On tää nyt perin kummallista

Anonyymi-ap

kun kimppaan ei tahdo löytyä niitä lisäpyöriä ? Ei sitten millään. Pari 45 v.

98

2069

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän kaikki löydä edes sitä toista puoliskoakaan....

    • Anonyymi

      Oletteko gay pari ?

    • Anonyymi

      Me on vaimon kanssa lähdetty tuossa tarkoituksessa liikkeelle siitä ajatuksesta, että tanssipaikalta tai ravintolasta ja joskus vaikka uimarannalta bongataan sopiva henkilö kimppaan. Joskus nainen, useimmin mies. Ja harvassa ovat ne kerrat, kun ketään ei ole mukaan lähtenyt. Joskus isompikin jengi on innosta hehkuen kimppautunut mukaamme. Mutta toki, vaimoni hallitsee tuon jutun iskemisjutut, pukeutumisesta... puhumiseen. Ja kyllä minä olen myös oppinut ainakin tuon asian verbaalisen puolen. Ja niin se vaan on, että hiljainen mies ei saa kaunista naista. Ikää meillä on tuo 46 ja 48 v. ja kokemusta sen mukaan.

      • Anonyymi

        No mitä vittua sitte täältä etitte kolmattapyörää jos kerran on noin helppoa löytää jostain muualta kuinka tyhmänä te meitä täällä pidätte toki löytyy täältä niitäkin


      • Anonyymi

        ”Hiljainen mies ei saa kaunista naista”

        Kyllä saa. Suupalttien ja setämiesten selostuksia ei nykynaiset jaksa kuunnella. Aina juttumiehet luulee saavansa parhaat naiset. He saavat vain ne helpoimmat ja epätoivoisimmat.


      • Anonyymi

        Noin juuri, etsivä löytää ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Reilusti kaikki peliin. Ja näistä hukkuvista hölmöistä ei kannata harkita mitään. tarttuvat oljenkorsiinkin. Siis nuo, vinttikammarin tumputtajat, jotka luulevat, että tämä on joku seuranhaku palsta. Jos ei osaa lukea, niin minkäs sille voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vittua sitte täältä etitte kolmattapyörää jos kerran on noin helppoa löytää jostain muualta kuinka tyhmänä te meitä täällä pidätte toki löytyy täältä niitäkin

        Eikös tuo aloitus ollut keskustelun avaus, ei seuranhaku ? Niin minä ainakin tuon ymmärsin.


      • Anonyymi

        Olemme 44 v. pari, mies ja nainen. Komppaan täysin tuota kommenttia. Tapaaminen suoraan livenä on ehdottomasti parasta, ei turhia ohareita. Tapaamispaikalla ei juuri ole merkitystä, mutta ravintolat, tanssipaikat ja festarit ovat parhaasta päästä. Ilmot netissä ovat turhaa ajan haaskausta ja myös täynnä jos jonkilaista "hörhöä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme 44 v. pari, mies ja nainen. Komppaan täysin tuota kommenttia. Tapaaminen suoraan livenä on ehdottomasti parasta, ei turhia ohareita. Tapaamispaikalla ei juuri ole merkitystä, mutta ravintolat, tanssipaikat ja festarit ovat parhaasta päästä. Ilmot netissä ovat turhaa ajan haaskausta ja myös täynnä jos jonkilaista "hörhöä".

        Jos parina haette kolmatta, niin se nyt onnistuu vaikka iltakävelyllä kaupungissa. Vaimolle seksikästä alle ja päälle ja sitten kävelemään. selvä ehdotus, jos ei uskalla ehdottaa, niin sitten tuo t-paita päälle. Me on käytetty kumpaakin samanaikaisesti. Kyllä somekin toimii, esim. Jodel. On noita vaimon kanssa testattu. Puoleen yöhön mennessä kuusi lähikontaktia ja minä olen katsellut jonkin matkan päästä, että mitään laitonta ei pääse tapahtumaan. Eikä tuo katselu ole sitä kolmatta osapuolta yleensä häirinnyt. Yleensä ovat kiittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin juuri, etsivä löytää ja kotoa ei kukaan tule hakemaan. Reilusti kaikki peliin. Ja näistä hukkuvista hölmöistä ei kannata harkita mitään. tarttuvat oljenkorsiinkin. Siis nuo, vinttikammarin tumputtajat, jotka luulevat, että tämä on joku seuranhaku palsta. Jos ei osaa lukea, niin minkäs sille voi.

        Siihen mä luotankin ettei kukaan tule kotoa hakemaan siksi mä en koskaan ole sen suuremmalti elämääni suunnitellu eläkkään kun yksin se on helppoa niin ei tarvi kokoajan epäillä että toinen käy vieraissa en nääs ole sellaista naista eläissäni kohdannu joka muhun pystys luottamaan mistä johtuu luottamuspula kyseisen kaltainen nainen on mitä suurimmalla todennäköisyydellä pystyvä itse pettämään ni vie kun kerrotte miksi turhaan vaivautua itse tekemään omasta elämästään yhtä helvettiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo aloitus ollut keskustelun avaus, ei seuranhaku ? Niin minä ainakin tuon ymmärsin.

        No eiköhän se ollu sekä että


    • Anonyymi

      Liikkuvaisia va aluerajattua hakunne olette pohtineet? Säpo näkösälle, niin vaihdellaan viestit ja tuumataan osuuko muu kuon ajatukset yksiin.
      kuhanen7...

      • Anonyymi

        Ei osu eikä uppoa buaahaa


    • Anonyymi

      Tuleppa tänne pohjoiseen niin saa rouva mitä haluaa. Fiksu mies joka ei jää roikkumaan.
      Jos haluaa tulevaisuudessa uudestaan ,sekin sopii.

      • Anonyymi

        Me lähdetään pohjoiseen ennen juhannusta.
        Missä voisimme tyydyttää vaimoni seksi tarpeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me lähdetään pohjoiseen ennen juhannusta.
        Missä voisimme tyydyttää vaimoni seksi tarpeet?

        Oulussa. Ens vko ti tai ke. Ilmoitelkaa paikka ja aika. Tulen kuhanen7 gmail....


      • Anonyymi
        UUSI

        kuin pohjosesta t.pari pohjoisesta


    • Anonyymi

      Laittakaappa jotain s- postia niin eiköhän löydy halukkaita. Ei vaadi paljoa jos haluaa oikeesti löytää.

    • Anonyymi

      Mulla taas se ongelma oon 50v siisti mies en löydä pareja jotka eivät tekisi ohareita

    • Anonyymi

      Hmm... mistähän päin ja miten olette seuraa etsimässä?

      • Anonyymi

        50m itä suomesta


    • Anonyymi

      Olette ronkeleita. Huonossa repussa on yleensä hyvät eväät, eikä se mitään, pano se on huononpikin.

    • Anonyymi

      Jmm290771@gmail. com. Olen kiinnostunut. Jutellaan muualla kuin täällä

    • Anonyymi

      Tällä palstalla häärivät vuodesta toiseen samat "törkymöykyt", siksi tänne ei kannata laittaa mitään yhteystietojaa, eikä kai saakkaan laittaa. Ellei seuranhaku kohdistu henkisesti vammautuneisiin addikteihin.

      • Anonyymi

        Kantapään kautta opittu s- postiin tai puh. numeroon kantsi vastata. Sovimme aina tapaamisen johonkin missä liikkuu muitakin ihmisiä, oikealla asialla oleva mies tulee paikalle. T. Kokenut pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantapään kautta opittu s- postiin tai puh. numeroon kantsi vastata. Sovimme aina tapaamisen johonkin missä liikkuu muitakin ihmisiä, oikealla asialla oleva mies tulee paikalle. T. Kokenut pari 50v

        Olen 50 mies 3 kertaa parin kaa sopinut treffit huoltsikalle kertaakaan ei tulleet jaloppu keskustelu siihen jotkut huijarit vedättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50 mies 3 kertaa parin kaa sopinut treffit huoltsikalle kertaakaan ei tulleet jaloppu keskustelu siihen jotkut huijarit vedättää

        Molemmin päin vedättäjiä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantapään kautta opittu s- postiin tai puh. numeroon kantsi vastata. Sovimme aina tapaamisen johonkin missä liikkuu muitakin ihmisiä, oikealla asialla oleva mies tulee paikalle. T. Kokenut pari 50v

        Ittelleni kävi oma hölmöys, sovin viime kesänä asiallisen miehen kans tapaamisen Nurmijärven huoltsikalle motarin varteen. Itte olin P- paikalla eli väärässä parkissa, kaverihan loukkaantu verisesti eikä syyttä, harmittaa vieläkin itteeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ittelleni kävi oma hölmöys, sovin viime kesänä asiallisen miehen kans tapaamisen Nurmijärven huoltsikalle motarin varteen. Itte olin P- paikalla eli väärässä parkissa, kaverihan loukkaantu verisesti eikä syyttä, harmittaa vieläkin itteeni.

        Ehkä olen henkilö, josta kirjoitat, kuulostaa ainakin tutulta tapahtumalta. On vähän liioiteltua puhua verisestä loukkaantumisesta. Fiilis vaan lässähti ja oli muuten vaan kiireinen ja stressaava ajankohta. Jos vielä haluat samalla systeemillä kokeilla, niin sovitaan uudestaan tapaaminen.Meillähän oli ihan hyvä viritys menossa. Ei se ole iso juttu, jos kohtaaminen ei kerralla onnistukaan. m60 vantaa


    • Anonyymi

      "Fuck me, my husband wants to watch" luki naisen t-paidassa, kun hän avasi jakkua tanssiessamme. Siinä oli suora ehdotus. Ja pitihän rouvan toivomus toteuttaa.

      • Anonyymi

        Fiksusti ja kohteliaasti suoraan asiaan ... livenä, niin ei tule turhia ohareita, kun asia selviää yhdellä lauseella.


      • Anonyymi

        Mä olen harrastanut tuota seskikästä ja vihjailevaa pukeutumista. Se toimii aina. Jos menen tansseihin ja ehdotan tanssipartnerille kolmen kimppaa, niin yleensä joka kolmas suostuu. Tuossakin asiassa kehittyy arvioimaan oikean henkilön. Silloin noin puolet johtaa myönteiseen vastaukseen. Festareilla voi olla että kolme neljästä suostuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksusti ja kohteliaasti suoraan asiaan ... livenä, niin ei tule turhia ohareita, kun asia selviää yhdellä lauseella.

        "Lyhyestä virsi kaunis", sanoi mummoni. Ja oli varmaan tuostakin puolesta kokemusta. Kahdeksan lasta yhteensä, neljän eri miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Sama ongelma meilläkin täällä kaakossa, kuukauteen 5 miestä ollut aluksi hyvinkin innokkaita ja tykkänneet kovasti rvan kuvista, hän hoikka ja hyvin sexy nahkaminissä ja lantioliiveissä yms.
      Kuitenkaan ei löydy aikaa, matka pitkä ja tärkeämpiä menoja. Osalta saa odottaa viestejä päivätolkulla tai luvattua soittoa, myös suunnaton ujous ja saamattomuus vaivaa.
      Baarista hän saa aina seuraa, joskus jopa sisäänmennessä baarin aulasta, mutta rva haluaa minut mukaan eikä baarit enää kiinnosta.
      Viiskymppiset hoikat/normaalit, siistit ja asialliset miehet ovat kadonneet, epäsiisteistä juopoista örveltäjistä emme välitä.
      Kokemusta on ja olemme ystävällisiä ja mukavia ihmisiä iältämme liki 60v, kolmekymppiset ovat kiinnostuneita rouvasta, mutta hänelle ei käy niin nuoret.
      nimim. kesätuuuli suviheinä.

      • Anonyymi

        No nyt sopii kysyä rouvaltasi että miksi ei?

        Ei kannata valittaa jos kerran ei ymmärrä markkina aluetta ja ostajaa. Ei teillä mitään puutetta ole kun kerran kolmekymppiset suorastaan haluaa teidän rouvaa! Olette pelkästään nirsoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt sopii kysyä rouvaltasi että miksi ei?

        Ei kannata valittaa jos kerran ei ymmärrä markkina aluetta ja ostajaa. Ei teillä mitään puutetta ole kun kerran kolmekymppiset suorastaan haluaa teidän rouvaa! Olette pelkästään nirsoja!

        Kyllä, juuri noin.


    • Anonyymi

      Nuoret pojat kyllä kelpaa mulle. Ne on ihania ja söpöjä. Eivät hauku huoraksi tms. ja tekevät mitä pyydetään. R.va 47

      • Anonyymi

        Kylläää. On varhaiskeski-ikäselle naiselle todella ylentävää, kun joku pojankolli tahtoo "töttöröö". Oon aina suostunut, jos on ehdotettu.


    • Anonyymi

      Moi, mä olen tuossa sarjassa 16 + ja mulle on monta kertaa ehdotettu festareilla tuollaisen vanhemman parin toimesta kimppaa parin naiselle. Ja kyllä on jännittävää panna vaimoa, kun mies katselee vierestä.

    • Anonyymi

      Miten teihin saa yhteyttä?
      T. 28v mues ja 27v rouva.

    • Anonyymi

      Kaakon pari! Löytyy 50+ mies seuraksi teille. Vaikkapa vaimo sohvan reunalla,.. Ukko saa katsoa alta päin...

    • Anonyymi

      Kuinka Kaakon pari saa yhteyden sinuun 50+ mieheen, nirsojakin olemme emmekä aivan kenen kanssa tahansa suostu, mutta normaalin sivistyneen kanssa kyllä.

    • Anonyymi

      Onko teillä treffien puolella Ilmo, vaikka sitä kautta. M50+

      • Anonyymi

        Juuri näin ;) Itsekin suosittelen tuota treffi-ilmon käyttöä...
        Toinen 5-kymppinen mies...


    • Anonyymi

      Ei ole valitettavasti.

    • Anonyymi

      Entä jos tekisi?

    • Anonyymi

      Mikä voisi olla muu tapa ottaa yhteyttä?

    • Anonyymi

      Onko tuo nimimerkkinne spost osoite teille..

    • Anonyymi

      Nikkilä on ihan vaan keksitty, tee ilmo "seksitreffit" foorumille niin vastaamme.

    • Anonyymi

      Kumpaakaanko? FI vai net!

    • Anonyymi

      Net

    • Anonyymi

      Ei kun FI, muistin väärin.sorry.

    • Anonyymi

      Jeps, onko teillä siellä Ilmo?

    • Anonyymi

      Ei ole

    • Anonyymi

      Eli minne maakuntaan teen ilmon?

    • Anonyymi

      Vaikka Kouvola, samassa kai Kotka ja Hamina.

    • Anonyymi

      Siis Kymenlaakso?

    • Anonyymi

      Ei kun "Hamina, Kotka, Kouvola" , pelkkää " Kymi" ei siellä olekaan.

      • Anonyymi

        Miehikkälässä olisi heitteille jätetty rouva jonka miestä kiinnostaa kuppilat enempi kuin rouvan seksintarve.
        Olisin mielissäni jos löytyisi miehelleni tuuraajaa 27-vuotiaan rouvan seksielämää piristämään.
        T. Seikku


    • Anonyymi

      Itse en taas löytänyt noita, vain Kymenlaakso

    • Anonyymi

      Siis tuo keksitreffit piste FI foorumi tarkoitat?

    • Anonyymi

      Seksitreffit.fi

    • Anonyymi

      Vaatisi kuvan, hankalaksi menee:(

    • Anonyymi

      Joopa, olkoon sitten.

    • Anonyymi

      Kauan sitten pariskunnan vieraana. Vaimo imi miestään, minä nuolaisin naista takaapäin, voihkaisi siinä. Miehensä tuli mustasukkaiseksi. Miten teillä vastaavassa tilanteessa..

      • Anonyymi

        Yksi pari itselläni jäänyt mieleen, kaikki meni hyvin iltaa istuttiin, saunottiin sain suudella ja imeä rouvan nännejä mies jopa innoissaan. Saunan jälkeen siiryttiin rouvan kanssa makkariin, mies jäi ottaa paukkua olkkariin. Ovi oli kiinni miehen toivomuksesta, nussin rouvaa alkoi saamaan eka orgasmia, suusta pääsi ääntelyä rakas olet ihana, kulta olet rakas nussi, nussi, silloin ovi aukesi ja mies kirosi vaimolle vitun huora rakastut heti vieraan kulliin. Pano loppui siihen aloin pukee ja tilasin taksin.


      • Anonyymi

        Olen ollut lapsuudenystäväni ja hänen vaimonsa vakkari.
        Minulle sanottiin heti alussa jos rouva ei pistä vastaan niin ei ole mitään rajoitteita seksin suhteen.
        Saan panna aina ekana on kuulemma vieraan oikeus.
        Melkein aina alamme ensin hieromaan ja riisumaan rouvaa yhdessä miehensä kanssa.
        Rintoja imemään yleensä toinen toista ja toinen toista rintaa.
        Sormeni on monesti jo hieromassa klitorista kun tunnen aviomiehen sormien pyrkivän samaan.
        Nuolen pillua kunnes rouvan kiima on huipussaan ja sanoo toinen panemaan jolloin minä vieraana saan panna.
        Rouva tykkää kun pannaan takaapäin kyljellään ollen ja rouva on toisen kanssa 69 asennossa ja mies nuolee klitorista samalla kun toinen panee takaapäin ja rouva imee toisen miehen kalua.
        Saan käydä panemassa rouvaa vaikka hänen mies ei ole kotona.
        Mies on löytänyt meidät usein panemassa kun minä pääsen aiemmin töistä.
        Mies vain riisuu itsensä ja tulee mukaan panemaan vaimoani.
        Mies on usein myös keikkahommissa ja poissa viikolla jolloin minä olen rouvan turvana ja katsomassa ettei rouvan tarvitse mennä kylältä miestä pyytää.
        Kysyin kerran eikö hän ole yhtään mustasukkainen kun minä panen hänen vaimoa silloinkin kun hän ei ole kotona.
        Mies vastasi minulle "ette voi tehdä mitään mitä ei oltaisi jo tehty".
        Olemme paljon yhdessä muutenkin kuten lomilla ja viihteellä ja nukumme heillä samassa sängyssä rouva keskellä ja nukkuu aina alasti kuten me muutkin.
        Yölläkin jos herään niin herätän rouvan ja panemme miehensä herää katselee tai tulee mukaan tai jatkaa vain uniaan.


    • Anonyymi

      Oletteko tuo kaakon pari?

    • Anonyymi

      Täältä vaikea löytää olemme kokeilleet.
      Kesäisin käymme terasseilla vaimo pukeutuu lyhyeen hameeseen ja läpi kuultavaan puseroon ilman rintaliivejä. Molemmat olemme seurallisia joten yksittäiset miehet lähestyy helposti pöytäämme. Lähden yleensä pöydästä baari tiskille jos vaimo kiinnostunut miehestä. Monasti vaimo lähtee tupakille kaverin kanssa ulos, jos mies hakee panokaveria yrittää iskeä juuri tupakilla. Vaimo antaa singaalin juuri ulkona, kertoo suoraan harrastamme kolmansia. Jatkamme iltaa samassa pöydässä, mies hivelee reittä ja monasti sormettaa vaimoa. Lähdemme meille yhdessä tai vaimo miehen mukaan. Pari 45v

      • Anonyymi

        Missä teidän seuraan löytää?


      • Anonyymi

        Milloin viimeks vaimos lähtenyt vieraan nussittavaksi. Kerro kerro runkaan vaimolles.. m 28v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeks vaimos lähtenyt vieraan nussittavaksi. Kerro kerro runkaan vaimolles.. m 28v

        7.6.2024 kaveri soitti ja sanoi että häntä panettaa.
        Vaimo lähti auttamaan kaveria viipyi reissulla 7h matkoineen matkaa on 450m.
        Vaimon rinnoissa oli fritsuja samoin häpykummulla.
        Panin heti kun tuli kotiin.
        Oli tosi nussitun näköinen.
        Olin lämmittänyt saunan valmiiksi vaimoa varten ja kun olin pannut häntä niin pääsi pesulle ja löylyn lämpöön.


    • Anonyymi

      Mistäpäin te?
      -m50 keskisuomi

      • Anonyymi

        Olemme Kanta-Hämeestä Lopelta.


    • Anonyymi

      Täällä olisi 50v hyvinvarustettu mies Hämeestä..

      • Anonyymi

        Olemme Hyvinkäältä. Pari 45v


      • Anonyymi

        Miten hyvin varustettu?
        Rouva haluaisi kokeilla miltä tuntuu paikat täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme Hyvinkäältä. Pari 45v

        Lopelta olisi lyhyt matka.
        Haluaisitteko pitää hauskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopelta olisi lyhyt matka.
        Haluaisitteko pitää hauskaa?

        Voitais nähdä riutanlavan parkissa, tuumme tanseihin. Pari 45v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme Hyvinkäältä. Pari 45v

        Tervetuloa mökkeilemään Asikkala . m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa mökkeilemään Asikkala . m55

        Milloin voisimme tulla pari 32/54


    • Anonyymi

      Tykkäisikö kaakon parin aviomies jos samalla kaluasi sivelen ja vaimosi nuolen..

    • Anonyymi

      Hetero olen enkä halua miestenvälisiä juttuja, alkuperäinen 50+ herra voisi antaa s.postinsa niin ottaisisimme yhteyttä, mutta vain jos hoikka tai normaali. EIkä tarvitse olla superkomea, vaan päinvastoin normikasvo käy, kunhan ei ruma hirviö tai epäsiisti turjake, kultainen keskitie kaikessa.
      Itse en voi antaa osoitettamme, koska nämä häirikkörassukat purkavat aina sairasta mieltään, kun itse ovat itsensä sulkeneet ulos elämän iloista.
      Jatkossa vaadimme kasvokuvan eli petos ei onnistu=))
      Kaakonpari

    • Anonyymi

      Mikä on kaakonparin aviomiehen rooli tässä kimpassa? Terv. M50+

    • Anonyymi

      Antaakin olla kale.mies, eli K.R., mehän tunnemekin jo aiemmin. Ollaan hiljaa.

    • Anonyymi

      Katsonee sivusta kun vieras astuu hänen vaimoaan!

    • Anonyymi

      Upea näky varmaankin kaakonparin rouva lantioliiveissä!

    • Anonyymi

      Kiihottaisi nähdä kaakon parin rouva istumassa sängyn reunalla, lantioliiveissä, korkokengät jalassa.. Kokeilisi sepalustani..

    • Anonyymi
      UUSI

      Onhan noita, täälläkin 50v pari toista paria etsii

      • Anonyymi
        UUSI

        Samoin täällä Hyvinkäällä kokenut pari. T. N 55v ja mies 64v


    • Anonyymi
      UUSI

      No voi voi sekös ny sie si riepoo kumpiko teistä on senarsu joka tykkää alistaa

    • UUSI

      Tuttu tunne... Me olemme jo pitkään etsineet seuraa toisesta parista tai bi-naisesta,mutta kovin on vaikeeta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jopa miehiä vaikea löytää oikeesti, ilmeisesti varatut alkaa pelkäämään kun tavata halutaan. Pari 40v


    • Anonyymi
      UUSI

      Täällä terve sinkkumies Kuopiosta valmis parille kolmanneksi ja yhteyttä saa [email protected] jos kiinnostaa.
      T.varamies

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe