkaa soopaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen suomalainen mies haluaa että lapset on hänen omia jälkeläisiään, valmiista ei ainakaan alkuvuosina tiedä minkälaiset geenit ja suku on loppujen lopuksi niill bonuksilla.

Älä puhu tavallisen suomalaisen miehen suulla. Puhu vain omasta puolestasi.

Jos etsit lapsetonta naista, älä yritä tutustua yh-äiteihin ollenkaan. Jos et tiedä onko naisella lapsia, kysy.

Kukaan normaali äiti ei häpeä eikä salaile omia lapsiaan. Lapset ovat hänelle ylpeydenaihe. Jos ilmaiset ettet hyväksy hänen lapsiaan, pääsette ainakin yhdessä asiassa täyteen yksimielisyyteen: teistä ei tule paria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes kysynyt asiaa mutta naisen olisi silti pitänyt vastata. Tarkkasilmäistä asian Facebookissa ja sieltä löytyi valokuvia värillisistä lapsista. Erikoista salaamista että julkaisee Facebookissa valokuvia…

Selitäpä millä perusteella se nainen salasi sinulta jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edes kysynyt asiaa mutta naisen olisi silti pitänyt vastata. Tarkkasilmäistä asian Facebookissa ja sieltä löytyi valokuvia värillisistä lapsista. Erikoista salaamista että julkaisee Facebookissa valokuvia…

Selitäpä millä perusteella se nainen salasi sinulta jotain?

Itse jätän nämä matujen kanssa peuhaavat naiset väliin, koska ovat samalla henkisellä "tasolla" kemujen kanssa. Enkä nyt tarkoita, että mitenkään positiivisessa mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse jätän nämä matujen kanssa peuhaavat naiset väliin, koska ovat samalla henkisellä "tasolla" kemujen kanssa. Enkä nyt tarkoita, että mitenkään positiivisessa mielessä.

Ketään valkoihoisenkaan lapsen äitiä ei kiinnosta vastata tuohon kysymykseen.

• Anonyymi

Tinder-aikakaudella yksi huippumies voi helposti seurustella jopa viiden naisen kanssa yhtä aikaa ilman, että naiset tietävät toisistaan. Entisaikaan kun naisia tavattiin yökerhoissa ja kaveripiirin kautta, olisi tälläinen ollut hyvin vaikeaa. Melko pian juorut olisivat kulkeneet ja naiset olisivat tienneet toisistaan.

Koska yksi mies voi varata jopa viisi naista samanaikaisesti, tarkoittaa tämä että noin 80% Suomen miehistä jää ilman naisseuraa. Tämä näkyy jo syntyvyydessäkin, koska perheitä ei enää pystytä perustamaan vaan naiset ovat niiden Tinderissä tapaamiensa huippumiesten kanssa, mutta miehet eivät ole valmiita perheen perustamiseen tai jos ovat, niin eivät halua kontolleen enää lisää elatusmaksuja.

• Anonyymi

voi v*ttu taas kerran, kaijalle keksi 🍪

• Anonyymi

Ihan näi uteliaisuudesta mitä naisen sinne muka muuta tarvii laittaa kun kuvansa ikänsä ja kokonsa/mittansa

• Anonyymi

Noh, ainakin se olisi hyvä mainita onko lapsia ja halutaanko lapsia, mutta moni ymmärtää että se vaikuttaa tykkäysten ja huomion määrään ja jättää sen siitä syytä laittamatta. Säälittävää lähinnä.

Sanottakoon myös, että melkoista myötähäpeää herättää nähdä Tinderissä naisia jotka ovat lähempänä neljää kymppiä kuin kolmea kymppiä ja kohdassa mitä etsit lukee "En tiedä vielä". Ehkä jumala sen sitten tietää. Ei voi liian vaikeita kysyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ainakin se olisi hyvä mainita onko lapsia ja halutaanko lapsia, mutta moni ymmärtää että se vaikuttaa tykkäysten ja huomion määrään ja jättää sen siitä syytä laittamatta. Säälittävää lähinnä.

Sanottakoon myös, että melkoista myötähäpeää herättää nähdä Tinderissä naisia jotka ovat lähempänä neljää kymppiä kuin kolmea kymppiä ja kohdassa mitä etsit lukee "En tiedä vielä". Ehkä jumala sen sitten tietää. Ei voi liian vaikeita kysyä.

Onko siellä vaihtoehtoa "en tiedä enää"? Jollei, niin sitten "en tiedä vielä" on eri omaisen toimiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helv ettiä taas? KUINKA MONELLA MIEHELLÄ LÄHEMMÄS 40-V. ON ETTEN TIEDÄ MITÄ ETSIN. Te ukot olette naurettavia syytöksienne kanssa, kun itse ette täytä näitä kohtia joista naisia syytätte ja halveeraatte.

• Anonyymi

""Tuolla kysymyksellä joutuisi kanssani armottomasti poistoon. Tämä siitä huolimatta, että lapseni on molemmilta puolilta valkoinen.""

Tästä huomaa miten sinun mielestä tulee mennä naisten ehdoilla ja naisten tulee sanella asioita miehille. Miehillä ei saa olla minkäänlaisia vaatimuksia naisille ja miesten tulee hyväksyä naiset ja naisten historia sellaisinaan.

• Anonyymi

Missä kohtaa tuo on "naisen ehdoilla"? Kysymys on yhtä asiaton, vaikka, sen esittäisi nainen miehelle, jolla on lapsia ja jokainen täysijärkinen mies pistää tuollaisen kysymyksen esittävän naisen poistoon.

• Anonyymi

Toki sinulla saa olla mitä tahansa vaatimuksia, mutta niin myös naisella saa olla. Lisäksi sinulla ei ole yhtään ainoaa oikeutta vaatimuksiin naisen lapsien suhteen. He ovat ihan omia yksilöitään ja he tietenkin pistävät moisia vaatimuksia esittävän yksilön roskakoriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki sinulla saa olla mitä tahansa vaatimuksia, mutta niin myös naisella saa olla. Lisäksi sinulla ei ole yhtään ainoaa oikeutta vaatimuksiin naisen lapsien suhteen. He ovat ihan omia yksilöitään ja he tietenkin pistävät moisia vaatimuksia esittävän yksilön roskakoriin.

Juuri noin. Ei kenelläkään ole mitään oikeutettuja vaatimuksia kenenkään toisen lasten ihonvärin, htään sen enempää kuin hiusten tai silmienkään värin suhteen. Lapset ovat jokaisella meistä vain lainassa ja he lentävät aikanaan omia menojaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Ei kenelläkään ole mitään oikeutettuja vaatimuksia kenenkään toisen lasten ihonvärin, htään sen enempää kuin hiusten tai silmienkään värin suhteen. Lapset ovat jokaisella meistä vain lainassa ja he lentävät aikanaan omia menojaan.

Jos ei mies halua parisuhdetta naisen kanssa jolla on mustia lapsia, niin ei halua ja sillä sipuli ja miehellä on täysi oikeus valita näin, eikä se tee miehestä rasistia, paitsi woke vihervassukoiden mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa tuo on "naisen ehdoilla"? Kysymys on yhtä asiaton, vaikka, sen esittäisi nainen miehelle, jolla on lapsia ja jokainen täysijärkinen mies pistää tuollaisen kysymyksen esittävän naisen poistoon.

Kun miehellä on vaatimus, niin miehellä on vaatimus ja se on ja pysyy ja pitää, eikä se tee miehestä rasistia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun miehellä on vaatimus, niin miehellä on vaatimus ja se on ja pysyy ja pitää, eikä se tee miehestä rasistia.

Sen kun on. Miehellä saa olla vaikka miöjoona kriteeriä, mutta jollei kukaan huoli häntä, niin ne kriteerit ovat varsin yhdentekeviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei mies halua parisuhdetta naisen kanssa jolla on mustia lapsia, niin ei halua ja sillä sipuli ja miehellä on täysi oikeus valita näin, eikä se tee miehestä rasistia, paitsi woke vihervassukoiden mielestä.

Se, että sinä et huoli jotain, ei koske edes valtaosaa miehistä. Miksi yksikään nainen kantaisi huolta siitä, ettei hän kelpaa sinulle, varsinkaan kun sinä et itse kelpaisi hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei tee kenestäkää "woke vihervassukkaa", ettei hän huoli sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta kysehän oli siitä että yksi neropatti syytti treffikumppaniaan siitä että tämä muka ”salasi viimeiseen asti” lastensa ihonvärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaihda puheenaihetta. Edelleen kysyn, millä perusteella palstaprinssin deitti pyrki salaamaan lastensa ihonvärin? Miksi naisen pitäisi vastata kysymykseen jota ei edes esitetty? Luuletteko ihan tosissanne että äiti häpeää omia lapsiaan ja yrittää piilottaa heidät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä. Tuskinpa joudut tilanteeseen jossa joudut tutkimaan naisen joka yrittää tavoitella sinua parisuhteeseen. Kukaan värillisten lasten äiti ei ikäpäivänä huolisi sinua, edes joten mitään ongelmaa ei ole.

Oletko ikinä oivaltanut että äiti rakastaa omia lapsiaan ja että lapset merkitsevät hänelle enemmän kuin kukaan tai mikä tässä maailmassa? Oletko oivaltanut että joku netissä tavattu randommiehen-mies on naiselle yhtä tärkeä kuin kärpäsen pieru verrattuna naisen omiin lapsiin? Eikä kukaan muukaan normaali nainen, oli hänellä lapsia tai ei, halua miestä jolla on tuollaiset asenteet.

Mutta ei tässä keskustelussa siitä ollut kysymys.

Kyse oli siitä, että muuan neropatti syytti naista lasten ihonvärin salailusta, vaikka mies ei ollut edes kysynyt asiasta ja vaikka naisen Facebookissa oli nähtävillä valokuvia niistä lapsista. Outoa ihonvärin salailua että julkaisee lastensa valokuvia!

• Anonyymi

Kyse oli naisten historiasta ja miesten vaatimuksista. Aivan täysi oikeus ähkiä kenen kanssa haluat, mutta miesten esittäessä kriteereitä on turha tulla selittämään, että et sinä kelpaisi, koska sinulla on tuollaisia kriteereitä. Onhan se nyt selvä ja luulis naisella olevan älliä sen verran!?

• Anonyymi

Eli naisilla ei siis saa olla kriteerejä. Syyllistyt itse samaan, mistä muita moitit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli naisilla ei siis saa olla kriteerejä. Syyllistyt itse samaan, mistä muita moitit.

Miehellä kriteeri tai vaatimus, johon sinä vastaat et kelpaisi ja blaa, blaa kun sinua harmittaa niin vietävän paljon kun jossain päin suomea on joku mies joka ei huolisi sinua. Sehän se sinun ongelma on, eikös juu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä kriteeri tai vaatimus, johon sinä vastaat et kelpaisi ja blaa, blaa kun sinua harmittaa niin vietävän paljon kun jossain päin suomea on joku mies joka ei huolisi sinua. Sehän se sinun ongelma on, eikös juu?

Miksi ketään naista harmittaisi, jos ei kelpaa itselle kelpamattomalle? Sehän on win win tilanne. Pelkkää positiivista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan nainen harmistuisi siitä että älyllisesti ja moraalisesti alamittainen rasistimies ei huoli häntä?

Ja kyllä, jos sinulle naisen lasten ihonvärillä on hiukankin merkitystä niin ilman mitään epäilystä olet rasisti.

Ja ennen kuin joku palstaprinssi alkaa selittää että kyllä miehellä saa olla vaatimuksia, kerron että tämä asia ei ole mikään lailla sukupuolisidonnainen.

Täsmälleen sana koskee tietysti myös naista joka selittää että ”en ole rasisti mutta en halua miestä jolla on mustia lapsia”. Älä valehtele, ämmä! Sinä nimenomaan olet rasisti jos ajattelet noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan nainen harmistuisi siitä että älyllisesti ja moraalisesti alamittainen rasistimies ei huoli häntä?

Ja kyllä, jos sinulle naisen lasten ihonvärillä on hiukankin merkitystä niin ilman mitään epäilystä olet rasisti.

Ja ennen kuin joku palstaprinssi alkaa selittää että kyllä miehellä saa olla vaatimuksia, kerron että tämä asia ei ole mikään lailla sukupuolisidonnainen.

Täsmälleen sana koskee tietysti myös naista joka selittää että ”en ole rasisti mutta en halua miestä jolla on mustia lapsia”. Älä valehtele, ämmä! Sinä nimenomaan olet rasisti jos ajattelet noin.

Wtf? En kanssa naisena kelpuuta tummia ihmisiä, koska haluan vaaleaihoisen, eurooppalaisen näköisen ihmisen. En koe mitään yhteistä ulkomaalaisten kanssa, lähinnä se kulttuuri, tavat jne. Ja se on taas kyse vaan yksilön preferensseistä, eikä jostain rasismista! Eri toiveita saa olla jokaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wtf? En kanssa naisena kelpuuta tummia ihmisiä, koska haluan vaaleaihoisen, eurooppalaisen näköisen ihmisen. En koe mitään yhteistä ulkomaalaisten kanssa, lähinnä se kulttuuri, tavat jne. Ja se on taas kyse vaan yksilön preferensseistä, eikä jostain rasismista! Eri toiveita saa olla jokaisella.

Kyse ei ollut kumppanin ihonväristä tai kansallisuudesta vaan kumppanin lasten ihonväristä. Sinä et halua aasialaista tai afrikkalaista miestä koska sellainen mies ei ole sinun tyyppiäsi. Se ei tee sinusta rasistia. Asia ok. Mutta ei tässä ollut kyse siitä vaan siitä haittaako sinua jos tapaamallasi valkoihoisella miehellä on lapsia aasialaisen tai afrikkalaisen naisen kanssa? Jos haittaa niin sitten kyllä olet rasisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä huomaa että suurin osa on vosuja matujen petareina olleita.

• Anonyymi

Kun en halua vaikka aasialaista naista, niin en halua. Minulla on oikeus ja vapaus valita, eikä se tee minusta rasistia, vaikka vihervassukat pyrkivätkin kaikin keinoin mustamaalaamaan esim. miehiä, jotka nyt sattuvat kertomaan naisihanteistaan.

Ilmeisesti oikeus ja vapaus valita koskee vain ja ainoastaan vihervassukoita ja miesten on sitten hyväksyttävä naiset sellaisinaan..

• Anonyymi

Silloin sinun pitää löytää joku ei-aasialainen nainen, joka myös huolii sinut ja se vaikuttaa olevan suurin ongelmasi. Mikään määrä esittämiäsi ihanteita ei saa ketään ne ihanteet täyttävää naista huolimaan sinua. Tietenkin saat vapaasti vuodattaa ajatuksiasi, mutta mitä hyötyä ajattelet siitä sinulle olevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin sinun pitää löytää joku ei-aasialainen nainen, joka myös huolii sinut ja se vaikuttaa olevan suurin ongelmasi. Mikään määrä esittämiäsi ihanteita ei saa ketään ne ihanteet täyttävää naista huolimaan sinua. Tietenkin saat vapaasti vuodattaa ajatuksiasi, mutta mitä hyötyä ajattelet siitä sinulle olevan?

Älä nyt viitsi aikuinen ihminen patsastella ja puhua kaikkien naisten suulla. Kaikki naiset eivät ole kuten sinä! Suomen maassa vain pieni osa naisista on vihervassukoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt viitsi aikuinen ihminen patsastella ja puhua kaikkien naisten suulla. Kaikki naiset eivät ole kuten sinä! Suomen maassa vain pieni osa naisista on vihervassukoita.

P.S. En ole vihervassukka. Kaukana siitä.

• Anonyymi

Se että et viehäty aasialaisesta naisesta ei tee sinusta rasistia, koska nämä ovat makuasioita. Ehkä sinä kerta kaikkiaan tykkäät vaaleista naisista. RAI nimenomaan tykkäät pienistä, autoista ja tummaverisistä. Niinhän sitä sanotaan että yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Jos et halua tavata naista jolla on lapsia niin se ei tee sinusta lastenvihaajaa. Ehkä koet että lapset tekevät tilanteesta turhan hankalan ja monimutkaisen. Tai haluat kyllä lapsia mutta omia lapsia, et jonkun toisen lapsia.

Mutta jos sinulla ei muuten ole mitään yh-äidin kanssa seurustelua vastaan mutta et halua että tällä on lapsia aasialaisen/afrikkalaisen/intiaanin/valkoihoisen miehen kanssa, niin silloin olet rasisti. Jos tietynväriset ja -näköiset lapset kelpaavat ja toisennäköisee ja -väriset eivät kelpaa, niin olet rasisti. Sinulle naisen exän ihonvärillä ei pitäisi olla minkään valtakunnan merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä asialla ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Sinun ongelmasi on ettet löydä laatuunkäypää naista joka huolisi sinut. Et Suomesta etkä ulkomailta. Miten se muka liittyy johonkin vihervasemmistolaisuuteen tai mihinkään poliittiseen tms. ideologiaan?

• Anonyymi

Kyllä niitä YH:ta tulee tavattua välillä. Välillä ovat ihan mukavia. Mutta on aina mennyt jotenkin huonosti. Pitää kokoajan yhteyttä ex:ään. Jollakin on monta miestä kiikarissa ja etsivät kokoajan parempaa ja parempaa. Lähtevät kauppaan ja jättävät tunniksi minut lapsen tai lasten kanssa ja saapuvat baari illan jälkeen kotiin ilman pikkareita. Pelaavat rahansa kaupan automaatteihin ja yrittävät saada ruokalasku maksajaksi. Vaikka vaan käyn muutaman tunnin moikkaamassa. Tai kaikki samassa paketissa. Kerran yksi pyysi, että vanhempani voisivat hoitaa hänen lapsiaan kun hän lähtee yksin viikon matkalla Kreikkaan. Kerran lähdin naisen ja hänen kahden lapsensa kanssa Ville viikinki risteilylle ja hänellä ei ollut rahaa maksaa lapsille edes ruokaa. Mutta osti silti kartsan tupakkaa ja kunnon satsin alkoholia. Onhan näitä tullut nähtyä.

• Anonyymi

Kai olet tehnyt moisista äideistä ilmoituksen sossuun?

• Anonyymi
        UUSI

Moni käyttää miehiä hyväksi..

• Anonyymi

Ketä ylipäätään kiinnostaa huolisiko nainen miestä kun miehellä on kriteerit joita nainen ei täytä?

Eikö naiset mieti näitä asioita kun tekevät lapsia jännämiesten kanssa?

Sitten kun mies kertoo, että ei voisi yh-äidin kanssa parisuhteeseen, niin vastaukseksi saadaan, että et sinäkään kelpaisi, koska et halua toisen miehen lapsia.

Onhan se nyt sanomattakin selvää, että lapset on etusijalla, on ne lapset sitten tehty kenen tahansa kanssa.

• Anonyymi

Sinullahan se ongelma näkyy olevan, ei naisilla. Miksi kukaan nainen pohtisi sinun ongelmaasi?

• Anonyymi

Kehitä itseäsi, jotta kelpaat naisille ja voit lakata vinkumasta kelpaamattomuuttasi.

• Anonyymi

Alat tajuta. Ketä ylipäänsä kiinnostaa huolisiko mies naista, kun naisella on kriteerit, joita mies ei täytä. Tuossapa se on aikalailla kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ei, ketään ei paskan vertaa kiinnosta, jos ei kelpaa henkilölle, joka ei kelpaa itselle. Se henkilö saa aivan vapaasti ulvoa kriteereitään tuuleen, eikä se kiinnosta ketään. Ei, ketään yh:ta ei kiinnosta lainkaan, että he eivät kelpaa sinulle. He ovat vain tyytyväisiä, kun pysyt kaukana. Kyllä tässä maailmassa kiinnostuneita miehiä riittää, vieläpä paljon sinua kiinnostavampiakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehitä itseäsi, jotta kelpaat naisille ja voit lakata vinkumasta kelpaamattomuuttasi.

Älä huoli. Naisia riittää joka sormelle. Sinuun tais kopsahtaa aika pahasti kun noin hajottaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli. Naisia riittää joka sormelle. Sinuun tais kopsahtaa aika pahasti kun noin hajottaa..

Ei näy riittävän, kun ulvonta vain jatkuu. Se, että sinulle ei kelpaa nainen, jolla on tummaihoisia lapsia, ei kolahda lainkaan minuun, lapsettomaan naiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näy riittävän, kun ulvonta vain jatkuu. Se, että sinulle ei kelpaa nainen, jolla on tummaihoisia lapsia, ei kolahda lainkaan minuun, lapsettomaan naiseen.

Sama kävi mielessä. Tämä mies kertoo että hänellä on nainen joka sormelle, mikä tekee yhteensä kymmenen naista. Jos asiat ovat hänen kohdallaan niin hyvin niin miksi ja mistä hän on noin vihainen naisille? Raivoaako hän jokaiselke kymmenelle naiselleen? Räyh räyh räyh!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä huolisi minäkään...elättäköön mustat omat penskansa.

• Anonyymi

Jos mies aikoo saada seksiä, niin miehen on omattava jotain eli esim. komea ulkonäkö, mitä taas naisten ei todellakaan tarvitse. Pelkkä naiseus riittää seksin saantiin. Tästä syystä monien naisten saaminen on miehille saavutus, nainen voi saada päivän aikana vaikka parikymmentä ukkoa sänkyynsä, joten mistään saavutuksesta ei voida puhua, koska se ei vaadi naiselta mitään. Kaikki miehet haluavat kellistää paljon naisia, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Komeat miehet saavat paljon naisia ja he ovat ulkonäkönsä takia haluttuja seksin sijasta myös parisuhteeseen, vaikka naiset muuta väittävätkin. Miehet taas ajattelevat pelinaisia aika kevytkenkäisinä. Miehet toivovat vaimoltaan ja lastensa äidiltä hienoa ja kunnioitettavaa käytöstä.

• Anonyymi

Miksi naiset eivät kelpuuta seksiin kuin 5% miehistä? Siksi että selibaatti päihittää huonon seksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naiset eivät kelpuuta seksiin kuin 5% miehistä? Siksi että selibaatti päihittää huonon seksin.

Sama pätee myös toisinpäin, jopa kuseminenkin tuo miehelle suuremman nautinnon kuin seksi suomalaisnaisen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Höpö.höpö...kuka kenenkään valaan kanssa haluaa seksiä??
        Kyllä luulette ittestänne liikoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama pätee myös toisinpäin, jopa kuseminenkin tuo miehelle suuremman nautinnon kuin seksi suomalaisnaisen kanssa.

Hyvä kun olet ruvennut olemaan tuota mieltä. Ennen et ollut, päinvastoin ulvoit ja ulisit kun et saanut seksiä. Toivottavasti nyt lopetat vonkaamisenkin.

• Anonyymi

Sitä virhettä ei kannata sitten tehdä että asettaa tinderkontaktit etusijalle ja unohtaa katsella ympärilleen irl elämässä. Kassajonokin on parempi deittailualusta

• Anonyymi

Eikä sitä virhettä, että ottaa kaikki tarjolla olevat koronarokotteet ja patsastelee sitten palstalla kuin mikäkin hengenpelastaja ja vaatii vielä kultaista pinssiä rintaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sitä virhettä, että ottaa kaikki tarjolla olevat koronarokotteet ja patsastelee sitten palstalla kuin mikäkin hengenpelastaja ja vaatii vielä kultaista pinssiä rintaansa.

Sinä olet siis tehnyt noin? Kenelle siitä koitui vahinkoa? Saitko sen pinssin? Sellaisen voit muuten itsekin ostaa itsellesi, ei sinun ole pakko odottaa että joku hankkii sen sinulle.

• Anonyymi

TInder on ollut olemassa vasta 12 vuoden ajan.

Ennen sitä parisuhteita syntyi - sinäkin olet kauan ennen nettisovelluksia kohdanneiden ihmisten välisen kanssakäymisen tulos.
      Nykyihminen on ollut olemassa noin 300 000 vuotta.

Viimeisen 12 vuoden aikana osa ihmisistä on kehittänyt itselleen ongelman nimeltä Tinder.

• Anonyymi

Ei pidä ottaa nokkiinsa kun joku mies kertoo kriteereistään.

Kun nainen kertoo, että mies ei kelpaa, koska miehellä on kriteeri "ei toisen miehen lapsia", niin sehän tarkoittaa, että nainen kyllä muuten kelpuuttaisi miehen.

Tuollaiset tyypit, jotka lällättelevät "en tykkää sinusta, koska sinäkään et tykkää minusta" kuuluvat lastentarhaan.

• Anonyymi

Ei pidä ottaa nokkiinsa kun joku nainen kertoo kriteereistään.

Kun mies kertoo, että nainen ei kelpaa, koska miehellä on kriteeri "ei toisen miehen lapsia", niin sehän tarkoittaa, että nainen kyllä muuten kelpaisi miehelle.

Tuollaiset tyypit, jotka lällättelevät "en tykkää sinusta, koska sinäkään et tykkää minusta" kuuluvat lastentarhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ottaa nokkiinsa kun joku nainen kertoo kriteereistään.

Kun mies kertoo, että nainen ei kelpaa, koska miehellä on kriteeri "ei toisen miehen lapsia", niin sehän tarkoittaa, että nainen kyllä muuten kelpaisi miehelle.

Tuollaiset tyypit, jotka lällättelevät "en tykkää sinusta, koska sinäkään et tykkää minusta" kuuluvat lastentarhaan

Lastentarhaan hopi, hopi, hopi!

• Anonyymi

Karu totuushan on se että jos mies ei kuulu kaikkein halutuimpiin Alfa-uroksiin, mies joutuu pariutumaan omaa tasoaan alempana olevan naisen kanssa. Naiset taas aina pariutuvat omaa tasoaan ylöspäin. Kun ymmärtää pariutumisen perusdynamiikan, monet kysymykset saavat vastauksia. Miehen on erittäin vaikea tehdä naisiin vaikutusta ellei satu olemaan poikkeuksellisen hyvännäköinen. Naiset ovat paljon pinnallisempia kuin yleisesti luullaan. On tehty itseasiassa tutkimuksia, että naiset pitävät miehistä 80% rumana vaikka miehet olisivat todella hyvännäköisiä. Kun taas miehet pitävät 80% naisista haluttavina ja suhteeseen kelpaavina. Naisille ei kelpaa tavallinen mies, ei edes oman tasoinen vaan aina he tavoittelevat omaa tasoaan parempaa miestä. Tämän epätasapainon takia tuhannet sinkkumiehet jäävät pysyvästi ilman naista. Onkin sanottu että 20% miehen parhaimmistosta hoitelee 80% naisista ja naiset voivottelevat miten pahoja miehet ovat kun komeimmistoon kuuluvia miehiä ei riitä kaikille naisille. Yhden alfauroksen kimpussa on kymmeniä naisia.

• Anonyymi

No rehellisesti sanoen, en oke kosjaan ravannut, enkö kuulutkaan miehestä, joka haluaisi pariutua ylöspäin. Mä en ole kosjaan kuulutkaan miehestä, jonka ego kestäisi sitä, että naisensa olisi hänen yläpuolellansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rehellisesti sanoen, en oke kosjaan ravannut, enkö kuulutkaan miehestä, joka haluaisi pariutua ylöspäin. Mä en ole kosjaan kuulutkaan miehestä, jonka ego kestäisi sitä, että naisensa olisi hänen yläpuolellansa.

Ei ihme, ettet ole kuullut. Ei sellaisia miehiä ole olemassakaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme, ettet ole kuullut. Ei sellaisia miehiä ole olemassakaan .

Tuo on totta. Nm. Todella vaikeeta on tosi usein täällä sivunnut tätä aihetta. Vaikka hänen juttunsa ovat kovin kärjistettyjä ja pyörivät liikaa yhden ainoan ominaisuuden ympärillä, niin hänen jutuissaan on yleisellä tasolla vinha perä. Kukaan (hetero?)mies ei kykene pariutumaan ylöspäin, eli niin että kokee naisensa olevan tasoltaan hänen yläpuolellaan ja olemaan onnellinen siinä parisuhteessa. Käytännössä mies kestää sen, että nainen on ulkonäöllisesti tasokkaampi, mutta sekin vain tiettyyn rajaan saakka. Jos nainen on ulkonäöllisesti tasokkaampi, niin sitten miehen pitää päästä loistamaan muilla elämän osa-alueilla naisen ylitse. (Hetero?)mies kykenee korkeintaan sellaiseen parisuhteeseen, että kokonaisuutena mitaten pariskunta on samantasoinen, eivätkä läheskään kaikki miehet kykene tuohonkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Nm. Todella vaikeeta on tosi usein täällä sivunnut tätä aihetta. Vaikka hänen juttunsa ovat kovin kärjistettyjä ja pyörivät liikaa yhden ainoan ominaisuuden ympärillä, niin hänen jutuissaan on yleisellä tasolla vinha perä. Kukaan (hetero?)mies ei kykene pariutumaan ylöspäin, eli niin että kokee naisensa olevan tasoltaan hänen yläpuolellaan ja olemaan onnellinen siinä parisuhteessa. Käytännössä mies kestää sen, että nainen on ulkonäöllisesti tasokkaampi, mutta sekin vain tiettyyn rajaan saakka. Jos nainen on ulkonäöllisesti tasokkaampi, niin sitten miehen pitää päästä loistamaan muilla elämän osa-alueilla naisen ylitse. (Hetero?)mies kykenee korkeintaan sellaiseen parisuhteeseen, että kokonaisuutena mitaten pariskunta on samantasoinen, eivätkä läheskään kaikki miehet kykene tuohonkaan.

Mies ei kestä sitä että nainen on häntä kauniimpi, älykkäämpi, paremmin koulutettu, enemmän tienaava. Mies haluaa olla kunkku ja katsoa naista alaspäin. Miehen pitää päteä ja komentaa. Miehen pitää tuntea olevansa ylivoimainen. Sen vuoksi mies ei seurustele itseään tasokkaammin naisen kanssa. Ei suinkaan siksi etteikö nainen huolisi häntä. Miehellä on alemmuuskompleksi ja hirveä pätemisentarve.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei kestä sitä että nainen on häntä kauniimpi, älykkäämpi, paremmin koulutettu, enemmän tienaava. Mies haluaa olla kunkku ja katsoa naista alaspäin. Miehen pitää päteä ja komentaa. Miehen pitää tuntea olevansa ylivoimainen. Sen vuoksi mies ei seurustele itseään tasokkaammin naisen kanssa. Ei suinkaan siksi etteikö nainen huolisi häntä. Miehellä on alemmuuskompleksi ja hirveä pätemisentarve.

Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olisin halunnut monta nättiä naista, vaikka on koulutetumpi ja parempipalkkaisessa työssä? Ja, ne naiset oli kiinnostuneet minusta, teki treffejä, mutta 9/10 alkoi jo ennen treffejä kyseleen, minkälainen auto, käytkö lapissa laskettelemassa, etelässä edes kerran vuodessa, onko kesämökkiä ja hän nauttisi mökillä olosta kesällä ja tapahtumat, konsertit täytyy ehtiä käymään kesän aikana, syömään täytyy päästä ulos joka viikko, shoppaileen, ym. ja onko asuntoni vuokra-vai omistusasunto? Minun pitäisi olla muodinmukainen ja työstä vapaa, että ehditään harrastaa risteilyitä, pikku juhlia, illalla terassille ystäviä tapaan? Onko sellaista miestä, kuin satuprinssiä olemassakaan, mutta 30-50v naisten vaatimukset on niin kovat, ettei taida miestä löytyä, kuin yhdeksi yöksi. Ei oikein onnistunut minulta tuo nätin naisen haku minkään treffisivun kautta, kun olin varattu, niin silloin naiset oli kiinnostuneet seurusteleen ja nätit naiset ehdotteli treffejä joka viikonlopuksi, mutta netissä pyörivät naiset ei huoli ketään, oli sitten lapsia tai ei.

• Anonyymi

sehän selvä, ovat haistaneet minut ja minäkin olen pysynyt poissa, mutta harrastan nykyään kokeneempana rahojen kulutusta. Mihin tämä johtaa? Olemme Jumalallakin ajan mittaan tuhansissa vuosissa, Tiede on löytänyt Jumalan, mutta ei Jumalaa, kun on näin mitä en ole löytänyt, ei ole vaimoa ja jumalakin on - mitä teen? Rukous ja palvelus minulle? Naiset! Minulta! Oikein minulta osoitteissamme, nämä välimatkat eteläisen ja pohjoisen Ståndiksen kokea, olisi luokkansa verraton! Naiset! Naiset siinä minä sitten tuijotan? Naida? alias eri VIXI/siis ei se kehitys oppi systeemi vaan sisimmässäni sinua sinua haen kesällä Hameellasi! I am some have nåthing

• Anonyymi

Nykyään naisten strategia tähtää pariutumiseen vain laatumiehen kanssa, Miehen tehokkain strategia on paritella mahdollisimman monen naisen kanssa.

Tendenssit tulevat kuitenkin joskus esiin. Nainen, joka ei pysty valloittamaan laatumiestä, voi ottaa vaatimattomamman puolisokseen, tekee hänestä elättäjän, aisurin, mutta parittelee salaa laatumiehen kanssa.

Vaikka krantummalla naisella lienee voimakkaampi tendenssi hypergaamisuuteen, hän ei voi sitä toteuttaa yksinkertaisesti siksi, että laatumiehiä on rajallinen määrä. Kranttuus näkyy kuitenkin siinä, että seksiä täysin kokemattomien, kellekään naiselle kelpaamattomien miesten määrä, on suurempi kuin seksiä täysin kokemattomien naisten määrä. Eli tulemme taas naisten pienempään ja miesten suurempaan keskipoikkeamaan.

• Anonyymi

”Nainen, joka ei pysty valloittamaan laatumiestä, voi ottaa vaatimattomamman puolisokseen, tekee hänestä elättäjän, aisurin, mutta parittelee salaa laatumiehen kanssa.”

Jos asia on noin, niin miksi te palstaprinssit olette niin tuohduksissanne siitä etteivät naiset huoli ns. itsensä tasoisia? Miksi etsitte naista Tinderissä? Haluatteko parisuhteeseen naisen kanssa joka tekee teistä elättäjän ja aisurin?

• Anonyymi

Naisten straregia on aina ollut tuo ja menneinä aikoina tuo tavoite on nykyhetkeä vielä selvempi ja täysin avoimesti esillä. Kyseisen tavoitteen on tehnyt selväksi niin nainen itse kuin myös hänen sukunsa. Kyse ei ole mistään uudesta ja nykyaikaisesta asiasta. Päinvastoin nykyhetkessä noilla asioilla on menneitä aikoja vähemmän väliä, sillä nainen tulee toimeen myös omillaan. Rakkausliitto on hyvin moderni ja nykyaikainen käsite. Menneinä aikoina rakkaudella ei ole ollut mitään tekemistä parisuhteiden kanssa, vaan liitot ovat olleet ensisijassa ja lähinnä vain taloudellisia järjestelyjä. Palstaprinssit ovat niin pihalla historiasta, että eivät tajua kuinka järkyttävän heikossa asemassa he olisivat olleet menneiden aikojen parisuhdemarkkinoilla. Muinoin te olisitte kelvanneet vielä nykyhetkeäkin huonommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten straregia on aina ollut tuo ja menneinä aikoina tuo tavoite on nykyhetkeä vielä selvempi ja täysin avoimesti esillä. Kyseisen tavoitteen on tehnyt selväksi niin nainen itse kuin myös hänen sukunsa. Kyse ei ole mistään uudesta ja nykyaikaisesta asiasta. Päinvastoin nykyhetkessä noilla asioilla on menneitä aikoja vähemmän väliä, sillä nainen tulee toimeen myös omillaan. Rakkausliitto on hyvin moderni ja nykyaikainen käsite. Menneinä aikoina rakkaudella ei ole ollut mitään tekemistä parisuhteiden kanssa, vaan liitot ovat olleet ensisijassa ja lähinnä vain taloudellisia järjestelyjä. Palstaprinssit ovat niin pihalla historiasta, että eivät tajua kuinka järkyttävän heikossa asemassa he olisivat olleet menneiden aikojen parisuhdemarkkinoilla. Muinoin te olisitte kelvanneet vielä nykyhetkeäkin huonommin.

”Menneinä aikoina rakkaudella ei ole ollut mitään tekemistä parisuhteiden kanssa, vaan liitot ovat olleet ensisijassa ja lähinnä vain taloudellisia järjestelyjä. Palstaprinssit ovat niin pihalla historiasta, että eivät tajua kuinka järkyttävän heikossa asemassa he olisivat olleet menneiden aikojen parisuhdemarkkinoilla. Muinoin te olisitte kelvanneet vielä nykyhetkeäkin huonommin. ”

Juuri niin! Palstaprinssit haikailevat menneiden aikojen perään ja ilmeisesti tosissaan luulevat että heifänlausensa olisivat ennen maailmassa olleet kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla!

• Anonyymi

Suomalainen nainen on yleensä hemmetin naiivi ja tyhmä vaikka löytyy niitä miehistäkin.

Mutta akkavallan lisääntyessä yhteiskunnassamme on alkanut myös kaikenlainen hölmöily nöiden matujen suhteen ja se näyttää vaan jatkuvan.

Naiset niitä myös enimmäkseen naukuu lisää.

• Anonyymi

Naiset saavat aina halutessaan läheisyyttä miehiltä seksisuhteiden kautta. Naiset eivät siis ala laskemaan rimaansa, koska eivät koskaan ole täysin yksin. "Satunnaiset" tapailu ja seksisuhteet, jotka naiset usein mieltävät "seurusteluna" antavat naiselle aina hengähdystauon yksinäisyydestä. Siihen päälle vielä kaikkien miesten katseet ja kuolaamiset. Nainen tuntee olevansa haluttu.

Ei ainoastaan ylemmän tason miehet näe naisia pilluina. Kyllä tämä on koko miesspektrin laajuinen ilmiö, mutta helpompi olisi miesten asettua aloilleen, jos heillä olisi aidosti valinnanvaraa parisuhdemarkkinoilla. Nykyään naisten sairaalloisen hypergamian ansiosta tuota valinnanvaraa ei ole kuin parhaimmalla tai komeimmalla osalla miesväestöstä, jotka taas eivät tyydy mihinkään, koska tarjontaa on liikaa.

• Anonyymi

”Naiset eivät siis ala laskemaan rimaansa, koska eivät koskaan ole täysin yksin”

Ei. Ei se johdu siitä.

Se etteivät naiset harrasta seksiä kuin pienen vähemmistön kanssa johtuu siitä että 1. seksin tarkoitus on nautinto 2. naiset eivät nauti tipan tippaa seksistä miehen kanssa joka ei viehätä.

Ymmärrätkö? Jos naiset eivät pidä miestä puoleensavetävänä, he eivät nauti seksistä tämän kanssa. Siis eivät tipantippaa, yhtään, ollenkaan. Zero, nolla.

Mies saa sen siemensyöksynsä vaikka nainen ei ole miehen mielestä erityisen viehättävä , nainen sen sijaan ei edes lievästi kiihotu jos mies ei viehätä häntä, orgasmista puhumattakaan. Seksi ei tunnu MILTÄÄN.

• Anonyymi

Monelle miehelle ainoa vaihtoehto naisen saamiseen on vasta vanhemmalla iällä naisen perheprojektin toteuttajana ja rahoittajana, niin kyllä siinä useampikin mies miettii että miksi ei päässyt nuorena seurustelemaan nuoren naisen kanssa, vaan kelpaa ainoastaan vanhemmalla iällä vanhalle naiselle mikäli suostuu aisuriksi ja maksuautomaatiksi.

• Anonyymi

Jos on edes jonkinlainen ulkonäkö naisella, niin kyllä tärppää tinderissä. Muutama 40+ nainen ollut jonkinlaisessa tapailu/seksisuhteessa mun kanssa ja avoimesti puhuttu kumppanien määrästä. Jotkut olleet vuosia tinderissä ja seksikumppaneita ihan normipirkollakin helposti 3 numeroinen määrä, jos on kaikkiin täkyihin tarttunut. Yhden kanssa selattiin tinderiä kimppamielessä joskus yhdessäkin, ihan uskomatonta miten paljon kiinnostusta ja matchejä naisille tulee vs. mies.
      Usean miehen huomion kohteena olemiselle tottuneelle tinderistä lähtökin on tuntunut olevan vaikeaa. Jotkut ei ole edes suostunut tiliä poistamaan jos muuta on ollut suunnitelmissa kuin pelkkä seksi, joka on ollut mulle merkki että se oli sitten siinä...

Nykyisen kumppanin löysin kyllä tinderistä, että ei se nytmahdotontakaan ole. Mutta paljon kiinni siitä onko halua jättää se miestenpyöritys kokonaan.

• Anonyymi

Alkoholistina Sodankylässä
      Onko alkoholisteilla millaiset olot Sodankylässä? Asun nyt Kittilässä, mutta olen kyllästynyt paikalliseen sossuun, mist...

• Anonyymi

Ai tinderistä suhteeseen? Aika sairasta. Kuppapi..ut kauppaavat vain itseään. Pysykää nyt hemmetti kaukana aikuiset miehet. Kerjäätte vain ikävyyksiä loppuelämäksi.

• Anonyymi

Aika monet miestenkin profiilit killuvat siellä vuodesta toiseen. Miksi että sitten (miehet) juttele, jos tulee match? Ei ole iso vaiva tavata ja katsoa kohtaako kemiat, joku lättänä profiili ei kerro vielä paljoa. Ihan yhtä laiskoja teistä on tullut, vissiin elämä liian helppoa kun swaipata voi sohvalla sormea nostamatta.

• Riippuu varmaankin naisesta. Olin jonkin aikaa tinderissä ja koska olen runoilevaa ihmistyyppiä, niin kirjoitin esittelytekstini riimiin.

Tiedän nyt, että tuo osaltaan varmasti karkotti osan kumppaniehdokkaista.

Toisaalta en etsinytkään sellaista kumppania, joka ei osaa arvostaa määrätynlaista herkkyyttä. Itse arvostan ihmisessä mm. hyviä puhe- ja kirjoitustaitoja.

• Anonyymi

Tilastokeskuksen mukaan suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
      On selvä että valtavalle määrälle nuoria miehiä ei omaa rakasta ole koskaan syntynytkään eikä heillä ole vähäisintäkään oikeutta olemassa perheen perustamiseen tai yleensäkään muuhun kuin homosuhteeseen.
      Eutanasia nuorille miehille pitäisi ottaa käyttöön joka on ainut keino päästä tuosta valtavasta ylimääräisten ja yhteiskunnalle täysin tarpeettomien miesten joukosta eroon joilla ei ole oikeasti elämisen oikeutta olemassa muutoin kuin ikuinen katkera yksinäisyys.

• Anonyymi

Kaikista helpointa on lyödä täysin lekkeriksi!

• Anonyymi

Ei vittu tää lanka kyllä herätti sellaset myötähäpeät mut ei muuta kun tsemppiä kaikki suomi24:sen 40v incel miehet

• Anonyymi

Miehenä sanon että miehet pysyy komeina ja haluttuina koko ajan ja koko ikänsä mutta naiset vanhenee jo yli 25v. Alkaa roikkua selluliitit reisistä ja vatsoista ja ihrat löllyä. Pukeutumiseen ei panna huomiota vaan kohta alkaa aika kun pannaan taas kondoomit eli polvisukat jalkaan.

Kehitä nainrnnitseädi opuskele ettet jää miehestä alakynteen.

• Anonyymi

”Miehenä sanon että miehet pysyy komeina ja haluttuina koko ajan ja koko ikänsä ”

Miehenä sanot? Siis esität miehen mielipiteen miesten komeudesta? Miehen mielipide siis on että miehet ovat koko elämänsä ajan komeita ja haluttavia.

Mitä sillä on merkitystä jos naiset eivät ole samaa mieltä? Ei nainen ihastu mieheen sillä perusteella, mitä mieltä muut että miehet ovat ko. miehen viehätysvoimasta vaan sen perusteella mitä mieltä nainen itse on.

Eivät useimmat miehet tunnu kovin haluttavina pysyvän kun valittavat seksin puutetta. Ei komean ja halutun miehen tarvitse kitua puutteessa eikä vongata naisilta. Naiset vonkaavat häneltä.

• Anonyymi

Eiköhän niille riitä kun hinnat pistää, sitä samaahan se on kaikkialla, siks ei deittipaikat enää kiiinnosta tippaakaan, pelkkiä horoja väärällään kaikki.

• Anonyymi

No eipä paljon kiinnosta en tiedä vielä -miehet tai sit feikataan että pitkäaikaista suhdetta toiveissa koska en tiedä vielä tyypit on eronneita, sitoutumiskyvyttömiä kilttejä väsyneitä vässyköitä. Tai sit keskustellaan ja yhtäkkiä huomaa et toinen on häipynyt jonnekkin, ihan perussettia jos alkaa kirjoittaa kuten ihmisten välinen keskustelu menisi. Siinä vaiheessa kun sanoo että tärkeimpinä yhteensopivat ajatusmaailmaa ja luotettavuus ja rehellisyys niin hävitään jonnekkin, ehkä se joku 5.stä "ei ole näin vaativa".
      Ihan on oma ongelma miehet soppansa keittäneet, timantit ei erotu joukosta enää mitenkään kun eihän kenelläkään ole aikaa tyhjänpäiväisiin keskusteluihin. Paitsi sellaisen kans jonka kans tulee toimeen ja puhutaan 5-6 tuntia puhelimessa ja muutto suunnitteilla Lapin korpeen, siellä miehet on miehiä sentään vielä

• Anonyymi

Ylestäkin oli lähdössä kolme kerralla yhteensä. Laukuista jäi vain huonot kopiot.

• Anonyymi

Palstaprinssit vaihtavat puheenaihetta kun jäävät kiinni epäjohdonmukaisuudesta tai väärässä olemisesta.

Eihän puhe ollut siitä minkä värinen tai maalainen nainen on hakusessa. Kyse ei ollut siitä onko miehellä oikeus etsiä nimenomaan suomalaista tai aasialaista naista. Totta kai on. Jokainen saa etsiä tummaa, vaaleaa, pitkää, lyhyttä, nuorta, vanhaa, ihan millaista itse haluaa, sen mukaan mistä itse sattuu tykkäämään.

Kyse oli siitä että muuan nettipalstaprinssi selitti että deittinainen ”salasi viimeiseen asti” lastensa ihonvärin.

Ja sitten kävi ilmi ettei mies ollut edes kysynyt asiaa. Joten millä lailla tämä salaaminen tapahtui? Kyse oli siis siitä että nettipalstaprinssi puhui lööperiä. Hän syytti naista siitä ettei tämä ollut vastannut kysymykseen jota ei ollut edes esitetty.

Mitkä kaikki asiat naisen pitää tutustumisvaiheessa kertoa oma-aloitteisesti ilman että toinen edes kysyy? Lasten iät, pituus, paino, harrastukset? Oma pankkisaldo, tulotaso, sisarusten määrä? Edellisten kumppaneiden sosiaaliturvatunnukset?

Salaaminen tarkoittaa että valehtelee tai kieltäytyy vastaamasta selvään kysymykseen.

Ja kyllä, jos joku kysyisi minkä värinen iho minun kantasuomalaisilla lapsillani on, blokkaisin hänet saman tien. En halua tavata miestä jolle lasteni ihonvärillä on merkitystä.

• Anonyymi

No eipä siinä kysymälläkään pitkälle pääse ;D ;D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä siinä kysymälläkään pitkälle pääse ;D ;D

😂 ei tosiaankaan, tuskin suksi luistaa silloinkaan. Ja kyllähän suomessa asuva valkoihoinen nainen jolla on värillisiä lapsia tajuaa sitäkin puolta tuoda esiin kysymättäkin, tai ainakin pitäisi älytä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 ei tosiaankaan, tuskin suksi luistaa silloinkaan. Ja kyllähän suomessa asuva valkoihoinen nainen jolla on värillisiä lapsia tajuaa sitäkin puolta tuoda esiin kysymättäkin, tai ainakin pitäisi älytä

Eli jos naisella on värillisiä lapsia, hänen pitää kysymättäkin tajuta että hänen lapsensa ovat suuri häpeän aihe jota pitää pyytää anteeksi ja jolle pitää anella miehen hyväksyntää?

Ei kukaan normaali kunnon äiti häpeä lapsiaan.

• Anonyymi

En tiedä. En ole edes mennyt tinderiin..... en tykkää koko ajatuksesta. Odottelen täällä kotona, että ritari valkoisella ratsullaan pelastaa minut loppuelämän yksinäisyydeltä, mutta eipä ole näkynyt. Kummallista 😏

• Anonyymi

Missähän päin se kotisi lienee? En ole minäkään tinderissä, eikä mielitiettyä ole vieläkään kävellyt vastaan, ei marketin kassalla, ei uimarannallakaan? Kapakoista en etsi, kun en halua taluttaa juoppoa naista.

• Anonyymi

Kuullut että moni on löytänyt puolisonsa Tinderistä.
      Itse en menisi koskaan sinne etsimään seuraa , sillä oletan sitä löytää parhaiten. Vailla tavalla siis kaksi ihmistä vaan kohtaa jotenkin ihan sattumalta ja ja jos pitävät toistensa seurasta niin asia luontuu itsestään .
      Joten kiva niille jotka löytävät seuraa netin kautta , kaikille sekään ei sovi

• Anonyymi

Hyvä pano on kaiken a ja o

• Anonyymi

Mutta äärimmäisen harvan miehen kanssa se hyvä pano onnistuu. 95% miehistä ei houkuttele seksuaalisesti, ja silloin seksi heidän kanssaan ei tunnu miltään. Sama kuin halailisi sohvan tai nojatuolin kanssa.

Miehet eivät tajua tätä: on totta että naiset saavat seksiä huomattavasti helpommin kuin miehet. Mutta sillä ei ole naisille mitään merkitystä koska se seksi ei ole naiselle nautinnollista. Sama kuin söisi mautonta ruokaa.

Miehet saavat helpommin nautinnollista seksiä kuin naiset. Nauset saavat yhdentekevää ei-nautinnollista seksiä niin paljon kuin haluavat - mutta miksi he haluaisivat sellaista? Miehet saavat enemmän seksinautintoa kuin naiset.

Naisten ns. pihtaaminen johtuu juuri tästä: emme halua seksiä jos emme itse nauti siitä.

Äärimmäisen harvan miehen kanssa se tuntuu yhtään miltään.

• Anonyymi

Joo ei se varmasti ole miehille oleellinen tieto minkä värinen lapsi naisella on.

• Anonyymi

Ei tietenkään Miehille. Siis oikeille Miehille. Jotkut Miehet etsivät lapsetonta naista, jotkut Miehet taas ajattelevat että on ihan ok jos naisella on lapsia. Mutta jos Mies A siis oikea mies - kelpuuttaa naisen jolla on lapsia, niin silloin lasten ihonvärillä ei ole Miehelle mitään väliä. Siis Miehelle ei ole väliä, ätmille vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään Miehille. Siis oikeille Miehille. Jotkut Miehet etsivät lapsetonta naista, jotkut Miehet taas ajattelevat että on ihan ok jos naisella on lapsia. Mutta jos Mies A siis oikea mies - kelpuuttaa naisen jolla on lapsia, niin silloin lasten ihonvärillä ei ole Miehelle mitään väliä. Siis Miehelle ei ole väliä, ätmille vain.

Ja tämä suututtaa sinua syystä että?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä suututtaa sinua syystä että?

Se suututtaa minua syystä että rasismi suututtaa. Rasismi on silkkaa pahuutta. Se on aiheuttanut maailmassa hirveästi kärsimystä viattomille ihmisille.

Mietipä: Hitler, Etelä-Afrikan apartheid-järjestelmä, Amerikan orjuuden. Historiasta pitäisi oppia jotain! Jotkut eivät opi. Se suututtaa.

• Anonyymi

Jos matkustelee enemmän ja vaikkapa asuu ulkomailla huomaa äkkiä, että ihonväri on viimeinen asia mielessä. Niin se vaan menee, että on mentävä kauas nähdäkseen lähelle.

• Anonyymi

Onhan noita naisia. Ei tarvi mitään Tinderi naisia.

• Anonyymi

Aika luuseri täytyy olla, jos etsii kumppania jostain tinderistä.

• Anonyymi

Jos ei olis tinderiä nii mistä sä kumppanin pokaat?
      Kapakasta?
      Jonku kännisen...
      Kyllä parempi tutustua edes Tinderin kautta ja selvinpäin ensin.
      Onhan näitä kaikenmaailman kahjoja jotka sielä kyttää ja esittää olevansa terveitä kunnes sitten totuus paljastuu...taas.

• Anonyymi

Voi ei! Maailmasta on tullut nyt virallisesti paha paikka, kun naiset ovat alkaneet näkemään kumppanin etsinnässä yhtä vähän vaivaa kuin miehet!

• Anonyymi

Miksi etsiä ketään kun itekseenki viihtyy.Itekku tekee nii se on sit siinä.
      Ja jos nyt innostuis lapsen hankkii nii ei siinä sitä rotjaketta tarvita.Sen minuutin homman hoitaa sairaala kun käväsee sielä hedelmöittymässä keinoilla.
      Ja paremmin tässä säilyykin kun ei tarvii ketään passata,hävetä!

• Anonyymi

Treenatkaa hyvät miehet ja käyttäkää aikaa kroppaa ne

T: mies

• Näinhän se on ollut aina, muuallakin kuin Tinderissä, ja myös reaalissa. On miesten tehtävä piiritellä, hurmata ja valloittaa kaunotar. Kaunottaret esittävät kuvan tai useamman, ja joskus kuvat ovat ihan rehellisiä, ja jäävät odottamana miesten piirittelyä, täysin samalla tavalla kuin reaalissakin tapahtuu, jossa kaunottaret ovat myös esillä ja paljastelevat mitä paljastelevat, odottaen ketkä miehistä kiinnostuu.

Kaunottaret jotka sen lisäksi markkinoivat itseään, ovat kaupallisia kaunottaria.

• Anonyymi

Kummallisia nämä palstaprinssien väitteet, että nainen muka laskee vaatimustasoa miehiin nähden sen jälkeen kun hänestä on tullut yh-äiti.

Miksi laskisi? Jos seurustelukuvioon kuuluu omat lapset, niin silloin viimeistään on oltava hyvin tarkkana siitä millaisen miehen kanssa alkaa seurustella. Sinkkuna voi ottaa huonomminkin miehen koska jos siitä on haittaa niin se haittaa koskee vain minua. Kun olen äiti, miehen vaikutus ulottuu myös lapsiini. Sen miehen on oltava LAATUA jolla on kunnia kuulua minun lasteni elämään!

Ihanko tosissanne luulette että nainen uskoo itse olevansa alempiarvoinen ihminen siksi että on äiti? Ihanko tosissanne luulette että kunnollinen normaali äiti pitää omia lapsiaan isona vikana ja rasitteena jota pitää pyydellä anteeksi?

Ennen kaikkea: ihanko tosissanne luulette että äiti häpeää lapsiaan?

Mistä tuollainen käsitys lastensa häpeämisestä on syntynyt? Ehkä teidän oma äitimme häpesi teitä? Surullista jos niin oli. Mutta lapsensa häpeämisen ei ole normaalia vaan todella sairasta ja luonnotonta.

Normaali äiti on ylpeä lapsistaan.

• Anonyymi

Palstaprinssit itse ovat kertoneet etteivät jaksa lukea naisten kirjoittamia profiilitekstejä vaan pyyhkivät naisen pelkän kuvan perusteella oikealle tai vasemmalle. Tai eivät jaksa katsoa edes kuvaa vaan pyyhkivät kaikki naiset ensin oikealle. Jos tulee mätsi niin vasta sitten he vaivautuvat katsomaan kuvan. Profiilitekstiä he eivät siinä vaiheessakaan jaksa lukea.

Näin miehet ovat tällä palstalla vuosikausien ajan jankanneet. Että eivät jaksa, liikaa vaivaa.

Miksi naisen pitää kirjoittaa teksti jos miehet eivät kuitenkaan lue sitä?

• Anonyymi

no kun ne ykköset luulee olevansa kymppejä niin ei niiden tarvitse

• Anonyymi
      UUSI

Heikkolahjaisia salarakkaita, vievät rahat ja paljon käytettyä kokkelipiimä tavaraa, älä sorru!

• Anonyymi
      UUSI

""Miksi naisen pitää kirjoittaa teksti jos miehet eivät kuitenkaan lue sitä?""

Eli miehillä ei ole vaatimuksia naisille, koska he ovat vahingossa pyyhkineet kaikki naiset oikealle. Logiikka se on tämäkin. Tosin, hieman kummallinen logiikka, varsinkin kun pyyhkiminen oikealle on tapahtunut vahingossa. Mätsiähän ei voi poistaa. Vahingossa oikealle pyyhkinyt mies on naisen kanssa ikuisesti naimisissa. Heitä ei erota enää mikään, koska mätsi on tapahtunut!

• Anonyymi
        UUSI

Miten niin vahingossa pyyhkineet? Tällä palstalla äijät ovat vuosikausien ajan selittäneet pyyhkivänsä tarkoituksellisesti ja tietoisesti kaikki naiset oikealle. Syystä että profiilikuvan katsominen on ylivoimaisen raskasta, profiilitekstin lukemisesta puhumattakaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvät herrat! Ei pidä alkaa valkata liikaa tai jää lehdelle vemputtamaan. Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät ja mamupatjankin kanssa voi pitää hauskaa kunhan muistaa kolminkertaisen suojauksen. Yksinhuoltajilla löytyy 18v tyttäriä ym. Naiset ovat täynnä korkkaamattomia mahdollisuuksia. Ottaa sitten parikseen jonkun vakavaraisen brunetin kun on aika perustaa perhe.

• Anonyymi
      UUSI

Omalla kohdallani miinuspisteitä tulee jos nainen on ollut huomattavasti itseään vanhemman miehen kanssa. Ollut rahan takia sängyssä. On ollut yli 20 kumppania.
      Jos nainen on avuton ja hakee isähahmoa pitämään hänet kurissa. Jos nainen on laiska tai tyhmä. Kaikkitietäväkin on ulkona. Jos nainen on negatiivinen tai kova juhlimaan. Haluton seksin suhteen tai sitten kyltymätön on myös ulkona. Jos nainen haluaa leikata siilitukan ja värjää ylipäätään hiuksiaan jollain oudoilla väreillä esim sininen tai vihreä (kukaan täysjärkinen ei värjää niillä vasemmistolaiset mielenterveysongelmaiset naiset värjää niillä väreillä) Jos nainen ei ole naisellinen vaan yrittää olla mies jota kukaan nainen ei ikinä pysty olemaan. Jos nainen puhuu karkeita pervoja juttuja räkii ja vetelee joka välissä savuja ja ääni on basso sen takia että polttanut viinalla ja tupakalla kurkkunsa. Jos nainen on epärehellinen eikä pidä itsestään huolta. Jos naista ei saa vapaasti ihailla vaan hän haluaa että komerossa pimeässä pannaan. Jos nainen ei puhu eikä näytä tunteintaan. Jos nainen on epärehellinen valehtelia. Jos nainen luulee että hän on yliälykäs mutta todellisuudessa hän on kehitysvammaisen tasolla.

• Anonyymi
        UUSI

Nuo kaikki sopii miehiin ja sekö on ok?
        Hyi!

• Anonyymi
        UUSI

Kuvailit juuri vihreän naisen. Surullisia irvikuvia naiseudesta.

• Anonyymi
        UUSI

”värjää ylipäätään hiuksiaan jollain oudoilla väreillä esim sininen tai vihreä (kukaan täysjärkinen ei värjää niillä vasemmistolaiset mielenterveysongelmaiset naiset värjää niillä väreillä) ”

Tunnen yhden perussuomalaisia äänestävän ja kannattavan naisen jolla on pinkiksi värjätyt hiukset. Mutta eihän se haittaa kun hän ei ole vasemmistolainen?

• Anonyymi
      UUSI

Nyt kaikki naiset barrikadeille ja loppuu miesten ruikutus ja arvostelu naisten ulkonäöstä! H....t ovat pahimpia arvostelijoita, ne ovat itse OIKEITA LUUSEREITA, kun ei se k.....ä nouse kuin toiselle h......e!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      116
      5423
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      436
      1701
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      200
      1203
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1163
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1159
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1063
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      951
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      951
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      896
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      846
    Aihe