mitenkäs nämä Prismojen ja muiden kauppakeskusten Pizza Buffa -paikat, saako niistä hyvää lättyä?
vai haenko vaan suosiolla kunnon sushi-annokset?
Pitäisi käydä syömässä jotain hyvää tänään,
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan on vallannut kaikenmaailman huru-ukot.
- Anonyymi
Pizzabuffasta saa yleensä hyvät ruuat, siellä kiertää kohtuullisen laaja menu eri ruokia esim. huomenna on" Teriyaki-härkää (M), lohivuokaa (M, G) ja tandoori-tofucurrya (VEG, G) lisukkeineen sekä pizzavalikoima, salaatti- ja leipäpöytä, ruokajuomat."
Pizat obat minusta enintään keskinkertaisia.. Toosin saat esittää oman täyte toiveesi ja se tulee tarjolle hetken päästä---- Anonyymi
ja kaikkea saa syödä minkä jaksaa ja jos haluaa ahtaa senkin jälkeen, siitä vaan.
- Anonyymi
Heh hah.
- Anonyymi
Maksalaatikko ja puolukat on hyyvvee.
- Anonyymi
Onhan se. Harmi kun nykyään ei saa itsetehtyä maksalaatikkoa, joka voittaa valmislaatikot 100-0
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798