Oon 6 vuotta pettänyt vaimoani sinkkunaisten kanssa, eri paikkakuntia myöten. Minulla on liikkuvat työkuviot ja firman auto, joten saan aina piilotettuu nämä reissut.
Oon hyvä mies vaimolleni - tuon rahan kotiin, hän saa seksiä, en odota hältä mitään palveluksia. Vaimo on onnesta sekaisin ja hypettää liittoamme ystävilleen. On silti jotenkin olo, että tämä ei ole ok. Välillä on semmoin pettynyt olo itseen, kun palaan kotiin vieraista ja pitää valehdella. On vaan pakko saada p*llua muualtakin, kun oon aina aiemmin sinkkuna pyörinyt.🥵👍🏻
Sanokaa suoraan, syytänkö itteeni turhaan?? Kyllähän ne muutkin ramppaa tuolla kylillä ja eivät valita mitään. Ehkä vaan haluais olla jotenkii parempi omalle vaimolle ja ainahan voi parantaa toimintaansa.
Petän vaimoani jatkuvasti.. pakko!
24
574
Vastaukset
- Anonyymi
Ei todellakaan kukaan pakota sinua noin tekemään muu kuin oma typeryys. Viisaat ihmiset osaa arvostaa kumppaniaan eikä HALUA ketään muita ympärilleen koskaan!
- Anonyymi
NÄIN ON RAHOJEN TAKUA NAIMISISSA!
- Anonyymi
Tämäkin voi olla naisen kirjoittama omista kokemuksistaan.
- Anonyymi
Mikä olisi töällä kertaa tämä varsin kaukaa haettu kokemus? Olet uskomaton "ulla"
- Anonyymi
Juurikin naisen tekstiä!
- Anonyymi
Nainen varmasti!
- Anonyymi
Naisesi oettää sinu kun olet reissusa
- Anonyymi
Sä taidat pitää itseksesi näitä omituisia ns hätähuutosessioita spämmäämällä näitä aloituksia moneen kertaan jollain määrittelemättömällä asialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen varmasti!
Komppaako sinua täällä tai irl kukaan muu kuin sinä itse, vai oletko täysin yksin näiden sekavien ajatuksiesi keskellä?
- Anonyymi
Pakko???? Mikään pakko ei ole kyllä pettää ketään. Jos et ole onnellinen suhteessasi, eroa. Jos olet tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi, et petä. Varsin yksinkertaista.
- Anonyymi
Näinköhän on rakkautta vaimoa kohtaan kuitenkaan…jossain vaiheessa totuus kuitenkin tulee vastaan
- Anonyymi
Mut elämästä on lupa nauttia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut elämästä on lupa nauttia..
Kaikenlaista sitä
- Anonyymi
Sellasta se seksiriipuvuus teettää.
- Anonyymi
Saat taudin joltakin miten sitten suu pannaan!
- Anonyymi
Kuvittele puolisosi asemaasi, kuinka itse reagoisit?
- Anonyymi
Voi raukka. Kasvahan mieheksi, vain teinit testailee peeniksiään.
- Anonyymi
Olet hirviö. Eipä muuta. Vaimosi pitää saada kuulla totuus.
- Anonyymi
Mun puolesta voisit lakata olemasta. Tuhlaat ilmaa ja tilaa, löysä mulkku.
- Anonyymi
Syylisyyden tuntosi sen kertonee. Sinulla on sentään se,syyllisyydentunto. Kaikilla ei ole sitäkään. Miksi petät vaimoasi? Miksi teet pahaa,ennenkaikkea itsellesi.sillä sitähän sinä loppupeleissä teet. 💩
- Anonyymi
Eikä ole muuten mikään pakko. Se on sinun itsesi valinta,ja siitä tulet maksamaan seuraukset tavalla tai toisella. Aavistanetkin jo tämän.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole muuten mikään pakko. Se on sinun itsesi valinta,ja siitä tulet maksamaan seuraukset tavalla tai toisella. Aavistanetkin jo tämän.💩
Onpa iäkkäät ladyboyt keksineet taas jutun! Kuinkahan monen liittoo yrittävät taas horjuttaa, ovat sairaita sikoja, pitäis laittaa banniin tollaset kirjoittelijat! Jatkuvasti joku hampaissa pahalla, ei koskaan hyvällä, lieneekö toinen noista hoidossa? Ei noita jaksa kukaan, paitsi samanmoiset!
- Anonyymi
Että vaimo muka onnellinen. Kyllä nainen sen vaistoaa..
- Anonyymi
No juu juu, juttu-ukko, onneksi ovat olleet sentään sinkkunaisia! I am back tools
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029