Täälläpäin onko viisaita

Anonyymi-ap

On tavattoman tärkeä tämä Jeesuksen opetus tässä, että kuulut niiden viisaitten neitsyitten joukkoon, jotka olivat valmiit silloin kun ylkä tuli. Tässä raamattu sanoo näin: ”Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: ’Herra, Herra, avaa meille!’” Mutta vastaus on: ”minä en tunne teitä”. Voi jos ihmiset ymmärtäisivät, miten tärkeä asia on valvoa sydämensä suhde Jeesukseen Kristukseen. Jumalan Pojan, Pyhä, Kallis sovintoveri voi puhdistaa ihmisen sydämen ja omantunnon puhtaaksi. Ja vain Jumalan Sana ja Pyhä Henki voi antaa sen voiman, että voi vaeltaa tämän pimeän maailman keskellä Jumalan lapsena, olla täällä valona ja olla täällä suolana, tämän mätänevän maailman keskellä. Ihmiset tietävät, että tuo ihminen on pelastettu ihminen. Että he näkevät sen, he kuulevat sen, he tuntevat sen, että tuo ihminen on pelastettu ihminen.

Ja kyllä olisi kohtalokasta elää toisenlaista kristillistä elämää. Ympärillä kääntymättömiä, syntisiä ihmisiä matkalla kadotukseen. Ja minä omassa ylhäisyydessäni sitten vaan elelisin tässä ja odottelisin Jeesuksen tulemusta, eikä mitään murhetta näistä toisista. Mihin nämä ihmiset menevät? Olla kainin kaltaisia, joka sanoi: ”olenko minä veljeni vartija?” Silloin, kun ihminen kylmentyy tai hän ei ole ollenkaan kokenutkaan uudestisyntymistä, hän ei tunne olevansa kenenkään vartija, vaan hänelle on yhdentekevää, mihin ihmiset menevät.

Ja te näette muotojumaliset ihmiset, jotka muodollisesti tuntevat kristillisyyttä. Niin te näette heidän elämästään, heidän tavoistaan, heidän toiminnastaan. Heillä ei ole pienintäkään hätää kanssaihmistensä sielun pelastuksesta. Se on järkyttävä asia. Kantaa kristityn nimeä, eikä mitään hätää toisesta ihmisestä, joka voi olla huomenna jo ikuisuudessa, jos Herran tulemus viipyy.

Miten tärkeä asia on sanoa: ”Jeesus, ilmesty minun elämääni, muuta minun elämäni,kohtaa minua Jeesus, vapauta kaikista siteistä ja kahleista, täytä Jeesus Pyhällä Hengällä ja tulella.” Kokee Jumalan voiman, Pyhän Hengen voiman. Raamattu sanoo roomalaiskirjeessä, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta. ”mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.” Room. 5:5. Sen jälkeen ihminen alkaa rakastamaan kanssaihmisiänsä ja haluaa heidän pelastumistaan. Haluaa, että he ovat valmiit kun Jeesus tulee. Haluaa, että he pääsevät Taivasten valtakuntaan kun Jeesus tulee.

Ja tänä iltana, jos sinä huomaat, että Jeesuksen ja sinun välille on tullut jotakin, niin anna tänään Jeesuksen sovintoveren puhdistaa sinun sydämesi. Jos et vielä ole löytänyt Jeesusta niin nyt on aika ja tilaisuus etsiä, ja ottaa Hänet vastaan. ”Jeesus, minä kiitän sinua, että tänä iltana uudistat minut Jeesus rakas. Minä kiitän sinua, että tänä iltana täytät minut Pyhällä Hengellä ja tulella. Kiitän sinua, että sinetöit minut Jeesus, tänä iltana, Pyhän Hengen iankaikkisella sinetillä, joka on minun perintöni vakuutena, joka on sinun omaisuutesi lunastamiseksi. Että jos Jeesus sinä tulet, vaikka ennen auringonnousua, niin Jeesus, minä olen valmis. Minä olen valmis sinun lunastustyösi tähden. Itse olet valmistanut itsellesi morsiussielun.”

Ja mikä siunattu tietoisuus, kun ihminen tietää, että hän on Jeesuksen oma. Illalla kun menee levolle tietää, minä painan pääni tyynylle ja nukahdan Jeesuksen omana. Ja kun aamulla herää ja avaa silmänsä uuteen armon päivään, tietää, Jeesus, minä olen sinun omasi. Ja Jeesus, tämä päivä olkoon se päivä, jolloin minä vaellan Sinun omanasi iltaan asti, jos sallit illan tulla. Mikä armo olla pelastettu! Mikä armo kantaa tämä varmuus sydämessä ja omassatunnossaan. Tietoisuus siitä, että minä olen Jeesuksen Kristuksen oma. Kyllä minä joskus säälin niitä ihmisiä, jotka sanovat olevansa kristittyjä, mutta heillä ei ole pelastusvarmuutta. Ei ole uudestisyntymisen kokemusta. Ei ole anteeksiantamuksen kokemusta. Ei ole mitään tietoa Pyhän Hengen rakkaudesta ja voimasta, Elämästä eikä lämmöstä. Ja yrittää olla tämän maailman keskellä kristitty. Kyllä sen täytyy olla raskasta kristillistä elämää. Miten toisenlaista on olla kristitty, kun tietää, että minä olen Jeesuksen oma. Olen kokenut uudestisyntymisen. Tiedän, että minun syntini on pyyhitty pois. Ja tiedän, että minut on sinetöity Pyhällä Hengellä ja tulella hänen omaisuudekseen. Oi mikä armo se on olla tietoinen tästä asiasta. Oi ihmeellinen Jeesus. Jeesus sinua siunatkoon!

12

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi vitulat kun joku on naputellu puol raamattuu. Vai oisko leikkaa..liimaa ollu hanskassa?

      • Anonyymi

        Oletko sä uskollinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä uskollinen

        Toivoisin että olisin.

        Hyvä aloitusviesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin että olisin.

        Hyvä aloitusviesti.

        Ei tämä aloitus viesti ole


    • Anonyymi

      Onko metsaman salajeesus. Ovela ukko on jos on.

      • Anonyymi

        Ei ole kyseinen henkilö.


    • Anonyymi

      Jeesaus oh hyväksi.

      • Anonyymi

        Ehkä on ei oo


    • Anonyymi

      Minusta Jeesus oli pitemmän näköinen kuin metsäman. Eikä ollut kaljamahaakaan.

    • Anonyymi

      Ei ole kristillinen evankeliumi vielä saavuttanut tuusniemen syrjäkyliä, siellä eletään edelleen väinmöisen aikaa kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Kumpaa satua uskoisi.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe