Oletko siittänyt toisen miehen naista tiineeksi tahallaan tai vahingossa?

Anonyymi-ap

Onko kukaan pannut toisen miehen naista paksuksi joko tarkoituksella tai vahingossa? Ehkä jopa useamman varatun naisen?

7

762

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhtä tuttua rouvaa nuorempana panin ilman mitään ehkäisyä. Halusi loppujen lopuksi että laukean sisään vaikka ensin kielsi. Minua ei tarvinnut kahdesti houkutella. Hän ei tullut raskaaksi harmikseni.

      Hänen miehensä otti vahingon takaisin, kun vaimo tunnusti. Mies pani vaimoani, kun hän oli jo raskaana. Vaimon mukaan se oli yksi hänen parhaita seksikertojaan. Ei raskaana häntä ei ole tämä mies kiinnostanut yhtään.

    • Anonyymi

      Eipä ol kukaan ilmoitellu jos noin on käynynnä omien tietojeni mukaan tuohon ei ole kun yks mahdollinen kenenkä kanssa noin ois saattanu käydä mu tällöimpä sai ainakin perinpohjaisen koston sille että mies oli häntä pettänyt ensin kyseinen lapsi olisi nyt toisilla kymmenillä noi suurinpiirtein sitä en tiedä missä kyseinen nainen nykyisin asuu siihi aikoihin asui kotkassa ja oli töisä seiskatien kantakievarissa joka sekin on ollu suljettuna jo useamman vuoden

    • Anonyymi

      Kyllä kaverin naisen kerran. Ei ollut suunniteltua, vaan "kännihölmöily". Itse se nainen ehdotti sitä seksiä. Ei missään vaiheessa edes puhuttu kumista ja sisään tahtoi. Meni muutama viikko ja sain uutiset hän oli raskaana. Melkoinen jännäkakka oli housuissa, koska silloin vaimoni ei tiennyt siitä ja tämä toinen nainen sanoi pitävänsä lapsen, jos sellainen kerran tulee. Hän sanoi myös, että kyllä aikoo ilmoittaa lapsen oikean isän salailematta.

      Raskaus päättyi kuitenkin aika pian keskenmenoon ja tilanne "normalisoitui pian". Meillä oli jopa seksiä sen jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä kerran kävi niin festareilla kauan sitten. Siellä aika kaasussa oltiin ja yhden hyvän kaverini muija josta en koskaan ollut digannut alkoi ehdotella että oisko innostusta tarjota patukkaa kun niin tekis mieli. Niinpä me menimme telttaan jossa hän heitti minihameen veks ja alta paljastui läpikuultavat satiinipikkarit. Näky oli niin kuuma että kaluni oli kohta jo kivikova! Likka oli myös ihan pillumehua valuva ja sanoi että haluaa saada heti kullia mutta sisään ei sit saa laskea kun ei oo pillereitä eikä mitään. No aloin siinä ensin lähetyssaarnaajassa höylätä mutta kun en ollut edes runkannut yli viikkoon niin jo pian oli pakko jarrutella kun kalu alkoi nytkähdellä uhkaavasti. Likka oli kuitenkin ihan kiimassa ja sanoi että nyt ei saa pantata sitä kullia ja hän käski minut selälleen ja sitten hän hyppäsi päälleni ratsastamaan. Hän ohjasi kullini sisäänsä ja sanoi että nyt pidät siemenet sisälläs niin kauan että hän saa ensin ja hoitaa sitten suullaan loppuun. No likka piti tietysti ihan liian kovaa tahtia, valuva pimpsa vaan litisi ja lotisi kun hän kirnusi kullini päällä. Ei kauaa kestänyt kun tunsin että kohta lähtee lasti liikkeelle mutta samaan aikaan vitutti se että likka petti hyvää kaveriani ja toisaalta se että hän määräili liiaksi miten panohomma etenee niin en enää nähnyt vaivaa varoitella vaan annoin kaluni sylkeä pallini tyhjiksi hänen pimperon perukoille. Vasta kun likka itse sai kohta perään orkun ja sitten nousi pois päältäni, hän näki miten valkoharmaa mälli tulvi ulos pillustaan. Alkoi siinä kiukutella että mitä vittua oikein olen tehnyt niin tokaisin vaan että laukonut lastit kun pidit liian kovaa vauhtia. Ei se siitä paksuksi pamahtanut siltikään mutta kaverini jätti hänet pian tapauksen jälkeen kun jakorasiana oli hänellä tapana ollut muulloinkin toimia. Kuulin joskus vuotta myöhemmin että joku paikallisen korisjoukkueen n...keri oli saanut hänet paksuksi. Että semmonen tapaus.

    • Anonyymi

      Joskus kymmenen vuotta sitten iskin naisen mukaan Apsilta, aamulla hän kertoi että on naimisissa.
      Tapasimme useamman kerran seksin merkeissä.

      Pari vuotta sitten aloitin salasuhteen toisen varatun naisen kanssa, paljastui että tämän naisen mies oli sama jonka vaimoa olin nussinut kymmenen vuotta sitten!

      Se mies itki että olen vienyt häneltä kaksi naista ja että hakkaa minut!

    • Anonyymi

      Tarkoituksella ...kirjoitukset oli ohi ja alkoi vapaus. Lähdettiin kaverin kans käymään kapakassa. Kaveri huomas että meidän maikka on kapakassa myös. Sanoi ilmeisesti tahallaan tai tarkoituksella että otetaan se kimppa panoksi .
      Jos minä näin vittuun nii hän panee perseeseen.
      Mut laitettiin hakeen tanssimaan opea.
      Ja lähtihän se ihan mielellään,ja meillä oli hauskaakin. Ope tuli meidän pöytään jatkamaan juttuja.
      Tuli kotiin lähdön aika,kaveri kiros ettei ollut vielä saanut tarpeeksi kaljaa.
      Ope sanoi että voidaan mennä heille,ainakin viiniä on.
      Niin lähdettiin,ope oli meidän välissä ja käsi kynkkää mentiin. Eihän kaverini malttanut olla kähmimättä naista joka nauraa kihersi. Oli sen verran ottanut että ei ollut estoja.
      Päästiin open kotiin, olin huolissani kun eteisessä oli miesten vaatteita. Helpotti kun sai tietää että oli yksin kotona. Kaveri alkoi pussailemaan opea ja ope oli punainen ja hengitys kiihtyi ,ja hentoja voihkaisuja tuli. Seurasin siinä vieressä ja pujoitin käden paidan alle.
      Se näytti olevan liikaa naiselle joka alkoi aukaisemaan kaverin housuja. Kova kulli alkoi olla liikaa naiselle joka kaatui selälleen ja hoki naikaa nussikaa. Hame nousi kaverin käsissä ylös ja sukkahousut oli entiset samoin pikkuhousut.
      Kaveri riisui housut niin nopeasti kun pystyi.
      Nousi naisen päälle ja työntyi yhdellä työnnöllä pilluun.
      Kuului huohotusta ja pillu litisi..
      Kun vedin naisen paitaa pois ja etsin tissejä imettäväksi ,kaveri sanoi mulle että housut pois ja mee selälleen ,laitetaan tämä narttu huutamaan.
      Ope tuli mun mulkulle kun olin selällään,kaveri touhusi open perheellä ,siirsi pillusta valuvaa open kakkoseen ja alkoi työntämään kullia open perseeseen. Se oli älytöntä ,en tiennyt että näin edes tehdään naiselle. Mutta hyvää näkyi tekevän.
      Sitä kesti hetken ja kaveri oli saamassa ja ilmoitti että nyt ruiskahtaa .
      Se oli liikaa opellekkin joka alkoi saamaan orkkua. Se oli jännää ja imi munki kullia kun nainen hytkyi päälläni.
      Kaveri ilmoitti että lähtee kotiin.
      Jäin ihmeissäni naisen alle,en ehtinyt edes sanomaan mitään. Tarkoitus oli että olisin mennyt kaverille yöksi.
      Ovi kolahti ,ja pikkuisen siinä kiroilin.
      Ope että ,enkö ollut tykännyt pillusta.
      Oli kiire selittää että tykkään ja en saanut vielä.
      Mutta en pääse nyt kotiin.
      Ope hymyili että saan olla hänen tykönä yötä ja saan tyhjä pussit.
      Kun oli naitu oikein nautinnolla,ja pillu valui siemeniä. Ope alkoi nyyhkyttää.
      Kysyin mikä tuli, kertoi että haluaisi pikkuisen mutta miehensä kans ei voi saada.
      Keskusteltiin ja urheana lupasin siemeniä opelle.
      Se yö opeteltiin ja silloin jo siemenet päätyi pilluun.
      Ei vaan ollut oikea aika ,kyselin jossain vastauksia
      Alkoi varusmies palvelus,ja eihän sieltä päässyt niin säännöllisesti lomille.
      Mutta pussit oli täynnä ja halut ihan tapissa kun pääsi pillun hajuun.
      Kuinka ollakaan sain puhelun opelta eräänä iltana . Halus tavata mahdollisimman nopeaan.
      Oli hymyä täynnä.
      Sain nussia kiimaista naista.
      Parin vuoden päästä sain uusia tehtävän,ja tein sen mielelläni.
      Meistä tuli hyviä ystäviä,hänen mies antoi mulle mahdollisuuden nussia aina kun halusin.
      Että varmuudella olen kahdesti polkenut toisen naisen raskaaksi ..ihan tiedossa.

    • Anonyymi

      Olimme ensikertaa kolmenkimppaa silloisen tyttöystävän ja ystäväni kanssa.
      Saatiin panna 22v tyttöystävääni perjantai illasta maanantai aamuun.
      Tyttöystävääni saatiin panna kaverin kanssa ensikokeilussa 60h aina kun kalu nousi.
      Kuitenkin kaveri alkoi panemaan tyttöystävääni kortsulla mutta otti hetken päästä kortsun pois ja alkoi panemaan paljaalla ja tyttöystävän kierukka oli poistettu 2 viikkoa aiemmin.
      Tyttöystäväni katsoi minua kysyvästi ja hätääntyneenä kun ei ollut ehkäisyä.
      Kuukauden päästä tyttöystäväni oli paksuna.
      Emme ole tehneet isyystestiä ja minä olen isä ja kaveri on kummisetä.
      Kummisetä panee nykyistä vaimoani kuten teki koko raskausajan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe