Tynkkynen oli Venäjän kutsumalla arktisella leirillä muiden maiden nuorisopoliitikkojen kanssa keväällä 2016.
Tynkkynen - Venäjän asiamies
43
458
Vastaukset
- Anonyymi
Perussuomalaiset olivat kaikkein Venäjä-mielisin puolue
ennen Venäjän helmikuussa 2022 aloittamaa täysimittaista hyökkäyssotaa Ukrainassa.
https://www.ku.fi/artikkeli/4624265-perussuomalaiset-suhtautuvat-myonteisimmin-putinin-venajaan-vasemmistoliitossa-suurin-kielteinen-kaanne- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasut tunnetaan jo 100 vuotta.
https://yle.fi/a/74-20008168Linkkipersu osaa hienosti pysyä keskustelunaiheessa mukana. Studioraati onnittelee suorituksesta!!!
40 vuotta on uusi 100 vuotta?
- Anonyymi
Moktar rassukkana koettaa saada elämäänsä sisältöä.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että Krimin miehitys oli jo 2014. Turha Tynkkysen selitellä. Persut erosivat siitä I&D ryhmästä vasta 2023 vähän ennen eduskuntavaaleja.
Persut: Venäjä ensin! Vai mitä?- Anonyymi
Ihan sairasta ja samaan aikaan ruplajengi (oikeistolaiset) haukkuivat Heidi Hautalaa Putinin arvostelusta.
- Anonyymi
Tynkkysellä ei ole minkäänlaista tilannetajua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkysellä ei ole minkäänlaista tilannetajua
Eikä mitään tajua!
- Anonyymi
Moktar on sitä itse.
Ja Heinäluomastakaan ei saa puhua tai Haavistosta. - Anonyymi
Hih..loppui ystävyys
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010367398.html - Anonyymi
Sebastian Tynkkyseen ei voi luottaa.
- Anonyymi
Persuihin ei voi luottaa.
- Anonyymi
Tynkkysessä voi luottaa vain urean eri sävyihin käytöksessä.
- Anonyymi
Persu pettää aina, arkena ja sunnuntaina!
Ei kannata luottaa!- Anonyymi
Äitisi pettää, Jamalin kanssa isääsi:)))
- Anonyymi
Mosampikin vaimo?
- Anonyymi
Nyt on Isänmaallinen luottamus huipussaan.
- Anonyymi
Tynkkyseltä pitäisi otta kansalaisuus pois maanpetoksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkyseltä pitäisi otta kansalaisuus pois maanpetoksesta.
Tynkkynen pitää laittaa Ruandaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tynkkynen pitää laittaa Ruandaan.
Missä Tynkkysen voi äänestää Ruandaan?
- Anonyymi
Asettiko Venäjä Tynkkyselle penis-ansan?
- Anonyymi
Hetkonen... Muistuu mieleen presidentti vaalien yhteydessä kerrottiin venäjän tehokkaista strategioista, kiristyskuvista ym. Karmivaa.
Tosin tynkkystähän ei ole tarvinnut kiristämään puolta, idän puolella oli silloin jo.
Onhan hän naivina voinut hyvinkin langeta ansoihin
- Anonyymi
bersuissa näitä HÖNÖJÄ riittää riittämiiiin
- Anonyymi
Vaikka Tynkkynen yrittikin salaisesti käydä kouluttautumassa Sergelin Naši leirillä, joutui hän myöntämään kouluttautuneensa siellä, kun esim. venäläiset saivat kuviin piileskelevän Tynkkysen.
Mutta virittikö venäjä turhaan hunaja-ansan tynkkyselle?
Oli muutoinkin halukas toimia Bäckmanin jalanjäljissä, eikä siis venäjä siksikään voinut käännyttää omaa omille intresseilleen. - Anonyymi
Venäläiset rahoittivat enen Ukrainan sotaa kaikkia eurooppalaisia laitaoikeiston puolueita ja yhä edelleen jotakin yksittäisiä politiikkoja.
- Anonyymi
Tynkkynen tulee olemaan Putinin nyrkki EU:n sisällä?!
- Anonyymi
Huhujen mukaan Tynkkysen bokserit ovat venäjänlipun väriset
- Anonyymi
Jaa jaa, eipä ole faktatietoa, mutta äitilläs oli venäjänlipun väriset pikkarit kun kontilleen kävi
.
- Anonyymi
Kiihotun Tynkkysen partanaamasta. Arvatkaa miksi.
- Anonyymi
Miksi Tynkkynen meni Venäjän leiritykseen?
- Anonyymi
Nyt Tynkkynen tietää, minkälaisia leirejä toisinajattelijoille rakennetaan, kunhan peruSS saa yksinvallan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Tynkkynen tietää, minkälaisia leirejä toisinajattelijoille rakennetaan, kunhan peruSS saa yksinvallan?
Jos mennään Saksalaisten oppien mukaan, niin ensimmäisten joukossa leirillä on pariskunta daSilva-Tynkkynen pinkit kolmiot rinnuksissa . Sopii kyllä persujen arvoihin ,mutta onneksi jää tekemättä kun tuo ns.puolue ei ole mikään SA tai SS.
- Anonyymi
Tynkkynen on kuulemma Venäjällä "kuin kala vedessä".
- Anonyymi
Ja muuten tämä miehimys on kuin kuiville kiskottu parrakas pallokala...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuten tämä miehimys on kuin kuiville kiskottu parrakas pallokala...
Tynkkysen äänestäjät ovat poliittisesti suomen tyhmintä porukkaa. Voitte olla kuitenkin varmoja, että 99% heistä ei uskalla sanoa äänestäneensä Tynkkystä.
- Anonyymi
Tervaavat Tynkkysen näistä asioista Brysselissä
- Anonyymi
Tynkkysen uhriutumiskiintiö tuli suomessa täyteen? Nyt hän yrittää samaa Brysselissä?
- Anonyymi
Tynkkysen kahdeksan tunnin "jarrtutuspuheenvuoro" (p*skanjauhaminen)
aiheutti veronmaksajille lähes 80000 euron laskun
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2b8e17f1-074b-404e-a099-d170960ce433
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172954Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181279Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3711200- 1111083
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10990- 66914
- 46914