Olin pienen kanssa tullut kylään sinun ja siskosi luo (en tiedä miksi). Vastassa oli ensiksi siskosi ja hänen valkoinen, lampaan näköinen koira (en tiedä miksi). Koira oli todella symppis. Siskosi talo oli positiivinen yllätys, samoin siskosi luonne. Ajattelin, että on helppo ja fiksu ihminen. Sitten tulit sinä. Ei paljoa puhuttu (en tiedä miksi), mutta katseesi ja vieno hymysi kertoi kaiken. Minulla oli niin hyvä, helpottunut ja kodikas olo. Harmitti, kun herätyskello soi.
Näin ihanaa unta
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa kiinnostava uni. Mielenkiintoista miksi kylään 🤔
Ootko aiemmin käynyt tai nähnyt paikan läheltä )
Entä oliko sisko tilallaan ? ( nähnyt aiemmin koiransa?)
Onko tämä siskon sisko ( käyttämäsi sinä ) jonka kanssa olit jutellut mutta nyt unessani ei paljoa puhunut? ( Ootko tän kanssa jutellut pitkään aikaan? Asuuko hän siellä ? )
Minusta tää kuulostaa tosi tutulta..
itse nähnyt unia tietystä miehestä ( ehkä sinusta ) aina autossa ja eittämättä yhä ikävä ja outoa / jännää että eilen mietin paljon sitä paikkaa ja aikaa. Minäkin näin unta, vähän outoa sellaista.
- Anonyymi
Siskollani on valkoinen koira, joten oikein. sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211