yhdestä asiasta ja uskon että kaikki muutkin kiurukkaat miehet ovat miettineet voisiko toteuttaa salaisia fantasioitaan.
Olen nimittäin miettinyt että jos olisin poikamies tai leski niin uskaltaisinko lähteä minäkin thaimaaseen pitkälle lomalle vaikka olenkin jo lähellä eläkeikää ja ottaa vaikka joka päivä hartiahierontaa kauniilta naisilta ja muutakin kivaa.
Viinaan en kyllä koskisi siellä mutta aasialaiset naiset ovat olleet aina niin kauniita mielestäni ja kuulemani mukaan siellä tavan duunari varsinkin syrjempänä on rikas ostamaan öljyhierontoja.
Näyttikö se pottukoira niissä filmeissään thaimaasta millaisia tyttöystäviä hänellä oli ?
Olen kateellinen pottukoiralle
25
881
Vastaukset
- Anonyymi
Elä Jouko hupsi ennee.
- Anonyymi
"- - - uskaltaisinko lähteä minäkin thaimaaseen"
>
Thaimaahan. - Anonyymi
samaa olen ajatellut itsekkin, kaikki estot pois sillä kukaan ei siellä tunne eikä juorua jos lounastat vaikka 30 vuotta nuoremman neitokaisen kanssa.
Harmi kun kuitenkin kysyvät missä olit eikä pysty valehtelemaan että vain kanariansaarilla kävin- Anonyymi
Harjoittele sanomaan, että Iisalamessa kävin,
sieltä saa "ihmeen hyvää"...
Ainakin ennen mainostivat niin, että "Iisalmesta ihmeen hyvää".
Jos päivetystä on tullut, opettele sanomaan, jotta ulukoillessa päivettyy.
- Anonyymi
Jokaisella terveellä miehellä on samanlaiset haaveet, aina tarjolla ja voit valita kuin karkkihyllyltä millaista juuri nyt haluat.
Tosi harva vain pääsee toteuttamaan unelmaloman.
Esteenä voi olla perhe, rahanpuute, kielitaidon puute joka estää matkustamisen, takana puhumisen pelko aivan kuin edellinen kirjoittaja mainitsee tai sitten yksinkertaisimmillaan mieskunto on hävinnyt jostain syystä.
Löytyykö muita syitä mielestänne joka rajoittaa salaisten haaveiden toteuttamista ?- Anonyymi
Jollakulla voi olla "esteenä emäntänsä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakulla voi olla "esteenä emäntänsä".
Emäntää voi harhauttaa.
Sanoo käyvänsä kalassa pohjoisessa,
mutta lentääkin pariksi kolmeksi päiväksi
johonkin eksoottiseen kohteeseen.
Siihenkin liittyy riski:
Oppii siellä uuden tempun,
ja käyttää sitä emännän kanssa:
emäntä ällistyy ja vaatii selvitystä,
että mistä sinä ukko saatana oot
tuommosen tempun oppinu, häh?
Ja missä ne kalat on, mitä, häh? - Anonyymi
"Pilvet ovat pilviä,
vaikka ne kuinka
kullassa rusotelkoot..."
- Anonyymi
Ei mitään tyttöystävä vaan maksullisia. Tuskin kukaan antaisi ilmaiseksi.
Thaimaan reissun voi toteuttaa monella tapaa. Jos haluaa yhden naisen koko loman ajaksi, valitsee vain nettisivustolta sopivan, maksaa kaiken ja panee sen minkä jaksaa.
Tai sitten katselee mieleisen itse kohteessa. Tulee tietty kalliimmaksi, mutta kaikella on arvonsa. - Anonyymi
Kyllä jos meikä thaikkuihin lähtis, niin en mihinkään naiseen kokemuksia tuhlaisi vaan sen pitäis olla ladyboy. Ois ihanaa saada joskus itekin kakkoseen, oma muija ku ei straponia halua käyttää.
- Anonyymi
Kova on panomies,mutta koska viimeksi saanut.Taitaa salaa homoilla.Tatska tuli koska korvakorut takaisin.
- Anonyymi
Kerran kun piäsis semmoseen hierontaan jossa tyttö ensin pesis koko ropan ja sittä mäntäs hieronta huoneeseen ja tyttö hieros koko ukon.
Tämmösiä hieronta paikkoja tuntuu olevan ainakin aasiassa. härskit ukot ovat kertoneet. - Anonyymi
Minä oon vielä katteellisempi.
- Anonyymi
Ja mikä kaikkein katteellisin, hähäää!
- Anonyymi
Huomenna tulloo potulle sekarotuinen piski.Aito saksankoira .Kumpi kussoo ja paskantaa enempi sisälle.
- Anonyymi
Ei noitten naamavärkki tai vartalo vedä ollenkaan vertoja laatu huor....
- Anonyymi
Onko se pottukoira jo aloittanut sen only fans sivustolle filmien tekemisen ?
Yhdistäisi kalastusvideot ja neitosen kanssa jörnisemisen. Tuskin kukaan on yhdistänyt näitä kahta asiaa samaan filmiin. - Anonyymi
Minäpä
olen
kateellisintakin
kateellisempi.- Anonyymi
Ja olen edelleen
ylivoimaisesti
kateellistakin
kateellisempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen edelleen
ylivoimaisesti
kateellistakin
kateellisempi.Siis edelleen
ylivoimaisesti
kateellisintakin
kateellisempi.
- Anonyymi
Onko se potun onlyfans ura lähtenä käyntiin ?
- Anonyymi
Fimaskos se siellä pattayalla niitä sänkyhommiaan ?
- Anonyymi
Ei ole pottukoira filmannut yhtään mitään. Mitä te horisette.
- Anonyymi
Ei pottukoira ole kuvannut mitään filmejä Thaimaasta eikä mistään muustakaan.
- Anonyymi
mihin aikaan se juoksi sen luvatun maratoonin heinäkuussa?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882