Petän vaimoani jatkuvasti.. pakko!

Anonyymi-ap

Oon 6 vuotta pettänyt vaimoani sinkkunaisten kanssa, eri paikkakuntia myöten. Minulla on liikkuvat työkuviot ja firman auto, joten saan aina piilotettuu nämä reissut.

Oon hyvä mies vaimolleni - tuon rahan kotiin, hän saa seksiä, en odota hältä mitään palveluksia. Vaimo on onnesta sekaisin ja hypettää liittoamme ystävilleen. On silti jotenkin olo, että tämä ei ole ok. Välillä on semmoin pettynyt olo itseen, kun palaan kotiin vieraista ja pitää valehdella. On vaan pakko saada p*llua muualtakin, kun oon aina aiemmin sinkkuna pyörinyt.🥵👍🏻

Sanokaa suoraan, syytänkö itteeni turhaan?? Kyllähän ne muutkin ramppaa tuolla kylillä ja eivät valita mitään. Ehkä vaan haluais olla jotenkii parempi omalle vaimolle ja ainahan voi parantaa toimintaansa.

24

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan kukaan pakota sinua noin tekemään muu kuin oma typeryys. Viisaat ihmiset osaa arvostaa kumppaniaan eikä HALUA ketään muita ympärilleen koskaan!

• Anonyymi

NÄIN ON RAHOJEN TAKUA NAIMISISSA!

• Anonyymi

Tämäkin voi olla naisen kirjoittama omista kokemuksistaan.

• Anonyymi

Mikä olisi töällä kertaa tämä varsin kaukaa haettu kokemus? Olet uskomaton "ulla"

• Anonyymi

Juurikin naisen tekstiä!

• Anonyymi

Nainen varmasti!

• Anonyymi

Naisesi oettää sinu kun olet reissusa

• Anonyymi

Sä taidat pitää itseksesi näitä omituisia ns hätähuutosessioita spämmäämällä näitä aloituksia moneen kertaan jollain määrittelemättömällä asialla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen varmasti!

Komppaako sinua täällä tai irl kukaan muu kuin sinä itse, vai oletko täysin yksin näiden sekavien ajatuksiesi keskellä?

• Anonyymi

Pakko???? Mikään pakko ei ole kyllä pettää ketään. Jos et ole onnellinen suhteessasi, eroa. Jos olet tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi, et petä. Varsin yksinkertaista.

• Anonyymi

Näinköhän on rakkautta vaimoa kohtaan kuitenkaan…jossain vaiheessa totuus kuitenkin tulee vastaan

• Anonyymi

Mut elämästä on lupa nauttia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut elämästä on lupa nauttia..

Kaikenlaista sitä

• Anonyymi

Sellasta se seksiriipuvuus teettää.

• Anonyymi

Saat taudin joltakin miten sitten suu pannaan!

• Anonyymi

Kuvittele puolisosi asemaasi, kuinka itse reagoisit?

• Anonyymi

Voi raukka. Kasvahan mieheksi, vain teinit testailee peeniksiään.

• Anonyymi

Olet hirviö. Eipä muuta. Vaimosi pitää saada kuulla totuus.

• Anonyymi

Mun puolesta voisit lakata olemasta. Tuhlaat ilmaa ja tilaa, löysä mulkku.

• Anonyymi

Syylisyyden tuntosi sen kertonee. Sinulla on sentään se,syyllisyydentunto. Kaikilla ei ole sitäkään. Miksi petät vaimoasi? Miksi teet pahaa,ennenkaikkea itsellesi.sillä sitähän sinä loppupeleissä teet. 💩

• Anonyymi

Eikä ole muuten mikään pakko. Se on sinun itsesi valinta,ja siitä tulet maksamaan seuraukset tavalla tai toisella. Aavistanetkin jo tämän.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole muuten mikään pakko. Se on sinun itsesi valinta,ja siitä tulet maksamaan seuraukset tavalla tai toisella. Aavistanetkin jo tämän.💩

Onpa iäkkäät ladyboyt keksineet taas jutun! Kuinkahan monen liittoo yrittävät taas horjuttaa, ovat sairaita sikoja, pitäis laittaa banniin tollaset kirjoittelijat! Jatkuvasti joku hampaissa pahalla, ei koskaan hyvällä, lieneekö toinen noista hoidossa? Ei noita jaksa kukaan, paitsi samanmoiset!

• Anonyymi

Että vaimo muka onnellinen. Kyllä nainen sen vaistoaa..

• Anonyymi

No juu juu, juttu-ukko, onneksi ovat olleet sentään sinkkunaisia! I am back tools

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7758
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1422
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1210
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe