Nainen tyhjentää tilini!!!

Anonyymi-ap

Moi. Olen ihastunut ihanaan naiseen, mutta hänellä on kavala tapa käyttää pankkikorttiani salaa. Olen hänelle huoltamolla kertonut tunnusluvun, ja varsin siitä ottanut numerot.. Näen jo kolmen viikon ajalta, miten varoja lähtee ja vaatteita tulee. Minullekin hankki hienon kellon lahjaksi, omilla rahoillani. Ja hän myöntää asian, mutta jos sanon, niinkuin eilen että tämä tarina päättyy, hän vain naurahtaa, että sehän on pelkkää maallista rahaa, rakkautemme kuulemma "kestää hänen tuhlailun" ja tuo meille yhteistä onnea!

Mitä mietteitä? Kannattaako antaa shoppailla vai heittää menemään! Luulenpa, että "rakkautemme" ei olekaan enää niin ihanaa hänestä, jos Säästöpankin kortti lähtee pois käytöstä.

21

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaihda kortti ja saat uudet tunnarit. Rikos se on eli kavallus tai varastaminen tai ryöstö kun ilman lupaa ottaa toisen omaisuutta.
      Toisaalta jos rahaa on paljon niin ajattele että se auttaa sua tuhlaamisessa. Naisen apu on joskus outoa.

• Anonyymi

Luin uudestaan ja siinä lukee että ”nainen tyhjentää tilini” eli ei sitä rahaa ole liikaa. Näin voit tehdä ilmoituksen poliisille. Toinen kirjoittaja selvittikin hyvin asiaa. Loistavasti.
        Estä heti rahan saanti. Heti!

• Anonyymi

Käyttää sun rahat mies?.. Ehkä teet asialle jottain etkä vaan seuraile sivusta suotta liian pitkään 😆 Ei kuulosta minusta rakkaudelta vaan hyväksikäytöltä.

• Anonyymi

*🧐 piti laittaa eikä tuo nauru

• Anonyymi

Jos nainen on itsekäs ja rakastaa kaikkia hienouksia ja mies rikas + liian kiltti niin tommoista varmaan tapahtuu 😩Miehen pitäis ryhdistäytyä pikkusen.

• Anonyymi

Osaa varmasti mutta uskon että niitä löytyy myös miehestä.. Itsellä ei ole näin naisena kokemusta kun perustuloisesta miehestä velkoineen. Silloin asiat (asunto yms) aina ollut puoliksi eikä koskaan tullut edes mieleen mennä toisen korttia käyttämään.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Vaimon rahoilla eleli ns herroiksi?

• Anonyymi

Ok. Toisilla tulee ihan luonnostaan se piheys ja tarkkuus omista rahoistaan vaikka kuinka olisi yhteinen talous. Se kummalla on enemmän rahaa hänellä jää myös käteen enemmän kaikki menee silti tasan. Toiset sitten ehkä lepsumpia noissa. Rahan arvosta olisi hyvä puhua jo ihan lapsesta saakka.

• Anonyymi

Niinpä. Kyllä vanhemmaksi tuleminen voi muuttaa myös pikkuhiljaa ajatuksia rahan järkevämmästä käytöstä. Yllättäviä menoja kun tulee .

• Anonyymi

Elämä on kyllä ihan liian kallista. Nippa nappa selviytyminen harmittaa ja veloissa eläminen on enemmän sääntö kun poikkeus.

• Anonyymi

Harmi kuulla

• Anonyymi

Tyhmähän sä olet.

• Anonyymi

En ymmärrä. Siis annoitko luvan käyttää ja tunnusluvut? Vai onkiko ne luvatta itse? Mitä sovitte rahankäytöstä? Ei kyllä kuulosta hyvältä eikä järkevältä. Parempi, kun ei antaisi mitään lupia tileihin. Vaan jos toisella tiukempaa taloudellisesti. Niin sitten toinen voisi itse vaikka valita halutessaan jotakin tarjota ja tulla vastaan. Siis itse ja halutessaan. Ei kuitenkaan niin, että tottakai, jos toisella tiukempaa. Mutta "taloudelliset yllätykset" on harvoin mikään hyvä asia. Jos olet jonkun kanssa jo sitä mieltä. Että on kiinnostuneempi rahasta tai hyödystä kuin sinusta. Niin eikö se ole selvillä itsellesikin. Mitä on tulossa ja mitä tarvitsee tehdä.

• Anonyymi

Hän toden näköisesti rakastaa sinua rahan takia. Älä anna rahaa. Laita siivoomaan ja hoitamaan sinua. Katso rakastaako ja tekeekö vuoksesi mitä vaan.. jos ei.. niin sitten anna mennä

• Anonyymi

Kortti vaihtoon. En todellakaan olisi katsellut tuollaista edes kolmea viikkoa.

nainen

• Anonyymi

Laita jo ihmeessä kortti sulkuun.
      Ei ole todellista rakkautta tuollainen, pelkkää hyväksikäyttöä.

• Anonyymi

Olisko epäsosiaalinen persoonallisuus?
      Pankkikortin tunnuslukua ei kerrota edes puolisolle.
      Ettäs sen tiedät.

• Anonyymi

Siis käyttääkö nainen korttiasi luvan kanssa vai ilman lupaasi? Jos luvatta niin tuohan on varastamista. Laita se nainen pihalle, jos luvatta tuhlaa sinun rahojasi.

• Anonyymi

Tyhmä juttu. Miksi et vaihtaisi tunnuslukua.

• Anonyymi

Tuollainen nainen ei ole normaali. Kukaan normaali ihminen ei tee tuollaisia eikä vastaa noin. Pysy kaukana tuollaisista.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1101
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      820
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      573
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      504
    8. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      476
    Aihe