Demokratiakin saatu sotiin ja jopa Bidenin kansanmurhaan kannatuksena,jossa Suomikin !?

Anonyymi-ap

Sama demoratia estää pommein, Donetskin ,Luhanskin itsenäisyyttä ja Krimiläisten demokraattista paluuta,jonka menettivät yhden miehen päätöksellä !?

Demokratia ja Uskonto, on samoilla raiteilla tuhojana,Suomessa !?

13

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tehdään nyt Kremlin trollille selväksi pari asiaa!
      1. Donetski ja Luhanski kuuluvat Ukrainaan, eivät ole venäläisiä alueita tai itsenäisiä maita!
      2. Biden ei ole mikään kansanmurhaaja toisinkuin ihanteesi putler!

      • Anonyymi

        Mitkäs kuului Jukoslavialle ja Libyalle, Syyriasta puhumattakaan,kysyn vain !?


    • Anonyymi

      Kerrankin oikeisto tyytyväinen,kun sai kuppaniksi sotiin Demokratiankin,jota aikanaan kommunismiksi haukkui !?

    • Anonyymi

      mE Rysät olan ylpeiit ä sitä,etä mei Dän tigdaattorit on aina pätjenneet huvin omien kan ssalaisten Tapamisesa ?! Stalin tapatti 20 miljoona ihmistä, ja Vladidolf Putlerkin ehtii vielä muta man mil jonan tabattaa ?!

      T'ämän tagia Ulko Maalaiset katehdii meiitä?1!

    • Anonyymi

      Nyt Bidenillr tuli hätä maineesta ja rauhan tahto ,Palestiinalaisten kansanmurhassaan,kiero on kiero ,Libyan tuhoojallakin !?

      • Anonyymi

        Se sun ihanteesi putler on kiero, eikä Biden!


    • Anonyymi

      Trumpin talousrikokset pahempia, kuin Bidenin kansan murhat,erimaissa,sopii Suomen talousrikollisillekkin !? 1990 luku oli talousrikollisille Suomessa, oikei juhlaaikaa, vai huumeet alkoi siinä viranomaisia kiinnostaa !?

      • Anonyymi

        Biden EI OLE tehnyt mitään kansanmurhia joten lopeta toi propaganda ja herjaaminen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden EI OLE tehnyt mitään kansanmurhia joten lopeta toi propaganda ja herjaaminen!!

        Eikö edes pommein, sinä sokea ressukka, olis auka sinunkin pyrkiä rehellisyyteen,ennen kuin nolaat itsesi !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes pommein, sinä sokea ressukka, olis auka sinunkin pyrkiä rehellisyyteen,ennen kuin nolaat itsesi !?

        Sinä se sokea ressukka itse olet! Ei Biden mikään kansanmurhaaja ole toisinkuin kaverisi putler!! Sinä tässä nolaat itsesi, etkä itse ole rehellinen. MINÄ olen rehellinen enkä valehtele toisinkuin te venäläiset!


    • Anonyymi

      Ei olis ihme, jos Biden sai rauhan nobelin, Libyan tuhooja Obaman tapaan !?

    • Anonyymi

      Hajoava EU, vain kansan murhaajia hyyssää, että pitääkin nähdä RU:hajoaminen,sille aluperäis rahaliitto oli riittänyt !?

      • Anonyymi

        Niin sinä tietysti toivot että EU hajoaa että r-ssä pääsisi valtaamaan nekin alueet? Eikä EU ole hyysännyt kansanmurhaajia, ja katso kotimaahasi venäjälle, siellä niitä kansanmurhaajia vasta onkin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe