Jukka on varasijalla, että voipi päästä takaisin. Katsotaan nyt kuinka EU-vaalit menee👍
Jukka Mäkynen takaisin eduskuntaan?
16
369
Vastaukset
- Anonyymi
Selviää parin viikon kuluessa.
- Anonyymi
Tarvitsee ainakin kymmenen avustajaa.
- Anonyymi
silloin mustasaaren keskuskoulun evakkokoulussa vaasan puolella keskussairaalan lähellä piilikangas oli laittanut ilmoitustaulu neulan pienen paperiliidokin päähän ja heitti sillä minua olkapäähän, se jäi törröttämään siihen. ei se minusta hauskaa ollut.
- Anonyymi
paska kuparinen on paska
- Anonyymi
Teuvo Hakkarainen .Vapauden Liitto ! (174.)
- Anonyymi
Kieroilijoilla ja pahantekijöillä ei tietenkään ole mahdollisuutta valittaa siitä jos kieroilu ja pahuus lisääntyy.
- Anonyymi
Ainut ketä uskaltaisin äänestää on 180.
- Anonyymi
Syyntakeettomien pelleilyä tuo touhu, vaikka kuinka asiat menisi päin vittua nin kukaan äänestäjä ei koskaan katso olevansa syyllinen siihen mihinkä äänestely on johtanut
- Anonyymi
Voi v....u ku vi.....ais jos näin kävisi. Tosin tuo Rintamäki ei ole saanut mitään aikaan, puhuu vain vihervassareista, niitä on kaikkialla. Virka-ase käsilaukussa vai onko luovuttanut sen pois?
- Anonyymi
kaikki kai ne sinne takaisin yrittää aina? jonkunlainen palkka neljä vuotta nukkumisesta kun joku puhuu paskaa vieressä..sitten se legendaarinen sopeutumiseläke. jotkun voi hakea eu edustajaksi? suomessa näköjään kun sinne pääsee myös nekin jotka ei puhu kun savoa ja pikkusen suomea...tulos aloitteita 0kpl kauden aikana..teuvo hakkarainen,tätä suomi juuri kaipaa.
- Anonyymi
Mäkysiä on jo tarpeeksi eduskunnassa.
- Anonyymi
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
No onneksi ei päässyt. Paljonkohan se mauri sai niitä ääniä
- Anonyymi
Liian vähän. Onneksi 😁
- Anonyymi
Noin 15000 ääntä. Yllättävän paljon. Ihan turha huutelija koko äijä. Ylimielinen öyukkäri niin kuin persut valitettavan usein.
- Anonyymi
määkin haluan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856