En ymmärrä käytöstäsi, mies

Anonyymi-ap

Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyörinkin?

69

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näetkö miestä jossain? Miksi et mene itse juttelemaan hänelle tai laita hänelle viestiä?

      • Anonyymi

        Hän menee varmaan karkuun kun yritän lähestyä häntä.


    • Anonyymi

      Mitä tuommoisia pyörimisiä oikein mietit? Koita nyt löytää mies joka haluaa sut, äläkä pohdi poikivasi ainakaan lisää tuollaisia pyörijöitä.

    • Anonyymi

      No haluan ja pyörit koko ajan. Mutta mistä voin varmasti tietää että olet hän?

      • Anonyymi

        Epäileväisen miehen on vaikea luottaa toiseen, jos on vähänkin epäilyä siitä, että huonoksi kaikki lopulta kääntyy hänen kohdalla? Aiemmat epäonnistumiset ei anna uskoa onnistumisiin? Tämä sivusta, harvemmin tilanteen epävarmuus johtuu sinusta vaan enemmänkin toisen epäilystä omalla kohdalla. Ehkä pelkää, että satuttaa tahtomattaan toista ja siksi on etäinen ja ajattelee, että aika korjaa kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäileväisen miehen on vaikea luottaa toiseen, jos on vähänkin epäilyä siitä, että huonoksi kaikki lopulta kääntyy hänen kohdalla? Aiemmat epäonnistumiset ei anna uskoa onnistumisiin? Tämä sivusta, harvemmin tilanteen epävarmuus johtuu sinusta vaan enemmänkin toisen epäilystä omalla kohdalla. Ehkä pelkää, että satuttaa tahtomattaan toista ja siksi on etäinen ja ajattelee, että aika korjaa kaiken?

        "Satuttaa tahtomattaan toista.." Tarkoitatko sitä, jos miehellä on muitakin naisia ohessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäileväisen miehen on vaikea luottaa toiseen, jos on vähänkin epäilyä siitä, että huonoksi kaikki lopulta kääntyy hänen kohdalla? Aiemmat epäonnistumiset ei anna uskoa onnistumisiin? Tämä sivusta, harvemmin tilanteen epävarmuus johtuu sinusta vaan enemmänkin toisen epäilystä omalla kohdalla. Ehkä pelkää, että satuttaa tahtomattaan toista ja siksi on etäinen ja ajattelee, että aika korjaa kaiken?

        Hyvä kommentti.


    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt ettei sulla paljoa kiinnostele, vaikka katseessasi on edelleen se sama palo kuin aiemminkin.

    • Anonyymi

      Haluaisin..

    • Anonyymi

      Jatkuvasti olet mielessä. Todellakin haluaisin tutustua paremmin. Haluaisin viettää sinun kanssa aikaa. Kyse ei vaan nyt ole haluista vaan minun kokemuksien aiheuttamista ongelmista mitä kukaan ei halua ymmärtää.

      • Anonyymi

        Haluan todellakin tavata Sinut...Soita tai viestillä niin saadaan myrsky valloilleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan todellakin tavata Sinut...Soita tai viestillä niin saadaan myrsky valloilleen!

        Oletko se nainen läheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se nainen läheltä?

        Aloittaja ei ainakaan asu miehen lähellä.


      • Anonyymi

        Hmm,voisitkohan olla eräs tuntemani mies sieltä jostakin. Tapasimmekohan n.8kk.sitten siellä sinun " reviirilläsi" ja tässä keväällä piti olla tapaaminen joka ei toteutunut.
        Mielessäni olet ollut ihan kaikenaikaa kaikki nämä kuukaudet. Minusta tuntui ja tuntuu edelleen että meillä on jokin vahva yhteys monista eroavaisuuksista huolimatta.
        Olen toivonut yhteydenottoa mutta alan ymmärtää että se on sinulle syystä tai toisesta hankalaa. Minulta taas puuttuu yhteystiedot.

        Olisi tosiaan ihana tutustua paremmin ja katsoa mihin tämä johtaa. Toivottavasti tämä viesti nyt kerrankin osuisi oikealle henkilölle.

        - sivusta kävin Hetken Pyörimässä täällä


    • Anonyymi

      Mielessäni pyörit aina vain.. ☀️

    • Anonyymi

      Hänelle, kenelle aloitukseni tarkoitin: Minä ehdotan, että nähdään siellä missä nähtiin ekan kerran ja sinä ehdotat päivämäärän kellonaikoineen. (Tosin olen melko varma, ettei hän ole halukas kuitenkaan näkemään..)

      • Anonyymi

        Ethän halunnut nähdä kun pyysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän halunnut nähdä kun pyysin.

        No et ole kyllä pyytänyt ainakaan minua!!


      • Anonyymi

        Mä tulen siellä ensi viikolla. Mutta en ole varma sä oot siellä…


      • Anonyymi

        Ok keskustassa nähdään alkuviikosta? Aamulla nähdään?


      • Anonyymi

        Tarkoitatko sitä pubia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok keskustassa nähdään alkuviikosta? Aamulla nähdään?

        Ei onnistu aamulla, olen töissä ihan normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä pubia?

        En tarkoittanut. Ei nähty pubissa ekan kerran.


      • Anonyymi

        Tulen töihin kanssasi. Näin sinut siellä ensimmäistä kertaa viime syksynä 🥰.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen töihin kanssasi. Näin sinut siellä ensimmäistä kertaa viime syksynä 🥰.

        Et ainakaan aloittajaa nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulen siellä ensi viikolla. Mutta en ole varma sä oot siellä…

        Taasen juttelet yksinäs, näkee ettei sulla mieheke ole kaikki siel pääkopassa kohdillaan! PS. Jätä ne naapurit rauhaan tai soitetaan sulle 🚑!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän halunnut nähdä kun pyysin.

        Voi , miten asiat ovat siitä muuttuneetkaan......


    • Anonyymi

      "ajatuksissasi näköjään joskus pyörinkin"

      Ajatustennäkljä!!!

      Laihdu 50kg, sitten pane minihame päälle, koipi-reidet paljaina, ja hivuttaudu miehen läheisyyteen.

      • Anonyymi

        jos laihdun 50 kg, painoni on miinus 5 kg 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos laihdun 50 kg, painoni on miinus 5 kg 🤣

        Hienoa! Sitten vaan viettelet herran. Mies kyllä ottaa ohjaat vasmpaan käteensä, kunhan osoitat suosiotasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Sitten vaan viettelet herran. Mies kyllä ottaa ohjaat vasmpaan käteensä, kunhan osoitat suosiotasi.

        Hahah. Odotan, mies


      • Anonyymi

        Koipi-reidet paljaana :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos laihdun 50 kg, painoni on miinus 5 kg 🤣

        Älä huijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huijaa.

        Mitä? Oon nainen, se on normaali paino.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos laihdun 50 kg, painoni on miinus 5 kg 🤣

        Ja mitähän sinä tulet tähän ketjuun kilojasi kertomaan, kun et aloittaja ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koipi-reidet paljaana :)))

        Niin juuri. nailonit ja sukkahousut on keksitty hämäämään miehiä.


    • Anonyymi

      Ei se taida olla viisasta.

    • Anonyymi

      Mistä olet päätellyt, ettei haluttaisi tutustua paremmin?
      Onko se sitten naisen logiikkaa?

      • Anonyymi

        Kun mies vain katsoo ja ei tee mitään…Ei kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies vain katsoo ja ei tee mitään…Ei kysymyksiä.

        Onko ollut muita paikalla?
        Jos on, ei muuta selitystä tarvita.

        Onko joskus ehkä yskähdellen yrittänyt kertoa tai muuten tuoda esille tunteitaan? Jos et ole yhtään tullut vastaan paljastamalla omia tunteitasi, tai edes kannustanut kertomaan lisää, mitä mahdollisuuksia hänellä oikeasti on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies vain katsoo ja ei tee mitään…Ei kysymyksiä.

        Mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä, jos ajatellaan realistisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä, jos ajatellaan realistisesti?

        Ympärillämme on aina muita ihmisiä. Minä en näytä mitään. Hän tulee juttelemaan, olen aina jonkun kanssa, mutta hän ei yrittänyt kutsua minua juttelemaan yksin. Tai hän voi tulla viereesi ja seisoa hiljaa. Ja hänellä on puhelinnumeroni…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympärillämme on aina muita ihmisiä. Minä en näytä mitään. Hän tulee juttelemaan, olen aina jonkun kanssa, mutta hän ei yrittänyt kutsua minua juttelemaan yksin. Tai hän voi tulla viereesi ja seisoa hiljaa. Ja hänellä on puhelinnumeroni…

        Ajatteletko tosiaan realistisesti, että siitä vain yhtäkkiä pyytäisi sinut siitä muiden keskeltä sivummalle juttelemaan kahdestaan, tai vaihtoehtoisesti tulla hiljaa seisoskelemaan viereesi?
        Ilman, että sinä näytät mitään….Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa?

        Minullakin on kaipaamani naisen puhelinnumero, ja toisinaan soitellaan, mutta minunkaan kaipaamani nainen ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan, että kannattaisi tunteiden vuoksi lähteä soittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko tosiaan realistisesti, että siitä vain yhtäkkiä pyytäisi sinut siitä muiden keskeltä sivummalle juttelemaan kahdestaan, tai vaihtoehtoisesti tulla hiljaa seisoskelemaan viereesi?
        Ilman, että sinä näytät mitään….Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa?

        Minullakin on kaipaamani naisen puhelinnumero, ja toisinaan soitellaan, mutta minunkaan kaipaamani nainen ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan, että kannattaisi tunteiden vuoksi lähteä soittelemaan.

        Ilmeisesti tämä on naisten logiikkaa, koska todella odotin tätä...
        Mitä sinun pitäisi näyttää miehelle? Hyvä kysymys. Käyttäydyn neutraalisti, koska hän käyttäytyy melko neutraalisti. Olen huomannut kiinnostusta jo kuukausia, mutta ei mitään. Vaikka tämä on viimeinen kerta, kun näemme toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko tosiaan realistisesti, että siitä vain yhtäkkiä pyytäisi sinut siitä muiden keskeltä sivummalle juttelemaan kahdestaan, tai vaihtoehtoisesti tulla hiljaa seisoskelemaan viereesi?
        Ilman, että sinä näytät mitään….Onko tämä nyt sitä naisen logiikkaa?

        Minullakin on kaipaamani naisen puhelinnumero, ja toisinaan soitellaan, mutta minunkaan kaipaamani nainen ei ole näyttänyt mitään siihen suuntaan, että kannattaisi tunteiden vuoksi lähteä soittelemaan.

        Ootko varma, ettei naisesi ajattele kuten minä? ehkä hän myös odottaa sinulta jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä on naisten logiikkaa, koska todella odotin tätä...
        Mitä sinun pitäisi näyttää miehelle? Hyvä kysymys. Käyttäydyn neutraalisti, koska hän käyttäytyy melko neutraalisti. Olen huomannut kiinnostusta jo kuukausia, mutta ei mitään. Vaikka tämä on viimeinen kerta, kun näemme toisemme.

        Toisaalta ei saisi missään nimessä olla yhtään enempää, kuin melko neutraali, ja jos nainen käyttäytyy neutraalisti, mitä siinä voi muuta tehdä, kuin olettaa että hän ei halua tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta ei saisi missään nimessä olla yhtään enempää, kuin melko neutraali, ja jos nainen käyttäytyy neutraalisti, mitä siinä voi muuta tehdä, kuin olettaa että hän ei halua tämän enempää.

        Vastaus on poistettu jo kahdesti.
        Että sinä soitat hänelle. Ja, et puhu tunteista, mutta soitat…


      • Anonyymi

        Vaikkapa siitä, että teet omalla käytökselläsi hyvin selväksi sen, että sinua kiinnostaa toinen nainen (tai ylipäätään toiset naiset).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa siitä, että teet omalla käytökselläsi hyvin selväksi sen, että sinua kiinnostaa toinen nainen (tai ylipäätään toiset naiset).

        Mikä on vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on vastaus?

        Se, että AINA joku nainen on mennyt minun edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että AINA joku nainen on mennyt minun edelle.

        Vielä en ymmärrä sori…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä en ymmärrä sori…

        Hänellä on naiset vaihtuneet, mutta aina on joku niistä naisista miehen seuralaisena miehen mukana niissä paikoissa, missä ylipäätään meidän on mahdollista nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ollut muita paikalla?
        Jos on, ei muuta selitystä tarvita.

        Onko joskus ehkä yskähdellen yrittänyt kertoa tai muuten tuoda esille tunteitaan? Jos et ole yhtään tullut vastaan paljastamalla omia tunteitasi, tai edes kannustanut kertomaan lisää, mitä mahdollisuuksia hänellä oikeasti on?

        Lopettakaa aikuiset miehet (mies) toi teineinä esiintyminen!


    • Anonyymi

      Tieto ja tietäminen samoin tuskaa lisää ja kuitenkin tienaaminen on ihan erikseen.

      • Anonyymi

        Mie oon pahoillani. Olen ehkä joskus ylipäätään ihmisille jopa ylikilttikin, mutta en haluaisi etenkään sinulle aiheuttaa harmia millään tavoin.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät, että pyörii?

    • Anonyymi

      Hyvin näkyvät palstaurpot ostavan tämänkin vedätyksen 🥱🥱

      • Anonyymi

        Pitteepä tästä lähtä saunoon omalle mökille! Toivottavasti siel ei ole liikolaisia!


    • Anonyymi

      Voihan olla, että hän sua rakastaisi, mutta jos et kerran yhtään näytä omia tunteitasi ja tule yhtään vastaan, ottaa hän sitten jonkun, joka näyttää tunteensa.

    • Anonyymi

      Ok vois vaik viestiil laittaa 📳

    • Anonyymi

      Ei varmaan vaan uskalla ottaa seuraavaa askelta eli empii. Noin on aika usein, jos ei näe ja saa mahdollisuutta ensin jutella niitä näitä. Ihminen on vain ihminen.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen aloitus joka ei ole trollin tekemä koko palstalla nyt runkattahan

    • Anonyymi

      Olen työntänyt tunteeni syrjään ja paennut sinua, ja joskus olen poistunut myös paikalta koska en vain ole voinut ymmärtää mitä meillä on. Tarkoitan ettemme ole koskaan oikeastaan edes puhuneet oikeassa elämässä, mutta olemme kuitenkin jollain tasolla liittyneet. Ajattelen että kaikki nuo tunteet, jotka voivat ihmisiin syttyä kulkivat meidän molempien läpi kuin salaisuus, josta ei voi puhua. Sillä jos sanoisimme kaiken mitä ajattelimme ja tunsimme… jos olisimme jakaneet sen kaiken toisillemme… emme ehkä pitäisi siitä, miten sanat sen kaiken kuvaisivat. Tavan, jolla pelko ja toivo ja katkeruus ja rakkaus sekoittuivat yhdeksi suureksi sotkuksi vatsanpohjaan. Sitä en tiedä tulemmeko olemaan jotain enemmän kuin tämä kuilu välillämme, mutta koska aika on arvokasta on tähän kulunut antanut sinulle painoarvoa joka vetää minua väliseemme syvyyteen.

      • Anonyymi

        Milloin näit mut viimeksi?


      • Anonyymi

        Tuo viesti oli aika osuva tilanteeseemme, mutta koska kirjoitus oli aika pitkä, epäilen vähän, ettei teksti ollut häneltä, mieheltä.
        Mutta tämä kyseiselle miehelle: Kun mietin menneitä vuosia, koen niin, että olosuhteet ovat olleet todella haastavat. Ja siten esim. yhteydenotto/-pito harvinaisen hankalaa, jopa mahdotonta. Joten ei ihme, kun ihmisiä ollaan, ettei kaikki tai oikeastaan mikään ole mennyt niin kuin ainakin itse olisin toivonut. Ei olla kunnolla tutustuttu edes "ystävinä". Lainausmerkeissä siksi, koska ystävyys ei tule minulle ihan ekana sinusta mieleen. Suoraan sanottuna olisi todella vaikeaa olla sinun kanssa pelkkä ystävä, kaveri.

        Tietysti harmittaa mennyt aika ja jotkut siihen liittyvät tilanteet, mutta harmituksesta huolimatta en koe olevani katkera (enää), kun se on täysin hyödytöntä. Tai jos pitää olla katkera, niin sitten hieman katkera elämälle, mutta en sinulle.

        Aloittajalta


      • Anonyymi

        Työt kutsuu kohta, mutta jatkan vähän... Tekstisi jotkut kohdat tuli yölläkin välillä mieleen. Kirjoitit, ettet ymmärrä, mitä meillä on. Jotenkin minua alkoi ahdistaa ajatus, koetko minun jotenkin henkisesti painostaneen sinua??? Mutta ymmärrän kyllä erittäin hyvin hämmennyksesi, jos olen jotenkin päässyt hiipimään ajatuksiisi, kun tiedämme molemmat, että sinulla riittää kaikin tavoin parempiakin vaihtoehtoja.. Mie olen kuitenkin vain mie.
        Onko meillä tosiaan kuilu välillämme?

        Aloittajalta


    • Anonyymi

      Mitä jos kotona onkin jo joku josta ei halua luopua? On aika paljon sellaisia miehiä ja varmasti naisiakin, joilla on ihan hyvä suhde mutta on kiva pönkittää itsetuntoa pienellä flirtillä

    • Anonyymi

      Jos näemme niin se tapahtuu yleensä julkisesti muun työporukan kanssa ja silloin lähelläsi on suorastaan jono miehiä. En halua tulla jonottamaan. Olen ehdottanut sinulle kahdenkeskistä tapaamista mutta se ei sinulle käy joten en tee asialle yhtään mitään enää.

      • Anonyymi

        Voi että! Kiitos viestistäsi, vaikkei se minulle, aloittajalle, ollutkaan. Oli niin hulvattoman hauska kuvitella, jos minun lähellä miehet jonottaisivat:) Toisaalta eipä se kai kovin mukavaa oikeassa elämässä olisi, kun vain yksi mies kiinnostaa minua ja muut kokisin rasitteina.
        Itse liikun aina yksin siellä, missä tiedän näkeväni hänet.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe