Nuori blondi rannalla

Anonyymi-ap

Juteltiin keväällä kun oltiin nähty siellä metsäpolulla
Kävelytit pientä koiraasi ja katseemme kohtasivat.

Kuin päivänsäde ja menninkäinen .

Halusin sinua niin kovasti silloin ja tunsit sen.
Rietas mieleni näki sinut jo alastomana.

Jos vielä haluaisit tavata siellä ylhäällå tällä viiikolla tai ens viikolla niin käyn siellä lähes päivittäin .

Hellettä kun on niin voisin katsella sua niissä narubikineissä ja ehkä hiukan hyväilläkin..

Mhki

28

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valkoisissa narubikineissä muodokkaat pakarat paljaina pyllistelet edessäni

• Anonyymi

Ihana vielä haaveilet minusta🥰
      Harvemmin käyneet sillä suunnalla kävelemessä, kalliolle voisin tullakin makoilee aurinkoon. T. Päivän säde

• Anonyymi

Kiva ,tule vaan,haluan hyväillä upeita pakaroitasi

Ja rintojas tietenkin

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva ,tule vaan,haluan hyväillä upeita pakaroitasi

Ja rintojas tietenkin

Mhki

Ihkua kun haluat noin paljon ehkä aamupäivästä hiljaisempaa. Naru bikinit paljoa peitä, sormesi helposi eksyy perille. Päivän säde

• Anonyymi

Kerropas nyt ,miltä se lehmän utare tuntuu.
        Niin ahkerasti niitä mainostat.
        Ootko nytkin navetas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihkua kun haluat noin paljon ehkä aamupäivästä hiljaisempaa. Naru bikinit paljoa peitä, sormesi helposi eksyy perille. Päivän säde

Ihanaa olis kosketella sua,narubikinien välistä sormella tunnustella tiukkaa ja kosteaa pilluasi
        Kuvittelen nyt, kuinka kävelen mrtsäpolkua siellä ylhäällä ja näen sinut makaamassa kuumalla kalliolla bikineissä

Tulen lähemmäksi ja hetken vain ihailen kiihottavaa vartaloasi tunnen kalun jäykistyvän shortseissani.

Käännyt katsomaan ,näen paljaat rintasi kun nouset nelinkontinn venytellen kissamaisesti ja nyt kaluni lähestulkoon halkaisevat shortsini.

Hymyilet ja nouset pystyyn,vihdoinkin olet siinä!

Näin kuvittelen ensi tapaamistamme päivänsäde..

Olisiko ensi viikolla vihdoinkin aika tavata?
        Aamupäivällä klo 10 jälkeen.
        Tiistai ainakin kävis.

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa olis kosketella sua,narubikinien välistä sormella tunnustella tiukkaa ja kosteaa pilluasi
        Kuvittelen nyt, kuinka kävelen mrtsäpolkua siellä ylhäällä ja näen sinut makaamassa kuumalla kalliolla bikineissä

Tulen lähemmäksi ja hetken vain ihailen kiihottavaa vartaloasi tunnen kalun jäykistyvän shortseissani.

Käännyt katsomaan ,näen paljaat rintasi kun nouset nelinkontinn venytellen kissamaisesti ja nyt kaluni lähestulkoon halkaisevat shortsini.

Tiistai ainakin kävis.

Mhki

Olen miettinyt useesti sua koska halusin ja kiihotuin tavatessa. Olen vieläkin kaksin koirani kanssa olisin valmis sinulle, haluun kokea ikäisesi kanssa myös vaistoon miten haluat ikäistäni. Tiistai sopii olen lomalla jätän koiran kotia, kalusi haluan suuhuni riisun shrortsit heti. Sovitaan saat ottaa mut kyselemättä. Terkuin päivän säteesi😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiistai ainakin kävis.

Mhki

Sovitaan makkaan vatsallani voit katsoa rauhassa ja kosketella, kiihottua valmiiksi käännyn sitten saan kaluasi maistaa, tykkään ili kaiken pitää hyvänä jäykkää kalua. Halun että tulet takaa sisääni otat aluksi rauhassa mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt useesti sua koska halusin ja kiihotuin tavatessa. Olen vieläkin kaksin koirani kanssa olisin valmis sinulle, haluun kokea ikäisesi kanssa myös vaistoon miten haluat ikäistäni. Tiistai sopii olen lomalla jätän koiran kotia, kalusi haluan suuhuni riisun shrortsit heti. Sovitaan saat ottaa mut kyselemättä. Terkuin päivän säteesi😍

Haluatko ottaa siell aurinkoa ilman yläosaa,pyöreät tissit paljaina?
        Haluan katsella sua ensin,nauttia silmilläni.

Se sillanpuoli on ehk liian vilkas.
        Toisella puolella on rauhallisempaa.
        Eli se puoli mikä on lähempänä niitä uusia taloja.
        Siellå voidaan olla rauhassa kaksin.
        Toki kiihottaahan sekin jos joku näkis kun nain sua takaapäin..

Kiihotun aina kun kirjoitan sulle.
        Nytkin täsdä kahvilassa kulli alkaa kovettua ihans päivänsäteeni.

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko ottaa siell aurinkoa ilman yläosaa,pyöreät tissit paljaina?
        Haluan katsella sua ensin,nauttia silmilläni.

Se sillanpuoli on ehk liian vilkas.
        Toisella puolella on rauhallisempaa.
        Eli se puoli mikä on lähempänä niitä uusia taloja.
        Siellå voidaan olla rauhassa kaksin.
        Toki kiihottaahan sekin jos joku näkis kun nain sua takaapäin..

Kiihotun aina kun kirjoitan sulle.
        Nytkin täsdä kahvilassa kulli alkaa kovettua ihans päivänsäteeni.

Mhki

Harvemmin sillä puolella törmännyt kehenkään, ottanut aurinkoa ja kuunnellut musiikkia kuulokkeet päässäni. Voin ottaa ilman yläosaa eihän se ketään häiritse, miehiä rinnat kiinnostaa huomaa uima rannalla kun makoilen. Kalliohan ei yleinen uima ranta, kyllähän kesäisin monikin harrastaa seksiä ulkosalla. Olisihan jopa ihkua kun joku katselisi kun naisit mua takaa päin, itsehän en huomaisi kun kasvot kalliota päin, enkä muutenkaan keskittyisi mitä ympärillä tapahtuu. Nautisin sun kalusta keskittyisin sen tuomaan nautintoon ja orgasmiin joita saan herkästi useita perä jälkeen. Ikäiseksesi sinulla hormooni korkeaa tasoa, ihana saan kokea miten nautit kanssani. Terkuin päivän säteesi🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin sillä puolella törmännyt kehenkään, ottanut aurinkoa ja kuunnellut musiikkia kuulokkeet päässäni. Voin ottaa ilman yläosaa eihän se ketään häiritse, miehiä rinnat kiinnostaa huomaa uima rannalla kun makoilen. Kalliohan ei yleinen uima ranta, kyllähän kesäisin monikin harrastaa seksiä ulkosalla. Olisihan jopa ihkua kun joku katselisi kun naisit mua takaa päin, itsehän en huomaisi kun kasvot kalliota päin, enkä muutenkaan keskittyisi mitä ympärillä tapahtuu. Nautisin sun kalusta keskittyisin sen tuomaan nautintoon ja orgasmiin joita saan herkästi useita perä jälkeen. Ikäiseksesi sinulla hormooni korkeaa tasoa, ihana saan kokea miten nautit kanssani. Terkuin päivän säteesi🥰

Ok,ollaaan sitten sillä puolella,siinä on tasainen kallio ja iso kivi jota vasten voit nojata pylly pystyssä,jos haluut sillä lailla.
        Joo,kyllä mulla ikäisekseni 58v on vielä kovat halut.
        Päivittäin haluaisin naida.
        Sinäkin oot kuuma pakkaus,näin silloin silmistäsi sen.
        Kiihottaa tuo meidän ikäerommekin ,ehkä jopa 40 vuotta..

Saada nuolla nuorta pilluasi,imeä kiinteitä rintojasi ja sitten lopulta hitaasti työntää kova kalu sisääsi,nauttia sun nuoresta vartalostasi,saada sinut voihkimaan ja laukeamaan,parasta mitä voi kokea tässä elämässä..

Kiitos päivänsäde !

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok,ollaaan sitten sillä puolella,siinä on tasainen kallio ja iso kivi jota vasten voit nojata pylly pystyssä,jos haluut sillä lailla.
        Joo,kyllä mulla ikäisekseni 58v on vielä kovat halut.
        Päivittäin haluaisin naida.
        Sinäkin oot kuuma pakkaus,näin silloin silmistäsi sen.
        Kiihottaa tuo meidän ikäerommekin ,ehkä jopa 40 vuotta..

Saada nuolla nuorta pilluasi,imeä kiinteitä rintojasi ja sitten lopulta hitaasti työntää kova kalu sisääsi,nauttia sun nuoresta vartalostasi,saada sinut voihkimaan ja laukeamaan,parasta mitä voi kokea tässä elämässä..

Kiitos päivänsäde !

Mhki

Ethän sä vanha ole huumorilla heitin, ikäiseni moni etsii ikäistäsi seksiin. 38 vuotta ikä eromme muakin kiihottaa, saada vanhempaa kalua maistaa myös miten hyvin otat mut. Saat nähdä ja kuulla miten nautin olen ollut ilman miestä liian pitkään, lukuun ottamatta omaa kivaa. Tykkään kun nuolet kunnolla, kalusi työntyy sisääni saan saman tein ekan kerran. Voihkin ja vaikeroin äänekkäästi varaudu siihen, ethän laukee herkästi saan nauttia kunnolla. Päivän säteesi kiihottui..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän sä vanha ole huumorilla heitin, ikäiseni moni etsii ikäistäsi seksiin. 38 vuotta ikä eromme muakin kiihottaa, saada vanhempaa kalua maistaa myös miten hyvin otat mut. Saat nähdä ja kuulla miten nautin olen ollut ilman miestä liian pitkään, lukuun ottamatta omaa kivaa. Tykkään kun nuolet kunnolla, kalusi työntyy sisääni saan saman tein ekan kerran. Voihkin ja vaikeroin äänekkäästi varaudu siihen, ethän laukee herkästi saan nauttia kunnolla. Päivän säteesi kiihottui..

Ihana oot Päiivänsäde
        Toivottavasti huomenna samanlainen lämmin kesäpäivä

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana oot Päiivänsäde
        Toivottavasti huomenna samanlainen lämmin kesäpäivä

Mhki

Samoin oot söpö. Sadetta ei luvattu, oon aivan kosteana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä en päässyt sinne.
        Ja luulin vain kuvitelleeni sinut.
        Mutta tänään näin sinut taas,ihana päivänsäde!
        Olit vielä kauniimpi ja seksikkäämpi kuin muistinkaan.

Mutta ehkä tämä kannattaa pitää vain tällaisena,kiihottavana fantasiana .

Ehkä petyit kun näit minut taas ja ymmärrän sen

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö joka aamu lenkiĺlä?
        Ilmankos oot niin timmis kunnos..

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö kostuisit jos nähtäis siinä rannalla?
        Siellä missä on niitä kuntoilulaitteita.
        Mhki

• Anonyymi

Ja katosit taas ,miksi?

Mhki

• Anonyymi

Tänä iltana rannalla..ko

• Anonyymi

Aina välillä näen sinut.Kuten silloin rannalla .
      Kesällå ratikkapysäkillä.
      Ja tänään taas.

Yhtä seksikkäänä aina ,Päivänsäde!

Mhki

• Anonyymi

Halusin puristella upeita pakaroitasi ..

Ja kiinteitä nuoria rintojasi

Niin lähellä ..

Mhki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halusin puristella upeita pakaroitasi ..

Ja kiinteitä nuoria rintojasi

Niin lähellä ..

Mhki

Juoksitko toissapäivänä aamulla ohitseni?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      458
      6553
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      182
      3885
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      109
      2521
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2030
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      137
      1414
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1305
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1156
    8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1095
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      1069
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe