Moi. Olen ihastunut ihanaan naiseen, mutta hänellä on kavala tapa käyttää pankkikorttiani salaa. Olen hänelle huoltamolla kertonut tunnusluvun, ja varsin siitä ottanut numerot.. Näen jo kolmen viikon ajalta, miten varoja lähtee ja vaatteita tulee. Minullekin hankki hienon kellon lahjaksi, omilla rahoillani. Ja hän myöntää asian, mutta jos sanon, niinkuin eilen että tämä tarina päättyy, hän vain naurahtaa, että sehän on pelkkää maallista rahaa, rakkautemme kuulemma "kestää hänen tuhlailun" ja tuo meille yhteistä onnea!
Mitä mietteitä? Kannattaako antaa shoppailla vai heittää menemään! Luulenpa, että "rakkautemme" ei olekaan enää niin ihanaa hänestä, jos Säästöpankin kortti lähtee pois käytöstä.
Nainen tyhjentää tilini!!!
32
438
Vastaukset
- Anonyymi
tilanne kuulostaa siltä, että oot joutunut vähän kelvottomaan rakkaustarinaan. Jos nainen tyhjentää sun tilin ja ei näytä kunnioittavan sun rahaa tai rajojasi, se ei oo rakkautta, vaan hyväksikäyttöä.
Rakkaus ja kunnioitus kulkee käsi kädessä. Jos toinen osapuoli ei kunnioita sun omaisuutta ja käyttää rahaa ilman lupaa, se on iso punainen lippu. Raha on tärkeetä, ja vaikka rakkaus onkin arvokkaampaa, se ei tarkoita, että toinen saa käyttää sun varoja mielin määrin.
Sun täytyy pitää huolta omista rajoista ja turvallisuudesta. Vaihda kortin tunnusluku heti ja pidä huoli siitä, että hän ei saa sitä uudestaan. Keskustele asiasta vakavasti ja selkeästi. Jos hän ei suostu muuttamaan tapaansa tai ei kunnioita sun rajoja, voi olla aika miettiä, onko tämä suhde todella sitä, mitä haluat.
Rakkaus ei saa tulla itsensä uhraamisen hinnalla. Pidä huolta itsestäsi ja omasta taloudellisesta turvallisuudesta. Yo, pidä huolta itsestäsi ja tee viisas päätös! Peace! - Anonyymi
Vaihda kortti ja saat uudet tunnarit. Rikos se on eli kavallus tai varastaminen tai ryöstö kun ilman lupaa ottaa toisen omaisuutta.
Toisaalta jos rahaa on paljon niin ajattele että se auttaa sua tuhlaamisessa. Naisen apu on joskus outoa.- Anonyymi
Luin uudestaan ja siinä lukee että ”nainen tyhjentää tilini” eli ei sitä rahaa ole liikaa. Näin voit tehdä ilmoituksen poliisille. Toinen kirjoittaja selvittikin hyvin asiaa. Loistavasti.
Estä heti rahan saanti. Heti!
Kun epätoivoisesti haluaa, että joku rakastais niin se menee tuollaiseks, että toinen hyväks käyttää sumeilematta. Kortti vaan vaihtoon. Tossa ei enää muu auta, ja kenkää sille bitchille.
- Anonyymi
Käyttää sun rahat mies?.. Ehkä teet asialle jottain etkä vaan seuraile sivusta suotta liian pitkään 😆 Ei kuulosta minusta rakkaudelta vaan hyväksikäytöltä.
- Anonyymi
*🧐 piti laittaa eikä tuo nauru
Niin, mutta rakkaus on sokeaa. Hän on itse niin lääpällään siihen naiseen, että antaa hänen toimia noin. Kaduttaa jälkikäteen. Tiedän kokemuksesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, mutta rakkaus on sokeaa. Hän on itse niin lääpällään siihen naiseen, että antaa hänen toimia noin. Kaduttaa jälkikäteen. Tiedän kokemuksesta.
Jos nainen on itsekäs ja rakastaa kaikkia hienouksia ja mies rikas + liian kiltti niin tommoista varmaan tapahtuu 😩Miehen pitäis ryhdistäytyä pikkusen.
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on itsekäs ja rakastaa kaikkia hienouksia ja mies rikas liian kiltti niin tommoista varmaan tapahtuu 😩Miehen pitäis ryhdistäytyä pikkusen.
Niin, ja naiset kyllä osaa laittaa miehen pään pyörälle halutessaan. Antaa vähä sitä, ja sitten visa vinkumaan. Ei tuossa ole mistään rakkaudesta naisen puolelta kyse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin, ja naiset kyllä osaa laittaa miehen pään pyörälle halutessaan. Antaa vähä sitä, ja sitten visa vinkumaan. Ei tuossa ole mistään rakkaudesta naisen puolelta kyse.
Osaa varmasti mutta uskon että niitä löytyy myös miehestä.. Itsellä ei ole näin naisena kokemusta kun perustuloisesta miehestä velkoineen. Silloin asiat (asunto yms) aina ollut puoliksi eikä koskaan tullut edes mieleen mennä toisen korttia käyttämään.
Anonyymi kirjoitti:
Osaa varmasti mutta uskon että niitä löytyy myös miehestä.. Itsellä ei ole näin naisena kokemusta kun perustuloisesta miehestä velkoineen. Silloin asiat (asunto yms) aina ollut puoliksi eikä koskaan tullut edes mieleen mennä toisen korttia käyttämään.
On siis tosiaan miehiäkin, jotka voi käyttäytyä samaan tapaan, käyttäen toisen varoja omaks hyväks.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On siis tosiaan miehiäkin, jotka voi käyttäytyä samaan tapaan, käyttäen toisen varoja omaks hyväks.
Kyllä!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu, mä tunsin kerran erään sellaisen miehen.
Vaimon rahoilla eleli ns herroiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Vaimon rahoilla eleli ns herroiksi?
Ei ne onneks naimisissa olleet, mutta saman katon alla kuitenki monta vuotta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei ne onneks naimisissa olleet, mutta saman katon alla kuitenki monta vuotta.
Ok. Toisilla tulee ihan luonnostaan se piheys ja tarkkuus omista rahoistaan vaikka kuinka olisi yhteinen talous. Se kummalla on enemmän rahaa hänellä jää myös käteen enemmän kaikki menee silti tasan. Toiset sitten ehkä lepsumpia noissa. Rahan arvosta olisi hyvä puhua jo ihan lapsesta saakka.
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Toisilla tulee ihan luonnostaan se piheys ja tarkkuus omista rahoistaan vaikka kuinka olisi yhteinen talous. Se kummalla on enemmän rahaa hänellä jää myös käteen enemmän kaikki menee silti tasan. Toiset sitten ehkä lepsumpia noissa. Rahan arvosta olisi hyvä puhua jo ihan lapsesta saakka.
Olisi hyvä puhua, mutta on sellaisia perheitä, joissa rahasta tekee tiukkaa ja on riitoja siitä, sekä myös huonoa rahankäyttöä vanhemmillakin. Kotona tietysti kaikki arkiset asiat kuuluis oppia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olisi hyvä puhua, mutta on sellaisia perheitä, joissa rahasta tekee tiukkaa ja on riitoja siitä, sekä myös huonoa rahankäyttöä vanhemmillakin. Kotona tietysti kaikki arkiset asiat kuuluis oppia.
Niinpä. Kyllä vanhemmaksi tuleminen voi muuttaa myös pikkuhiljaa ajatuksia rahan järkevämmästä käytöstä. Yllättäviä menoja kun tulee .
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kyllä vanhemmaksi tuleminen voi muuttaa myös pikkuhiljaa ajatuksia rahan järkevämmästä käytöstä. Yllättäviä menoja kun tulee .
Ehkä joillaki. Mä oon ihan korvia myöten veloissa tällä hetkellä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ehkä joillaki. Mä oon ihan korvia myöten veloissa tällä hetkellä.
Elämä on kyllä ihan liian kallista. Nippa nappa selviytyminen harmittaa ja veloissa eläminen on enemmän sääntö kun poikkeus.
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on kyllä ihan liian kallista. Nippa nappa selviytyminen harmittaa ja veloissa eläminen on enemmän sääntö kun poikkeus.
Ja kalliimmaks tuntuu vaan menevän. Joudun koko ajan vetämään säästöistä varoja pois elämiseen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja kalliimmaks tuntuu vaan menevän. Joudun koko ajan vetämään säästöistä varoja pois elämiseen.
Harmi kuulla
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kuulla
Sitten kun ne on käytetty niin sitten jää pää vetävän käteen.
- Anonyymi
Tyhmähän sä olet.
- Anonyymi
En ymmärrä. Siis annoitko luvan käyttää ja tunnusluvut? Vai onkiko ne luvatta itse? Mitä sovitte rahankäytöstä? Ei kyllä kuulosta hyvältä eikä järkevältä. Parempi, kun ei antaisi mitään lupia tileihin. Vaan jos toisella tiukempaa taloudellisesti. Niin sitten toinen voisi itse vaikka valita halutessaan jotakin tarjota ja tulla vastaan. Siis itse ja halutessaan. Ei kuitenkaan niin, että tottakai, jos toisella tiukempaa. Mutta "taloudelliset yllätykset" on harvoin mikään hyvä asia. Jos olet jonkun kanssa jo sitä mieltä. Että on kiinnostuneempi rahasta tai hyödystä kuin sinusta. Niin eikö se ole selvillä itsellesikin. Mitä on tulossa ja mitä tarvitsee tehdä.
- Anonyymi
Hän toden näköisesti rakastaa sinua rahan takia. Älä anna rahaa. Laita siivoomaan ja hoitamaan sinua. Katso rakastaako ja tekeekö vuoksesi mitä vaan.. jos ei.. niin sitten anna mennä
- Anonyymi
Kortti vaihtoon. En todellakaan olisi katsellut tuollaista edes kolmea viikkoa.
nainen - Anonyymi
Laita jo ihmeessä kortti sulkuun.
Ei ole todellista rakkautta tuollainen, pelkkää hyväksikäyttöä. - Anonyymi
Olisko epäsosiaalinen persoonallisuus?
Pankkikortin tunnuslukua ei kerrota edes puolisolle.
Ettäs sen tiedät. - Anonyymi
Siis käyttääkö nainen korttiasi luvan kanssa vai ilman lupaasi? Jos luvatta niin tuohan on varastamista. Laita se nainen pihalle, jos luvatta tuhlaa sinun rahojasi.
- Anonyymi
Tyhmä juttu. Miksi et vaihtaisi tunnuslukua.
- Anonyymi
Tuollainen nainen ei ole normaali. Kukaan normaali ihminen ei tee tuollaisia eikä vastaa noin. Pysy kaukana tuollaisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990