Kuinka monta lasta sinulla

Anonyymi-ap

nainen on? Onko vain yksi, vai enemmän?

56

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei lapsia, eikä tule.

• Anonyymi

Etkö pidä lapsista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö pidä lapsista?

En välitä lapsista. Tykkään hiljaisuudesta ja rauhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En välitä lapsista. Tykkään hiljaisuudesta ja rauhasta.

Hiljaisuus ja rauha on hienoa.

• Anonyymi

Ei oo yhtään ja haluaisin kyllä vaikka aika taitaa jossain vaiheessa tulla vastaan, mutta minulla oli kaksi pientä upeaa ihanaa lemmikkiä joita pidin ikään kuin vauveleinani. Olen eläin- ja lapsirakas. Vieläkin on ikävä suurena ja ajoittain vähän pienempänä, kait se on aina jossain sydämessä se kaipuu heitä kohtaan mutta aika auttaa kipeimmän ylitse😥

• Anonyymi

Ai oli, niitä pitää aina ottaa varalle uusia, jos on kerran eläinten omistaja niin on koko ikänsä. Jos sen joskus aloittaa niin ei sitä voi unohtaa yhtäkkiä. Katso semmoisia eläimiä mitkä on pitkäikäisiä, jotkut rotukissat elää yli 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai oli, niitä pitää aina ottaa varalle uusia, jos on kerran eläinten omistaja niin on koko ikänsä. Jos sen joskus aloittaa niin ei sitä voi unohtaa yhtäkkiä. Katso semmoisia eläimiä mitkä on pitkäikäisiä, jotkut rotukissat elää yli 20 vuotta.

Miksi pitäisi. Aika aikaansa kutakin ja elämässä sattuu ja tapahtuu.

• Anonyymi

Kyllä sä tiedät monta niitä on.

• Anonyymi

Yksi ja se ainoa, jonka tulen koskaan tekemän.

• Anonyymi

Kuusi lasta

• Anonyymi

Yksi vain on. Sinulla 2 vai 3?

• Anonyymi

Kaksi lasta.

• Anonyymi

Tietääkseni samaa sukupuolta kuin omani, vaikka minun on jo naimisissa eikä asu enää kotona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni samaa sukupuolta kuin omani, vaikka minun on jo naimisissa eikä asu enää kotona.

Sinähän sen tiedät

• Anonyymi

Ei ole lapsia. Niitä kun ei yksinään mielestäni tehdä. Vaikka nykypäivänä toki kaikki olisi mahdollista. Lapsi ansaitsee mielestäni molemmat vanhemmat.
      Toki olisi ollut mahdollisuus aiemmassa pitkässä suhteessa. Mutta en kokenut olevani silloin valmis. Sinkkuna ei lapsia vaan jostain taas putkahda.
      Pidän kyllä lapsista ja tulen niiden kanssa hyvin juttuun. Eikä itselleni ole mitenkään outoa, että ihmisillä on elettyä elämää tai lapsia ylipäätään.
      En kuitenkaan koe lapsettomuudesta mitään stressiä tai ole kokenut koskaan. Tai ole ajatellut että lapsia pitäisi hankkia vain koska niin kuuluu olla. Jokaisen elämä menee tavallaan. Ja uskon niin, että on todellinen siunaus niille. Joilla lapsia on. Mutta ei kuitenkaan mitään pois minulta.

• Anonyymi

Kuka haluaa tietää ja miksi asia liikuttaa aloittajaa?

• Anonyymi

Onko se niin tarpeellista aina edes tietää. Saahan näihin vastata kuka haluaa tai jättää vastaamatta jos ei halua. Ja tämä sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se niin tarpeellista aina edes tietää. Saahan näihin vastata kuka haluaa tai jättää vastaamatta jos ei halua. Ja tämä sivusta.

Ja lisään. Että ne jotka kirjoittavat juuri jollekin. Varmaankin löytävät ne toisensa sieltä keskustelun lomasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisään. Että ne jotka kirjoittavat juuri jollekin. Varmaankin löytävät ne toisensa sieltä keskustelun lomasta.

En jaksa välittää, näistä että pitäisi koko ajan jaksaa seurata keskusteluja ja miettiä ketäköhän nyt halutaan juttelemaan ja vastaamaan. Menkää jonnekin chattiin ja jutelkoon siellä rauhassa jos häiritsee että muut vastailee.

• Anonyymi

Mikäs inkvisaattori sinä olet? Tällä keskustellaan nyt lapsista! Tyydy siihen tai häivy. Tuskin sulle oli kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs inkvisaattori sinä olet? Tällä keskustellaan nyt lapsista! Tyydy siihen tai häivy. Tuskin sulle oli kysymys.

No niin juuri. Enkä häivy mihinkään. Sinähän se tunnut se olevan. Enkä minä omi näitä.

• Anonyymi

8 on

• Anonyymi

Yksi on oma sitten on mun koira 12v joka pitää mua äitinään ollut vauvana heti mun sylissä. Luulee että olen sen äiti. Sitten on tytär miehen ekasta avioliitosta. Olen sanonut hänelle, että minä en ole sitten mikään äitipuoli. Itse sanonut aikuisena, että haluan että olet mun äitipuoli. Yhtä rakas kuin oma jolla tytärpuolen kanssa sama isä. Sitten vielä samasta isästä poika jonka puolia olen ajanut raivokkaasti. Päättänyt, että kaikki kolme oltava samalla viivalla ja kuuluvat perheeseen. Olen onnistunut molempien puolikkaiden nyt yli 40v kanssa tytärpuoli viime viikolla julisti, että olet ihan huippu! Olivat 8v ja 9v kun ensimmäisen kerran tavannut. En ole koskaan mennyt kenenkään avioliittoa sotkemaan varmaan auttaa asiaa että hyvät välit oma vasta 19v. Tosi hienoa ja ihanaa on iso perhe vanhemmilla myös puolisot. Mun sydämeen mahtuu kaikki!

• Anonyymi

Ei yhtään yhteistä sinun kanssasi.

• Anonyymi

Vitsikäs tapaus 😏

• Anonyymi

2 tyttöä on

• Anonyymi

Sen verran tiedän sinusta kyllä. Ja sinulla on muitakin " perheen jäseniä " kuulen heidät oikein hyvin kun olet siellä missä yleensä on nähty..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran tiedän sinusta kyllä. Ja sinulla on muitakin " perheen jäseniä " kuulen heidät oikein hyvin kun olet siellä missä yleensä on nähty..

Jos sinä olet se joka asuu siellä ylhäällä.. niin voitaisiin vaihtaa viestejä ihan privana. Kun täällä noita ylimääräisiä riittää 🙄 voin ottaa sun numerosta selvää, jos ei ole prepaid?

• Anonyymi

Kaksi. Toisella 3 lasta jo.

• Anonyymi

Minulla on 7 lasta ja kaikilla on eri isä. Kaikki lapset on syntyneet 3 vuoden välein. Mukava, kun ei ole tarvinnut päivääkään töissä raataa ja 7 miestä rahoittaa minun ja lasten elämää. Haluaistko sinä isäksi? Voitsisiin n. 1,5 vuoden päästä laittaa lapsi alulle.

• Anonyymi

Muijalla kiirettä pitäny. -sivusta🤣

• Anonyymi

Onhan noita lisääntymiskoneita ollu iänkaiken. Tyhjällä päällä ei muuta voi elämässä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muijalla kiirettä pitäny. -sivusta🤣

Ihan rauhallinen tahti on ollut, kun kolmenvuoden välein lapset syntyneet. Lisäksi lapset päivisin hoidossa tai koulussa niin voi ottaa pienimmän kanssa kotona rennosti. Iltaisin vanhemmista lapsista on hoitoapua ja välillä lapset isällänsä hoidossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rauhallinen tahti on ollut, kun kolmenvuoden välein lapset syntyneet. Lisäksi lapset päivisin hoidossa tai koulussa niin voi ottaa pienimmän kanssa kotona rennosti. Iltaisin vanhemmista lapsista on hoitoapua ja välillä lapset isällänsä hoidossa.

Noni okei..Mikäs siinä sitte.😌😌😌
        Itsellä on pienemmällä ikäerolla lapsia ja onhan se touhukasta. Mun pienin on semmoinen epeli ja menee väkkäränä joka suuntaan tuhatta ja sataa -eli omaksi tunnistan toki. Mutta nautin. Tarviin semmosta menoa ja meininkiä ! Äitiys on ihan mahtavaa useinkin oikeesti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita lisääntymiskoneita ollu iänkaiken. Tyhjällä päällä ei muuta voi elämässä tehdä.

Olen erittäin laskelmoiva ja älykäs nainen /äiti.
        Sinä olet tyhmä naisvihaaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen erittäin laskelmoiva ja älykäs nainen /äiti.
        Sinä olet tyhmä naisvihaaja.

Laskelmoiva ei ole sama kuin fiksu. Paremminkin itsekäs.

• Anonyymi

Melkoinen jakorasia.
        Fiksu panostaa laatuun, ei määrään. Tarvii miehen olla tosi puutteessa tai humalassa jos sun kanssa alkaa, vai kerrotko edes että tavoite saada lapsi joten eipä ehkäistä 😆
        On kiva ylläri kun tulee kutsu isyystestiin ja elareita maksamaan Hyi hitto!
        On niin hyväksikäytön makua toi touhu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen jakorasia.
        Fiksu panostaa laatuun, ei määrään. Tarvii miehen olla tosi puutteessa tai humalassa jos sun kanssa alkaa, vai kerrotko edes että tavoite saada lapsi joten eipä ehkäistä 😆
        On kiva ylläri kun tulee kutsu isyystestiin ja elareita maksamaan Hyi hitto!
        On niin hyväksikäytön makua toi touhu

Ai hyväksikäyttöä. Ihan vapaaehtoisesti miehet on tulleet kylään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai hyväksikäyttöä. Ihan vapaaehtoisesti miehet on tulleet kylään.

Näinpä,ja jokainen mies voi käyttää itse ehkäisyä varan vuoksi.Piuhat poikki.

• Anonyymi

Ei kahta ilman kolmatta. Eli joskus sitten vielä one more time.

• Anonyymi

Ei me tehdä enää. Kiintiöt täys.

• Anonyymi

Jos tuleva mies ei haluaisi lasta se olisi täysin ok myös minulle -sivullinentumma

• Anonyymi

Enemmän

• Anonyymi

Lapset ihania vaikka olisivat jo vanhempia. Aikuiset ei aina niin kivoja. Mikäpäs tässä voi suunnitella omia viihdykkeitään ei yhtään hullumpaa. Aika kiva mun ukkeli sanoi että nyt sun ei enää tarvitse mietiskellä mitään töitä edes kotona. Riutuminen loppui. Joku muu voi hoitaa. On luvannut joskus ja nyt lunasti lupauksensa. Niin et ei niinkuin siinä Jarkko-sketsissä että sherpa hoitaa😁nyt mun ei enää tarvii muut jotkut hoitaa mies😅kukapa sitä nyt oksaa sahais millä istuu. Lupaus on lupaus.

• Ei yhtäkään. Siihenkin tarvitsisin miehen. Eikä lapsi sovi tähän elämään ainakaan vielä.

• Anonyymi

Mies on kyllä hyvä olla siinä hommassa.Minä tarviin kodinhoitajan siihen kylkeen myös.
        Olen Kuningatar.

• Anonyymi

Elämän ja kuoleman välisen taistelun jälkeen yksi. Sitäkin rakkaampi❤🙏

• Anonyymi

Kymmenen

• Anonyymi

No jos lasketaan kaikki masussani olleet niin 3.

• Anonyymi

Yksi ja sitäkin rakkaampi.

• Anonyymi

3 tytärtä, vanhin on jo hyvinkin aikuinen mutta asuu vielä kotona. Hänellä on suuri identiteettikriisi, vaihtaa sukupuoltaan. Varmaan meiltä vanhemmilta periytynyt kaikki mt-ongelmat.

• Anonyymi

3 vuoden välein, kun vääntää aina uuden lapsen sinne eläkeikään asti, niin saa kotona rauhassa olla. Elleivät ala sörkkimään lasten kotihoidon tukea. Kotona hyvä olla. Siihen päälle elarit ja lapsilisät yksinhuoltajalisineen.

• Anonyymi

Toinen vaihtoehto; Tekee lapsia ja tekee töitä. Melkeen helpommalla pääsee kun pääsee töihin lepäämään.

• Anonyymi

19 joka vuoden syntyy kun mieheni on niin viriili! Hih Hih

• Anonyymi

Pimppi kovilla mutta kyllä siellä vielä painetta löytyy,, ,Pimppipierua kylläkin mutta kipu kiihottaa ja piiskaa päälle...Hellästi

• Anonyymi

Ei ole eikä tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2384
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1353
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1228
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10