Käyn pettämässä vaimoa aktiivisesti

Anonyymi-ap

Oon 6 vuotta pettänyt vaimoani sinkkunaisten kanssa, eri paikkakuntia myöten. Minulla on liikkuvat työkuviot ja firman auto, joten saan aina piilotettuu nämä reissut.

Oon hyvä mies vaimolleni - tuon rahan kotiin, hän saa seksiä, en odota hältä mitään palveluksia. Vaimo on onnesta sekaisin ja hypettää liittoamme ystävilleen. On silti jotenkin olo, että tämä ei ole ok. Välillä on semmoin pettynyt olo itseen, kun palaan kotiin vieraista ja pitää valehdella. On vaan pakko saada p*llua muualtakin, kun oon aina aiemmin sinkkuna pyörinyt.🥵👍🏻

Sanokaa suoraan, syytänkö itteeni turhaan?? Kyllähän ne muutkin ramppaa tuolla kylillä ja eivät valita mitään. Ehkä vaan haluais olla jotenkii parempi omalle vaimolle ja ainahan voi parantaa toimintaansa.

14

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimosi imee vierasta munaa senkin edestä, joten ei syytä syytelyihin.

• Anonyymi

Anna palaa vaan!! Mitä sitä toimivaa suhetta sotkeen. Lopetat nyt vaan ton ruikuttamisen. Naiseskii on vaan tyytyväinen kun pysyt hyvällä fiiliksellä 👍🏻👍🏻 Jes!

• Anonyymi

Samaa mieltä ennemmin hyvä olotila kuin jatkuva väsymys tai negatiivi asenne. Homma pelaa vaikka onkin vähän moraalipuolelta arvelluttava!

• Anonyymi

Aviorikos

• Anonyymi

Sun asemassa nyt varmistaisin ettei homma vaan paljastu. Joko joudut lopettaa ramppaamisen muualla tai pitämään nuo seksireissut entistä piilommassa. Muuten en kommentoi, oma on valintasi ja näyttää menneen läpi.

• Anonyymi

Jos susta itsestä tuntuu et kandeis lopettaa niin ehkä se olis viisainta. Ennen ku menetät sun liiton.

Nainen 29

• Anonyymi

Teet todella väärin vaimoasi kohtaan. Tuollaisesta pukkaa jäämään kiinni ennen pitkää. Silloin toisella menee luottamus ihmisiin. Se on todella iso kriisi, jossa voit menettää hänet. Hän pitää koko elettyä elämäänne valheena.

• Anonyymi

Et voi myöskään olla täysin varma, ettet tartuta tauteja vaimoosi. Mikään ehkäisy ei ole pommin varma. Mene peilin eteen ja kasva mieheksi.

• Anonyymi

Minulle henkilökohtaisesti on yksi hailee miten joku random mies elää elämäänsä ja tekee suhteessaan valintoja.

Sitä kyllä ihmettelen, mitä tämä aloitus tekee Rakkaus ja rakastaminen -palstalla. Jos rakastaisit vaimoasi, sen rakkauden mukana tulisi myös kunnioittaminen ja arvostaminen. Ne sinulta puuttuu, joten rakkaudesta tässä ei liene kyse.

• Anonyymi

Siitähän sen tietää yleensä ettei kaikki ole kunnossa kun liittoa hypetetään. Vaimollasi on toinen mies tai tietää alitajuisesti sun pettävän ja että muut aavistaa sun tekemisistä ja pitää todistella muille.

• Anonyymi

Kuulut siihen ikäsarjaan. Kaikki hyvin ja kaikkee on mut mikään ei riitä.

• Anonyymi

Tuo ikäryhmä antaa vaikutelman ihmisestä joka on jäänyt aikuistumisiän kynnykselle. Elämäntilanne on kyllä muuttunut mutta aivot juoksee ekojen sänkykokemusten tasolla.
        Vähän kuin mutsi odottaisi kotona sormus sormessa.

• Anonyymi

Selvä homma kundi. Tässä on rehellinen palaute: kyllä, sun kannattaa vähän itseäs miettiä. Vaikka moni saattaa tehdä samalla tavalla, se ei tee siitä oikein. Sun vaimolla on oikeus tietää totuus ja ansaitsee parempaa kohtelua. On hienoa, että tunnistat tilanteen ja haluat parantaa. Kommunikaatio on avain tässä hommassa. Juttele avoimesti vaimon kanssa ja yritä rakentaa parempaa suhdetta. Pettäminen voi aiheuttaa isoa p*skaa, joten mieti tarkkaan, mitä haluat elämältäsi ja suhteeltasi.

• Anonyymi

Jos tekisit sen kaiken avoimesti. Niin menisikö siitä se fiilis? Ja tavallaan petät myös niitä muita naisia. Elleivät ole tietoisia. Tossa on se juttu. Että kuka haluisi olla toisten avioliittojen rikkoja? Eli kerro ainakin niille muille. Niin saavat edes valita mitä tai mihin myllyyn mahdollisesti vielä joutuvat jos jäät kiinni touhuistasi...Tai mitäpä edes kuuluu toisten elämä itselleni. On se helppoa ja tylsää elellä sinkkuna. Kuunnella miten tapahtuma altista elämää ihme säätöineen on muilla. Toisaalta. Eipä olisi itsestäni moiseen. Niin on sitten vaan eleltävä tylsästi itsekseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2705
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      418
      2236
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2146
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      1930
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1759
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1186
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1142
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      64
      945
    Aihe