😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy:
"Elämän matkalla,
tassunjälkiä sydämessäni.
Rakkauden hetket,
muistoissa aina säilyvät"
Jotkut muistot ovat kultaisia jo syntyessään.
On se vaan niin ikävää
11
268
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se on sitten tehty? Otan osaa ;(. Jos sillä oli kipuja niin ehkä parempi näin. Muistot siitä kannattaa säilyttää. Auttaisiko uuden hankkiminen oloa? Voi olla hyvä antaa ensin itsensä surra, jotta jaksaa huolehtia uudesta koirasta ennen sen hankkimista.
Kiitos! Murehdin tässä etukäteen, enkä saa mitään tehtyä. Meillä on vielä tämä ilta jäljellä ja huomenna aamulla mennään lääkärille. En nyt ainakaan heti ota uutta koiraa. Pitää järjestellä asioita ja se on helpompaa kun ei ole koiraa huolehdittavana.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Kiitos! Murehdin tässä etukäteen, enkä saa mitään tehtyä. Meillä on vielä tämä ilta jäljellä ja huomenna aamulla mennään lääkärille. En nyt ainakaan heti ota uutta koiraa. Pitää järjestellä asioita ja se on helpompaa kun ei ole koiraa huolehdittavana.
Kannattaa viettää sen kanssa paljon aikaa ja myös sen viimeisinä hetkinä, jottei se koe oloaan hylätyksi. Tehdä tänään sen kanssa asioita mistä se pitää ja viedä se sellaisiin paikkoihin joista se pitää. Kuvia kannattaa ottaa ja silitellä sekä halailla sitä <3.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa viettää sen kanssa paljon aikaa ja myös sen viimeisinä hetkinä, jottei se koe oloaan hylätyksi. Tehdä tänään sen kanssa asioita mistä se pitää ja viedä se sellaisiin paikkoihin joista se pitää. Kuvia kannattaa ottaa ja silitellä sekä halailla sitä <3.
Hyviä neuvoja. Kiitos! Sain siitä otettua nätin kuvan, missä se katsoo mua sellaisella söpöllä katseellaan. Tänään sillä on herkuttelupäivä ja karvat khta lähtee rapsutuksista. Vähän jännittää saanko sen autoon nostettua huomenna. Itse se ei ole aikoihin sinne päässyt.
- Anonyymi
Surullista 😪
Niinpä. Edellisen koiran lähdettyä pilven reunalle ajattelin etten ota uutta koiraa kun se oli niin raskasta. Tässä sitä nyt ollaan samassa tilanteessa kuitenkin.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Niinpä. Edellisen koiran lähdettyä pilven reunalle ajattelin etten ota uutta koiraa kun se oli niin raskasta. Tässä sitä nyt ollaan samassa tilanteessa kuitenkin.
Perheenjäsenestä luopuminen ottaa koville😪
Anonyymi kirjoitti:
Perheenjäsenestä luopuminen ottaa koville😪
Kyllä tuollaiseen rescue koiraankin muodostuu yllättävän vahva suhde. Taitaa olla molemminpuolinenkin.
- Anonyymi
Kannattaa seuraavaksi kokeilla MIESTÄ ja lakata taluttelemasta mitään koiranrakkeja😊
Olinn iloinen, kun pääsin miehestäni eroon. Toisin on koirasta luopuminen. Sen vesikuppikin vielä odottaa täällä juojaansa.🥣🐶❤
lounas.ajatus kirjoitti:
Olinn iloinen, kun pääsin miehestäni eroon. Toisin on koirasta luopuminen. Sen vesikuppikin vielä odottaa täällä juojaansa.🥣🐶❤
Kyse oli siis aviomiehestä. Täällä kaivatun perään taas olen murehtinut luvattoman paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76868Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99812Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684