vähän kuulostella tuntemuksia kun kysyin oletko tälle kesää jätskillä käynyt. Kerroit että et ja et katsonut silmiin tai johdatellut keskustelua siten että olisin voinut ehdottaa sinulle... Ymmärsin että et halua kanssani. Nyt kun sain selvyyden voin vihdoin lakata haaveilemasta koska tiedän nyt että et tykkää minusta sillä tavalla että haluaisit tapailla minua...
Poistun myös palstalta koska tiedän nyt myös että täällä ei ole mitään minulle. En kerro enempää tunnisteita koska hän ei edes täällä ole ja miksi olisikaan ainakaan minun takia.
-ei keneltäkään eikä kenellekään... (enää)
Huomasit varmaan että yritin
8
242
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä tässä on odoteltukin,milloin?
- Anonyymi
Eräs asia, joka hiukan hämää minua kun kaivattu ei näytä samalta kuin ennen voi tulla väärinkäsityksiä..:(
- Anonyymi
Lähtisin, vaan ei ole kukaan kysynyt.
Jäätelö menee aina, vaikka olisi mitä. :)
Ja rehellisyyden nimissä olisit sen jopa mulle velkaa. :)
Mut aattele miten ihanan halpaa, jos sillä kuittaantuu. :) - Anonyymi
Jos minulle tuun heti kun pystyn ja sovitaan🍦
- Anonyymi
Puolen tunnin päästä?
- Anonyymi
Mm no en ole huomannut kunnollista yritystä. Toki ne kikkailusi lähistöllä olen pistänyt merkille, enkä ole osannut reagoida -koska totaalinen jäätyminen/mitä helvattua reaktio. Harmittaa..
- Anonyymi
Puhu äänellä jonka kuulen
Kappale, Happoradio
Kumpaa sinä pelkäät, melua vai rauhaa?
Kumpaa sinä kaihdat, yksinäisyyttä vai laumaa?
Miksi sä itket, kun naapurissa jonkun lapsi nauraa?
Olet syvää vettä, luokse pääsemätön vuori
Unohdettu ullakko, olet titaaninen kuori
Miksi sä itket, kun naapurissa jonkun lapsi nauraa?
Miksi sä itket, kun radiossa joku rakkaudesta laulaa?
Puhu äänellä jonka kuulen,
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
salaisuuksies selittäjän,
kertojan kaikkitietävän
Olen yksinkertainen, aina selitystä vailla
Sinä kartta monimutkainen, matka vierahilla mailla
Miksi sä itket, kun radiossa joku rakkaudesta laulaa?
Puhu äänellä jonka kuulen,
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
salaisuuksies selittäjän,
kertojan kaikkitietävän
Puhu äänellä jonka kuulen - Anonyymi
😍😍😊😊💕💕🫡🚙🫡🚙🫡🐶🐶🤞💖💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990