Kaikki on hyvin ja linja pitää. Kohtaamiseen🤍
Vastaukset 67
- Anonyymi00001
monttu auki
- Anonyymi00007
Portti kiinni.
- Anonyymi00002
Ei tämmöisiä diippejä viestejä nyt 😅
- Anonyymi00003
Mikä linja pitää? ❤️ milloin ajattelit naista kohdata?
- Anonyymi00008
Kaikki selviää kyllä🤍
- Anonyymi00004
Niin pitää, kiitos rakas 🤍
- Anonyymi00009
Yhdessä🤍
- Anonyymi00005
Jalka ollut kipeä :(
- Anonyymi00010
Kyllä sie paranet🤍
- Anonyymi00006
Olen lihonnut, kun ollut vaikeaa. Minun linjar ei siis ole pitänyt. En siksi usko, että tykkäät, vaikka yhdessä kuntoilemalla pääsisin hyvään kuntoon kuukaudessa.
- Anonyymi00011
Anna mun vaan tykätä 🤍
- Anonyymi00012
Mutta minä en kuntoile, ei ole aikaa sellaiseen. Yksin eikä kenenkään kanssa. Ei haittaa lihoamisesi😘
- Anonyymi00069UUSI
ihminen on tärkeinu❤️
- Anonyymi00013
Saisiko kaivatusta vihjeen?
- Anonyymi00014
Nainen aistii kyllä🤍
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nainen aistii kyllä🤍
No tuskin, uskalla vain kertoa vihje.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No tuskin, uskalla vain kertoa vihje.
Hän tietää kyllä🤍
- Anonyymi00015
Sinulla on todella hyvä ja rauhoittava tapa viestiä rakkaallesi. Hyvä!
- Anonyymi00018
Kiitos Jumalan🤍
- Anonyymi00019
Tiedän rakas 🤍❤️🤍.
~Minä~- Anonyymi00020
Sinä tiedät🤍❤️🤍
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sinä tiedät🤍❤️🤍
Juu 🤍❤️🤍🙏
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juu 🤍❤️🤍🙏
Onko tuo Allahin rukous?En kuulu enkä tule kuulumaan Allahiin.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Inshallah palstasetä, kaikki järjestyy. Tai ei mm sinun kohdalla, mutta hymyä huuleen silti
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Inshallah palstasetä, kaikki järjestyy. Tai ei mm sinun kohdalla, mutta hymyä huuleen silti
Masallah...
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan kukoistaa.
- Anonyymi00023UUSI
Hv n nainen. Säkö tätä saatanan maalitusta oot jaksanut..
- Anonyymi00024UUSI
En ole hän mutta minun vastaukset on olleet maalittajalle aina noin kolmen vuoden ajan jokaisena päivänä.Ja minä tiedän kuka se on ja se on hankkinut porukan mukaan mihin kuuluu miehiä ja naisia eri ikäisiä.He ovat hakkeroineet ja stalkanneet minua 24/7 .
Provosoineet(minkä hyvin tiesin) jotta saisivat näyttöä minua vastaan ja näin puhdistamalla sen alkuperäisen ihmisen aloittaman maalittajan.He onnistuivat hyvin. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En ole hän mutta minun vastaukset on olleet maalittajalle aina noin kolmen vuoden ajan jokaisena päivänä.Ja minä tiedän kuka se on ja se on hankkinut porukan mukaan mihin kuuluu miehiä ja naisia eri ikäisiä.He ovat hakkeroineet ja stalkanneet minua 24/7 .
Provosoineet(minkä hyvin tiesin) jotta saisivat näyttöä minua vastaan ja näin puhdistamalla sen alkuperäisen ihmisen aloittaman maalittajan.He onnistuivat hyvin.Kirjoitun alussa tietenkin kaipailu viestin kuten kuuluu tällä palstalla mutta se hakkeri seuras jo minun laitteita silloin ja kyttäs asuin paikassa minua sekä paikkakunnilta toisille ja aloitti tämän SHOWN.
Yritin niillä lopettaa asian mutta koska en lopettanut rakastamasta ihmistä näinä aikoina kelle ekat viestit tänne laitoin jatkui tämä. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kirjoitun alussa tietenkin kaipailu viestin kuten kuuluu tällä palstalla mutta se hakkeri seuras jo minun laitteita silloin ja kyttäs asuin paikassa minua sekä paikkakunnilta toisille ja aloitti tämän SHOWN.
Yritin niillä lopettaa asian mutta koska en lopettanut rakastamasta ihmistä näinä aikoina kelle ekat viestit tänne laitoin jatkui tämä.Tämä sairas ihminen porukoineen soitteli minun sukulaisilleni yms.teatteria heillekkin osaksi.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Provosoineet(minkä hyvin tiesin) jotta saisivat näyttöä minua vastaan ja näin puhdistamalla sen alkuperäisen ihmisen aloittaman maalittajan.He onnistuivat hyvin.Sehän sinusta on upeaa, että onnistuivat hyvin, eikö niin? Uhrinaisen syytähän se on, niinkö?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kirjoitun alussa tietenkin kaipailu viestin kuten kuuluu tällä palstalla mutta se hakkeri seuras jo minun laitteita silloin ja kyttäs asuin paikassa minua sekä paikkakunnilta toisille ja aloitti tämän SHOWN.
Yritin niillä lopettaa asian mutta koska en lopettanut rakastamasta ihmistä näinä aikoina kelle ekat viestit tänne laitoin jatkui tämä.Ja mä en välitä yhtään, mitä entisille ystixillekään kävisi. Hehän "myivät" minut hymyssäsuin.
Haluan oikeutta. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sehän sinusta on upeaa, että onnistuivat hyvin, eikö niin? Uhrinaisen syytähän se on, niinkö?
En kommentoi sinulle asiaa olet loinen.Palataan virka ajan jälkeen ihmisten kanssa keskustelemaan.Menkää vaikka kalaan tai marjastamaan ,loiset.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
En kommentoi sinulle asiaa olet loinen.Palataan virka ajan jälkeen ihmisten kanssa keskustelemaan.Menkää vaikka kalaan tai marjastamaan ,loiset.
Yhtä ruma olet, kuin se psykokin, kun juuri sen sanoilla haukut.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Yhtä ruma olet, kuin se psykokin, kun juuri sen sanoilla haukut.
Kukaan tuon kommentin jälkeen itseään rumaksi tunne,päinvastoin näyttäväksi.Etkö sinä kiusaaja vieläkään ymmärrä että dissaaminen nostaa itsetuntoa kohteessa varsinkin kun se on se kilpaileva osapuoli tai pakit saanut katkero.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Psykojoukon vuoksihan sitä "loisia" ovat.
On niin paljon puhuttu pa.s.kaa heistä vuosien ajan, etteivät SAA mistään töitä. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kukaan tuon kommentin jälkeen itseään rumaksi tunne,päinvastoin näyttäväksi.Etkö sinä kiusaaja vieläkään ymmärrä että dissaaminen nostaa itsetuntoa kohteessa varsinkin kun se on se kilpaileva osapuoli tai pakit saanut katkero.
Se raiskari olipa hän nainen tai mies tietää ettei kannata raiskata fyysisesti nimittäin saattaa käydä huonosti.Raiskarit tietää miten älyttömän hyvä juttu on netissä tämä raiskaaminen,kohde tietää kuka tekee muttei voi todistaa eikö vain.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Se raiskari olipa hän nainen tai mies tietää ettei kannata raiskata fyysisesti nimittäin saattaa käydä huonosti.Raiskarit tietää miten älyttömän hyvä juttu on netissä tämä raiskaaminen,kohde tietää kuka tekee muttei voi todistaa eikö vain.
Raiskarit odottaa muna rasvattuna milloin kohde lähtee liikkeelle ,auto miitti on siihen asti säästämä polttoainetta ja sähköä.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Raiskarit odottaa muna rasvattuna milloin kohde lähtee liikkeelle ,auto miitti on siihen asti säästämä polttoainetta ja sähköä.
Eise mitään haittaa se miitti kun tiet on nyt pölyttömiä ja voi käyttää aurinko lasia niin munat ei nouse.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eise mitään haittaa se miitti kun tiet on nyt pölyttömiä ja voi käyttää aurinko lasia niin munat ei nouse.
Vesihiisi sihisi hississä juuston kera ;-D
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kyllä sitä käy ihan reaalissakin.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja mä en välitä yhtään, mitä entisille ystixillekään kävisi. Hehän "myivät" minut hymyssäsuin.
Haluan oikeutta.Minä en ymmärrä tätä sinun tekstiä.Oletko joku ulkomaalainen ihmiskaupan uhri.Käy vetää hihasta jos tarviit apua.Minä autan.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Psykojoukon vuoksihan sitä "loisia" ovat.
On niin paljon puhuttu pa.s.kaa heistä vuosien ajan, etteivät SAA mistään töitä.Menkää ulkomaille töihin.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä sinun tekstiä.Oletko joku ulkomaalainen ihmiskaupan uhri.Käy vetää hihasta jos tarviit apua.Minä autan.
Hv.
- Anonyymi00046UUSI
Se unohtaa SUOMEN PERUSTUS LAIN,rauha on annettava kaikille Suomalaisille,uskokaapa e ja o,olette tuhonneet naisen elämän! Joku kateus syynä! Ette voi elää toisten elämää,jos olette erilaisia,se ei ole sen naisen vika,teillä pitää hoitaa se mt kuntoon,koska tämä homma on mennyt teillä ihan mahdottomuuksiin!
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Se unohtaa SUOMEN PERUSTUS LAIN,rauha on annettava kaikille Suomalaisille,uskokaapa e ja o,olette tuhonneet naisen elämän! Joku kateus syynä! Ette voi elää toisten elämää,jos olette erilaisia,se ei ole sen naisen vika,teillä pitää hoitaa se mt kuntoon,koska tämä homma on mennyt teillä ihan mahdottomuuksiin!
Mikset kerro tälle uhrille keitä ovat, vaan pidät pimennossa?/ Sivusta.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jaha, yllättävää palstaäijän suttuinen monologi, että fantasiasi feikkidialogiin käsikirjoitettuja sai tällaisen sävyn. Mitä mieltä olette tallukat tulkinnastani?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mikset kerro tälle uhrille keitä ovat, vaan pidät pimennossa?/ Sivusta.
Haet vissiin jännitystä elämään seuraamalla tämän töhön ukon surrealistisia tarinallisuuksia, etkö ymmärrä miten vastenmielistä se on? Sivusta
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä sinun tekstiä.Oletko joku ulkomaalainen ihmiskaupan uhri.Käy vetää hihasta jos tarviit apua.Minä autan.
Ooks feikkidialogia dramaturgioiva äijä lukenut taas jonkun lehtiartikkelin tmv? Sinähän ”tunnet” kaikki henkirikosten uhrit tai tekijätkin mitä sekavaa kerrontaasi on seurattu😉
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Haet vissiin jännitystä elämään seuraamalla tämän töhön ukon surrealistisia tarinallisuuksia, etkö ymmärrä miten vastenmielistä se on? Sivusta
Vastenmielistä on laittaa kirjaimia, mutta totuutta ei tuoda esiin. Hyvässälykyssä vielä väärien ihmisten kirjaimia. Vielä sivummasta.
Saattaa olla joku uskontokunta tai yhdistys asialla, mutta sieltäkin löytyy alullepanija/jat. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Vastenmielistä on laittaa kirjaimia, mutta totuutta ei tuoda esiin. Hyvässälykyssä vielä väärien ihmisten kirjaimia. Vielä sivummasta.
Saattaa olla joku uskontokunta tai yhdistys asialla, mutta sieltäkin löytyy alullepanija/jat.Vai että sellainenkin yhdyskunta saattaa olla, palstasetä? Jo se jaksaa tuhertaa kettuuntuneena kun leikkiä tultiin pilaamaan
- Anonyymi00025UUSI
No niin pitää hyvin. Pian...❤️🩷
- Anonyymi00044UUSI
Teille rakkaat kuhertelijat.Onnea!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Teille rakkaat kuhertelijat.Onnea!
Kiitos paljon!
- Anonyymi00048UUSI
Kunpa olisikin ja kohtaisimme edes hetken. Olet kartellut jo liian pitkään.
- Anonyymi00060UUSI
Sanoitko gubbe että kartelli? Kirjoitahan koko ns värisuora tähän joutavaan länkytykseesi
- Anonyymi00049UUSI
Ihan muuten vaan, ei tule menemään tämäkään läpi.
MiNa on viaton, toisin kuin te kaikki muut täälläkin. - Anonyymi00050UUSI
Pysy poissa kun olet kerran tähänkin asti pysynyt,
Ja lopeta toi stalkkaaminen.- Anonyymi00051UUSI
Noudata itse omaa neuvoasi. Tiedän jo mitä olette joukossa vastaan tehneet. Teidän averagelife ei kiinnosta tippaakaan seurata.
- Anonyymi00052UUSI
Tänään olisi taas mahdollisuus kun tulisit ulos, jos on vaikeaa tällä hetkellä niin kyllä autan mielelläni. 💙💙💙
- Anonyymi00053UUSI
koetan jaksaa... kävellä yksin... joskus tie tuntuu vaa raskaalta..
kaunis alotus...
J<3L- Anonyymi00068UUSI
Kyllä me vielä kohdataan 🩷
- Anonyymi00055UUSI
Säälittävät pikkupiirinne eivät kiinnosta niin pätkääkään. Luonnehäiriöisten kokoontumisajot, jonne mullakin muuten jopa oli kerran-/kaksi kutsu siskoni Heidin kautta.
Harmi, ettei se herää ja huomaa, että millaisia käärmeitä "ystävänsä" ovat.
Mun ja siskoni väliin ei pääse tunkemaan muuten mitään kautta, ei ikinä.
- Mina.- Anonyymi00061UUSI
Jaa että oikein nääs siskokin liittyy tähän kertomukseen, gubbe. No nyt on taas kaikkea yhtä sekavalle poppoolle
- Anonyymi00064UUSI
Jopa taas oli ketju. Vaikuttaa, että vakistalkkari, tai tässä ketjussa näköjään raiskari on ärsyyntynyt jostain. 🤔
- Anonyymi00065UUSI
Tämä oli mielipide naiselta. Lisäys ed.
- Anonyymi00067UUSI
Sadistista puuhaa hieroa toisen naamaan teidän juttua joka julkista kanavaa pitkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841120
- 73942
- 37597
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35571
- 45542
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste140542Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 67516