Kovasti tekisi mieli runkkaa ja imeä toisen miehen kullia . Itse olen posliini ja oman sperman maistanut usein. Nyt vanhoina päivinä herännyt ajatus tästä. Olisi kyllä mukava kun löytäisi terve vaki kaveri yhteisiin nautinto hetkiin . Seksi loppunut vaimon kanssa . Ajatus kiihottaa imeä kullia ja niellä spermat.
M 64 CD 💃
Kullin imeeminen
13
718
Vastaukset
Mistä päin oot ja miten saan suhun yhteyden
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö teiltä niuvaniemen potilailta oo vieläkään yhteyksiä katkastu kun aina vaan sieltä ilmoittelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä sää sieltä niuvaniemestä taas sekaannu keskusteluun pysy siellä vaan
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa lutkuttaa pallejaan buaahaa
- Anonyymi
minä en kuolleen palleja lutkuta
- Anonyymi
Samoin täällä seksi loppunut kotona kyllä toinen mies tekis hyvää. Saisi halia suudella imeä toisia yhtä aikaa ja naida vuoron perään toisiaan. M 66v
- Anonyymi
kiihottaa ajatus saada suulla kaverin kulli kovaks ja saada spermat nieluun tai peppuun
- Anonyymi
Paremmalta tuntuu saada nieluun..
- Anonyymi
Olis valmiina...53v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmalta tuntuu saada nieluun..
mukavaa nielussa hyvältä tuntuu myös pepussa
- Anonyymi
Tämä ei ole sodomiittien palsta.
- Anonyymi
eka kerran jälkeen halunnut aina vaan uudestaan yhen kerran sauna-porukan kaikki 4 kaveria imin tyhjäksi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665994Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453