ennakkoäänestys Varsinais-Suomessa maan kolmanneksi vilkkainta
Junnilalla menee hyvin
18
273
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se huijari Junnila? Se joka valehteli vaalimainoksissaan? Sopii hyvin Persujen leiriin. Eilen oli Iltalehdessä ministereiden todistukset. Nauroin koko päivän kun näin Persu ministereiden todistukset. Ja onhan sairaanhoitaja pantu Sotea johtamaan! Miettikää hetki.......
- Anonyymi
" Räkänokastakin mies tulee, mutta ei tyhjän naurajasta ".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Räkänokastakin mies tulee, mutta ei tyhjän naurajasta ".
Junnilalla vaalitilaisuus tänään Naantalissa.
Viime tiedot uudesta muistomerkistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junnilalla vaalitilaisuus tänään Naantalissa.
Viime tiedot uudesta muistomerkistä.Vilhelm Junnila ja kokoomuksen Aura Salla ovat puolueensa ääniharavat.
- Anonyymi
Junnila esitti valheellisia väitteitä erinomaisuudestaan ja jäi kiinni. Maine kasvoi ja kunnioitus hävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junnila esitti valheellisia väitteitä erinomaisuudestaan ja jäi kiinni. Maine kasvoi ja kunnioitus hävisi.
Junnila täyttää meppivaatimukset, mm. pitkä ministerikokemus
- Anonyymi
Junnila sai ääneni. Nämä työ- ja koulutushistoriasta vikisevät vassarit eivät tajua mitään sillä unohtivat 15 vuotta kaverin elämästä. Todennäköisesti tarkoituksella.
Itse olen ollut Junnilan kanssa samalla luokalla ammattikorkeakoulussa ja samalla työpaikalla öljynjalostamolla. Mitään näistä ei mainittu pesukarhujahdissa!
Junnila 47.- Anonyymi
Pesukarhu ei päässyt hillotolpalle.
No, sehän on hienoa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesukarhu ei päässyt hillotolpalle.
No, sehän on hienoa !Meille naantalilaiselle on suuri onni, että meidän Suuri Poikamme Wilhelm Junnila jää jatkamaan suuria tekojaan kotikaupunkimme Naantalin hyväksi ja kunniaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille naantalilaiselle on suuri onni, että meidän Suuri Poikamme Wilhelm Junnila jää jatkamaan suuria tekojaan kotikaupunkimme Naantalin hyväksi ja kunniaksi.
Teidän pieni poikanne.
Suuret teot eivät toteudu.
- Anonyymi
Ei muuta kuin Siitoimen patsasta bygäämään.
- Anonyymi
Timo Soini kertoo totuuden : Perussuomalaiset on täysin peittänyt sosiaali-kristilliset juurensa. Maahanmuuttojankutus on ainoa politiikan sisältö epäinhimillisen saksipolitiikan ja empatiakyvyttömyyden lisäksi, Soini kirjoittaa.
Lisäksi jankutetaan jonkun Siitoimen patsaasta Naantalissa, joka on aivan lapsellista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timo Soini kertoo totuuden : Perussuomalaiset on täysin peittänyt sosiaali-kristilliset juurensa. Maahanmuuttojankutus on ainoa politiikan sisältö epäinhimillisen saksipolitiikan ja empatiakyvyttömyyden lisäksi, Soini kirjoittaa.
Lisäksi jankutetaan jonkun Siitoimen patsaasta Naantalissa, joka on aivan lapsellista.Heteromies jäi toiseksi ?
- Anonyymi
Juha Haapakoskelle, Junnilan syöjälle, Lenin-patsas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha Haapakoskelle, Junnilan syöjälle, Lenin-patsas.
Ei eurovaalit Junnilan kannalta mitenkään huonosti menneet-
Wilhelm sai persujen heteroehdokkaista eniten ääniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei eurovaalit Junnilan kannalta mitenkään huonosti menneet-
Wilhelm sai persujen heteroehdokkaista eniten ääniä.Enemmän sai ääniä kuin ss-mies Peltokangas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän sai ääniä kuin ss-mies Peltokangas
Naantalilaiset iloitsee, saamme pitää suuren poikamme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naantalilaiset iloitsee, saamme pitää suuren poikamme
Junnila ja Rydman persujen alfa-urokset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579